Edellinen ketju sulkeutui koska se oli niin suosittu ja täyttyi viesteistä. Jatketaan tässä uudella ketjulla.
Olen tässä miettinyt sellaista asiaa että kun lapsena/teininä on väkisinkin jokainen miespuolinen nähnyt kotonaan äidin alasti ja alusvaatteillaan, että tuleeko siitä miehen alulle jonkinlainen käsitys miltä se tuleva puoliso pitäisi näyttää? Siis tarkoitan että muovautuuko sellaisesta kropasta, joka äidillä on, pojan mieleen naisen malli?
Omasta puolestani voin sanoa että jouduin aikoinaan käymään paljon vanhempieni kanssa saunassa, koska asuimme kerrostalossa ja siellä oli tosi tarkasti rajatut saunomisajat. Teininäkin kävin silloin vielä paljon saunassa heidän kanssaan ja silloin jo tuli katseltua näitä naisen "eräitä paikkoja" hyvinkin suurella mielenkiinnolla.
Äitini oli tuohon aikaan hyvin kaunis ja seksikäs nainen. Noin 160 cm pitkä, muhkeat hyvän malliset rinnat (85C) ja kiinteä sekä todella muodokas takapuoli, minkä lisäksi karvainen haaroväli, joka tosin oli aina hyvin siististi trimmattu kolmio.
Seurasin aina silmä kovana kun hän alkoi pestä hiuksiaan ja oli silmät kiinni. Muistan kun vaahtoa alkoi valua hiljalleen rintoja pitkin alemmas ja alemmas... sitten kun vaahtoa oli karvoissakin, niin se näytti jotenkin tavattoman seksikkäältä.
Toivottavasti mitkään spedeilijät ei vaivaudu tänne keljuilemaan.
Millainen vaimo, sellainen äiti?
75
6991
Vastaukset
- Anonyymi
No ihmettelinkin miksi se suljettiin. Alkuperäinen Ap.
- Anonyymi
Vieläkö porukat haluaa lukea näitä juttuja? Aina joskus mieleen muistuu jotain. Paljon olen kyllä tänne jo kertonutkin. Ap.
- Anonyymi
virtasenposti kirjoitti:
Kirjoita vaan. Kyllä mä ainakin luen.
No edes jotain kiinnostaa 😄 Mä kirjoittelen aina ku muistuu mieleen jotain. Ap.
- Anonyymi
Luit silti.
- Anonyymi
Sellainen juttu tuli mieleen myös että joskus kun äiti otti jotain geelimäistä lääkettä lusikalla suuhun, niin hän sanoi sen jälkeen kun oli sen nielaissut että "Tämä on ku spermaa" Sitä hiukan ihmettelin että onko hänellä siitäkin kokemusta, siis sen suuhun ottamisesta. Vaikka kyllä hän hyvin avoin noissa seksiasioissa aina on ollut, mutta silti työ yllätti mut täysin. Ap.
- Anonyymi
Ei hitto, munkin äiti sanoi aina noin! Kakarana ihmettelin että mitä se sperma on, mutta sitten myöhemmin selvisi että mitä se on ja jotenkin kunnioitin äitiä siitä enemmän. Äiti sanoi myös maitokiisselistä että se on spermaa ja kun äiti kaatoi vaniljakiisseliä omena- tai mustikkapiirakan päälle äiti sanoi että taas pistetty mällit piirakan päälle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei hitto, munkin äiti sanoi aina noin! Kakarana ihmettelin että mitä se sperma on, mutta sitten myöhemmin selvisi että mitä se on ja jotenkin kunnioitin äitiä siitä enemmän. Äiti sanoi myös maitokiisselistä että se on spermaa ja kun äiti kaatoi vaniljakiisseliä omena- tai mustikkapiirakan päälle äiti sanoi että taas pistetty mällit piirakan päälle.
Äidit osaa näemmä yllättää 🤣 Ap.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äidit osaa näemmä yllättää 🤣 Ap.
En niistä yllättynyt. Mummo, äidin puolelta, sekä täti oli yhtä pahoja suustaan. Kerran kun suussa oli afta, mummo kaatoi viinaa lasinpohjalle ja kun sen kippasin suuhun ja piti purskuttaa sitä pahaa litkua, mummo sanoi että ei enää pillunnuoleminenkaan säikäytä. Silloin nauratti. Mummo oli sellainen että varmasti olisin saanut nuolla ihan ehtaa karvatussutavaraa ja vaikka nussia jos olisin kehdannut pyytää kun usein mummo lupasi ns myöhemmin opettaa panemaan vaikka sitä opetustilaisuutta ei koskaan tullut. Mummo oli jo useamman kerran imettänyt minulla rintojaan ja yhden kerran esimerkiksi tuulikaapissa ihmetteli kuinka ulkoa tultua oli nännit aivan kylmästä kovana ja paitaa nostaen pyysi imemään niitä siinä että vähän lämpenisivät. Niin siinä sitten imin. Mummo aina muisti kertoa että pikkuvauvana olin kurottanut hänen tisseilleen vaikka niistä ei mitään tullut ja oli sitten antanut minun imeä ja tyytyväinen kuulemma olin. Teininä sitten mummon luona yötä ollessa sain lutkutella monet kerrat uudestaan ja niitä sain lutkutella kaksivitoseksi asti kunnes hän sairastui ja päätyi hoitoon ja sille tielle jäi.
