Ikävistä ikävintä joo

Anonyymi-ap

Tiedän jotenkin että aina kun olen tänne avautunut tunteistani jotakin naista kohtaan niin se on vähän sama kuin sinetöisi epäonnistumisen. En minä koskaan sellaista naista päädy saamaan, sillä kirjoittelu kertoo jo itsessään sitä karua kieltä kun ei pysty kasvotusten asiaa käsittelemään. Aivan jokainen kerta näin tapahtuu ja tuskin poikkeus olisi tämäkään.

Toki huomattavasti helpottaa kun vaan kirjoittaa ja asiaa käsittelee. Vähän helpompi aina hyväksyä ja saada voimia seuraavaan askeleeseen kohti yksinäistä päämäärääni.

Vika ei ole naisessa koskaan, vaan minussa ja kokemuksissani. Ikävintä on vaan kun henkilö jää mieleen pyörimään ja itse tahtoisi yrittää vaan keskittyä oman elämän haasteisiin.

63

1639

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tuntuisi todella pahalta, jos kaivattuni ajattelisi noin.

• Anonyymi

Niin kyllä. Sitä miettii miksi ihminen ei avaudu tai edes yrittäisi nauttia läsnäolosta. Olla vaan iloinen ja rento. Ilman oletuksia varovasti tutustua ja nauttia toisen seurasta.

Mutta kun ihmisen pinnan alla on kokemuksista muovautunut kaava. Minun kohdalla on ikävästi sellainen sulkeutuminen ja kätkeytyminen. Se on omista virheistä ansaittu kirous tässä elämässä.

Kaivattusi toivottavasti on paljon parempi mies kuin minä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin kyllä. Sitä miettii miksi ihminen ei avaudu tai edes yrittäisi nauttia läsnäolosta. Olla vaan iloinen ja rento. Ilman oletuksia varovasti tutustua ja nauttia toisen seurasta.

Mutta kun ihmisen pinnan alla on kokemuksista muovautunut kaava. Minun kohdalla on ikävästi sellainen sulkeutuminen ja kätkeytyminen. Se on omista virheistä ansaittu kirous tässä elämässä.

Sinä kuulostat olevan kaivattuni. Voi meitä kahta peuraa ajovaloissa..

"24-7 on my mind, day and night, all the time, you ain't even by my side, yeah.."

K

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedän vain sen, että kukaan meistä ei ole täydellinen ja minä kaikista viimeisimpänä. Jokainen meistä on rikki jollain tavalla. Kaikkia meistä elämä on kolhinut tavalla tai toisella. Hänelle minulla olisi antaa loputtomasti ymmärrystä, lempeyttä ja kärsivällisyyttä, ja sitä samaa toivoisin myös häneltä. Jos molemmat ojentavat käden, johon tarttua, yhdessä meistä voisi tulla jotain ehjempää ja entistä vahvempaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä kuulostat olevan kaivattuni. Voi meitä kahta peuraa ajovaloissa..

"24-7 on my mind, day and night, all the time, you ain't even by my side, yeah.."

K

En osaa oikein sanoa nyt. On eräs K jota joskus niin kovasti kaipasin, mutta aika teki tehtävänsä ja samat ongelmat hänen suhteensa kuin nytkin minulla on. Aloituksen kaava ei ole muuttunut ajan saatossa. Aina sama tarina osaltani.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedän vain sen, että kukaan meistä ei ole täydellinen ja minä kaikista viimeisimpänä. Jokainen meistä on rikki jollain tavalla. Kaikkia meistä elämä on kolhinut tavalla tai toisella. Hänelle minulla olisi antaa loputtomasti ymmärrystä, lempeyttä ja kärsivällisyyttä, ja sitä samaa toivoisin myös häneltä. Jos molemmat ojentavat käden, johon tarttua, yhdessä meistä voisi tulla jotain ehjempää ja entistä vahvempaa.

