Edellinen ketju sulkeutui koska se oli niin suosittu ja täyttyi viesteistä. Jatketaan tässä uudella ketjulla.
Olen tässä miettinyt sellaista asiaa että kun lapsena/teininä on väkisinkin jokainen miespuolinen nähnyt kotonaan äidin alasti ja alusvaatteillaan, että tuleeko siitä miehen alulle jonkinlainen käsitys miltä se tuleva puoliso pitäisi näyttää? Siis tarkoitan että muovautuuko sellaisesta kropasta, joka äidillä on, pojan mieleen naisen malli?
Omasta puolestani voin sanoa että jouduin aikoinaan käymään paljon vanhempieni kanssa saunassa, koska asuimme kerrostalossa ja siellä oli tosi tarkasti rajatut saunomisajat. Teininäkin kävin silloin vielä paljon saunassa heidän kanssaan ja silloin jo tuli katseltua näitä naisen "eräitä paikkoja" hyvinkin suurella mielenkiinnolla.
Äitini oli tuohon aikaan hyvin kaunis ja seksikäs nainen. Noin 160 cm pitkä, muhkeat hyvän malliset rinnat (85C) ja kiinteä sekä todella muodokas takapuoli, minkä lisäksi karvainen haaroväli, joka tosin oli aina hyvin siististi trimmattu kolmio.
Seurasin aina silmä kovana kun hän alkoi pestä hiuksiaan ja oli silmät kiinni. Muistan kun vaahtoa alkoi valua hiljalleen rintoja pitkin alemmas ja alemmas... sitten kun vaahtoa oli karvoissakin, niin se näytti jotenkin tavattoman seksikkäältä.
Toivottavasti mitkään spedeilijät ei vaivaudu tänne keljuilemaan.
Millainen vaimo, sellainen äiti?
194
22554
Vastaukset
- Anonyymi
No ihmettelinkin miksi se suljettiin. Alkuperäinen Ap.
- Anonyymi
Vieläkö porukat haluaa lukea näitä juttuja? Aina joskus mieleen muistuu jotain. Paljon olen kyllä tänne jo kertonutkin. Ap.
- Anonyymi
virtasenposti kirjoitti:
Kirjoita vaan. Kyllä mä ainakin luen.
No edes jotain kiinnostaa 😄 Mä kirjoittelen aina ku muistuu mieleen jotain. Ap.
- Anonyymi
Luit silti.
- Anonyymi
Sellainen juttu tuli mieleen myös että joskus kun äiti otti jotain geelimäistä lääkettä lusikalla suuhun, niin hän sanoi sen jälkeen kun oli sen nielaissut että "Tämä on ku spermaa" Sitä hiukan ihmettelin että onko hänellä siitäkin kokemusta, siis sen suuhun ottamisesta. Vaikka kyllä hän hyvin avoin noissa seksiasioissa aina on ollut, mutta silti työ yllätti mut täysin. Ap.
- Anonyymi
Ei hitto, munkin äiti sanoi aina noin! Kakarana ihmettelin että mitä se sperma on, mutta sitten myöhemmin selvisi että mitä se on ja jotenkin kunnioitin äitiä siitä enemmän. Äiti sanoi myös maitokiisselistä että se on spermaa ja kun äiti kaatoi vaniljakiisseliä omena- tai mustikkapiirakan päälle äiti sanoi että taas pistetty mällit piirakan päälle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei hitto, munkin äiti sanoi aina noin! Kakarana ihmettelin että mitä se sperma on, mutta sitten myöhemmin selvisi että mitä se on ja jotenkin kunnioitin äitiä siitä enemmän. Äiti sanoi myös maitokiisselistä että se on spermaa ja kun äiti kaatoi vaniljakiisseliä omena- tai mustikkapiirakan päälle äiti sanoi että taas pistetty mällit piirakan päälle.
Äidit osaa näemmä yllättää 🤣 Ap.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äidit osaa näemmä yllättää 🤣 Ap.
En niistä yllättynyt. Mummo, äidin puolelta, sekä täti oli yhtä pahoja suustaan. Kerran kun suussa oli afta, mummo kaatoi viinaa lasinpohjalle ja kun sen kippasin suuhun ja piti purskuttaa sitä pahaa litkua, mummo sanoi että ei enää pillunnuoleminenkaan säikäytä. Silloin nauratti. Mummo oli sellainen että varmasti olisin saanut nuolla ihan ehtaa karvatussutavaraa ja vaikka nussia jos olisin kehdannut pyytää kun usein mummo lupasi ns myöhemmin opettaa panemaan vaikka sitä opetustilaisuutta ei koskaan tullut. Mummo oli jo useamman kerran imettänyt minulla rintojaan ja yhden kerran esimerkiksi tuulikaapissa ihmetteli kuinka ulkoa tultua oli nännit aivan kylmästä kovana ja paitaa nostaen pyysi imemään niitä siinä että vähän lämpenisivät. Niin siinä sitten imin. Mummo aina muisti kertoa että pikkuvauvana olin kurottanut hänen tisseilleen vaikka niistä ei mitään tullut ja oli sitten antanut minun imeä ja tyytyväinen kuulemma olin. Teininä sitten mummon luona yötä ollessa sain lutkutella monet kerrat uudestaan ja niitä sain lutkutella kaksivitoseksi asti kunnes hän sairastui ja päätyi hoitoon ja sille tielle jäi.
Täti ja äiti olivat yhtä pahoja suustaan vaikka eivät mitään tehneet. Kerran vähän vanhempana äiti puki ihan älyttömän seksikkäät alusasut päälleen jotka täti oli hänelle ostanut ja jossa oli avoin haara ja rinnoille aukot jne. Tädillä oli kuulemma samanlaiset vaatteiden alla ja molemmat puhuivat ihan pokkana kuinka lähtevät naimaan miehiä. En piitannut muusta kuin niistä seksikkäistä vaatteista koska äiti lähti metsästämään pelkkää kyrpää eikä tuonut ketään koskaan kotiin. Varmaan täti ja äiti olivat tädin luona nussittavana. Olin silloin vain onnessani että sain monta tuntia olla yksin kotona. Isä oli ihan vastakohta eikä koskaan kiroillut tai puhunut tuollaisia törkyjä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En niistä yllättynyt. Mummo, äidin puolelta, sekä täti oli yhtä pahoja suustaan. Kerran kun suussa oli afta, mummo kaatoi viinaa lasinpohjalle ja kun sen kippasin suuhun ja piti purskuttaa sitä pahaa litkua, mummo sanoi että ei enää pillunnuoleminenkaan säikäytä. Silloin nauratti. Mummo oli sellainen että varmasti olisin saanut nuolla ihan ehtaa karvatussutavaraa ja vaikka nussia jos olisin kehdannut pyytää kun usein mummo lupasi ns myöhemmin opettaa panemaan vaikka sitä opetustilaisuutta ei koskaan tullut. Mummo oli jo useamman kerran imettänyt minulla rintojaan ja yhden kerran esimerkiksi tuulikaapissa ihmetteli kuinka ulkoa tultua oli nännit aivan kylmästä kovana ja paitaa nostaen pyysi imemään niitä siinä että vähän lämpenisivät. Niin siinä sitten imin. Mummo aina muisti kertoa että pikkuvauvana olin kurottanut hänen tisseilleen vaikka niistä ei mitään tullut ja oli sitten antanut minun imeä ja tyytyväinen kuulemma olin. Teininä sitten mummon luona yötä ollessa sain lutkutella monet kerrat uudestaan ja niitä sain lutkutella kaksivitoseksi asti kunnes hän sairastui ja päätyi hoitoon ja sille tielle jäi.
Täti ja äiti olivat yhtä pahoja suustaan vaikka eivät mitään tehneet. Kerran vähän vanhempana äiti puki ihan älyttömän seksikkäät alusasut päälleen jotka täti oli hänelle ostanut ja jossa oli avoin haara ja rinnoille aukot jne. Tädillä oli kuulemma samanlaiset vaatteiden alla ja molemmat puhuivat ihan pokkana kuinka lähtevät naimaan miehiä. En piitannut muusta kuin niistä seksikkäistä vaatteista koska äiti lähti metsästämään pelkkää kyrpää eikä tuonut ketään koskaan kotiin. Varmaan täti ja äiti olivat tädin luona nussittavana. Olin silloin vain onnessani että sain monta tuntia olla yksin kotona. Isä oli ihan vastakohta eikä koskaan kiroillut tai puhunut tuollaisia törkyjä.No jopas on kovaa touhua ollut sielläkin. Mukava tarina. Ap.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täti ja äiti olivat yhtä pahoja suustaan vaikka eivät mitään tehneet. Kerran vähän vanhempana äiti puki ihan älyttömän seksikkäät alusasut päälleen jotka täti oli hänelle ostanut ja jossa oli avoin haara ja rinnoille aukot jne. Tädillä oli kuulemma samanlaiset vaatteiden alla ja molemmat puhuivat ihan pokkana kuinka lähtevät naimaan miehiä. En piitannut muusta kuin niistä seksikkäistä vaatteista koska äiti lähti metsästämään pelkkää kyrpää eikä tuonut ketään koskaan kotiin. Varmaan täti ja äiti olivat tädin luona nussittavana. Olin silloin vain onnessani että sain monta tuntia olla yksin kotona. Isä oli ihan vastakohta eikä koskaan kiroillut tai puhunut tuollaisia törkyjä.Melko ronskia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Melko ronskia.
Mummo oli ronski. Monta kertaa kaverit eivät pystyneet pitämään pokkaa kun joku noista naisista alkoi iskemään juttua. Ne oli sellaisia, mummo varsinkin, että hänestä ei nähnyt milloin hän alkaa heittämään hauskaa tarinaa, koska ne vitsit olivat oikeita pitkiä tarinoita joista ei voinut tietää onko ne tosia cai jotain legendaa. Tiedät sitten tuommoiset teinit kun siihen aikaan vanhempia kunnioitettiin ja kaikki kuuntelivat hartaina mitä mummolla oli sanottavaa. Sitten kun mummo yhtäkkiä heittääkin jotain aivan mahtavan sekopäistä, ei kukaan oikein kehtaa nauraa vaikka kaikki ovat repeilemässä. Hänestä olisi voinut tulla loistava stand up koomikko koska hän oli salaman nopea ja hänellä oli erittäin terävät ja älykkäät hoksottimet. Mummolla ei ollut mitään häpyä tai filtteriä kuten mm. tuo imettäminen osoittaa ja huutelussa jäi kaikki toiseksi.
- Anonyymi
Tekisi mieli joskus koittaa äidiltä vielä kysyä tuota spermajuttua 🤣 Hän on nykyään jo iäkkään puoleinen, mutta hänen kanssaan on aina voitu puhua mistä vain nolostumatta. Ap.
