Ketju muutamalle

Anonyymi-ap

Viikon teemaksi pieni tarotkatsaus kolmella kortilla. Laitatko palautteen ensi viikolla, jos muistat, niin se auttaa kehittymisessä.
Ilmoitan kun ketju on poikki.

Laita viestiin mukaan itseäsi jotenkin kuvaava nimimerkki.

36

632

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lonely<3 pyytää kortteja ja antaa kullä sotten palautetta.

      • Anonyymi

        Lonelyn viikon teemaksi tulee päätöksen teko. Se voi hieman pelottaa tai olla sellainen mitä olet hieman vältellyt ehkä aikaisemmin jossain samankaltaisessa tilanteessa. Sanotaan näin, että se tulee kantamaan kuitenkin ajan kanssa ihan hyvää hedelmää vaikka ei nyt siltä tuntuisikaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lonelyn viikon teemaksi tulee päätöksen teko. Se voi hieman pelottaa tai olla sellainen mitä olet hieman vältellyt ehkä aikaisemmin jossain samankaltaisessa tilanteessa. Sanotaan näin, että se tulee kantamaan kuitenkin ajan kanssa ihan hyvää hedelmää vaikka ei nyt siltä tuntuisikaan.

        Hmm...nyt ei kyllä aukea yhtään, mutta annan kyllä palautetta sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lonelyn viikon teemaksi tulee päätöksen teko. Se voi hieman pelottaa tai olla sellainen mitä olet hieman vältellyt ehkä aikaisemmin jossain samankaltaisessa tilanteessa. Sanotaan näin, että se tulee kantamaan kuitenkin ajan kanssa ihan hyvää hedelmää vaikka ei nyt siltä tuntuisikaan.

        Erään päätöksen olen kyllä tehnyt, toteuttamisen ajankohta ei ole vielä, tämä olisi kyllä pitänyt tehdä jo aikoja sitten ja on kyllä paras päätös ikinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erään päätöksen olen kyllä tehnyt, toteuttamisen ajankohta ei ole vielä, tämä olisi kyllä pitänyt tehdä jo aikoja sitten ja on kyllä paras päätös ikinä.

        Joo ei aukee nyt yhtään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo ei aukee nyt yhtään.

        Mitä teet täällä vielä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä teet täällä vielä?

        Pyydetään palautetta ja sitten kun antaa ei hyvä. Kummallista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pyydetään palautetta ja sitten kun antaa ei hyvä. Kummallista.

        Hei, kiitos palautteesta. Tässä ketjussa on joku omituinen häirikkö vastailemassa. En tiedä mikä hänen ongelmansa on, mutta aloittaja eli minä se ei ole.


      • Anonyymi

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        🔞 ­N­­y­­­m­­­f­o­m­a­­­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18001587I

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Tumma mies, tuleeko vielä lähentymistä, edes seksiä?

      T. Viimeinen mahdollisuus

      • Anonyymi

        Kortteihin noussee pariskunta mutta samalla tulee este joka on ns. korvien välissä eli joku ajattelu- tai käyttäytymismalli. Sitten mies joka pitää vielä vanhasta kiinni vai katseleeko merelle päin, että olisiko siellä uutta kalaa vai kaipaileeko meren taakse itse`? Saattaa siis olla että seksiä tulee ja sitten ei muuta ellei joku asia ajattelussa muutu jommalla kummalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kortteihin noussee pariskunta mutta samalla tulee este joka on ns. korvien välissä eli joku ajattelu- tai käyttäytymismalli. Sitten mies joka pitää vielä vanhasta kiinni vai katseleeko merelle päin, että olisiko siellä uutta kalaa vai kaipaileeko meren taakse itse`? Saattaa siis olla että seksiä tulee ja sitten ei muuta ellei joku asia ajattelussa muutu jommalla kummalla.

        Eli tällä viikolla seksiä? Toivottavasti! Kiitos!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli tällä viikolla seksiä? Toivottavasti! Kiitos!