Niin, totta. Se vaan kun pitää miehen olla se aktiivinen aloittaja ja kaiken turvaaja, niin se aina kohdallani kaatuu juuri siihen. Ehkä joku päivä kykenen olemaan naisen arvoinen mies, mutta en tänään tai huomenna. Oman elämän haasteet täytyy yksi kerrallaan ensin ratkaista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, totta. Se vaan kun pitää miehen olla se aktiivinen aloittaja ja kaiken turvaaja, niin se aina kohdallani kaatuu juuri siihen. Ehkä joku päivä kykenen olemaan naisen arvoinen mies, mutta en tänään tai huomenna. Oman elämän haasteet täytyy yksi kerrallaan ensin ratkaista.

Mun miehen ei ainakaan tarvi olla aktiivinen aloittaja ja kaiken turvaaja, jos ymmärsin oikein lauseesi.
        Jokainen meistä on kesken tietyllä tavalla.

Hyvässä suhteessa on mahdollista myös parantaa tunnehaavat yhdessä. Aidolla rakkaudella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mun miehen ei ainakaan tarvi olla aktiivinen aloittaja ja kaiken turvaaja, jos ymmärsin oikein lauseesi.
        Jokainen meistä on kesken tietyllä tavalla.

Hyvässä suhteessa on mahdollista myös parantaa tunnehaavat yhdessä. Aidolla rakkaudella.

Niin joo. Sitä aitoa rakkautta odotellessa siis...

• Anonyymi

🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

😍 ­N­­y­m­f­o­­­m­­a­­­a­­­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi

Tilanne muuttuu kun muutat toimintamallisi. Nyt jatkat tänne kirjoittelua ja se on sinun päätös, ei kohtalon sanelemaa.

• Anonyymi

En jatka tänne kirjoittelua. Olen vain epäuskoinen.. Voiko se olla mahdollista..

• Anonyymi

Ymmärrän ja olen samaa mieltä kanssasi. Se vaan on niin että jokin ei naftaa osaltani naisen suhteen ja sen tiedostan aina kun tänne sen kirjoitan. Ehkä joskus jätän kirjoittamatta koska onnistuin ensivaikutelmassani ja nainen katsoisi hyvällä jos ehdottaisin privaatimpaa yhteyttä suoraan.

Ehkä joku päivä, kun olen lyönyt historiani demonit ja korjannut kaiken rikkinäisen sisälläni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ymmärrän ja olen samaa mieltä kanssasi. Se vaan on niin että jokin ei naftaa osaltani naisen suhteen ja sen tiedostan aina kun tänne sen kirjoitan. Ehkä joskus jätän kirjoittamatta koska onnistuin ensivaikutelmassani ja nainen katsoisi hyvällä jos ehdottaisin privaatimpaa yhteyttä suoraan.

Ehkä joku päivä, kun olen lyönyt historiani demonit ja korjannut kaiken rikkinäisen sisälläni.

Kuule mätä on aina mätä minullakin. Se on ota tai jätä hyvineen ja huonoineen ei itse korjattavana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuule mätä on aina mätä minullakin. Se on ota tai jätä hyvineen ja huonoineen ei itse korjattavana.

Mätäkin poistuu aikanaan. Se on vain reaktio tulehdukseen ja täysin toimivan immuunipuolustuksen merkki.

• Anonyymi

Olen tosi outo nainen. Ja sosiaalisesti kömpelö. Miksi haluaisit minut? Epäonnistunutkin elämässä.

• Anonyymi

No en tiedä naista nyt jota haluaisin, joten tuskin sinäkään sellainen olisit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kukapa minunlaista haluaisi. Ymmärrän sen täysin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kukapa minunlaista haluaisi. Ymmärrän sen täysin.

No siitä en tiedä, mutta yleisesti pidän vastenmielisenä kun oletetaan tuollaisia asioita anonyymi viestien perusteella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jotain naista tuossa aloituksessa olet kaipaillut. Et varmaan minua sitten?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No siitä en tiedä, mutta yleisesti pidän vastenmielisenä kun oletetaan tuollaisia asioita anonyymi viestien perusteella.