Täti ja äiti olivat yhtä pahoja suustaan vaikka eivät mitään tehneet. Kerran vähän vanhempana äiti puki ihan älyttömän seksikkäät alusasut päälleen jotka täti oli hänelle ostanut ja jossa oli avoin haara ja rinnoille aukot jne. Tädillä oli kuulemma samanlaiset vaatteiden alla ja molemmat puhuivat ihan pokkana kuinka lähtevät naimaan miehiä. En piitannut muusta kuin niistä seksikkäistä vaatteista koska äiti lähti metsästämään pelkkää kyrpää eikä tuonut ketään koskaan kotiin. Varmaan täti ja äiti olivat tädin luona nussittavana. Olin silloin vain onnessani että sain monta tuntia olla yksin kotona. Isä oli ihan vastakohta eikä koskaan kiroillut tai puhunut tuollaisia törkyjä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En niistä yllättynyt. Mummo, äidin puolelta, sekä täti oli yhtä pahoja suustaan. Kerran kun suussa oli afta, mummo kaatoi viinaa lasinpohjalle ja kun sen kippasin suuhun ja piti purskuttaa sitä pahaa litkua, mummo sanoi että ei enää pillunnuoleminenkaan säikäytä. Silloin nauratti. Mummo oli sellainen että varmasti olisin saanut nuolla ihan ehtaa karvatussutavaraa ja vaikka nussia jos olisin kehdannut pyytää kun usein mummo lupasi ns myöhemmin opettaa panemaan vaikka sitä opetustilaisuutta ei koskaan tullut. Mummo oli jo useamman kerran imettänyt minulla rintojaan ja yhden kerran esimerkiksi tuulikaapissa ihmetteli kuinka ulkoa tultua oli nännit aivan kylmästä kovana ja paitaa nostaen pyysi imemään niitä siinä että vähän lämpenisivät. Niin siinä sitten imin. Mummo aina muisti kertoa että pikkuvauvana olin kurottanut hänen tisseilleen vaikka niistä ei mitään tullut ja oli sitten antanut minun imeä ja tyytyväinen kuulemma olin. Teininä sitten mummon luona yötä ollessa sain lutkutella monet kerrat uudestaan ja niitä sain lutkutella kaksivitoseksi asti kunnes hän sairastui ja päätyi hoitoon ja sille tielle jäi.
Täti ja äiti olivat yhtä pahoja suustaan vaikka eivät mitään tehneet. Kerran vähän vanhempana äiti puki ihan älyttömän seksikkäät alusasut päälleen jotka täti oli hänelle ostanut ja jossa oli avoin haara ja rinnoille aukot jne. Tädillä oli kuulemma samanlaiset vaatteiden alla ja molemmat puhuivat ihan pokkana kuinka lähtevät naimaan miehiä. En piitannut muusta kuin niistä seksikkäistä vaatteista koska äiti lähti metsästämään pelkkää kyrpää eikä tuonut ketään koskaan kotiin. Varmaan täti ja äiti olivat tädin luona nussittavana. Olin silloin vain onnessani että sain monta tuntia olla yksin kotona. Isä oli ihan vastakohta eikä koskaan kiroillut tai puhunut tuollaisia törkyjä.No jopas on kovaa touhua ollut sielläkin. Mukava tarina. Ap.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täti ja äiti olivat yhtä pahoja suustaan vaikka eivät mitään tehneet. Kerran vähän vanhempana äiti puki ihan älyttömän seksikkäät alusasut päälleen jotka täti oli hänelle ostanut ja jossa oli avoin haara ja rinnoille aukot jne. Tädillä oli kuulemma samanlaiset vaatteiden alla ja molemmat puhuivat ihan pokkana kuinka lähtevät naimaan miehiä. En piitannut muusta kuin niistä seksikkäistä vaatteista koska äiti lähti metsästämään pelkkää kyrpää eikä tuonut ketään koskaan kotiin. Varmaan täti ja äiti olivat tädin luona nussittavana. Olin silloin vain onnessani että sain monta tuntia olla yksin kotona. Isä oli ihan vastakohta eikä koskaan kiroillut tai puhunut tuollaisia törkyjä.Melko ronskia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Melko ronskia.
Mummo oli ronski. Monta kertaa kaverit eivät pystyneet pitämään pokkaa kun joku noista naisista alkoi iskemään juttua. Ne oli sellaisia, mummo varsinkin, että hänestä ei nähnyt milloin hän alkaa heittämään hauskaa tarinaa, koska ne vitsit olivat oikeita pitkiä tarinoita joista ei voinut tietää onko ne tosia cai jotain legendaa. Tiedät sitten tuommoiset teinit kun siihen aikaan vanhempia kunnioitettiin ja kaikki kuuntelivat hartaina mitä mummolla oli sanottavaa. Sitten kun mummo yhtäkkiä heittääkin jotain aivan mahtavan sekopäistä, ei kukaan oikein kehtaa nauraa vaikka kaikki ovat repeilemässä. Hänestä olisi voinut tulla loistava stand up koomikko koska hän oli salaman nopea ja hänellä oli erittäin terävät ja älykkäät hoksottimet. Mummolla ei ollut mitään häpyä tai filtteriä kuten mm. tuo imettäminen osoittaa ja huutelussa jäi kaikki toiseksi.
- Anonyymi
Tekisi mieli joskus koittaa äidiltä vielä kysyä tuota spermajuttua 🤣 Hän on nykyään jo iäkkään puoleinen, mutta hänen kanssaan on aina voitu puhua mistä vain nolostumatta. Ap.