- Anonyymi
Sellainen juttu tuli mieleen kun olin varmaan jotain 14 vuotias ja meillä oli ollut sähkökatko kotona. Äidillä oli kelloradio makuuhuoneen yöpöydällä ja siitä oli mennyt katkon vuoksi aika sekaisin ja se vain vilkkui. Hän sanoi että jos ehdin sen jossain vaiheessa katsoa kuntoon. No menin sitten illalla sitä katsomaan. Sepittelin sitä siinä kunnes äiti ilmestyi myös sinne makuuhuoneeseen alusvaatteillaan kyselemään että saako siitä mitään tolkkua. Hänellä oli päällään tämän tyyppiset pikkuhousut kuin tässä videossa https://www.youtube.com/watch?v=QgXPO9WYjAA&t=528s
Kohta 8.45 Siinä hän kulki edestakaisin ja pillun näkyi pikkareista läpi. Kyllä oli ihanaa säätää radiota, mutta tuli kuntoon :D Ap.- Anonyymi
Äiti osasi kiusata meitäkin. Kavereiden kanssa harrastin värikuulasotimista ja yksi aamu äiti tuli samankaltaisissa alusvaatteissa pihalle kuin tuossa neljän sekunnin kohdalla ne punaiset alkkarit näkyy. Pillunkarvat tursusi sivusta esille ja kuulsi läpi ja siihen aikaan stringimalli oli sellainen että se vyötärönauha ulottui melkein navan korkeudelle asti niin että se etupala oli suhteessa vielä tuotakin kapeampi ja takakappale oli pelkkä naru peräaukon päältä. Siinä äiti seisoi korkkareissa juttelemassa meidän kanssa kun me pakattiin tavaroita autosta ja valmistauduttiin painumaan metsään sotimaan. Se näky ja se että kaverit sen näki sai kullin seisomaan itselläkin ja myöhemmin kun kaverin kanssa runkattiin yhdessä kaveri aina muisteli tuota hetkeä ja niin minäkin vaikka en uskaltanut ääneen tunnustaa että kiihotti kun kaverit näki kerrankin vähän enemmän äidistä kun ne muuten sai nähdä vain jotain rintavakoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äiti osasi kiusata meitäkin. Kavereiden kanssa harrastin värikuulasotimista ja yksi aamu äiti tuli samankaltaisissa alusvaatteissa pihalle kuin tuossa neljän sekunnin kohdalla ne punaiset alkkarit näkyy. Pillunkarvat tursusi sivusta esille ja kuulsi läpi ja siihen aikaan stringimalli oli sellainen että se vyötärönauha ulottui melkein navan korkeudelle asti niin että se etupala oli suhteessa vielä tuotakin kapeampi ja takakappale oli pelkkä naru peräaukon päältä. Siinä äiti seisoi korkkareissa juttelemassa meidän kanssa kun me pakattiin tavaroita autosta ja valmistauduttiin painumaan metsään sotimaan. Se näky ja se että kaverit sen näki sai kullin seisomaan itselläkin ja myöhemmin kun kaverin kanssa runkattiin yhdessä kaveri aina muisteli tuota hetkeä ja niin minäkin vaikka en uskaltanut ääneen tunnustaa että kiihotti kun kaverit näki kerrankin vähän enemmän äidistä kun ne muuten sai nähdä vain jotain rintavakoa.
Varmasti upea näky 😍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo justiin tuota tarkoitin, mutta osasit kuvailla sen paremmin kuin minä, eli tuo vyötärönauha oli korkealla hänelläkin ja sitten kun hän oli vielä todella kurvikas, niin ai että miten se korostuikaan :P Kun oli leveä lantio ja iso muodokas takapuoli, niin kyllä siinä oli näky! Muistan hyvin muutamia pikkareita, joita hänellä oli. Yhdet oli valkoiset, jotka oli täysin läpinäkyvät edestä ja sitten kun ne oli pillun kohdalta vielä oikein ohuet muutenkin niin huh huh. Sitten oli turkoosit ja punaiset samaa mallia. Mitään tylsiä mummosloggeja hänellä ei ollut ikinä. Ap.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo justiin tuota tarkoitin, mutta osasit kuvailla sen paremmin kuin minä, eli tuo vyötärönauha oli korkealla hänelläkin ja sitten kun hän oli vielä todella kurvikas, niin ai että miten se korostuikaan :P Kun oli leveä lantio ja iso muodokas takapuoli, niin kyllä siinä oli näky! Muistan hyvin muutamia pikkareita, joita hänellä oli. Yhdet oli valkoiset, jotka oli täysin läpinäkyvät edestä ja sitten kun ne oli pillun kohdalta vielä oikein ohuet muutenkin niin huh huh. Sitten oli turkoosit ja punaiset samaa mallia. Mitään tylsiä mummosloggeja hänellä ei ollut ikinä. Ap.
Se oli erittäin upea näky. Noita tilanteita oli kotona tietysti useammin ja sai nähdä äidin vartaloa usein, mutta justiin tuolloin kun kaverit sai nähdä kuinka seksikkäältä äiti näyttää, oli tilanne erityisen herkullinen. Kello oli jotain puoli yhdeksän aikaan kesä aamulla, eikä äiti ollut vielä bikineitä tai muuta vaatetta löytänyt päälle kun oli vasta ehtinyt heräämään ja jonkun kahvin laittamaan tippumaan, ja me oltiin jo menossa metsään sotimaan ja äiti oli vain ne korkkaritkin löytänyt jalkaan sopivimpien sijaan, oli niin herkullinen tilanne ettei toista. Kiihotti myöhemmin saada tietää että se yksi kaveri oli tuolle muistolle runkannut usein yksin ja niin minäkin runkkasin. Ihmettelen jos ei muut kaverit ole runkanneet myös ja ihmettelen ellei äiti ole tajunnut sitä tilannetta itse kuinka seksikäs hän siinä oli. Kun se vyötärönauha oli melkein navassa, niin se kaistale edessä oli väkisinkin kapeampi ja kun ne pillunkarvat ei olleet mitään sänkeä vaan ehtaa karvaa, joten jokainen ne tursuavat karvat näki, samoin kun sen pöheikön sen läpikuultavan kankaan läpi. Pakarat olivat täysin paljaat koska siellä takana ei ollut mitään kangasta vaan käytännössä vain pelkkä naru joka ei varmasti edes peräaukkoa voinut kokonaan peittää. Pakko alkaa runkkaamaan kun tuo muisto tulee taas mieleen. En enää muita millaiset rintsikat äidillä tuona aamuna oli mutta varmaan samaa settiä. Äidillä oli usein kesäisin myös bikinit päällä ja äidillä oli semmoiset bikinit mistä pursusi sivuilta ja keskeltä ulos ja se naru oli siellä rinnan alla, kirjaimellisesti siellä rintakehän ja tissin välissä syvällä koska äidin rinnat olivat roikkuvat. Teininä joutui monta kertaa mennä sisälle kun ei pystynyt katsomaan kun kulli tärähti kivikovaksi. Sitä sperman määrää ei pysty laskemaan kukaan mitä itse tai kaverin kanssa olen runkannut noille seksikkäille muistikuville äidistä. Äidillä oli myös noita ikääntyneitä alusasuja ja paitoja joissa kangas oli kulunut ohueksi. Autossa kerran odotettiin ja takapenkiltä näin juuri sopivasti äidin rinnan kun valo osui juuri sopivasti paidan takaa että se rinta ja myös nänni näkyi selvästi siitä sivummalta. Äidillä ei ollut silloin mitään siellä alla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuossa 5,02 kohdassa kun se malli seisoo, näkyy ne juonteet kiihottavasti mitkä äidilläkin oli ja meni kohti pillua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuossa 5,02 kohdassa kun se malli seisoo, näkyy ne juonteet kiihottavasti mitkä äidilläkin oli ja meni kohti pillua
Ja tuossa 5,26 näkyy vielä paremmin ne juonteet ja kuinka paljon mummomalleihin verrattuna sitä pillua oli esillä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja tuossa 5,26 näkyy vielä paremmin ne juonteet ja kuinka paljon mummomalleihin verrattuna sitä pillua oli esillä!
Juuri niin. Mukavia muistoja sulla ja kiva kun kerroit 😊ap.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihanan kiihottavaa luettavaa! Voin jotenki kuvitella tuon. Kohta pitää tehdä käsitöitä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se oli erittäin upea näky. Noita tilanteita oli kotona tietysti useammin ja sai nähdä äidin vartaloa usein, mutta justiin tuolloin kun kaverit sai nähdä kuinka seksikkäältä äiti näyttää, oli tilanne erityisen herkullinen. Kello oli jotain puoli yhdeksän aikaan kesä aamulla, eikä äiti ollut vielä bikineitä tai muuta vaatetta löytänyt päälle kun oli vasta ehtinyt heräämään ja jonkun kahvin laittamaan tippumaan, ja me oltiin jo menossa metsään sotimaan ja äiti oli vain ne korkkaritkin löytänyt jalkaan sopivimpien sijaan, oli niin herkullinen tilanne ettei toista. Kiihotti myöhemmin saada tietää että se yksi kaveri oli tuolle muistolle runkannut usein yksin ja niin minäkin runkkasin. Ihmettelen jos ei muut kaverit ole runkanneet myös ja ihmettelen ellei äiti ole tajunnut sitä tilannetta itse kuinka seksikäs hän siinä oli. Kun se vyötärönauha oli melkein navassa, niin se kaistale edessä oli väkisinkin kapeampi ja kun ne pillunkarvat ei olleet mitään sänkeä vaan ehtaa karvaa, joten jokainen ne tursuavat karvat näki, samoin kun sen pöheikön sen läpikuultavan kankaan läpi. Pakarat olivat täysin paljaat koska siellä takana ei ollut mitään kangasta vaan käytännössä vain pelkkä naru joka ei varmasti edes peräaukkoa voinut kokonaan peittää. Pakko alkaa runkkaamaan kun tuo muisto tulee taas mieleen. En enää muita millaiset rintsikat äidillä tuona aamuna oli mutta varmaan samaa settiä. Äidillä oli usein kesäisin myös bikinit päällä ja äidillä oli semmoiset bikinit mistä pursusi sivuilta ja keskeltä ulos ja se naru oli siellä rinnan alla, kirjaimellisesti siellä rintakehän ja tissin välissä syvällä koska äidin rinnat olivat roikkuvat. Teininä joutui monta kertaa mennä sisälle kun ei pystynyt katsomaan kun kulli tärähti kivikovaksi. Sitä sperman määrää ei pysty laskemaan kukaan mitä itse tai kaverin kanssa olen runkannut noille seksikkäille muistikuville äidistä. Äidillä oli myös noita ikääntyneitä alusasuja ja paitoja joissa kangas oli kulunut ohueksi. Autossa kerran odotettiin ja takapenkiltä näin juuri sopivasti äidin rinnan kun valo osui juuri sopivasti paidan takaa että se rinta ja myös nänni näkyi selvästi siitä sivummalta. Äidillä ei ollut silloin mitään siellä alla.
Siis tuo kiihotti itseänikin kun serkku katseli äitiä siellä saunamökillä ja kyllä serkkukin varmasti on muistolle runkannut. Joka sen on nähnyt, ei sitä ikinä unohda.
Äidillä oli JUSTIIN tämän malliset rinnat kuin tämän videon naisella. Kohdassa 6.15
https://spankbang.com/6f640/video/classic+brit+whore+nice+tits
AP. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaunista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo juurikin näin 👍
- Anonyymi
Tuo tyttö sai kiima tipan kullin päähän ja sai minut runkkaamaan nyt on sitten navalla tulos .Oli hyvä runkku hetki kiitos.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo tyttö sai kiima tipan kullin päähän ja sai minut runkkaamaan nyt on sitten navalla tulos .Oli hyvä runkku hetki kiitos.
Ole hyvä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On kyllä varmasti ollut mahtava näky.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näyttää ihanalta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa kyllä hyvältä.
- Anonyymi
Lisäystä vielä että takaa ne pikkarit oli tällaiset tavalliset ja ne oli usein sielä muhkeassa pepussa osittain sisällä vaossa kuin tässä kohdassa 2.16
https://www.youtube.com/watch?v=Ku5ZW0_mEqI&t=152s
Näyttää niin tutulta tämäkin kohta 2.21
Juuri ja juuri ne pillun peitti aina. Ap. - Anonyymi
Ja ymmärrän hyvin jos on pitänyt muistolle runkata. Sitä oon tehny minäkin. Voin sen ujostelematta sanoa. Kyllä mä usein muistelen niitä saunakertoja kun hänen kanssaan saunassa olin ja sain ihailla tuota upeaa vartaloa. Serkkukin häntä ihaili kerran saunamökillä ja taisi äiti vaan tykätä. Serkun katse oli tiukasti haarojen välissä jo siinä vaiheessa kun oli pelkät pikkuhousut ja jalassa, vaan sitten se vasta olikin kun tuo komea tussu päästettiin kokonaan valloilleen!