Itse tiedän millainen olen ja joka sana ylhäällä on totta. Parhaiten pärjää kun puhuu vain omasta puolesta eikä muista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jotain naista tuossa aloituksessa olet kaipaillut. Et varmaan minua sitten?

No en rehellisesti nyt tiedä kuka olet ja olenko sinua koskaan kaivannut. Aloitus ja sen nainen on pelkkää impulssiivistä ailahtelua jota nyt aina aika ajoin koen. Viimeksi talvella aivan samankaltainen tilanne oli ja silloinkin kuittasin sen palsta aloituksella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse tiedän millainen olen ja joka sana ylhäällä on totta. Parhaiten pärjää kun puhuu vain omasta puolesta eikä muista.

Joo kyllä, mutta minua ei tarvitse sotkea asioihisi, sillä minulla ei ole mitään tekemistä niiden kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No en rehellisesti nyt tiedä kuka olet ja olenko sinua koskaan kaivannut. Aloitus ja sen nainen on pelkkää impulssiivistä ailahtelua jota nyt aina aika ajoin koen. Viimeksi talvella aivan samankaltainen tilanne oli ja silloinkin kuittasin sen palsta aloituksella.

Minulla taas on helposti ihastuvan diagnoosi. Ei paljoa tarvita kuin katse ja samassa paikassa useasti näkeminen ja siinä se sitten onkin. Pää täynnä mielikuvia naimisiin menosta lähtien.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo kyllä, mutta minua ei tarvitse sotkea asioihisi, sillä minulla ei ole mitään tekemistä niiden kanssa.

Ainahan sitä voi niin ajatella. Tai sitten olet joku johon olen joskus ihastunut? Voi kuule niitä on monta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Välillä olen miettinyt olevani sellainen tarrakäpälä. Tarraan ihmisiin jotta voin olla muiden hyväksymä normaali. Itsenäisesti en kykene olemaan sellainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla taas on helposti ihastuvan diagnoosi. Ei paljoa tarvita kuin katse ja samassa paikassa useasti näkeminen ja siinä se sitten onkin. Pää täynnä mielikuvia naimisiin menosta lähtien.

Ymmärrän kyllä. Ei ole helppoa aina, mutta järki päässä pääsee yli tuollaisestakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ainahan sitä voi niin ajatella. Tai sitten olet joku johon olen joskus ihastunut? Voi kuule niitä on monta.

No sitä ei koskaan kukaan varmaksi tiedä, mutta väliäkös sen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ymmärrän kyllä. Ei ole helppoa aina, mutta järki päässä pääsee yli tuollaisestakin.

Ei se järki aina auta eikä palstakaan. Jaksoin päälle vuoden täällä huutaa asiasta ja siitä yhdestä niin täydellisestä. Nyt näen sen enää vain kaukana olevana. Onneksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Välillä olen miettinyt olevani sellainen tarrakäpälä. Tarraan ihmisiin jotta voin olla muiden hyväksymä normaali. Itsenäisesti en kykene olemaan sellainen.

No se ei ole täysin sinun vikasi, vaan ihmisten jotka sinut kasvatti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No sitä ei koskaan kukaan varmaksi tiedä, mutta väliäkös sen.

Se siinä on kun ei niillä ole mitään väliä. En niitä ihastuksia enää näe tai ole nähnyt pitkiin aikoihin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No se ei ole täysin sinun vikasi, vaan ihmisten jotka sinut kasvatti.

Välillä mietin sainko kasvatusta ollenkaan. Taisi jäädä vähän vajaaksi kaikki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se järki aina auta eikä palstakaan. Jaksoin päälle vuoden täällä huutaa asiasta ja siitä yhdestä niin täydellisestä. Nyt näen sen enää vain kaukana olevana. Onneksi.

No sitten voidaan vaan todeta, että aika parantaa jos ei muu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etkö hyväksy itseäsi sellaisena kuin olet. Sisälläsi taitaa olla paljon surua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No sitten voidaan vaan todeta, että aika parantaa jos ei muu.

Ei se minua taida parantaa aikakaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se siinä on kun ei niillä ole mitään väliä. En niitä ihastuksia enää näe tai ole nähnyt pitkiin aikoihin.

