Suomen reissun jälkeen en ole enää seurannut Ruotsin Expressenin juttuja.
Tuntuu hyvälle.
Eihän siellä oo kuin vain sen Pernillan ja Biancan juttuja ja kuninkaallisista ym muuta sensaatioita.
Seuraan kyllä mitä Suomessa tapahtuu.
En seuraa enää Expressenin uutisia, hyvä.
6
473
Vastaukset
- Anonyymi
No jos lukee viihde sivuja niin tottakai niissä kirjoitetaan julkkiksista. Muuten mielestäni ruotsalaiset lehdet AB ja Expressen on mielestäni ihan kelvollisia uutis jutuissaan. Mitä tulee suomen lehdistöön in HS on ainut mitä luen. Muista en välitä .
- Anonyymi
Olen ollut paremmalla mielellä koko ajan sen jälkeen kun jätin Expressenin lukemisen.
DN:n ja SvD:n sivuilta nään uutiset. Samat uutiset on myös HS:n sivuilla.
Mitä tulee "viihdesivuihin", niin ei niitä voi välttää, kun erillistä osastoa niille sivuille ei ole, vaan kaikki on sekaisin.
Miksi se lehti tuputtaa joka päivä Pernillaa ja Biancan sänky- ja miljoonahommia muuten?
Onko heillä joku sopimus keskenään? - Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18001089z
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Kaikki hyvät jutut ovat maksulinkin takana, mutta en voi samaistua aloittajan aloitukseen. Ehkä kesällä kun lomittajat olleet töissä on ollut enemmän viihdettä Expressenin sivustoilla, mutta kyllä löytyy paljon asiaakin.
Tänään on pernillan kasvot mainoksessa.
Toista on hänt.se nettilehti. Se on täyttä humpuukia ja omistettu tv-kasvoille nelosen mainoskanavalta ja viitosen mainoskanavalta. Sekä Ruotsin kuninkaallisille.- Anonyymi
Hehe.
En tiennytkään että on sellainen lehti.
DN ja SVD on ihan oukei, ja asiallisia.
Toki on hyviä juttuja Expressenissä, - mutta liikaa pernillaa, seksiohjeita ja urheilua.
Ne maksulinkin takana ovatkin ne mehevimmät viihdejutut.
Ei silti, samaa rataa ovat Iltasanomat ja Iltalehtikin.
Asiallisia juttuja ja sitten täyttä sensaatiota.
Parhaimmat asiatiedot, viisaat ja selkeät mielipiteet löytyy täältä ruotsinsuomalaisten palstalta.
- Anonyymi
Hljaista on.
Eipä paljon hetkauta mikään, massat on tottuneet, että ollaan hiljaa vain.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1385104
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253376Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132684- 472358
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2611791Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471729- 321577
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201546- 281520
- 191281