Voit varmaan kuvitella miltä minusta tuntui silloin kun löysin sen videon, josta tuolla aikaisemmassa ketjussa jo kirjoitinkin. Sitä oli ihana katsoa kun hän istui puhelimessa porrasjakkaralla ja puhelimen johto meni mehevien tissien välistä. Sitten hän levitti haarat niin auki kuin voi saada ja kysyi että näkyykö mitään?! Siinä hän sitten useita kertoja levitteli haarojansa hymyillen ja sitä komeaa pilluansa esitellen. Kyllä se oli oikein pillujen PILLU ja kohta lentää taas mällit... Ap.- Anonyymi
Kävin kaivelemassa jotain vanhoja valokuva albumeita esille joihin varastin pois muuttaessa äidin bikinikuvia. En ole moneen vuoteen niitä nähnyt. Kuvanlaatu on surkeaa ja bikinit myös peittävämpiä, mutta kyllä noista hyvät runkut sai. Nuorena saunassa sai monta kertaa ihailla äitiä ja piti varoa ettei puoliheijari jämähdä pystyyn vaikka sitäkin tapahtui. Pelkkä seisokkikaan ei olisi niin paha, mutta tiedät sen tunteen kun se menee niin kovaksi että se sykkii ja tuntuu että menee jalat alta ja yksi väärä kosketus niin mälli lentää. Muutaman kerran oli pakko lähteä lauteilta suihkun puolelle ja kesti viisitoista sekuntia ja mälli lensi lattiakaivoon. Ei äiti ole tuollaista voinut olla huomaamatta, mutta silloin teininä sitä kuvitteli että pääsi taas pälkähästä. Varmasti muistat miten se lämmin vesi teki siitä spermasta sitkeämpää ja kuinka nuorena orkun jälkeen se kulli ei vähään aikaan pehmennyt. Pari kertaa äiti tuli saunasta suihkuhuoneeseen juuri kun olin runkannut ja yritin nopeasti pyyhkiä kullinpäätä puhtaaksi ja painua etukumaraan ja kääntyä selin ettei äiti olisi sitä huomannut. Saunassa tuli joskus nähtyä kun äiti kumarteli ja sieltä jalkojen välistä pursusi sitä pillunkarvoitusta. Suihkuhuoneessa oli vaikea ja kiihottavaa olla yhtä aikaa. Serkut on myös nähneet äidin alasti mökkisaunassa mutta toivoin että kaveri olisi nähnyt äidin alasti vaikka se että kaveri näki pillunkarvat on jo hyvä. Kaveri toivoi aina runkkujen aikana että pääsisi naimaan äitiä enkä kehdannut tunnustaa että toivoin niin käyvän ja että jos niin olisi käynyt, niin minä olisin tullut mukaan kolmanneksi aivan varmasti. Kaverin kanssa joskus otettiin vähän brenkkua ja kaveri jäi nukkumaan. Silloin illalla äitiä tietysti näki vähemmissä vaatteissa, alkkareissa, paitulissa jne. ja oli hauska huoneessa vedellä käteen ja kuiskailla äidistä kaikenlaista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kävin kaivelemassa jotain vanhoja valokuva albumeita esille joihin varastin pois muuttaessa äidin bikinikuvia. En ole moneen vuoteen niitä nähnyt. Kuvanlaatu on surkeaa ja bikinit myös peittävämpiä, mutta kyllä noista hyvät runkut sai. Nuorena saunassa sai monta kertaa ihailla äitiä ja piti varoa ettei puoliheijari jämähdä pystyyn vaikka sitäkin tapahtui. Pelkkä seisokkikaan ei olisi niin paha, mutta tiedät sen tunteen kun se menee niin kovaksi että se sykkii ja tuntuu että menee jalat alta ja yksi väärä kosketus niin mälli lentää. Muutaman kerran oli pakko lähteä lauteilta suihkun puolelle ja kesti viisitoista sekuntia ja mälli lensi lattiakaivoon. Ei äiti ole tuollaista voinut olla huomaamatta, mutta silloin teininä sitä kuvitteli että pääsi taas pälkähästä. Varmasti muistat miten se lämmin vesi teki siitä spermasta sitkeämpää ja kuinka nuorena orkun jälkeen se kulli ei vähään aikaan pehmennyt. Pari kertaa äiti tuli saunasta suihkuhuoneeseen juuri kun olin runkannut ja yritin nopeasti pyyhkiä kullinpäätä puhtaaksi ja painua etukumaraan ja kääntyä selin ettei äiti olisi sitä huomannut. Saunassa tuli joskus nähtyä kun äiti kumarteli ja sieltä jalkojen välistä pursusi sitä pillunkarvoitusta. Suihkuhuoneessa oli vaikea ja kiihottavaa olla yhtä aikaa. Serkut on myös nähneet äidin alasti mökkisaunassa mutta toivoin että kaveri olisi nähnyt äidin alasti vaikka se että kaveri näki pillunkarvat on jo hyvä. Kaveri toivoi aina runkkujen aikana että pääsisi naimaan äitiä enkä kehdannut tunnustaa että toivoin niin käyvän ja että jos niin olisi käynyt, niin minä olisin tullut mukaan kolmanneksi aivan varmasti. Kaverin kanssa joskus otettiin vähän brenkkua ja kaveri jäi nukkumaan. Silloin illalla äitiä tietysti näki vähemmissä vaatteissa, alkkareissa, paitulissa jne. ja oli hauska huoneessa vedellä käteen ja kuiskailla äidistä kaikenlaista.
On hyvin tutun kuuloista 😄 Ap.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkä kroppainen äitisi oli yleisesti? Pituus, paino ym?
Äiti herätti kyllä kiinnostusta miehissä aina. Muistan kun kummisetäni tuli meille kerran kännissä, niin hän alkoi kopeloida äidin tissejä, samoin tädin mies ei malttanut joskus pitää käsiään irti tisseistä ja haarojenvälistä. Ap. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkä kroppainen äitisi oli yleisesti? Pituus, paino ym?
Äiti herätti kyllä kiinnostusta miehissä aina. Muistan kun kummisetäni tuli meille kerran kännissä, niin hän alkoi kopeloida äidin tissejä, samoin tädin mies ei malttanut joskus pitää käsiään irti tisseistä ja haarojenvälistä. Ap.Äiti oli sopivasti pyöreä ja kurvikas ja vähän pidempi kuin muut naiset. Tissit roikkui ja ne oli kuin pallot säkeissä, mutta seksikkäät ja paksut isot nännit. Äidillä oli nuorena erittäin pitkä tukka, reilusti yli perseen, mutta hän leikkautti sen niskapituiseksi mutta se oli kuitenkin paksu. Lapsena myös meillä tädin mies kouri äitiä ja ihan pillusta asti ja tissit paljaina. Ja äiti tuli joskus jostain huoneesta ja suoristeli vaatteitaan kun olivat käyneet juttelemassa. Olin silloin mustasukkainen kun pelkäsin että hän vie äidin. Isä ei aina tiennyt noista, mutta sain tietää siitä vasta aikuisena. Äiti myös pari kertaa suuteli grillikodassa veljensä, eli setäni kanssa ja kädet kävivät kun jossain kesäjuhlissa oli brenkkua tarjolla ja samaan tapaan äiti suoristeli vaatteita kun setä toi äidin kotiin ja äiti hyppäsi autosta ulos. Setä ja tädin mies olivat parhaita ystäviä. Täti ja tädin mies ovat yhä syvästi rakastuneita ja luulen että täti on tiennyt tuosta kaikesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äiti oli sopivasti pyöreä ja kurvikas ja vähän pidempi kuin muut naiset. Tissit roikkui ja ne oli kuin pallot säkeissä, mutta seksikkäät ja paksut isot nännit. Äidillä oli nuorena erittäin pitkä tukka, reilusti yli perseen, mutta hän leikkautti sen niskapituiseksi mutta se oli kuitenkin paksu. Lapsena myös meillä tädin mies kouri äitiä ja ihan pillusta asti ja tissit paljaina. Ja äiti tuli joskus jostain huoneesta ja suoristeli vaatteitaan kun olivat käyneet juttelemassa. Olin silloin mustasukkainen kun pelkäsin että hän vie äidin. Isä ei aina tiennyt noista, mutta sain tietää siitä vasta aikuisena. Äiti myös pari kertaa suuteli grillikodassa veljensä, eli setäni kanssa ja kädet kävivät kun jossain kesäjuhlissa oli brenkkua tarjolla ja samaan tapaan äiti suoristeli vaatteita kun setä toi äidin kotiin ja äiti hyppäsi autosta ulos. Setä ja tädin mies olivat parhaita ystäviä. Täti ja tädin mies ovat yhä syvästi rakastuneita ja luulen että täti on tiennyt tuosta kaikesta.
Siistikö hän pillunkarvoja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siistikö hän pillunkarvoja?
En usko, koska sen verran rehottavat ne oli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En usko, koska sen verran rehottavat ne oli.
Meillä taas oli selvästi rajattu kolmio, mutta muuten kunnon karvapehko.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olis kiva nähdä kuvia. Mä yhden kuvan löysin missä äidillä on kädessä tekokyrpä. Ei siis mikään alastonkuva... Mä yritin ettiä sitä pussia missä niitä polaroidkuvia oli, mutta ei löydy mistään. En tiedä mihin ne kaikki on hävitetty. Harmittaa vietävästi! Ap.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin äitinä voin paljastaa että lattiakaivoon valuvassa vedessä näkyy siemenneste yhtä hyvin ja helposti kuin aamulla lakanoilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin äitinä voin paljastaa että lattiakaivoon valuvassa vedessä näkyy siemenneste yhtä hyvin ja helposti kuin aamulla lakanoilla.
Ei se mitään haittaa.
- Anonyymi
Badding kirjoitti:
Voi jestas! Kyllä kuulostaa kertakaikkisen mahtavalta! 😛
Sitä se kyllä oli. Ap.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saattaahan se olla niin.
- Anonyymi
Meillä oli ennen polaroidkamera ja kellarissa oli sellainen muovipussi, jota tarkoin varjeltiin. Luulen että siellä oli kans paljon kivaa kuvamateriaalia kotoa. Ap.
- Anonyymi
Polaroid kameran hankinnalle tavallisessa perheessä oli yksi ainoa syy. Se oli, seksikuvien ottaminen. Muutoin joutui kuvat kehittämään valokuvausliikkeessä ja kehittäjä sai nähtäväksi ns. koko elämän kirjon. Olen aivan varma että siinä pussissa on ollut pelkkää seksiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Polaroid kameran hankinnalle tavallisessa perheessä oli yksi ainoa syy. Se oli, seksikuvien ottaminen. Muutoin joutui kuvat kehittämään valokuvausliikkeessä ja kehittäjä sai nähtäväksi ns. koko elämän kirjon. Olen aivan varma että siinä pussissa on ollut pelkkää seksiä.
Aivan varmasti. Sitä pussia säilytettiin vielä kellarikopissa ja aina sanottiin että sinne ei saa omin päin mennä. Ap.
- Anonyymi
Äidin sisko oli myös aika rempseä nainen, eikä myöskään paljoa ujostellut. Hänenkin pillun olen nähnyt muutaman kerran. Aina kun he tapasivat äidin kanssa, niin juttujen taso oli todella seksuaalissävytteistä. Muistan kun meillä oli vielä lankapuhelin ja se soi yhtenä iltana. Äiti oli suihkussa ja vastasin puhelimeen. Hänen sisko siellä oli ja kysyi missä äitini on. Sanoin että hän on juuri suihkussa. Täti sitten siihen: Jaa, että sielä ollaan taas pillua pesemässä, kyllä siitä varmaan tulee taas puhdas ja kiiltävä! AP.
- Anonyymi
Kysyin serkulta nyt kun näin hänet pitkästä aikaa että muisteleeko hän vielä sitä saunailtaa kun oltiin noiden naisten kanssa saunomassa. Siitä on jo pitkä, mutta kyllä hän kuulemma muistelee sitä yhä. Ap.
- Anonyymi
Piti oikein tulla katsomaan kun kuulin eilen serkultani että täällä on tällainen keskustelu käynnissä.
