Voi juma että pitää täälläkin olla joka asiasta nillittäjiä.
Menkää sanomaan henkilöille nenätysten asiat suoraan älkääkä täällä itkekö asioista v.. un velliperseet
Kaiken maailman nillittäjät täällä
20
498
Vastaukset
- Anonyymi
Suurin osa ihmisistä on seläntakana nillittäjiä.
Mulkeroisia.- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18001135M
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Et varmaan yksinkertaisena huomaa asiaa, mutta sorruit juuri samaan surkeuteen. Hommaa nyt sinäkin se elämä ja lopeta se nillittäminen.
- Anonyymi
Taidat itse olla yksi sellainen nillittäjä ressukkakun aloit nyyhkyttää siellä
- Anonyymi
Kävikö tunteisiin nillittäjä
- Anonyymi
Itse tulit nillittää tänne ja mulla on kanttia tulla sanoo päin naamaakin asiat vaikkapa sullekin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse tulit nillittää tänne ja mulla on kanttia tulla sanoo päin naamaakin asiat vaikkapa sullekin
Aina voit tulla sanomaan päin naamaa. Et uskalla!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi voi. Sano vaan aika ja paikka. Saat samalla nenän kipeeks
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taisitkin jänistää vaikka olet ekana uhoamassa
- Anonyymi
Hyvä ketju nillittäjille, nyt kannattaa avautua ihan reilusti.
Toki uskomme, että kuinka tavattoman vakuuttavia olette oikeasti.- Anonyymi
Itsekin tulit nne nillittää hahaa
- Anonyymi
Tietäisi missä tämä yksi asuu niin kyllä kävisin. Ei ole mies uskaltanut laittaa yhteystietoja julkisiksi. Tarkoitan tässä yhtä syntymässä saama puolella jäänyttä lahtelaista. En tiedä onko adoptoitu vai muutenko on niin luihun näköinen tyyppi, suomalainen nimi kylläkin. Jani on etunimi joku ojaan liittyvä sukunimi, ilmeisesti adoptiovanhempien antama. Ilmeisesti jonkinlainen FAS-vamma tällä tyypillä.
Ihmeellistä että tuollaisetkin saa Suomessa elää. Siellä maasta mistä tämä tyyppi on adoptoitu niin varmaan olisi ollut jossain laitoksessa seinähulluna.- Anonyymi
Kerro mitä sanoisit
- Anonyymi
Nil.
- Anonyymi
Tule sanomaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tule sanomaan
Ei se uskalla tulla.
- Anonyymi
Paskanpuhujat on niitä kovimpia nillittäjiä.
Rääväsuita ei haluta Suomeen- Anonyymi
Tule tiistaina Megazonen parkkipaikalle klo 21
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tule tiistaina Megazonen parkkipaikalle klo 21
Turpiin vaan ja onnea?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Turpiin vaan ja onnea?
Tulee saamaan nekkuun jos uskaltaa tulee paikalle
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 854578
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺864416Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433759Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli173572Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402977Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102784En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä212711IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392113Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581758Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli1101316