        Seksii seksii, kovasti seksii, nytten nousee jo vaaleeki mies, oikeestaan jo,ku porukka, taitaaki olla kuppilaan menossa mutta seksii sitä piisaa, kellä ja misä mutta kun tää ilmasta niin tän parempaa ei korteista ny nouse. Palautetta saa antaa.

        Mutta ennen kaikkeee paallllllljoon seksiä. tällä viikollas. Ja seuraavalla, ja voipi olla että vielä sitäki seuraavalla. mutta sitten tuleepi toppi. Ei jaksa enämpi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kortteihin noussee pariskunta mutta samalla tulee este joka on ns. korvien välissä eli joku ajattelu- tai käyttäytymismalli. Sitten mies joka pitää vielä vanhasta kiinni vai katseleeko merelle päin, että olisiko siellä uutta kalaa vai kaipaileeko meren taakse itse`? Saattaa siis olla että seksiä tulee ja sitten ei muuta ellei joku asia ajattelussa muutu jommalla kummalla.

        Palautetta

        Ei oo tullu seksiä tai mitään muutakaan tapahtunut tässä asiassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palautetta

        Ei oo tullu seksiä tai mitään muutakaan tapahtunut tässä asiassa.

        Luulitko tosissaan että täällä olisi joku jolta saisit oikeanlaista ennustetta? Sellaisia saa vaan oikeilta selvännäkijöiltä ja ne ei roiku täällä vaan ottaa asiakkaita vastaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulitko tosissaan että täällä olisi joku jolta saisit oikeanlaista ennustetta? Sellaisia saa vaan oikeilta selvännäkijöiltä ja ne ei roiku täällä vaan ottaa asiakkaita vastaan.

        Olen kyllä löytänyt ihan täältäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulitko tosissaan että täällä olisi joku jolta saisit oikeanlaista ennustetta? Sellaisia saa vaan oikeilta selvännäkijöiltä ja ne ei roiku täällä vaan ottaa asiakkaita vastaan.

        Ja itse asiassa parhaat ollu täällä ja toisella vielä paremmalla sivulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kyllä löytänyt ihan täältäkin.

        joku arvannu oikein. Sama toimii lotossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palautetta

        Ei oo tullu seksiä tai mitään muutakaan tapahtunut tässä asiassa.

        Hei

        Kiitos palautteestasi. Huomasin että halusit nähdä positiivisen lopputuleman mutta kannattaa lukea vielä tuo mitä kirjoitin. Kaikkea hyvää sinulle, toivottavasti löydät sopivan kaverin rinnallesi.

        Aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei

        Kiitos palautteestasi. Huomasin että halusit nähdä positiivisen lopputuleman mutta kannattaa lukea vielä tuo mitä kirjoitin. Kaikkea hyvää sinulle, toivottavasti löydät sopivan kaverin rinnallesi.

        Aloittaja

        Seliseli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kortteihin noussee pariskunta mutta samalla tulee este joka on ns. korvien välissä eli joku ajattelu- tai käyttäytymismalli. Sitten mies joka pitää vielä vanhasta kiinni vai katseleeko merelle päin, että olisiko siellä uutta kalaa vai kaipaileeko meren taakse itse`? Saattaa siis olla että seksiä tulee ja sitten ei muuta ellei joku asia ajattelussa muutu jommalla kummalla.

        Ei oo tullu vieläkään seksiä tai muutakaan edistystä. Koska tuo mies oikein tajuaa että olen parasta mitä voi saada?


    • Anonyymi

      Uusi elämä haluaa uuden miehen. Mitä kortit kertovat?

      • Anonyymi

        Korttien mukaan jumalaton vauhti päällä ja houkutuksia sen myötä. Mutta muutos tähän tulee emotionaalisella tasolla, siirtymävaiheen jälkeen astuu rationaalinen mies elämääsi ja sen mukana tulee perhe-elämää.


      • Anonyymi

        uusia miehiä, uusia miehiä, niitähän piisaa ja lissää tulee kaiken aikaa. Osa poistuu takavasempaan mutta lisää tulee.