Joo, muistan kyllä oikein hyvin tuon saunaillan siellä hirvimiesten majalla. Onhan siitä jo pitkä, mutta ei sitä koskaan unohda. AP:n äiti on siis mun täti ja mielettömän uhkea nainen oli tuohon aikaan. Muistan hyvin kun hän alkoi riisua ja hänellä oli yllään mustat seksikkäät pikkuhousut, joissa oli edessä sellaista läpinäkyvää kukkakuvioa. Ja kyllä, niiden yläreuna oli melkein navan korkeudella. Niistä näkyi makeesti pillu läpi. Hän huomasi kyllä tuijotteluni ja lopuksi kun hän alkoi laskea niitä, niin hän katsoi sievästi hymyillen päälleni ja vetäisi ne yhdellä vedolla alas. Siinä se sitten oli edessäni koko komeudessaan. Olen tuota upeaa pillua muistellut monesti. Sekin on jäänyt mieleeni kun hän istui lauteilla jalat koukussa ja tuo pillu oli hienosti näkyvillä, niin se miltei kiilsi. Ihania muistoja.- Anonyymi
Kappas vain 😂 Tulit itse kertomaan. Tuli mieleen että jos tuohon aikaan olisi tuola majalla ollut jo kamerat, niinku nykyään niin olis ollu aika herkullista materiaalia tallenteena 😄 En tiedä meneekö ne vartiointiliikkeen kautta vai johonki omalle tallenteelle, mutta olis siinä ollu miehille näkemistä ku neljä naista sielä on pillut paljaina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kappas vain 😂 Tulit itse kertomaan. Tuli mieleen että jos tuohon aikaan olisi tuola majalla ollut jo kamerat, niinku nykyään niin olis ollu aika herkullista materiaalia tallenteena 😄 En tiedä meneekö ne vartiointiliikkeen kautta vai johonki omalle tallenteelle, mutta olis siinä ollu miehille näkemistä ku neljä naista sielä on pillut paljaina.
Niitä pikkuhousuja hänellä oli samantyylisiä monet. Muistan jotenkin myös nuo mustat, joissa oli sitä kukkakuvioa edessä. Niistä kyllä komeasti näkyi pillu läpi. Niitä pillunkarvojaan hän siisti aina sen verran ettei rehota, mutta komean tussun aina jätti. Olis ollu kiva nähdä joskus äiti myös täysin posliinina. Kyllä hän on joskus pillunsa täysin karvattomaksikin ajellut. Kysyin sitä häneltä kerran ja hän punastui. Vastasi että ei muista onko. =ei vaan kehdannu pojalleen myöntää. Ap.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niitä pikkuhousuja hänellä oli samantyylisiä monet. Muistan jotenkin myös nuo mustat, joissa oli sitä kukkakuvioa edessä. Niistä kyllä komeasti näkyi pillu läpi. Niitä pillunkarvojaan hän siisti aina sen verran ettei rehota, mutta komean tussun aina jätti. Olis ollu kiva nähdä joskus äiti myös täysin posliinina. Kyllä hän on joskus pillunsa täysin karvattomaksikin ajellut. Kysyin sitä häneltä kerran ja hän punastui. Vastasi että ei muista onko. =ei vaan kehdannu pojalleen myöntää. Ap.
Kyllä ehdottomasti komein pillu mitä tähän asti olen minäkään nähnyt! Se oli PILLU isolla peellä. Ja kyllä hän kuule varmasti posliinikin on ollut, siitä ei oo pienintäkään epäilystä! Olis ollu kiva nähä myös hänet posliinina...
Jos nuo naiset olisivat pitäneet vaikka jotku sexpartyt siellä, niin sitä olisi ollut kiva seurata sivummalta :D Miss Pillu kisat olis olleet kova sana. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ehdottomasti komein pillu mitä tähän asti olen minäkään nähnyt! Se oli PILLU isolla peellä. Ja kyllä hän kuule varmasti posliinikin on ollut, siitä ei oo pienintäkään epäilystä! Olis ollu kiva nähä myös hänet posliinina...
Jos nuo naiset olisivat pitäneet vaikka jotku sexpartyt siellä, niin sitä olisi ollut kiva seurata sivummalta :D Miss Pillu kisat olis olleet kova sana.No tosiaan nuo kunnon partyt olisi ollu kova juttu ja jokainen olisi saanut esitellä pillunsa vuorollaan joka asennosta. Seisten, pyllistäen ja haarat levitettynä. Ja tämä kaikki kuvattuna videolle tietenkin!
Mutta tuosta posliiniksi ajelusta sen verran vielä, että vaikka hän sen punastellen kiistikin, niin sellaisen muistan että kerran kun hän meni suihkuun, niin hänellä oli pyyhekassissa sheivaushöylän lisäksi myös sakset. Saksilla on kaiketi leikattu pisimmät karvat ja sitten höylällä on vedelty loput pois. Harmi kun en sitä koskaan nähnyt. Olis ollu kiva nähdä myös se kun sitä sheivataan. Ap. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tosiaan nuo kunnon partyt olisi ollu kova juttu ja jokainen olisi saanut esitellä pillunsa vuorollaan joka asennosta. Seisten, pyllistäen ja haarat levitettynä. Ja tämä kaikki kuvattuna videolle tietenkin!
Mutta tuosta posliiniksi ajelusta sen verran vielä, että vaikka hän sen punastellen kiistikin, niin sellaisen muistan että kerran kun hän meni suihkuun, niin hänellä oli pyyhekassissa sheivaushöylän lisäksi myös sakset. Saksilla on kaiketi leikattu pisimmät karvat ja sitten höylällä on vedelty loput pois. Harmi kun en sitä koskaan nähnyt. Olis ollu kiva nähdä myös se kun sitä sheivataan. Ap.No ehdottomasti olis pitäny kuvata jos olis sellainen tilanne ollu.
https://spankbang.com/8lcot/video/electric+blue+special+uk+1985+scripglow+big+ones+1
Kuin tuossa linkissä, niin joku tällainen olis ollu herkullinen juttu. Kohdasta 43:35 alkaen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ehdottomasti olis pitäny kuvata jos olis sellainen tilanne ollu.
https://spankbang.com/8lcot/video/electric blue special uk 1985 scripglow big ones 1
Kuin tuossa linkissä, niin joku tällainen olis ollu herkullinen juttu. Kohdasta 43:35 alkaen.Wau! Hieno video!
- Anonyymi
Kyllä sain saunassa monesti ihailla tuota pillua kun se oli lauteilla koko komeudessaan. Joskus tuijotin sitä pitkäänkin ja äiti kysyi viekkaasti: No mitä näkyy? 😉 Ap.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sain saunassa monesti ihailla tuota pillua kun se oli lauteilla koko komeudessaan. Joskus tuijotin sitä pitkäänkin ja äiti kysyi viekkaasti: No mitä näkyy? 😉 Ap.
Olisitko halunnut päästä työntämään kullin ja naida spermat syvälle äidin pilluun?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisitko halunnut päästä työntämään kullin ja naida spermat syvälle äidin pilluun?
En, mutta sormilla olisin voinut räplätä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En, mutta sormilla olisin voinut räplätä.
Miksi? Etkö muka halua nussia äitiä? Kuka muka jää pelkästään räpläämään jos kerran vittua on tarjolla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Wau! Hieno video!
Siinä on kunnon tussuja 👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ehdottomasti olis pitäny kuvata jos olis sellainen tilanne ollu.
https://spankbang.com/8lcot/video/electric blue special uk 1985 scripglow big ones 1
Kuin tuossa linkissä, niin joku tällainen olis ollu herkullinen juttu. Kohdasta 43:35 alkaen.Siinä on pillut hyvin sitä luokkaa kuin sielä mökilläkin. Ap.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos nuo naiset olisivat pitäneet vaikka jotku sexpartyt siellä, niin sitä olisi ollut kiva seurata sivummalta :D Miss Pillu kisat olis olleet kova sana.Ja sen olisi arvannut varmasti kuka ne kisat voittaa 😋
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos nuo naiset olisivat pitäneet vaikka jotku sexpartyt siellä, niin sitä olisi ollut kiva seurata sivummalta :D Miss Pillu kisat olis olleet kova sana.Kyllä siinä oli silloin näkemistä. Komeita pilluja ja muhkeita tissejä. Kukaan ei ollu yhtään hämillään vaikka heitä katseltiinkin. Vaikka posliinipillu onkin nätti, niin kyllä nätti on tuollainen siistitty kolmiokin. Ap.
- Anonyymi
Oli se tädinkin pillu aika herkku ja se jumppaamalla treenattu iso kiinteä perse. Ap.
- Anonyymi
Näitä lisää.
- Anonyymi
Vittu mitä paskaa. Jos äiti on haarat auki, niin ketä perkelettä muka kiinnostaa kuulla jonkun sormella koittamisesta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vittu mitä paskaa. Jos äiti on haarat auki, niin ketä perkelettä muka kiinnostaa kuulla jonkun sormella koittamisesta?
No ei oo kuule mikää pakko lukea.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki ei oo niinku sä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki ei oo niinku sä.
Just just, että alastoman, pilluaan levittelevän äidin sormettaminen on ihan ok ja normaalia toimintaa eikä lainkaan pervoa, mutta paneminen on ihan mielipuolista.
- Anonyymi
Onko Allu vielä paikalla?
- Anonyymi
Ei paikkaansa. Mun miehen äiti on leveäluinen ja rehevä ollut aina,isokokoiben,tumma, myös leveät kasvot ja minä oon yks ruipelo ollut aina,liiankin ruipelo ja lyhyt ja laiha naamane ja kalpea
- Anonyymi
No ei tietenkään aina löydy semmosta.
- Anonyymi
Tapahtui joskus 90-luvun lopulla. Olin silloin 13 vuotias ja vähitellen silloin jo katselin pornoa salaa. Naiset alkoi jo vähän ns.sillä tavalla kiinnostaa. Masturboimisen aloitin myös tuossa iässä. Meillä kotona säilytettiin pyyhkeitä vanhempien makuuhuoneessa ja yhtenä iltana olin menossa suihkuun ja hakemaan sitä pyyhettä. Avasin makuuhuoneen oven ja melkein tukehduin sylkeeni kun edessäni oli äidin iso ja muhkea takapuoli alasti! Äiti oli justiin riisumassa ja sillä hetkellä ottanut pikkuhousut pois. Näin ensimmäistä kertaa miltä aito pillu näyttää takaapäin. Siitä sitten hipsin suihkuun ja varmaan arvaattekin mitä tein siellä tuo näkymä päässäni. Ap.
- Anonyymi
Ajattele jos äidin nussiminen olisi tavallista, jokapäiväistä toimintaa. Tuossakin tilanteessa olisit vain ehdottanut että nusaisitte pikaisesti. Spermat pilluun, molemmille hyvä mieli ja sitten olisit kipaissut suihkuun oesemään mulkkusi ja olisit tullut pois ja tekemään loput kotiläksyistä. Nyt jäi kaikkea keskittymistä häiritsevä himo mieleen ja sen lisäksi kulutit monta litraa vettä kun runkkasit äidin mahtavan muheva perse mielessä. Tämä maailma olisi paljon kehittyneempi, ekologisempi ja mukavampi paikka elää ja olla jos kaikki vosivat vähän nusautella silloin tällöin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajattele jos äidin nussiminen olisi tavallista, jokapäiväistä toimintaa. Tuossakin tilanteessa olisit vain ehdottanut että nusaisitte pikaisesti. Spermat pilluun, molemmille hyvä mieli ja sitten olisit kipaissut suihkuun oesemään mulkkusi ja olisit tullut pois ja tekemään loput kotiläksyistä. Nyt jäi kaikkea keskittymistä häiritsevä himo mieleen ja sen lisäksi kulutit monta litraa vettä kun runkkasit äidin mahtavan muheva perse mielessä. Tämä maailma olisi paljon kehittyneempi, ekologisempi ja mukavampi paikka elää ja olla jos kaikki vosivat vähän nusautella silloin tällöin.
No sellaista en olisi koskaan tehnyt! Tykkäsin vaan katsella. Ap.
- Anonyymi
On sulla serkkuseni ollu täydellinen ajoitus kun sinne makkariin menit! :D Oon sulle kyllä kateellinen että niin useasti sait hänet alasti nähdä. Hän oli siihen aikaan kyllä mieletön seksipommi. Aina kun teille iltaisin tulin, niin haaveilin että kun olisi edes vahingossa jotain nähnyt :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmiskunta on hössöttänyt milloin mistäkin ensiyön oikeuksista ja tyttöjen neitsyydestä ja niin edelleen. Eikö olisi jo korkea aika toteuttaa tasa-arvo tässäkin asiassa ja alkaa puhumaan myös poikuuden poiston tärkeydestä. Maailma olisi parempi paikka, jos pojat voisivat tutustua vastakkaiseen sukupuoleen ja omaan seksuaalisuuteensa tutun ja kokeneen aikuisen naisen kanssa.