Se on valintasi ja todennäköisesti ollut juuri paras ratkaisu kun niin olet tehnyt ja nyt asian käsität.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etkö hyväksy itseäsi sellaisena kuin olet. Sisälläsi taitaa olla paljon surua.

Se siinä ongelma on kun on pientä identiteetti ongelmaa. En ole oikein kukaan tai mikään. Tai voin olla kaikki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on valintasi ja todennäköisesti ollut juuri paras ratkaisu kun niin olet tehnyt ja nyt asian käsität.

Ei siinä ratkaisuja tehty kun kaikki jäi tekemättä niiden ihastuksien kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Välillä mietin sainko kasvatusta ollenkaan. Taisi jäädä vähän vajaaksi kaikki.

Se voi olla yksi juurisyy, mutta se on aika normaalia nykyaikana. Se vain ratkaisee miten itse asian käsittää ja mitä siitä ottaa irti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se voi olla yksi juurisyy, mutta se on aika normaalia nykyaikana. Se vain ratkaisee miten itse asian käsittää ja mitä siitä ottaa irti.

Ei siinä paljoa ole irti otettavaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei siinä ratkaisuja tehty kun kaikki jäi tekemättä niiden ihastuksien kanssa.

Ratkaisun tekemättä jättäminenkin on ratkaisu, niinkuin hiljaisuus kysymykseenkin on vastaus.

En tiedä enää monta ihmistä tässä juttelee ja siksi en kykene juuri nyt keskittymään tämän enempää juuri nyt. Palaan noin 20min päästä ja vastailen jos näen jotain vastaamisen arvoista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei siinä paljoa ole irti otettavaa.

Ei ainakaan tuolla asenteella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ratkaisun tekemättä jättäminenkin on ratkaisu, niinkuin hiljaisuus kysymykseenkin on vastaus.

En tiedä enää monta ihmistä tässä juttelee ja siksi en kykene juuri nyt keskittymään tämän enempää juuri nyt. Palaan noin 20min päästä ja vastailen jos näen jotain vastaamisen arvoista.

On se näköjään. Ehkä parempi niin ettei tapahtunut mitään. Olisi voinut kaikki kuvitelmat romahtaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ainakaan tuolla asenteella.

On yritetty ja kovasti. Ei vain pysty itseään muokkaamaan kun on jo persoonasta lähtien mätä sisältä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On se näköjään. Ehkä parempi niin ettei tapahtunut mitään. Olisi voinut kaikki kuvitelmat romahtaa.

Romahtivat näköjään jokatapauksessa, joten yhtä tyhjän kanssa vissiin olisi ollut muutenkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On yritetty ja kovasti. Ei vain pysty itseään muokkaamaan kun on jo persoonasta lähtien mätä sisältä.

No niin. Eiköhän tämä asia ole nyt käsitelty.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Romahtivat näköjään jokatapauksessa, joten yhtä tyhjän kanssa vissiin olisi ollut muutenkin.

Ei romahtanut kun se ihastus jäi vain päälle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei romahtanut kun se ihastus jäi vain päälle

Sama p*ska eri paketissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama p*ska eri paketissa.

Todennäköisesti mutta sitä paketin toista puolta ei voi tietää. On vain kuvitelmien varassa millainen hän voisi olla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No niin. Eiköhän tämä asia ole nyt käsitelty.

Olen kuitenkin tyylikäs mätä ollut aina. Voihan sitä mädänkin päältä kiillottaa ja ajatella sen olevan parempi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Todennäköisesti mutta sitä paketin toista puolta ei voi tietää. On vain kuvitelmien varassa millainen hän voisi olla.

Tarkoitan että et menetä mitään jos et toiminut silloin verraten siihen että olisit toiminut ja huomannut ettei se olisikaan toiminut. Toki kolmaskin vaihtoehto aina olemassa, mutta se olisi vaatinut sen toimimisen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen kuitenkin tyylikäs mätä ollut aina. Voihan sitä mädänkin päältä kiillottaa ja ajatella sen olevan parempi.

