Dacian myynti sakkaa

Anonyymi-ap

Sijalla 18 elokuussa, 75 autoa kilpiin. Tää on just tätä. Vähän olen tästä teitä varoitellutkin. IHMISET OVAT TULLEET JÄRKIINSÄ. Ei mene ihan kaikki kaupaksi, jyvät erottuvat akanoista. Miksi ostaa Dacis kun kaupasta saa hyvääkin tavaraa. Kommentteja.

14

438

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Varoituksistasi huolimatta ajan edelleen Dacialla tyytyväisenä.

• Anonyymi

Dacia on hyvä ja laadukas auto luokassaan ja sitä myydään Euroopassa hurjia määriä.
      Voi olla ettei taloustilanne mahdollista auton ostoa ja sitä lykätään ja toisaalta voi olla ettei sattunut rahtilaiva elokuun puolella maahan?

• Anonyymi

Sijalla 18 elokuussa, 75 autoa kilpiin......Olet sinä jumalauta toivoton tapaus, milloin meinaat heiittää tuon höpöttelyn !!

• Anonyymi

Vanhat romut on vaarallisia. Niistä pitää varoitella eikä uusista autoista.

• Anonyymi

Onko noilla luvuilla mitään merkitystä, oli ne totta tai mielikuvitusta?

• Anonyymi

Eikä myöskään Dacian maailmaa kattava myyntitilasto hetkahtele mihinkään jonkun Suolitilaston pessimistin laskumenetelmistä. Siinä kestää kyllä hokea " tää on tätä ja vielä vaikka kauttarantain" vaikka kuukausi tolkulla, . Saksalaisetkin ja monet muut maat ostavat Daciaa ennätyksellisen suuria määriä vaikka heillä on myös omaakin tuotantoa vaikka millä mitalla. !!

• Anonyymi

Ruotsissakin on jo Dacian myynti niin suurta että jos tuo Dacia olis Turkkilainen automerkki niin he pääsisivät Natoon jo sillä varjolla !!

• Anonyymi

Sinun ei tarvitse varoitella ketään sillä me tulimme järkiin jo ennen sinua

• Anonyymi

On jäänyt epäselväksi mistä olet varoitellut. Siitäkö, että rahaa säästyy Dacian kanssa?

• Anonyymi

Tää on just tätä. Dacistit syövät sisäfilettä ja juovat laadukasta punkkua. Minä kärvistelen rinkelimossen kanssa, syön halpaa makkaraa ja juon kyykkyviinejä. Sanon vielä kerran että Dacistit ovat viisaita ihmisiä.

• Anonyymi

Olet käsittänyt aivan väärin. Rutiköyhät dacistit juovat pirkka olutta ja kyykkyviinejä ja ruuaksi on vain jauhomakkaraa. Dacia on merkki KÖYHYYDESTÄ.

• Anonyymi

58 Daciaa meni kilpiin huhtikuussa. Huhhuh. Sen verran löytyy Suomessa höynäytettäviä. Koko vuonna tähän mennessa 194 kilpiin mennyttä Daciaa. Kommentteja. Mietteitä.

• Anonyymi

Mitä se kuukausittainen määrä merkitsee mitään?
      Ei se vaikuta autoon tai sen kulkuun yhtään mitään.

• Anonyymi

Jännästi ne lukumäärät meinaa aivan eri tavalla kun on dacian eduksi. Eteläeuroopan automyynti kertoo daciasta että se on paras ja sitä rataa. Suomessa kun myynti sakkaa se ei meinaa taasen mitään? Ootte te kyllä veijareita. :D

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1964
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1720
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1360
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      76
      1320
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1028
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      926
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      923
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109
      853
    10. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73