Jokainen poika on ollut joskus kiinnostunut äidistään, oli se sitten sallittua tai ei. Siksikin olisi vain luontevaa, jos äiti olisi samalla pojan ensimmäinen rakastajatar ja opettaja. Ensimmäinen kerta jännittää toki kaikkia, mutta jos nyt vaikka spermat lentäisivät jo äidin pillunkarvoille niin ei se mitään, ymmärtäväisen aikuisen naisen kanssa voidaan ottaa kohta uusiksi. Ja jatkaa opettelua kunnes yhdyntä onnistuu ja seksi tyydyttää kumpaakin.
Monet naiset ovat seksuaalisesti parhaimmillaan vasta neli-viisikymppisinä. Oma mies ei aina riitä, eikä uranaisilla ole välttämättä aikaa seurusteluun tai muihin seuraleikkeihin. Mies on suorituskykyisimmillään ja halukkaimillaan juuri nuorena, joten tässä saataisiin kaksi kärpästä oikein mojovalla iskulla.
Ja jos asiaa ajatellaan poikien näkökulmasta, niin on varmasti terveellistä saada naisen malli oikealta naiselta eikä sotkeutua pornon harhaanjohtavaan ja esineellistävään maailmaan. Äidillä on varmasti matala kynnys puuttua vääänlaiseen käytökseen ja ohjata poikia ottamaan huomioon myös kumppanin tarpeet. Lisäksi pojat voisivat tutustua ikäisiinsä tyttöihin paljon rehellisemmin koska he eivät hakisi vain "sitä yhtä" jos koko siittiötuotanto on mennyt jo kotona opintojen kertaamiseen.
Ja minkälainen vaikutus tällä olisi yhteiskuntaan kun nuoret miehet eivät voisi pahoin ja kärvistelisi puutteessa?Kaikki pahantekoon käytetty aika ja energia menisi esimerkiksi äitiä tai naapurin tätiä auttaessa tai muissa rakentavissa toimissa palkkio mielessä.
Seksuaalisuus on monimutkainen asia, ja kaikilla on omat mieltymyksensä. Aikuinen nainen suhtautuu varmasti ymmärtäväisemmin jos kumppani kiihottuu vaikka pillunkarvoista, eikä ajele niitä pois jonkin bikinimuodin takia vaan nauttii niiden vaikutuksesta kyltymättömään kumppaninsa. Ja modernin naisen on helpompi kohdata nykymaailman haasteet tyydytettynä kun poika painaa illat parastaan katuporan lailla.
- Anonyymi
Lisäystä vielä edelliseen, niin ne pillunkarvat oli juuri tätä tyyliä kuin tässä kohdassa 18:15
https://www.empflix.com/bigboobs-porn/big-tits-peeping-tom/video669003- Anonyymi
Mun äidillä oli samanlainen pillu. Sain monta kertaa sitä katsella ja kokeilla. Oi niitä aikoja...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun äidillä oli samanlainen pillu. Sain monta kertaa sitä katsella ja kokeilla. Oi niitä aikoja...
Wau!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuota... voisitko kertoa siitä lisää?
- Anonyymi
Äidin pillunkarvat oli tosiaankin tismalleen tuollaiset kuin tuossa videossa 👍 Ap.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro mieluusti lisää.
- Anonyymi
Siinä on kyllä täydellinen pillu! ❤
- Anonyymi
Eipä ole tullut vaimolle tarvetta kun asutaan ja jaetaan yhteinen vuode äidin kanssa kaksistaan. Ollaan oltu näin jo jotain kolmisen vuotta. Äiti täyttää kohta 39 v. ja meillä on vain vajaan seitsemäntoista vuoden ikäero.
- Anonyymi
ja voin kertoa et ei vielä pariinkymmeneen vuoteen tuukkaan tarvetta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja voin kertoa et ei vielä pariinkymmeneen vuoteen tuukkaan tarvetta.
Sama, pariinkymmeneen vuoteen ei ole tullut tarvetta. Kokeilin tosin seurustella parin naisen kanssa parikymppisenä ja muutama vuosi siinä vierähti heidän kanssaan elellessä, mutta en viitsinyt sitä jatkuvaa draamaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama, pariinkymmeneen vuoteen ei ole tullut tarvetta. Kokeilin tosin seurustella parin naisen kanssa parikymppisenä ja muutama vuosi siinä vierähti heidän kanssaan elellessä, mutta en viitsinyt sitä jatkuvaa draamaa.
Pitää vielä sanoa että mistään elämästä tai elämän etapeista en ole jäänyt paitsi vaan kaikki olen saanut kokea ja saada äidin kanssa. Kodissamme kuului ns. pienten jalkojen töminää ja rakensimme meille oman talon ja äidillä on täällä oma puutarha jossa hän on esitellyt omaa puutarhaansa ja jota olen saanut myös ns. kastella säännöllisesti.
- Anonyymi
Onpas tämä ihana muisteluketju! Vähän kuin pääsisi itsekin tirkistelemään pilluja ja tissejä kun mieh... pojat kertovat rehellisesti omia muistojaan.
- Anonyymi
Voi kun saisin vielä nuo päivät takaisin... ap.
- Anonyymi
Ihmiskunta on hössöttänyt milloin mistäkin ensiyön oikeuksista ja tyttöjen neitsyydestä ja niin edelleen. Eikö olisi jo korkea aika toteuttaa tasa-arvo tässäkin asiassa ja alkaa puhumaan myös poikuuden poiston tärkeydestä. Maailma olisi parempi paikka, jos pojat voisivat tutustua vastakkaiseen sukupuoleen ja omaan seksuaalisuuteensa tutun ja kokeneen aikuisen naisen kanssa.
Jokainen poika on ollut joskus kiinnostunut äidistään, oli se sitten sallittua tai ei. Siksikin olisi vain luontevaa, jos äiti olisi samalla pojan ensimmäinen rakastajatar ja opettaja. Ensimmäinen kerta jännittää toki kaikkia, mutta jos nyt vaikka spermat lentäisivät jo äidin pillunkarvoille niin ei se mitään, ymmärtäväisen aikuisen naisen kanssa voidaan ottaa kohta uusiksi. Ja jatkaa opettelua kunnes yhdyntä onnistuu ja seksi tyydyttää kumpaakin.
Monet naiset ovat seksuaalisesti parhaimmillaan vasta neli-viisikymppisinä. Oma mies ei aina riitä, eikä uranaisilla ole välttämättä aikaa seurusteluun tai muihin seuraleikkeihin. Mies on suorituskykyisimmillään ja halukkaimillaan juuri nuorena, joten tässä saataisiin kaksi kärpästä oikein mojovalla iskulla.
Ja jos asiaa ajatellaan poikien näkökulmasta, niin on varmasti terveellistä saada naisen malli oikealta naiselta eikä sotkeutua pornon harhaanjohtavaan ja esineellistävään maailmaan. Äidillä on varmasti matala kynnys puuttua vääänlaiseen käytökseen ja ohjata poikia ottamaan huomioon myös kumppanin tarpeet. Lisäksi pojat voisivat tutustua ikäisiinsä tyttöihin paljon rehellisemmin koska he eivät hakisi vain "sitä yhtä" jos koko siittiötuotanto on mennyt jo kotona opintojen kertaamiseen.
Ja minkälainen vaikutus tällä olisi yhteiskuntaan kun nuoret miehet eivät voisi pahoin ja kärvistelisi puutteessa?Kaikki pahantekoon käytetty aika ja energia menisi esimerkiksi äitiä tai naapurin tätiä auttaessa tai muissa rakentavissa toimissa palkkio mielessä.
Seksuaalisuus on monimutkainen asia, ja kaikilla on omat mieltymyksensä. Aikuinen nainen suhtautuu varmasti ymmärtäväisemmin jos kumppani kiihottuu vaikka pillunkarvoista, eikä ajele niitä pois jonkin bikinimuodin takia vaan nauttii niiden vaikutuksesta kyltymättömään kumppaninsa. Ja modernin naisen on helpompi kohdata nykymaailman haasteet tyydytettynä kun poika painaa illat parastaan katuporan lailla- Anonyymi
Mielenkiintoinen näkökulma.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielenkiintoinen näkökulma.
Siis täysin idioottimainen. Mite jollekin voi tulla edes mieleen.......?????
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis täysin idioottimainen. Mite jollekin voi tulla edes mieleen.......?????
Mitenkä niin?
- Anonyymi
Sen muistan että joskus suihkussa äiti ajeli säärikarvojaan seisten ja näytti aina mahtavalta kun hän kumartui, niin nuo mahtavat tissit aina heilahti. Se näytti mielettömän ihanalta. Ai että kun olisi saanu nähdä joskus myös sen että olisi ajellut pillunsa silmieni edessä täysin karvattomaksi... 😛 Ap.
- Anonyymi
Tänään tuli taas muistoja mieleen ja oli pakko heittää mällit. Katselin vanhoja valokuvia ja sieltä löytyi kuva, jossa nuo siskokset istui vierekkäin. Mielettömän kauniita ja seksikkäitä naisia olivat kaikki. Meillä oli onni kun saatiin heidät kaikki nähdä silloin sielä mökillä alasti! Että kun olisi saanut varastettua äitisi yhdet pikkuhousut joskus muistoksi. Ne oli niin kauniita ja lisäksi kun ne on olleet sen ihanan pillun päällä... :P
Olet paljon vuosien aikana puhunut siitä äitisi tekemästä pilluvideosta. Ja sen löytyminen taitaa olla jo mahdotonta, mutta JOS sen vielä joskus löytäisitkin, niin haluaisin ehdottomasti sen nähdä! Voin niin kuvitella kun kaunis ja seksikäs nainen avaa haaransa täysin auki ja näyttää tuon ihanan PILLUNSA koko komeudessaan... niitä ihania tissejä tietenkään unohtamatta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tänään tuli taas muistoja mieleen ja oli pakko heittää mällit. Katselin vanhoja valokuvia ja sieltä löytyi kuva, jossa nuo siskokset istui vierekkäin. Mielettömän kauniita ja seksikkäitä naisia olivat kaikki. Meillä oli onni kun saatiin heidät kaikki nähdä silloin sielä mökillä alasti! Että kun olisi saanut varastettua äitisi yhdet pikkuhousut joskus muistoksi. Ne oli niin kauniita ja lisäksi kun ne on olleet sen ihanan pillun päällä... :P
Olet paljon vuosien aikana puhunut siitä äitisi tekemästä pilluvideosta. Ja sen löytyminen taitaa olla jo mahdotonta, mutta JOS sen vielä joskus löytäisitkin, niin haluaisin ehdottomasti sen nähdä! Voin niin kuvitella kun kaunis ja seksikäs nainen avaa haaransa täysin auki ja näyttää tuon ihanan PILLUNSA koko komeudessaan... niitä ihania tissejä tietenkään unohtamatta.Olihan he nättejä naisia kaikki ja onnekkaita tosiaan oltiin kun heidät kaikki alasti nähtiin 😄👍 Tuskinpa äiti olisi huomannut jos olisit häneltä yhdet pikkarit vienytkin. Kyllä tuo videon löytyminen on jo erittäin epätodennäköistä... Oon kaikki nuo kasetit käyny läpi ja kyllä sen päälle on nauhoitettu jotain ja se harmittaa niin vietävästi! 😡 Mielelläni olisin sulle sen videon suonu nähtäväksi. Onneksi itse edes sen kerran näin. Äidille oli juuri silloin tehty kampaajalla permanentti hiuksiin ja luulenpa että sen kuvaussession jälkeen tehtiin "spermanentti" hänen pillunkarvoihin 😂😂 Ap.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olihan he nättejä naisia kaikki ja onnekkaita tosiaan oltiin kun heidät kaikki alasti nähtiin 😄👍 Tuskinpa äiti olisi huomannut jos olisit häneltä yhdet pikkarit vienytkin. Kyllä tuo videon löytyminen on jo erittäin epätodennäköistä... Oon kaikki nuo kasetit käyny läpi ja kyllä sen päälle on nauhoitettu jotain ja se harmittaa niin vietävästi! 😡 Mielelläni olisin sulle sen videon suonu nähtäväksi. Onneksi itse edes sen kerran näin. Äidille oli juuri silloin tehty kampaajalla permanentti hiuksiin ja luulenpa että sen kuvaussession jälkeen tehtiin "spermanentti" hänen pillunkarvoihin 😂😂 Ap.