- Anonyymi
Sellainen juttu tuli mieleen kun olin varmaan jotain 14 vuotias ja meillä oli ollut sähkökatko kotona. Äidillä oli kelloradio makuuhuoneen yöpöydällä ja siitä oli mennyt katkon vuoksi aika sekaisin ja se vain vilkkui. Hän sanoi että jos ehdin sen jossain vaiheessa katsoa kuntoon. No menin sitten illalla sitä katsomaan. Sepittelin sitä siinä kunnes äiti ilmestyi myös sinne makuuhuoneeseen alusvaatteillaan kyselemään että saako siitä mitään tolkkua. Hänellä oli päällään tämän tyyppiset pikkuhousut kuin tässä videossa https://www.youtube.com/watch?v=QgXPO9WYjAA&t=528s
Kohta 8.45 Siinä hän kulki edestakaisin ja pillun näkyi pikkareista läpi. Kyllä oli ihanaa säätää radiota, mutta tuli kuntoon :D Ap.- Anonyymi
Äiti osasi kiusata meitäkin. Kavereiden kanssa harrastin värikuulasotimista ja yksi aamu äiti tuli samankaltaisissa alusvaatteissa pihalle kuin tuossa neljän sekunnin kohdalla ne punaiset alkkarit näkyy. Pillunkarvat tursusi sivusta esille ja kuulsi läpi ja siihen aikaan stringimalli oli sellainen että se vyötärönauha ulottui melkein navan korkeudelle asti niin että se etupala oli suhteessa vielä tuotakin kapeampi ja takakappale oli pelkkä naru peräaukon päältä. Siinä äiti seisoi korkkareissa juttelemassa meidän kanssa kun me pakattiin tavaroita autosta ja valmistauduttiin painumaan metsään sotimaan. Se näky ja se että kaverit sen näki sai kullin seisomaan itselläkin ja myöhemmin kun kaverin kanssa runkattiin yhdessä kaveri aina muisteli tuota hetkeä ja niin minäkin vaikka en uskaltanut ääneen tunnustaa että kiihotti kun kaverit näki kerrankin vähän enemmän äidistä kun ne muuten sai nähdä vain jotain rintavakoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äiti osasi kiusata meitäkin. Kavereiden kanssa harrastin värikuulasotimista ja yksi aamu äiti tuli samankaltaisissa alusvaatteissa pihalle kuin tuossa neljän sekunnin kohdalla ne punaiset alkkarit näkyy. Pillunkarvat tursusi sivusta esille ja kuulsi läpi ja siihen aikaan stringimalli oli sellainen että se vyötärönauha ulottui melkein navan korkeudelle asti niin että se etupala oli suhteessa vielä tuotakin kapeampi ja takakappale oli pelkkä naru peräaukon päältä. Siinä äiti seisoi korkkareissa juttelemassa meidän kanssa kun me pakattiin tavaroita autosta ja valmistauduttiin painumaan metsään sotimaan. Se näky ja se että kaverit sen näki sai kullin seisomaan itselläkin ja myöhemmin kun kaverin kanssa runkattiin yhdessä kaveri aina muisteli tuota hetkeä ja niin minäkin vaikka en uskaltanut ääneen tunnustaa että kiihotti kun kaverit näki kerrankin vähän enemmän äidistä kun ne muuten sai nähdä vain jotain rintavakoa.
Varmasti upea näky 😍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo justiin tuota tarkoitin, mutta osasit kuvailla sen paremmin kuin minä, eli tuo vyötärönauha oli korkealla hänelläkin ja sitten kun hän oli vielä todella kurvikas, niin ai että miten se korostuikaan :P Kun oli leveä lantio ja iso muodokas takapuoli, niin kyllä siinä oli näky! Muistan hyvin muutamia pikkareita, joita hänellä oli. Yhdet oli valkoiset, jotka oli täysin läpinäkyvät edestä ja sitten kun ne oli pillun kohdalta vielä oikein ohuet muutenkin niin huh huh. Sitten oli turkoosit ja punaiset samaa mallia. Mitään tylsiä mummosloggeja hänellä ei ollut ikinä. Ap.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo justiin tuota tarkoitin, mutta osasit kuvailla sen paremmin kuin minä, eli tuo vyötärönauha oli korkealla hänelläkin ja sitten kun hän oli vielä todella kurvikas, niin ai että miten se korostuikaan :P Kun oli leveä lantio ja iso muodokas takapuoli, niin kyllä siinä oli näky! Muistan hyvin muutamia pikkareita, joita hänellä oli. Yhdet oli valkoiset, jotka oli täysin läpinäkyvät edestä ja sitten kun ne oli pillun kohdalta vielä oikein ohuet muutenkin niin huh huh. Sitten oli turkoosit ja punaiset samaa mallia. Mitään tylsiä mummosloggeja hänellä ei ollut ikinä. Ap.
Se oli erittäin upea näky. Noita tilanteita oli kotona tietysti useammin ja sai nähdä äidin vartaloa usein, mutta justiin tuolloin kun kaverit sai nähdä kuinka seksikkäältä äiti näyttää, oli tilanne erityisen herkullinen. Kello oli jotain puoli yhdeksän aikaan kesä aamulla, eikä äiti ollut vielä bikineitä tai muuta vaatetta löytänyt päälle kun oli vasta ehtinyt heräämään ja jonkun kahvin laittamaan tippumaan, ja me oltiin jo menossa metsään sotimaan ja äiti oli vain ne korkkaritkin löytänyt jalkaan sopivimpien sijaan, oli niin herkullinen tilanne ettei toista. Kiihotti myöhemmin saada tietää että se yksi kaveri oli tuolle muistolle runkannut usein yksin ja niin minäkin runkkasin. Ihmettelen jos ei muut kaverit ole runkanneet myös ja ihmettelen ellei äiti ole tajunnut sitä tilannetta itse kuinka seksikäs hän siinä oli. Kun se vyötärönauha oli melkein navassa, niin se kaistale edessä oli väkisinkin kapeampi ja kun ne pillunkarvat ei olleet mitään sänkeä vaan ehtaa karvaa, joten jokainen ne tursuavat karvat näki, samoin kun sen pöheikön sen läpikuultavan kankaan läpi. Pakarat olivat täysin paljaat koska siellä takana ei ollut mitään kangasta vaan käytännössä vain pelkkä naru joka ei varmasti edes peräaukkoa voinut kokonaan peittää. Pakko alkaa runkkaamaan kun tuo muisto tulee taas mieleen. En enää muita millaiset rintsikat äidillä tuona aamuna oli mutta varmaan samaa settiä. Äidillä oli usein kesäisin myös bikinit päällä ja äidillä oli semmoiset bikinit mistä pursusi sivuilta ja keskeltä ulos ja se naru oli siellä rinnan alla, kirjaimellisesti siellä rintakehän ja tissin välissä syvällä koska äidin rinnat olivat roikkuvat. Teininä joutui monta kertaa mennä sisälle kun ei pystynyt katsomaan kun kulli tärähti kivikovaksi. Sitä sperman määrää ei pysty laskemaan kukaan mitä itse tai kaverin kanssa olen runkannut noille seksikkäille muistikuville äidistä. Äidillä oli myös noita ikääntyneitä alusasuja ja paitoja joissa kangas oli kulunut ohueksi. Autossa kerran odotettiin ja takapenkiltä näin juuri sopivasti äidin rinnan kun valo osui juuri sopivasti paidan takaa että se rinta ja myös nänni näkyi selvästi siitä sivummalta. Äidillä ei ollut silloin mitään siellä alla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuossa 5,02 kohdassa kun se malli seisoo, näkyy ne juonteet kiihottavasti mitkä äidilläkin oli ja meni kohti pillua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuossa 5,02 kohdassa kun se malli seisoo, näkyy ne juonteet kiihottavasti mitkä äidilläkin oli ja meni kohti pillua
Ja tuossa 5,26 näkyy vielä paremmin ne juonteet ja kuinka paljon mummomalleihin verrattuna sitä pillua oli esillä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja tuossa 5,26 näkyy vielä paremmin ne juonteet ja kuinka paljon mummomalleihin verrattuna sitä pillua oli esillä!