    • Anonyymi

      Tuleeko elämääni helpotusta? Moni asia solmussa. Kiitos!

      T. Vaaka79

      • Anonyymi

        Sinulle tulee avautumisen/loppusyklin kortti ja sen myötä muutos.Käytännössä joku ympyrä sulkeutuu ja alkaa uusi aika. Tämä voi aiheuttaa ympäristössäs epämukavuutta ja jonkinlaista puolustusasemaa mutta asiat selkeytyy. Se voi olla nopea rykäys mikä tapahtuu mutta vaatii sinulta aktiviteettiä sen toteuttamiseen. Voimia tämä vaatii, muutos kuitenkin tulossa.


      • Anonyymi

        Helpotusta tulee, usein jo aamukahvin jälkeen. solmutkin aukeaa jos on näppärät sormet.


    • Anonyymi

      Olen maailman yksinäisin ihminen. Onko minulle tulossa ketään? Ei ole yhtään hyvä olla. T. Söpö väärin kohdeltu

      • Anonyymi

        Kyllä on tulossa. . tottakai. et ole yksin. Hoitaa pari asiaa ja sitten ehtii. Käy kaupassa, sitten tulee jo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä on tulossa. . tottakai. et ole yksin. Hoitaa pari asiaa ja sitten ehtii. Käy kaupassa, sitten tulee jo.

        Olen edelleen yksin. Käynyt kyllä kaupassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen edelleen yksin. Käynyt kyllä kaupassa.

        Tämä oli siis palaute


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä oli siis palaute

        Sama, yksin, käynyt kaupassa ja useammassakin, edelleen yksin, suksi ei luista, mutta jos ajan kanssa tulee hedelmää sekin auttaa, käyn siksi kaupan hedelmäosastoilla että mun jutut toteutuisi.


    • Anonyymi

      Ok. Ketju poikki. Nuo omituiset vastaukset tuolla välissä eivät siis ole ketjun aloittajan vaan jonkun häirikön. Laitatteko jossain vaiheessa palautetta.

      • Anonyymi

        Mitkä omituiset? Eikö noi kaikki ollutkaan samalta?


      • Anonyymi

        Aloittaja: jos haluat niin voisit rekisteröidä nimimerkin.

        Minä ainakin lukisin mielelläni lisää tekstejäsi, vaikka en ole korttia tässä ketjussa pyytänytkään. 😊 Tällä palstalla on joku, jota häiritsee meidän muiden tällä palstalla kirjoittaminen aiheen mukaisesti. Emme me voi antaa hänen häiritä meitä. Meidän täytyy käyttää tätä palstaa siten kuin haluamme, sääntöjen rajoissa, eikä kenenkään häiritsevistä viesteistä pidä välittää.

        Minulla ei ole tarot-kortteja itselläni mutta paljon muita henkisyyteen liittyviä kortteja on. ☺️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja: jos haluat niin voisit rekisteröidä nimimerkin.

        Minä ainakin lukisin mielelläni lisää tekstejäsi, vaikka en ole korttia tässä ketjussa pyytänytkään. 😊 Tällä palstalla on joku, jota häiritsee meidän muiden tällä palstalla kirjoittaminen aiheen mukaisesti. Emme me voi antaa hänen häiritä meitä. Meidän täytyy käyttää tätä palstaa siten kuin haluamme, sääntöjen rajoissa, eikä kenenkään häiritsevistä viesteistä pidä välittää.

        Minulla ei ole tarot-kortteja itselläni mutta paljon muita henkisyyteen liittyviä kortteja on. ☺️

        Minä lukisin myös lisää ja kyselisinkin. Tiedän ettei ajat pidä paikkaansa, joten odottavin mieli olen. T. Kortin saanut


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      284
      2978
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      215
      1890
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1562
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1350
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      77
      1218
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      262
      1162
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1052
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1021
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      961
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      143
      821
    Aihe