HAH! Spermanentti :D:D Hyvin sanottu.
Kyllähän me sun kans joskus pengottiin siellä äitisi alusvaate laatikolla. Olihan sielä mahtavia pikkareita... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
HAH! Spermanentti :D:D Hyvin sanottu.
Kyllähän me sun kans joskus pengottiin siellä äitisi alusvaate laatikolla. Olihan sielä mahtavia pikkareita...Olihan niitä vaikka minkämoisia... samassa kaapissa hän säilytti myös karvojen ajo tarvikkeita. Sieltä löytyi epilaattori ja höylä. Höyhen terissä oli usein pillunkarvoja todisteena siistimisestä. Ap.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olihan niitä vaikka minkämoisia... samassa kaapissa hän säilytti myös karvojen ajo tarvikkeita. Sieltä löytyi epilaattori ja höylä. Höyhen terissä oli usein pillunkarvoja todisteena siistimisestä. Ap.
Olihan se komea kolmio itsessään jo todiste siistimisestä. Mulle jäi silloin hiukan sellainen mielikuva että äitisi jopa tykkäsi kun hänen pilluaan siellä pitkään tuijotin. Taisi jopa olla hiukan ylpeä "mirristään" :D Jos hän olisi halunnut, niin hän olisi voinut yhtä hyvin sanoa että "lopeta tuo vahtaaminen" tai olisi kääntynyt vaikka ympäri. Toinen täti ei ainakaan oikein tykännyt kun hänen pilluaan silmäilin...
Äitisi on kyllä ollut rohkea nainen kun sen videonkin suostui tekemään. Ei sellaiseenkaan kaikki suostuisi vaikka nyt kotikäyttöön vaan tehtiinkin, mutta silti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olihan se komea kolmio itsessään jo todiste siistimisestä. Mulle jäi silloin hiukan sellainen mielikuva että äitisi jopa tykkäsi kun hänen pilluaan siellä pitkään tuijotin. Taisi jopa olla hiukan ylpeä "mirristään" :D Jos hän olisi halunnut, niin hän olisi voinut yhtä hyvin sanoa että "lopeta tuo vahtaaminen" tai olisi kääntynyt vaikka ympäri. Toinen täti ei ainakaan oikein tykännyt kun hänen pilluaan silmäilin...
Äitisi on kyllä ollut rohkea nainen kun sen videonkin suostui tekemään. Ei sellaiseenkaan kaikki suostuisi vaikka nyt kotikäyttöön vaan tehtiinkin, mutta silti.Joo hyvä pointti tuo. Äiti oli tosi tarkka pillustaan ja se pestiin aina huolella. Ei se häntä suihkussa koskaan haitannut kun katsoin sen pesua. Rohkeasti siinä häppäreitä levitettiin sormilla ja annettiin mirrille kunnon kylpy. Ja tuosta oon samaa mieltä ettei sitä videoa olisi tosiaankaan kuka tahansa tehny. Hän heittäytyi tilanteeseen täysillä vaikka oli puhelimessa siinä. Tuossa yhtenä päivänä katsoin yhtää vanhaa kotivideoa, jossa olin pienenä ja meillä oli joulupukki jakamassa lahjoja. Yhdessä kohdassa äiti hihkaisi taustalla että "Oi kun ihanat seksipikkarit!" 🤣 Että kun repesin siihen 🤣🤣🤣 Ap.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo hyvä pointti tuo. Äiti oli tosi tarkka pillustaan ja se pestiin aina huolella. Ei se häntä suihkussa koskaan haitannut kun katsoin sen pesua. Rohkeasti siinä häppäreitä levitettiin sormilla ja annettiin mirrille kunnon kylpy. Ja tuosta oon samaa mieltä ettei sitä videoa olisi tosiaankaan kuka tahansa tehny. Hän heittäytyi tilanteeseen täysillä vaikka oli puhelimessa siinä. Tuossa yhtenä päivänä katsoin yhtää vanhaa kotivideoa, jossa olin pienenä ja meillä oli joulupukki jakamassa lahjoja. Yhdessä kohdassa äiti hihkaisi taustalla että "Oi kun ihanat seksipikkarit!" 🤣 Että kun repesin siihen 🤣🤣🤣 Ap.
Huh huh! Voin kuvitella kun tuota komeaa pillua on oikein raotettu ja pesty huolella...
Kun sait hänen kanssaan kulkea niinkin pitkään yhdessä saunassa, niin pesikö hän pillunsa seisten vai istuiko hän jakkaralle levittäen haaransa pesua varten?
Äidistäsi muistan myös sen että hän suhtautui pornoon paljon myönteisemmin kuin oma äitini vaikka ovatkin siskoksia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huh huh! Voin kuvitella kun tuota komeaa pillua on oikein raotettu ja pesty huolella...
Kun sait hänen kanssaan kulkea niinkin pitkään yhdessä saunassa, niin pesikö hän pillunsa seisten vai istuiko hän jakkaralle levittäen haaransa pesua varten?
Äidistäsi muistan myös sen että hän suhtautui pornoon paljon myönteisemmin kuin oma äitini vaikka ovatkin siskoksia.Seisten hän sen aina pesi. Sen laitoin merkille että toisinaan sitä pestiin hyvinkin kauan ja monesti sellaisen pesun jälkeen kun saunasta tultiin, hän kysyi aina "Haluaisitko tänään mennä mummon luo yökylään?" Ja hymyili vienosti 😁 Äidillä oli panohommat mielessä ja pillu pestiin hyvin. Onhan puhdasta pillua kiva nuolla jne. Mielelläni aina mummon luo toki menin. Siellä oli mukavaa ja hyviä muistoja on sieltä. Saivat vanhemmat rauhassa "naipuutella" kuten äitini tapasi sanoa 🤣 Äiti oli aina seuraavana päivänä poikkeuksellisen hyvän tuulinen kun oli saanut naipuutella 😉 Joskus olisi ollut kiva tirkistellä tuota heidän sekstailua, mutta sitä en koskaan nähnyt. Ap.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Seisten hän sen aina pesi. Sen laitoin merkille että toisinaan sitä pestiin hyvinkin kauan ja monesti sellaisen pesun jälkeen kun saunasta tultiin, hän kysyi aina "Haluaisitko tänään mennä mummon luo yökylään?" Ja hymyili vienosti 😁 Äidillä oli panohommat mielessä ja pillu pestiin hyvin. Onhan puhdasta pillua kiva nuolla jne. Mielelläni aina mummon luo toki menin. Siellä oli mukavaa ja hyviä muistoja on sieltä. Saivat vanhemmat rauhassa "naipuutella" kuten äitini tapasi sanoa 🤣 Äiti oli aina seuraavana päivänä poikkeuksellisen hyvän tuulinen kun oli saanut naipuutella 😉 Joskus olisi ollut kiva tirkistellä tuota heidän sekstailua, mutta sitä en koskaan nähnyt. Ap.
Vähä on aikaa vierähtäny viimevisiitistä kun täälä kävin. Joo, kyllähän sitä pillua varmasti hyvänä pidettiin. Monesti oon miettiny että miltä se olis mahtanu näyttää kun hän olisi maannut sängyllä haarat levällään tuo pillu kokonaisuudessaan auki ja antanut nuolettaa sitä :PVoin kuvitella voihkinnan ja litinän. Aattele serkkuseni jos olisit joskus löytänyt jonku kunnon panofilmin, jossa hän päästää parrua sisäänsä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vähä on aikaa vierähtäny viimevisiitistä kun täälä kävin. Joo, kyllähän sitä pillua varmasti hyvänä pidettiin. Monesti oon miettiny että miltä se olis mahtanu näyttää kun hän olisi maannut sängyllä haarat levällään tuo pillu kokonaisuudessaan auki ja antanut nuolettaa sitä :PVoin kuvitella voihkinnan ja litinän. Aattele serkkuseni jos olisit joskus löytänyt jonku kunnon panofilmin, jossa hän päästää parrua sisäänsä!
Älä muuta sano. Mistäs sitä tietää vaikka sellainenkin olis joskus tehty. En yhtään ihmettelisi. Ap.
- Anonyymi
Tosia siis. Ap
- Anonyymi
Jopa joo.
Onneksi oma muija ei muistuta äitimuoria, ei vartaloltaan, eikä luonteeltaan.
- Anonyymi
Mites toi otsikko. Useamman kerran tuntunut, että siinä jokin mättää.
Luulis että se olis: Millainen äiti, sellainen vaimo, eikä toisinpäin.- Anonyymi
No alkuperäinen oli niin päin.
- Anonyymi
Kertokaa lisää.
- Anonyymi
Mikset kerro itse
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikset kerro itse
Oon toki kertonu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon toki kertonu.
Sun yhden lauseen kertomuksista kostuukin kaikki ihan helvetisti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun yhden lauseen kertomuksista kostuukin kaikki ihan helvetisti.
Samoin sun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samoin sun.
Edelleen kaikki paikat rutikuivana.
- Anonyymi
Hohhoijaa. Ei tarvi näitä satuiluja. Boring.
😴😴- Anonyymi
Ei oo mitään satuilua.
- Anonyymi
Luit kuitenki? Kuka pakotti?
- Anonyymi
Ei pilata tätä. Ap.
- Anonyymi
Pidetään tämä nyt kuitenkin asiallisena ja kyllä nuo kaikki mitä serkun kanssa ollaan täällä muisteltu, on todellakin tosijuttuja.
- Anonyymi
Mikähän kumma tässäkin huuteluilmiössä on? Pitäisiköhän perustaa ihan oikea, suljettu suomenkielinen seksifoorumi jotta ihmiset voisivat jutella rauhassa?
- Anonyymi
Joo mä en ymmärrä kun kaikki ääliöt aukoo päätänsä. Ei heidän oo mikään pakko näitä lukea jos ei kiinnosta. Mua ärsyttää täällä tuo jatkuva hokema että Spedeä taas sekottaa buahahaha ja se ihana niuvaniemi mainittu joka kerta. En käsitä. Ap.
- Anonyymi
Jos perheessä on pelkkiä poikia on äidin alaston vartalo mahdollisesti se ainoa naisen vartalo mitä pojat tulevat alasti näkemään ennen ensimmäistä parisuhdetta. Tästä syystä poikien äideillä ja tyttöjen isillä on tärkeä tehtävä uskaltaa olla lapsilleen esimerkkinä, erityisesti sen jälkeen kun lapset eivät enää pääse ikänsä puolesta toisen sukupuolen kanssa julkisiin pukutiloihin.
Alastomuus on luonnollista, mutta jokaisella ihmisellä on oikeus omiin rajoihinsa alastomuuden suhteen, myös lapsella.- Anonyymi
Juuri noin se menee.
- Anonyymi
Näin se on.
- Anonyymi
On niin upeaa nussia naista perseeseen .
- Anonyymi
Entä miestä ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä miestä ?
Ei kelpaa ukot. Kiihotun naisista, kauniista sellaisista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä miestä ?
Ei kuulu tänne.
- Anonyymi
"Niitä pikkuhousuja hänellä oli samantyylisiä monet. Muistan jotenkin myös nuo mustat, joissa oli sitä kukkakuvioa edessä. Niistä kyllä komeasti näkyi pillu läpi. Niitä pillunkarvojaan hän siisti aina sen verran ettei rehota, mutta komean tussun aina jätti. Olis ollu kiva nähdä joskus äiti myös täysin posliinina. Kyllä hän on joskus pillunsa täysin karvattomaksikin ajellut. Kysyin sitä häneltä kerran ja hän punastui. Vastasi että ei muista onko. =ei vaan kehdannu pojalleen myöntää. Ap."