Juuri niin. Mukavia muistoja sulla ja kiva kun kerroit 😊ap.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihanan kiihottavaa luettavaa! Voin jotenki kuvitella tuon. Kohta pitää tehdä käsitöitä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se oli erittäin upea näky. Noita tilanteita oli kotona tietysti useammin ja sai nähdä äidin vartaloa usein, mutta justiin tuolloin kun kaverit sai nähdä kuinka seksikkäältä äiti näyttää, oli tilanne erityisen herkullinen. Kello oli jotain puoli yhdeksän aikaan kesä aamulla, eikä äiti ollut vielä bikineitä tai muuta vaatetta löytänyt päälle kun oli vasta ehtinyt heräämään ja jonkun kahvin laittamaan tippumaan, ja me oltiin jo menossa metsään sotimaan ja äiti oli vain ne korkkaritkin löytänyt jalkaan sopivimpien sijaan, oli niin herkullinen tilanne ettei toista. Kiihotti myöhemmin saada tietää että se yksi kaveri oli tuolle muistolle runkannut usein yksin ja niin minäkin runkkasin. Ihmettelen jos ei muut kaverit ole runkanneet myös ja ihmettelen ellei äiti ole tajunnut sitä tilannetta itse kuinka seksikäs hän siinä oli. Kun se vyötärönauha oli melkein navassa, niin se kaistale edessä oli väkisinkin kapeampi ja kun ne pillunkarvat ei olleet mitään sänkeä vaan ehtaa karvaa, joten jokainen ne tursuavat karvat näki, samoin kun sen pöheikön sen läpikuultavan kankaan läpi. Pakarat olivat täysin paljaat koska siellä takana ei ollut mitään kangasta vaan käytännössä vain pelkkä naru joka ei varmasti edes peräaukkoa voinut kokonaan peittää. Pakko alkaa runkkaamaan kun tuo muisto tulee taas mieleen. En enää muita millaiset rintsikat äidillä tuona aamuna oli mutta varmaan samaa settiä. Äidillä oli usein kesäisin myös bikinit päällä ja äidillä oli semmoiset bikinit mistä pursusi sivuilta ja keskeltä ulos ja se naru oli siellä rinnan alla, kirjaimellisesti siellä rintakehän ja tissin välissä syvällä koska äidin rinnat olivat roikkuvat. Teininä joutui monta kertaa mennä sisälle kun ei pystynyt katsomaan kun kulli tärähti kivikovaksi. Sitä sperman määrää ei pysty laskemaan kukaan mitä itse tai kaverin kanssa olen runkannut noille seksikkäille muistikuville äidistä. Äidillä oli myös noita ikääntyneitä alusasuja ja paitoja joissa kangas oli kulunut ohueksi. Autossa kerran odotettiin ja takapenkiltä näin juuri sopivasti äidin rinnan kun valo osui juuri sopivasti paidan takaa että se rinta ja myös nänni näkyi selvästi siitä sivummalta. Äidillä ei ollut silloin mitään siellä alla.
Siis tuo kiihotti itseänikin kun serkku katseli äitiä siellä saunamökillä ja kyllä serkkukin varmasti on muistolle runkannut. Joka sen on nähnyt, ei sitä ikinä unohda.
Äidillä oli JUSTIIN tämän malliset rinnat kuin tämän videon naisella. Kohdassa 6.15
https://spankbang.com/6f640/video/classic+brit+whore+nice+tits
AP. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaunista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo juurikin näin 👍
- Anonyymi
Tuo tyttö sai kiima tipan kullin päähän ja sai minut runkkaamaan nyt on sitten navalla tulos .Oli hyvä runkku hetki kiitos.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo tyttö sai kiima tipan kullin päähän ja sai minut runkkaamaan nyt on sitten navalla tulos .Oli hyvä runkku hetki kiitos.
Ole hyvä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On kyllä varmasti ollut mahtava näky.
- Anonyymi
Lisäystä vielä että takaa ne pikkarit oli tällaiset tavalliset ja ne oli usein sielä muhkeassa pepussa osittain sisällä vaossa kuin tässä kohdassa 2.16
https://www.youtube.com/watch?v=Ku5ZW0_mEqI&t=152s
Näyttää niin tutulta tämäkin kohta 2.21
Juuri ja juuri ne pillun peitti aina. Ap. - Anonyymi
Ja ymmärrän hyvin jos on pitänyt muistolle runkata. Sitä oon tehny minäkin. Voin sen ujostelematta sanoa. Kyllä mä usein muistelen niitä saunakertoja kun hänen kanssaan saunassa olin ja sain ihailla tuota upeaa vartaloa. Serkkukin häntä ihaili kerran saunamökillä ja taisi äiti vaan tykätä. Serkun katse oli tiukasti haarojen välissä jo siinä vaiheessa kun oli pelkät pikkuhousut ja jalassa, vaan sitten se vasta olikin kun tuo komea tussu päästettiin kokonaan valloilleen!