Ei ihminen ole mätä, mutta ajatukset ja suhtauminen voi hyvinkin olla.

• Anonyymi

Niinkö luulet voi voi montaako naista luulet ressukka rakastavasi samanaikaisesti

• Anonyymi

Huomaatko kaavan? Sanot siis kirjoittavasi tänne aina kun alat tuntea jotain naista kohtaan. Vetäydyt kauemmas naisesta? Mitä jos kirjoitatkin seuraavalla kerralla lauseen suoraan naiselle? Vain yhden lauseen. Kun teet sen kerran, niin seuraava kerta on jo helpompi.

• Anonyymi

On helpompaa kyllä mun mielestä. -sivusta

• Anonyymi

Tämä on tietoinen valinta ja tapani kuitata tunne ja jatkaa eteenpäin. Luotan siihen että kun oikeasti tulisi niin oikea tielleni että luonto hoitaa lopun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä on tietoinen valinta ja tapani kuitata tunne ja jatkaa eteenpäin. Luotan siihen että kun oikeasti tulisi niin oikea tielleni että luonto hoitaa lopun.

Eivätkö tunteesi sitten ole olleet sinulle tarpeeksi selkeitä vai miksi toimit noin? Tunteet jakamalla niitä voi yhdessä tutkia. Vai tarkoitatko, että oikea nainen osaisi lukea tunteesi ja tulkita ne sinulle?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eivätkö tunteesi sitten ole olleet sinulle tarpeeksi selkeitä vai miksi toimit noin? Tunteet jakamalla niitä voi yhdessä tutkia. Vai tarkoitatko, että oikea nainen osaisi lukea tunteesi ja tulkita ne sinulle?

Ei ole ollut tarpeeksi vahvat ja selkeät minulle. Tavallaan tiedän jo naiseni, mutta en välttämättä koskaan tässä elämässä häntä kohtaa. Se on aavistus ja tunne hänestä, joka on mahdollisuus viimeinkin todeta hänet löytäneeni, jos hänet polulleni Luoja suo. Tunnistan hänet kyllä kohdalle sattuessa.

Ja oikean naisen kyllä tiedän, ja hän tietää myös minut.

• Anonyymi

Ehkä sinun on otettava yhteyttä tuohon henkilöön. Saat rauhan ja löydät ehkä ystävän. Ottaisin yhteyttä omaan ihastukseeni mutta minulla ei ole yhteystietoja ja tunteemme eivät kohdanneet.

• Anonyymi

Ei niin saa tehdä. Ei ellei ole 100% varma tahdostaan ja siitä, että on valmis tasoittamaan ja synkronoimaan hänet elämään. Muuten todennäköisesti särjetään vaan sydämiä.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei niin saa tehdä. Ei ellei ole 100% varma tahdostaan ja siitä, että on valmis tasoittamaan ja synkronoimaan hänet elämään. Muuten todennäköisesti särjetään vaan sydämiä.

Mielenkiintoinen teoria. Miten ajattelit tutustua sitten johonkin, jos skippaat tutustumisvaiheen?

• Anonyymi
        EmpressOfTheLight kirjoitti:

Mielenkiintoinen teoria. Miten ajattelit tutustua sitten johonkin, jos skippaat tutustumisvaiheen?

Meidän kahden sielumme ovat tunteneet jo maailman alusta asti.

• Anonyymi kirjoitti:

Meidän kahden sielumme ovat tunteneet jo maailman alusta asti.

Kaunis ajatus ainakin. Toivottavasti kohdallasi toteutuu.

• Anonyymi
        EmpressOfTheLight kirjoitti:

Kaunis ajatus ainakin. Toivottavasti kohdallasi toteutuu.

Kiitos.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      90
      4362
    2. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      52
      2900
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      113
      2501
    4. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      113
      2311
    5. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      40
      1993
    6. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1967
    7. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      222
      1713
    8. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1617
    9. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      29
      1608
    10. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      51
      1460
    Aihe