Tämä kertoo vuorenvarmasti että on taatusti ollut posliini. Jos ei olisi koskaan ollut, niin eipä siinä olisi ollut mitään varaa sanoa ettei muista. Jos kerran olet hänen saksien ja höylän kanssa nähnyt, niin saksilla on leikattu ensin pillunkarvat lyhyeksi ja höylätty loput.- Anonyymi
Joo näin on. Ensin hän tosiaan kiisti että ei oo koskaan ollu posliini ja pienen hiljaisuuden jälkeen sitten sanoikin ettei ainakaa muista. Kyllä hän saksien ja höylän kans kerrankin suihkuun meni. Harmi kun ei enää silloin asuttu siellä samassa kerrostalossa, niin en koskaan päässyt näkemään sitä karvatonta viivaa sielä muhkeitten reisien välissä. Ap.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo näin on. Ensin hän tosiaan kiisti että ei oo koskaan ollu posliini ja pienen hiljaisuuden jälkeen sitten sanoikin ettei ainakaa muista. Kyllä hän saksien ja höylän kans kerrankin suihkuun meni. Harmi kun ei enää silloin asuttu siellä samassa kerrostalossa, niin en koskaan päässyt näkemään sitä karvatonta viivaa sielä muhkeitten reisien välissä. Ap.
Oi että... Olis kyllä muakin niin haluttanu nähdä tuo pillu ilman karvojakin! Vaikka se olikin siistittynä tussuna tosi kiihottava. Voin jotenkin vain kuvitella miltä se on näyttänyt täysin posliiniksi ajeltuna. Olispa siitä kuvattu video kun tuota pillua parturoitiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oi että... Olis kyllä muakin niin haluttanu nähdä tuo pillu ilman karvojakin! Vaikka se olikin siistittynä tussuna tosi kiihottava. Voin jotenkin vain kuvitella miltä se on näyttänyt täysin posliiniksi ajeltuna. Olispa siitä kuvattu video kun tuota pillua parturoitiin.
No sepä se! Kyllä sekin varmaan olisi häneltä luonnistunut 😅 Siis tuo sheivausvideo. Se olis varmasti alkanu sillä että hän olisi tullu siihen kameran eteen ja istunut porrasjakkaralle. Sitten haarat leviälle ja partavaahdon levitys pillulle. Vähän vekkulia hymyilyä ja silmäniskuja kameralle. Siinä höyläilyn lomassa olisi puhunut vähän tuhmia ja kertonu pillunsa hoitamisesta. Lopuksi kun kaikki karvat olis ollu pois, niin olis tehty suihkulla pillun pesu ja kuivaus. Sitte luonnollisesti olis tuo karvaton värkki esitelty perusteellisesti. Olis varmaan vielä kysyny että miltäs näyttää? Haluaasikkos maistaa sitä? 😉 Ap.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sepä se! Kyllä sekin varmaan olisi häneltä luonnistunut 😅 Siis tuo sheivausvideo. Se olis varmasti alkanu sillä että hän olisi tullu siihen kameran eteen ja istunut porrasjakkaralle. Sitten haarat leviälle ja partavaahdon levitys pillulle. Vähän vekkulia hymyilyä ja silmäniskuja kameralle. Siinä höyläilyn lomassa olisi puhunut vähän tuhmia ja kertonu pillunsa hoitamisesta. Lopuksi kun kaikki karvat olis ollu pois, niin olis tehty suihkulla pillun pesu ja kuivaus. Sitte luonnollisesti olis tuo karvaton värkki esitelty perusteellisesti. Olis varmaan vielä kysyny että miltäs näyttää? Haluaasikkos maistaa sitä? 😉 Ap.
Huhhh! Kiitos tästä mielikuvasta. Voin niin päässäni kuvitella tuon miltä se olis näyttäny. Kun sielä saunamökillä jo sinne pilluun katselin kun se lauteilla oli koko komeudessaan levällään, niin voi että kun sen olis tosiaan nähny vielä ilman karvoja täysin levitettynä.
- Anonyymi
Lisään vielä sen verran että tällainen olisi ollu mahtava saada siitä ajelusta talteen.
https://www.porndig.com/videos/26715/valentina-enjoys-shaving-her-bush-a-lot.html- Anonyymi
Vau, mikä video 🤩
- Anonyymi
Siinä meni kaunis ja kiihottava kolmio.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä meni kaunis ja kiihottava kolmio.
Mutta komea posliini tuli tilalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta komea posliini tuli tilalle.
Mä en tykkää poslarista, karvat on naiselliset.
- Anonyymi
No tähän malliin se olis varmasti tehty. Ap.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä en tykkää poslarista, karvat on naiselliset.
No onhan se toki.
- Anonyymi
Tuossa videossa kohdassa 2:45 kun tuo nainen on täysin haarat levällään, niin voin kuvitella sen videon, jossa äitis sitä pilluaan esitteli!
Äitisi oli vaan paljon paljon seksikkäämpi kuin tuo nainen tuossa videolla.- Anonyymi
Näin äitinä kiihottava ajatus ja video. Ois molemmat nuorukaiset päässeet luikahtamaan takaisin äidin pimppiin. 🤤🍆💦♥️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin äitinä kiihottava ajatus ja video. Ois molemmat nuorukaiset päässeet luikahtamaan takaisin äidin pimppiin. 🤤🍆💦♥️
Ai kumpi video? Tuo sheivausvideo vai se äitini tekemä haarojenlevittely video, jonka joskus kotoa löysin? Ap.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai kumpi video? Tuo sheivausvideo vai se äitini tekemä haarojenlevittely video, jonka joskus kotoa löysin? Ap.
Molemmat. Tuo linkin video, sekä ajatuksena myös haarojen levittelyvideo. Saa haarojen välin kuumaksi ja värisemään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Molemmat. Tuo linkin video, sekä ajatuksena myös haarojen levittelyvideo. Saa haarojen välin kuumaksi ja värisemään.
Uhhh kun katson taas tuota ja kuvittelen siihen itseäni, pääsisi molemmat poikaset sisään, syvälle, laukeamaan. Spermaa voisi käyttää höylän kanssa liukkarina
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Okei 😊 se oli kyllä mahtava video. Olis pitäny älytä piilottaa se johonkin, niin sen päälle ei olisi koskaa nauhoitettu mitää muuta...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uhhh kun katson taas tuota ja kuvittelen siihen itseäni, pääsisi molemmat poikaset sisään, syvälle, laukeamaan. Spermaa voisi käyttää höylän kanssa liukkarina
Mitenköhän sperma käy liukkarina? Voi olla hyvääkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitenköhän sperma käy liukkarina? Voi olla hyvääkin.
Varmaan se kävisi hyvin. Sitä vaan ei varmaan riittäisi kaikkien karvojen ajelemiseen. Pitäisi saada pillulle useampi satsi aina kun alkaa loppumaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan se kävisi hyvin. Sitä vaan ei varmaan riittäisi kaikkien karvojen ajelemiseen. Pitäisi saada pillulle useampi satsi aina kun alkaa loppumaan.
Niin... 🤔
- Anonyymi
No justiin tuolla tavalla se oli haarat levällään siinä videolla. Porrasjakkaralla istui ja jalat oli alimmalla portaalla. Sitten kun isä siinä kuvasi ensin sen tissejä läheltä ja siirtyi alemmas, niin äiti levitti haaransa täysin auki ja hymyili seksikkäästi silmää iskien 😉 Eipä tainnu mummoni luurin toisessa päässä sillä hetkellä tietää mitä tyttärensä siinä puhelun lomassa puuhaili 😁 Kameran sammumisen jälkeen on varmasti puuhailtu makuuhuoneessa ja kovasti. Ap.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihana <3
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No justiin tuolla tavalla se oli haarat levällään siinä videolla. Porrasjakkaralla istui ja jalat oli alimmalla portaalla. Sitten kun isä siinä kuvasi ensin sen tissejä läheltä ja siirtyi alemmas, niin äiti levitti haaransa täysin auki ja hymyili seksikkäästi silmää iskien 😉 Eipä tainnu mummoni luurin toisessa päässä sillä hetkellä tietää mitä tyttärensä siinä puhelun lomassa puuhaili 😁 Kameran sammumisen jälkeen on varmasti puuhailtu makuuhuoneessa ja kovasti. Ap.
Wau!! Mites muuten, kuvattiinko pillua läheltä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Wau!! Mites muuten, kuvattiinko pillua läheltä?
Kuvattiin toki 👍 Komeiden tummien pillunkarvojen takaa vilkkui häpyhuulet. Se oli nuorelle pojalle hyvä valistusvideo miltä aikuisen naisen pillu näyttää. Ap.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tee video 👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuvattiin toki 👍 Komeiden tummien pillunkarvojen takaa vilkkui häpyhuulet. Se oli nuorelle pojalle hyvä valistusvideo miltä aikuisen naisen pillu näyttää. Ap.
HUH HUH!... Kuulostaa kyllä mielettömältä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihana <3
Oletko jo pillusi ajellut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko jo pillusi ajellut?
En ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
HUH HUH!... Kuulostaa kyllä mielettömältä.
Kyllä kuule...
- Anonyymi
Tästä naisesta jotenkin tulee aina äitisi mieleen :)
Jotenkin samaa näköä ja saman tyylistä tuollaista pikkutuhmaa kujeilua ;) Äidilläsi oli vaan isompi ja muhkeampi takapuoli.
https://spankbang.com/6f640/video/classic+brit+whore+nice+tits
Niinkuin tuossa kohdassa 05:55 hänellä oli ne mustat kukkakuvioiset pikkarit silloin sielä mökillä ja ne juuri juuri pillun taakseen peitti. Nuo rinnat on hyvin saman tyyliset myös ja nännit ihan täsmälleen.- Anonyymi
Pitää paikkansa 👍 Juuri tuollainen lyhyehkö kiharrettu tukka ja kasvoissakin jotain samaa 🙂 Juuri noin se hymyili ja keimaili aina kotona alasti 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitää paikkansa 👍 Juuri tuollainen lyhyehkö kiharrettu tukka ja kasvoissakin jotain samaa 🙂 Juuri noin se hymyili ja keimaili aina kotona alasti 😊
Tuli mieleen äidistäsi vielä sellainen juttu vuodelta 2005 kun oli vanhimman serkkumme häät. Äidilläsi oli sellainen musta juhlamekko ja sen yläosa oli sellaista mustaa läpinäkyvää materiaalia. Nuo muhkeat tissit oli herkullisesti näytillä siinä ja koko illan sitä rintavakoa ihailin. Muutaman boolikupin jälkeen lähestyin häntä, mutta en sitten viittiny mitää muuta ku jutella :D Kyllä olis tehny mieli puristaa muutaman kerran noita ihania tissejä... Äidilläsi oli silloinkin sellainen vekkuli hymy ku tuonne vakoon katselin ja kyllä hän sen tiesi mitä mulla oli mielessä.
Olis tehny mieli jossain sivummalla käydä hänen kanssaan ja nostaa vähä mekon helmaa, niin olisi nähnyt minkälaiset seksipikkarit sielä alla silloin oli. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuli mieleen äidistäsi vielä sellainen juttu vuodelta 2005 kun oli vanhimman serkkumme häät. Äidilläsi oli sellainen musta juhlamekko ja sen yläosa oli sellaista mustaa läpinäkyvää materiaalia. Nuo muhkeat tissit oli herkullisesti näytillä siinä ja koko illan sitä rintavakoa ihailin. Muutaman boolikupin jälkeen lähestyin häntä, mutta en sitten viittiny mitää muuta ku jutella :D Kyllä olis tehny mieli puristaa muutaman kerran noita ihania tissejä... Äidilläsi oli silloinkin sellainen vekkuli hymy ku tuonne vakoon katselin ja kyllä hän sen tiesi mitä mulla oli mielessä.
Olis tehny mieli jossain sivummalla käydä hänen kanssaan ja nostaa vähä mekon helmaa, niin olisi nähnyt minkälaiset seksipikkarit sielä alla silloin oli.Muistan tuon mekon hyvin kans ja ne mustat pitsiset rintaliivit. Niistä näkyi nännit läpi. Kotona piti usein niitä. Arvasin että sua olis kiinnostanu päästä käymään hameen alla 😆 Tuo oli sitä aikaa kun saksien ja höylän kans kulki suihkussa, joten sielä olis saattanu olla näkyvillä herkkua ilman karvoja. Ap.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muistan tuon mekon hyvin kans ja ne mustat pitsiset rintaliivit. Niistä näkyi nännit läpi. Kotona piti usein niitä. Arvasin että sua olis kiinnostanu päästä käymään hameen alla 😆 Tuo oli sitä aikaa kun saksien ja höylän kans kulki suihkussa, joten sielä olis saattanu olla näkyvillä herkkua ilman karvoja. Ap.