Voit varmaan kuvitella miltä minusta tuntui silloin kun löysin sen videon, josta tuolla aikaisemmassa ketjussa jo kirjoitinkin. Sitä oli ihana katsoa kun hän istui puhelimessa porrasjakkaralla ja puhelimen johto meni mehevien tissien välistä. Sitten hän levitti haarat niin auki kuin voi saada ja kysyi että näkyykö mitään?! Siinä hän sitten useita kertoja levitteli haarojansa hymyillen ja sitä komeaa pilluansa esitellen. Kyllä se oli oikein pillujen PILLU ja kohta lentää taas mällit... Ap.- Anonyymi
Kävin kaivelemassa jotain vanhoja valokuva albumeita esille joihin varastin pois muuttaessa äidin bikinikuvia. En ole moneen vuoteen niitä nähnyt. Kuvanlaatu on surkeaa ja bikinit myös peittävämpiä, mutta kyllä noista hyvät runkut sai. Nuorena saunassa sai monta kertaa ihailla äitiä ja piti varoa ettei puoliheijari jämähdä pystyyn vaikka sitäkin tapahtui. Pelkkä seisokkikaan ei olisi niin paha, mutta tiedät sen tunteen kun se menee niin kovaksi että se sykkii ja tuntuu että menee jalat alta ja yksi väärä kosketus niin mälli lentää. Muutaman kerran oli pakko lähteä lauteilta suihkun puolelle ja kesti viisitoista sekuntia ja mälli lensi lattiakaivoon. Ei äiti ole tuollaista voinut olla huomaamatta, mutta silloin teininä sitä kuvitteli että pääsi taas pälkähästä. Varmasti muistat miten se lämmin vesi teki siitä spermasta sitkeämpää ja kuinka nuorena orkun jälkeen se kulli ei vähään aikaan pehmennyt. Pari kertaa äiti tuli saunasta suihkuhuoneeseen juuri kun olin runkannut ja yritin nopeasti pyyhkiä kullinpäätä puhtaaksi ja painua etukumaraan ja kääntyä selin ettei äiti olisi sitä huomannut. Saunassa tuli joskus nähtyä kun äiti kumarteli ja sieltä jalkojen välistä pursusi sitä pillunkarvoitusta. Suihkuhuoneessa oli vaikea ja kiihottavaa olla yhtä aikaa. Serkut on myös nähneet äidin alasti mökkisaunassa mutta toivoin että kaveri olisi nähnyt äidin alasti vaikka se että kaveri näki pillunkarvat on jo hyvä. Kaveri toivoi aina runkkujen aikana että pääsisi naimaan äitiä enkä kehdannut tunnustaa että toivoin niin käyvän ja että jos niin olisi käynyt, niin minä olisin tullut mukaan kolmanneksi aivan varmasti. Kaverin kanssa joskus otettiin vähän brenkkua ja kaveri jäi nukkumaan. Silloin illalla äitiä tietysti näki vähemmissä vaatteissa, alkkareissa, paitulissa jne. ja oli hauska huoneessa vedellä käteen ja kuiskailla äidistä kaikenlaista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kävin kaivelemassa jotain vanhoja valokuva albumeita esille joihin varastin pois muuttaessa äidin bikinikuvia. En ole moneen vuoteen niitä nähnyt. Kuvanlaatu on surkeaa ja bikinit myös peittävämpiä, mutta kyllä noista hyvät runkut sai. Nuorena saunassa sai monta kertaa ihailla äitiä ja piti varoa ettei puoliheijari jämähdä pystyyn vaikka sitäkin tapahtui. Pelkkä seisokkikaan ei olisi niin paha, mutta tiedät sen tunteen kun se menee niin kovaksi että se sykkii ja tuntuu että menee jalat alta ja yksi väärä kosketus niin mälli lentää. Muutaman kerran oli pakko lähteä lauteilta suihkun puolelle ja kesti viisitoista sekuntia ja mälli lensi lattiakaivoon. Ei äiti ole tuollaista voinut olla huomaamatta, mutta silloin teininä sitä kuvitteli että pääsi taas pälkähästä. Varmasti muistat miten se lämmin vesi teki siitä spermasta sitkeämpää ja kuinka nuorena orkun jälkeen se kulli ei vähään aikaan pehmennyt. Pari kertaa äiti tuli saunasta suihkuhuoneeseen juuri kun olin runkannut ja yritin nopeasti pyyhkiä kullinpäätä puhtaaksi ja painua etukumaraan ja kääntyä selin ettei äiti olisi sitä huomannut. Saunassa tuli joskus nähtyä kun äiti kumarteli ja sieltä jalkojen välistä pursusi sitä pillunkarvoitusta. Suihkuhuoneessa oli vaikea ja kiihottavaa olla yhtä aikaa. Serkut on myös nähneet äidin alasti mökkisaunassa mutta toivoin että kaveri olisi nähnyt äidin alasti vaikka se että kaveri näki pillunkarvat on jo hyvä. Kaveri toivoi aina runkkujen aikana että pääsisi naimaan äitiä enkä kehdannut tunnustaa että toivoin niin käyvän ja että jos niin olisi käynyt, niin minä olisin tullut mukaan kolmanneksi aivan varmasti. Kaverin kanssa joskus otettiin vähän brenkkua ja kaveri jäi nukkumaan. Silloin illalla äitiä tietysti näki vähemmissä vaatteissa, alkkareissa, paitulissa jne. ja oli hauska huoneessa vedellä käteen ja kuiskailla äidistä kaikenlaista.
On hyvin tutun kuuloista 😄 Ap.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkä kroppainen äitisi oli yleisesti? Pituus, paino ym?
Äiti herätti kyllä kiinnostusta miehissä aina. Muistan kun kummisetäni tuli meille kerran kännissä, niin hän alkoi kopeloida äidin tissejä, samoin tädin mies ei malttanut joskus pitää käsiään irti tisseistä ja haarojenvälistä. Ap. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkä kroppainen äitisi oli yleisesti? Pituus, paino ym?
Äiti herätti kyllä kiinnostusta miehissä aina. Muistan kun kummisetäni tuli meille kerran kännissä, niin hän alkoi kopeloida äidin tissejä, samoin tädin mies ei malttanut joskus pitää käsiään irti tisseistä ja haarojenvälistä. Ap.Äiti oli sopivasti pyöreä ja kurvikas ja vähän pidempi kuin muut naiset. Tissit roikkui ja ne oli kuin pallot säkeissä, mutta seksikkäät ja paksut isot nännit. Äidillä oli nuorena erittäin pitkä tukka, reilusti yli perseen, mutta hän leikkautti sen niskapituiseksi mutta se oli kuitenkin paksu. Lapsena myös meillä tädin mies kouri äitiä ja ihan pillusta asti ja tissit paljaina. Ja äiti tuli joskus jostain huoneesta ja suoristeli vaatteitaan kun olivat käyneet juttelemassa. Olin silloin mustasukkainen kun pelkäsin että hän vie äidin. Isä ei aina tiennyt noista, mutta sain tietää siitä vasta aikuisena. Äiti myös pari kertaa suuteli grillikodassa veljensä, eli setäni kanssa ja kädet kävivät kun jossain kesäjuhlissa oli brenkkua tarjolla ja samaan tapaan äiti suoristeli vaatteita kun setä toi äidin kotiin ja äiti hyppäsi autosta ulos. Setä ja tädin mies olivat parhaita ystäviä. Täti ja tädin mies ovat yhä syvästi rakastuneita ja luulen että täti on tiennyt tuosta kaikesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äiti oli sopivasti pyöreä ja kurvikas ja vähän pidempi kuin muut naiset. Tissit roikkui ja ne oli kuin pallot säkeissä, mutta seksikkäät ja paksut isot nännit. Äidillä oli nuorena erittäin pitkä tukka, reilusti yli perseen, mutta hän leikkautti sen niskapituiseksi mutta se oli kuitenkin paksu. Lapsena myös meillä tädin mies kouri äitiä ja ihan pillusta asti ja tissit paljaina. Ja äiti tuli joskus jostain huoneesta ja suoristeli vaatteitaan kun olivat käyneet juttelemassa. Olin silloin mustasukkainen kun pelkäsin että hän vie äidin. Isä ei aina tiennyt noista, mutta sain tietää siitä vasta aikuisena. Äiti myös pari kertaa suuteli grillikodassa veljensä, eli setäni kanssa ja kädet kävivät kun jossain kesäjuhlissa oli brenkkua tarjolla ja samaan tapaan äiti suoristeli vaatteita kun setä toi äidin kotiin ja äiti hyppäsi autosta ulos. Setä ja tädin mies olivat parhaita ystäviä. Täti ja tädin mies ovat yhä syvästi rakastuneita ja luulen että täti on tiennyt tuosta kaikesta.
Siistikö hän pillunkarvoja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siistikö hän pillunkarvoja?
En usko, koska sen verran rehottavat ne oli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En usko, koska sen verran rehottavat ne oli.
Meillä taas oli selvästi rajattu kolmio, mutta muuten kunnon karvapehko.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olis kiva nähdä kuvia. Mä yhden kuvan löysin missä äidillä on kädessä tekokyrpä. Ei siis mikään alastonkuva... Mä yritin ettiä sitä pussia missä niitä polaroidkuvia oli, mutta ei löydy mistään. En tiedä mihin ne kaikki on hävitetty. Harmittaa vietävästi! Ap.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Näin äitinä voin paljastaa että lattiakaivoon valuvassa vedessä näkyy siemenneste yhtä hyvin ja helposti kuin aamulla lakanoilla.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Näin äitinä voin paljastaa että lattiakaivoon valuvassa vedessä näkyy siemenneste yhtä hyvin ja helposti kuin aamulla lakanoilla.
Ei se mitään haittaa.
- Anonyymi
Etsi seksikumppani! Määritä parametrit ja kaupunki 👉 https://www.ryhmaseksi.pics/H/L2h4L9
- Anonyymi
Meillä oli ennen polaroidkamera ja kellarissa oli sellainen muovipussi, jota tarkoin varjeltiin. Luulen että siellä oli kans paljon kivaa kuvamateriaalia kotoa. Ap.
- Anonyymi
Polaroid kameran hankinnalle tavallisessa perheessä oli yksi ainoa syy. Se oli, seksikuvien ottaminen. Muutoin joutui kuvat kehittämään valokuvausliikkeessä ja kehittäjä sai nähtäväksi ns. koko elämän kirjon. Olen aivan varma että siinä pussissa on ollut pelkkää seksiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Polaroid kameran hankinnalle tavallisessa perheessä oli yksi ainoa syy. Se oli, seksikuvien ottaminen. Muutoin joutui kuvat kehittämään valokuvausliikkeessä ja kehittäjä sai nähtäväksi ns. koko elämän kirjon. Olen aivan varma että siinä pussissa on ollut pelkkää seksiä.
Aivan varmasti. Sitä pussia säilytettiin vielä kellarikopissa ja aina sanottiin että sinne ei saa omin päin mennä. Ap.
- Anonyymi
Hei! Kutsumme sinut käymään uudessa chatissa! Meitä on yli miljoona! 👉 https://www.aktiivinenvaimo.site/H/R0z8S7
- Anonyymi
Äidin sisko oli myös aika rempseä nainen, eikä myöskään paljoa ujostellut. Hänenkin pillun olen nähnyt muutaman kerran. Aina kun he tapasivat äidin kanssa, niin juttujen taso oli todella seksuaalissävytteistä. Muistan kun meillä oli vielä lankapuhelin ja se soi yhtenä iltana. Äiti oli suihkussa ja vastasin puhelimeen. Hänen sisko siellä oli ja kysyi missä äitini on. Sanoin että hän on juuri suihkussa. Täti sitten siihen: Jaa, että sielä ollaan taas pillua pesemässä, kyllä siitä varmaan tulee taas puhdas ja kiiltävä! AP.
- Anonyymi
Uusi seksiteatteri avautuu Suomeen! Kutsumme kaikki. Ilmoittautuminen ryhmäämme täällä 👉 https://www.ryhmaseksi.pics/H/R3y0N9
- Anonyymi
Kysyin serkulta nyt kun näin hänet pitkästä aikaa että muisteleeko hän vielä sitä saunailtaa kun oltiin noiden naisten kanssa saunomassa. Siitä on jo pitkä, mutta kyllä hän kuulemma muistelee sitä yhä. Ap.
- Anonyymi
Täältä löydät nopeasti sukupuolta, suhteita, treffit 👉 https://www.aktiivinenvaimo.site/H/A1c5B5
- Anonyymi
Piti oikein tulla katsomaan kun kuulin eilen serkultani että täällä on tällainen keskustelu käynnissä.