Niin että se olis saattanu olla tuo pilluista kaunein ihan ilman karvan karvaa! :O
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin että se olis saattanu olla tuo pilluista kaunein ihan ilman karvan karvaa! :O
Paljon mahdollista. Harmi kun en enää noihin aikoihin häntä juuri alasti nähny kun muutettiin pois sieltä vanhasta osoitteesta. Mutta noihin aikoihin niitä höyliä löytyi pesuhuoneesta, jossa oli paksuja ja karheita karvoja kiinni. Mitäs muitakaan ne oli kuin pillunkarvoja. Ei ainakaan sääristä tai kainaloista. Ajattele jos olisit ollu vähän rohkeampi sielä juhlapaikalla, niin olisit saattanu nähdä herkkua. Äiti käytti aina edestä läpikuultavia pikkuhousuja. Pelkällä hameen alla vierailulla olisit nähny totuuden vaikka olis ollukki pikkarit jalassa. Ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paljon mahdollista. Harmi kun en enää noihin aikoihin häntä juuri alasti nähny kun muutettiin pois sieltä vanhasta osoitteesta. Mutta noihin aikoihin niitä höyliä löytyi pesuhuoneesta, jossa oli paksuja ja karheita karvoja kiinni. Mitäs muitakaan ne oli kuin pillunkarvoja. Ei ainakaan sääristä tai kainaloista. Ajattele jos olisit ollu vähän rohkeampi sielä juhlapaikalla, niin olisit saattanu nähdä herkkua. Äiti käytti aina edestä läpikuultavia pikkuhousuja. Pelkällä hameen alla vierailulla olisit nähny totuuden vaikka olis ollukki pikkarit jalassa. Ap
No niinpä... jälkikäteen niin helppo harmitella sitte... Muistan kyllä hyvin nuo hänen pikkuhousut. Teillähän me niitä aina kuolattiin kun niitä sieltä kaapista ettittiin.
Muistatko kun meinattiin leikata niistä yksistä mustista sukkahousuista se haarakohta joskus pois? :D Sehän oli mun idea. Mua olis niin lujaa haluttanu joskus nähdä sellaiset äitis päällä ja kun siinä haarojen kohdalla olis ollu se aukko, niin se olis ollu tavattoman kiihottavaa ku se trimmattu kolmio siinä paljaana. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No niinpä... jälkikäteen niin helppo harmitella sitte... Muistan kyllä hyvin nuo hänen pikkuhousut. Teillähän me niitä aina kuolattiin kun niitä sieltä kaapista ettittiin.
Muistatko kun meinattiin leikata niistä yksistä mustista sukkahousuista se haarakohta joskus pois? :D Sehän oli mun idea. Mua olis niin lujaa haluttanu joskus nähdä sellaiset äitis päällä ja kun siinä haarojen kohdalla olis ollu se aukko, niin se olis ollu tavattoman kiihottavaa ku se trimmattu kolmio siinä paljaana.Muistan toki tuon idean 😁👍 Alkuperäinen ideahan saatiin siitä vanhasta Stripper of the year vhs kasetista, jossa Kitten Natividad strippasi ja hänellä oli sellaiset sukkahousut. Ap.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muistan toki tuon idean 😁👍 Alkuperäinen ideahan saatiin siitä vanhasta Stripper of the year vhs kasetista, jossa Kitten Natividad strippasi ja hänellä oli sellaiset sukkahousut. Ap.
No niinpäs olikin :D Teillähän tosiaan oli se vhs kasetti ennen. Piti oikein etsiä netistä ja löysin sen pätkän, josta tuo idea saatiin.
https://noodlemagazine.com/watch/-121144732_456242275
Olkaa hyvät :)
Voin niin kuvitella miltä se ihana karvapillu olis näyttäny niissä sukkahousuissa. Vaikka se posliinina näkeminenkin kiihottaa, niin kyllä se äitis kolmio oli ehkä kaikista parhain justiin niin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No niinpäs olikin :D Teillähän tosiaan oli se vhs kasetti ennen. Piti oikein etsiä netistä ja löysin sen pätkän, josta tuo idea saatiin.
https://noodlemagazine.com/watch/-121144732_456242275
Olkaa hyvät :)
Voin niin kuvitella miltä se ihana karvapillu olis näyttäny niissä sukkahousuissa. Vaikka se posliinina näkeminenkin kiihottaa, niin kyllä se äitis kolmio oli ehkä kaikista parhain justiin niin.Ai että mitä muistoja tuli tuosta mieleen 😃👍 90-luvun loppu ja monet hyvät muistot. Joo siis kyllä se pillu siistillä karvoituksella oli ehdottomasti paras. Vaikka siitä haaveili että sen olis posliinankin joskus nähny, mutta karvoilla taatusti seksikkäämpi. Kuten jo aiemmin sen oon todennu, niin se oli Pillu isolla peellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai että mitä muistoja tuli tuosta mieleen 😃👍 90-luvun loppu ja monet hyvät muistot. Joo siis kyllä se pillu siistillä karvoituksella oli ehdottomasti paras. Vaikka siitä haaveili että sen olis posliinankin joskus nähny, mutta karvoilla taatusti seksikkäämpi. Kuten jo aiemmin sen oon todennu, niin se oli Pillu isolla peellä.
Juuri näin on. Periaatteestakin se olis pitäny nähdä myös karvattomana. Sielä saunamökillä oli silloin rivi naisia alasti, mutta äitisi oli ehdottomasti seksikkäin nainen. Muidenkin pilluissa katseeni silloin kulki, mutta äitisi haarovälissä se pysyi pitkään ja toistuvasti. Kuten itsekin sanoit, niin se oli PILLUJEN PILLU ja oon sille ikuisesti kateellinen, joka tuota pillua pääsi nuolemaan, imeskelemään ja tietenkin panemaan. Miltä sekin on näyttänyt kun äitisi on asettunut sängylle polvilleen ja antanu tulla sisäänsä takaapäin. Se ihana muhkea perse ja sen keskellä tuo pillu kiimasta kiiltävänä kutsunu kovaan yhdyntään. Olisi ollu kiva kuulla miten hän on seksissä voihkinu ja tuo pillu litissy käsittelyssä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin on. Periaatteestakin se olis pitäny nähdä myös karvattomana. Sielä saunamökillä oli silloin rivi naisia alasti, mutta äitisi oli ehdottomasti seksikkäin nainen. Muidenkin pilluissa katseeni silloin kulki, mutta äitisi haarovälissä se pysyi pitkään ja toistuvasti. Kuten itsekin sanoit, niin se oli PILLUJEN PILLU ja oon sille ikuisesti kateellinen, joka tuota pillua pääsi nuolemaan, imeskelemään ja tietenkin panemaan. Miltä sekin on näyttänyt kun äitisi on asettunut sängylle polvilleen ja antanu tulla sisäänsä takaapäin. Se ihana muhkea perse ja sen keskellä tuo pillu kiimasta kiiltävänä kutsunu kovaan yhdyntään. Olisi ollu kiva kuulla miten hän on seksissä voihkinu ja tuo pillu litissy käsittelyssä...
Äläpä muuta sano... ap.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äläpä muuta sano... ap.
Ja miltä se onkaan näyttäny ku nuo mehevät tissit on heilunu kun häntä on takaapäin naitu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja miltä se onkaan näyttäny ku nuo mehevät tissit on heilunu kun häntä on takaapäin naitu.
Sitä olen monesti itsekin fantasioinut... tuosta märästä pillusta, tuli muuten sellainen juttu mieleen että äiti joskus kaupassa sanoi kun näki liukuvoiteita että: "Tuollaisia ei tarvita mihinkään!" 😂 Joten taisi se hyvin kastuva pillu hänellä olla. Ap.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä olen monesti itsekin fantasioinut... tuosta märästä pillusta, tuli muuten sellainen juttu mieleen että äiti joskus kaupassa sanoi kun näki liukuvoiteita että: "Tuollaisia ei tarvita mihinkään!" 😂 Joten taisi se hyvin kastuva pillu hänellä olla. Ap.
Mutta ethän sinä tykännyt ajatuksesta naida omaa äitiä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En niin, mutta mitäs se tähän kuuluu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En niin, mutta mitäs se tähän kuuluu?
Samaa mieltä. Ne on sentään kaksi aivan eri asiaa. Se että äitiä tykkää katsella kun hän on alasti tai vähissä vaatteissa, niin se nyt vielä on ok, mutta kyllä naiminen on sitten jo asia eri ja ei millään lailla ymmärrettävää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mieltä. Ne on sentään kaksi aivan eri asiaa. Se että äitiä tykkää katsella kun hän on alasti tai vähissä vaatteissa, niin se nyt vielä on ok, mutta kyllä naiminen on sitten jo asia eri ja ei millään lailla ymmärrettävää.
Näin juuri. Ap.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysy äidiltäsi onko hänen pillunsa jatkuva tuijottelu ja netissä kommentointi ymmärrettävää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysy äidiltäsi onko hänen pillunsa jatkuva tuijottelu ja netissä kommentointi ymmärrettävää.
Jos lukisit tämän ketjun läpi niin saisit vastauksen kysymääsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos lukisit tämän ketjun läpi niin saisit vastauksen kysymääsi.
En jaksa koko ketjua lukea läpi, joten kysyn suoraan sinulta. Äitisikö pitää siitä että tuijottelet ja netissä kommentoit hänen märkää pilluaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En jaksa koko ketjua lukea läpi, joten kysyn suoraan sinulta. Äitisikö pitää siitä että tuijottelet ja netissä kommentoit hänen märkää pilluaan?
Lue ihmeessä ketju läpi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootko sä tehny sitte niin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olipas ihana kuulla tuokin :)
- Anonyymi
Aamulla sain nauttia salaa 80+Leski anoppiani kun tuli eilen meille yökylään, vaimon nukkuessa hiivin salaa viereiseen huoneeseen anoppini viekkuun joka jo odotti siellä minua, miten voikin olla kiimainen vanha mummo, niin ihan pehmeä ja muodokas, isot rinnat isoilla nänneillä ja mahtava upea peppu, antaa takaapäin lusikassa ihanasti märkää takavittuaan ja molemmat nautitaan, tunnen kuinka anopin pillu värisee kuin sähköiskuja saisi aina kun saa orkun ja se ihana tunne saa minut laukeamaan.
- Anonyymi
Tämän koko ketjun sais poistaa.
- Anonyymi
Poista sinä vaan itsesi täältä
- Anonyymi
Tehkää hyvät äidit pojillenne pilluvideoita ja antakaa poikienne katsella tissejänne ja pillujanne.
- Anonyymi
Uskallan vahvasti väittää että varmasti on ollu posliini. Tai ainakin varmasti jotain ajelua on harrastettu kun kerran noin vastas. - Anonyymi
Tänään katselin vanhoja valokuvia ja taas lähti mielikuvitus lentoon kun näin noista suvun naisista valokuvia... Sielä oli kuvia myöskin niiltä vuosilta kun sielä mökillä oltiin. Ai että miten seksikkäitä milffejä nuo naiset olivatkaan :P
- Anonyymi
Olihan ne... ja saatiin vielä ihailla heidän pilluja ja rintoja 😍
- Anonyymi
Äirini aikoinaan näytti minulle pilluaan. Usein sitä saun katsella ja runkata siinä samalla. Spermat lensi kaaressa äidin vatsalle ja pillulle. Nussimaan en äitiä päässyt.
Ketjusta on poistettu 556 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta
https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi1062650Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap302365Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen202225Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663991774- 1131580
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k1641312Aatteleppa ite!
Jos ei oltaisikaan nyt NATOssa, olisimme puolueettomana sivustakatsojia ja elelisimme tyytyväisenä rauhassa maassamme.2731124- 711014
- 80984
Omalääkäri hallituksen utopia?
Suurissa kaupungeissa ja etelässä moinen onnistunee. Suuressa osassa Suomea on taas paljon keikkalääkäreitä. Mitenkäs ha178920