Joo, muistan kyllä oikein hyvin tuon saunaillan siellä hirvimiesten majalla. Onhan siitä jo pitkä, mutta ei sitä koskaan unohda. AP:n äiti on siis mun täti ja mielettömän uhkea nainen oli tuohon aikaan. Muistan hyvin kun hän alkoi riisua ja hänellä oli yllään mustat seksikkäät pikkuhousut, joissa oli edessä sellaista läpinäkyvää kukkakuvioa. Ja kyllä, niiden yläreuna oli melkein navan korkeudella. Niistä näkyi makeesti pillu läpi. Hän huomasi kyllä tuijotteluni ja lopuksi kun hän alkoi laskea niitä, niin hän katsoi sievästi hymyillen päälleni ja vetäisi ne yhdellä vedolla alas. Siinä se sitten oli edessäni koko komeudessaan. Olen tuota upeaa pillua muistellut monesti. Sekin on jäänyt mieleeni kun hän istui lauteilla jalat koukussa ja tuo pillu oli hienosti näkyvillä, niin se miltei kiilsi. Ihania muistoja.- Anonyymi
Kappas vain 😂 Tulit itse kertomaan. Tuli mieleen että jos tuohon aikaan olisi tuola majalla ollut jo kamerat, niinku nykyään niin olis ollu aika herkullista materiaalia tallenteena 😄 En tiedä meneekö ne vartiointiliikkeen kautta vai johonki omalle tallenteelle, mutta olis siinä ollu miehille näkemistä ku neljä naista sielä on pillut paljaina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kappas vain 😂 Tulit itse kertomaan. Tuli mieleen että jos tuohon aikaan olisi tuola majalla ollut jo kamerat, niinku nykyään niin olis ollu aika herkullista materiaalia tallenteena 😄 En tiedä meneekö ne vartiointiliikkeen kautta vai johonki omalle tallenteelle, mutta olis siinä ollu miehille näkemistä ku neljä naista sielä on pillut paljaina.
Niitä pikkuhousuja hänellä oli samantyylisiä monet. Muistan jotenkin myös nuo mustat, joissa oli sitä kukkakuvioa edessä. Niistä kyllä komeasti näkyi pillu läpi. Niitä pillunkarvojaan hän siisti aina sen verran ettei rehota, mutta komean tussun aina jätti. Olis ollu kiva nähdä joskus äiti myös täysin posliinina. Kyllä hän on joskus pillunsa täysin karvattomaksikin ajellut. Kysyin sitä häneltä kerran ja hän punastui. Vastasi että ei muista onko. =ei vaan kehdannu pojalleen myöntää. Ap.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niitä pikkuhousuja hänellä oli samantyylisiä monet. Muistan jotenkin myös nuo mustat, joissa oli sitä kukkakuvioa edessä. Niistä kyllä komeasti näkyi pillu läpi. Niitä pillunkarvojaan hän siisti aina sen verran ettei rehota, mutta komean tussun aina jätti. Olis ollu kiva nähdä joskus äiti myös täysin posliinina. Kyllä hän on joskus pillunsa täysin karvattomaksikin ajellut. Kysyin sitä häneltä kerran ja hän punastui. Vastasi että ei muista onko. =ei vaan kehdannu pojalleen myöntää. Ap.
Kyllä ehdottomasti komein pillu mitä tähän asti olen minäkään nähnyt! Se oli PILLU isolla peellä. Ja kyllä hän kuule varmasti posliinikin on ollut, siitä ei oo pienintäkään epäilystä! Olis ollu kiva nähä myös hänet posliinina...
Jos nuo naiset olisivat pitäneet vaikka jotku sexpartyt siellä, niin sitä olisi ollut kiva seurata sivummalta :D Miss Pillu kisat olis olleet kova sana. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ehdottomasti komein pillu mitä tähän asti olen minäkään nähnyt! Se oli PILLU isolla peellä. Ja kyllä hän kuule varmasti posliinikin on ollut, siitä ei oo pienintäkään epäilystä! Olis ollu kiva nähä myös hänet posliinina...
Jos nuo naiset olisivat pitäneet vaikka jotku sexpartyt siellä, niin sitä olisi ollut kiva seurata sivummalta :D Miss Pillu kisat olis olleet kova sana.No tosiaan nuo kunnon partyt olisi ollu kova juttu ja jokainen olisi saanut esitellä pillunsa vuorollaan joka asennosta. Seisten, pyllistäen ja haarat levitettynä. Ja tämä kaikki kuvattuna videolle tietenkin!
Mutta tuosta posliiniksi ajelusta sen verran vielä, että vaikka hän sen punastellen kiistikin, niin sellaisen muistan että kerran kun hän meni suihkuun, niin hänellä oli pyyhekassissa sheivaushöylän lisäksi myös sakset. Saksilla on kaiketi leikattu pisimmät karvat ja sitten höylällä on vedelty loput pois. Harmi kun en sitä koskaan nähnyt. Olis ollu kiva nähdä myös se kun sitä sheivataan. Ap. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tosiaan nuo kunnon partyt olisi ollu kova juttu ja jokainen olisi saanut esitellä pillunsa vuorollaan joka asennosta. Seisten, pyllistäen ja haarat levitettynä. Ja tämä kaikki kuvattuna videolle tietenkin!
Mutta tuosta posliiniksi ajelusta sen verran vielä, että vaikka hän sen punastellen kiistikin, niin sellaisen muistan että kerran kun hän meni suihkuun, niin hänellä oli pyyhekassissa sheivaushöylän lisäksi myös sakset. Saksilla on kaiketi leikattu pisimmät karvat ja sitten höylällä on vedelty loput pois. Harmi kun en sitä koskaan nähnyt. Olis ollu kiva nähdä myös se kun sitä sheivataan. Ap.No ehdottomasti olis pitäny kuvata jos olis sellainen tilanne ollu.
https://spankbang.com/8lcot/video/electric+blue+special+uk+1985+scripglow+big+ones+1
Kuin tuossa linkissä, niin joku tällainen olis ollu herkullinen juttu. Kohdasta 43:35 alkaen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ehdottomasti olis pitäny kuvata jos olis sellainen tilanne ollu.
https://spankbang.com/8lcot/video/electric blue special uk 1985 scripglow big ones 1
Kuin tuossa linkissä, niin joku tällainen olis ollu herkullinen juttu. Kohdasta 43:35 alkaen.Wau! Hieno video!
- Anonyymi
Kyllä sain saunassa monesti ihailla tuota pillua kun se oli lauteilla koko komeudessaan. Joskus tuijotin sitä pitkäänkin ja äiti kysyi viekkaasti: No mitä näkyy? 😉 Ap.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sain saunassa monesti ihailla tuota pillua kun se oli lauteilla koko komeudessaan. Joskus tuijotin sitä pitkäänkin ja äiti kysyi viekkaasti: No mitä näkyy? 😉 Ap.
Olisitko halunnut päästä työntämään kullin ja naida spermat syvälle äidin pilluun?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisitko halunnut päästä työntämään kullin ja naida spermat syvälle äidin pilluun?
En, mutta sormilla olisin voinut räplätä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En, mutta sormilla olisin voinut räplätä.
Miksi? Etkö muka halua nussia äitiä? Kuka muka jää pelkästään räpläämään jos kerran vittua on tarjolla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Wau! Hieno video!
Siinä on kunnon tussuja 👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ehdottomasti olis pitäny kuvata jos olis sellainen tilanne ollu.
https://spankbang.com/8lcot/video/electric blue special uk 1985 scripglow big ones 1
Kuin tuossa linkissä, niin joku tällainen olis ollu herkullinen juttu. Kohdasta 43:35 alkaen.Siinä on pillut hyvin sitä luokkaa kuin sielä mökilläkin. Ap.
- Anonyymi
Uusi seksiteatteri avautuu Suomeen! Kutsumme kaikki. Ilmoittautuminen ryhmäämme täällä 👉 https://www.kevatkiimajopaalla.online/H/W3e7O9
- Anonyymi
Oli se tädinkin pillu aika herkku ja se jumppaamalla treenattu iso kiinteä perse. Ap.
- Anonyymi
Uusi seksiteatteri avautuu Suomeen! Kutsumme kaikki. Ilmoittautuminen ryhmäämme täällä 👉 https://www.aktiivinenvaimo.site/H/N2t8Y4
- Anonyymi
Näitä lisää.
- Anonyymi
Vittu mitä paskaa. Jos äiti on haarat auki, niin ketä perkelettä muka kiinnostaa kuulla jonkun sormella koittamisesta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vittu mitä paskaa. Jos äiti on haarat auki, niin ketä perkelettä muka kiinnostaa kuulla jonkun sormella koittamisesta?
No ei oo kuule mikää pakko lukea.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki ei oo niinku sä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki ei oo niinku sä.
Just just, että alastoman, pilluaan levittelevän äidin sormettaminen on ihan ok ja normaalia toimintaa eikä lainkaan pervoa, mutta paneminen on ihan mielipuolista.
- Anonyymi
Täältä löydät nopeasti sukupuolta, suhteita, treffit 👉 https://www.aktiivinenvaimo.site/H/O3f6K8
- Anonyymi
Onko Allu vielä paikalla?
- AnonyymiUUSI
Etsi seksikumppani! Määritä parametrit ja kaupunki 👉 https://www.aktiivinenvaimo.site/H/F2e9N2
- AnonyymiUUSI
Ei paikkaansa. Mun miehen äiti on leveäluinen ja rehevä ollut aina,isokokoiben,tumma, myös leveät kasvot ja minä oon yks ruipelo ollut aina,liiankin ruipelo ja lyhyt ja laiha naamane ja kalpea
- AnonyymiUUSI
Etsi seksikumppani! Määritä parametrit ja kaupunki 👉 https://www.aktiivinenvaimo.site/H/D2x1X2
Ketjusta on poistettu 74 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Onnea! Tauski Peltonen ja ex-vaimo Henna ovat menneet uudelleen naimisiin!
Tauno ”Tauski” Peltosen tunnetuimpia hittejä ovat mm. Ilman sua, Sinä vain ja Haavemaa. Artisti muistetaan myös kohuotsi412561Orpon hallitus tulee leikkaamaan eläkkeitä!
Orpo suunnittelee eläkeuudistuksen tammikuulle 2025. Siihen mennessä työmarkkinajärjestöjen pitää tehdä suunnitelma siit2162256Oikeasti nainen, ei millään pahalla
Mutta voi hemme tti mikä fiasko tämä keissi on. Ja tiesin silloin kauan sitten että tämä menee näin. Ja tiesin että en v602064Niko Ranta -Aho kertoo ettei Sofia ollut hänelle sopiva nainen.
Ei ollut kannustanut häntä raittuiteen ,vaan teki juuri päinvastaisin ja olisi halunut siksi erilaisen naisystävän .1591258Sai pakit! Maajussi-Kalle ei lannistu - Mielii venäjänkielisen Veran perään: "Jos hänet saisi..."
Yrittänyttä ei laiteta… vai miten se meni… Maajussi-Kalle etsii puolisoa rinnalleen ja on iskenyt silmänsä "merenneito"121194Minun on aika
Siirtyä sivuun ja piiloon. En kuulu elämääsi enkä voi siihen tämän tapahtumasarjan jälkeen kuulua. Tiedät sen ja minä ti561044Kauhajoki taas otsikoissa
Melkoisesti siellä K:joella sattuu ja tapahtuu. Nyt siellä ollaan puukko hippaista !!261021Provinssi joutuu sakkomaksuun
Poliisi epäilee Provinssi-rock tapahtumaa syrjinnästä Juha Mäenpäätä kohtaan tehdystä pakkopoistosta. Voi tuottaa sakot80902Minkälaisia ovat "vaikeat asiat" parisuhteessa joista pitäisi voida tai osata puhua?
Tämä vaatimus yleensä osoitetaan miehelle, ymmärtääkseni.44899Tämä rakkaus sinuun on uskomatonta
Kun se ei lopu. Olen sinun loppuelämäni ajan, jos sinäkin minut haluat ja jos päästään joskus "käyntiin". Miehelle29850