Millaset oli oireet? Oon Ulkomailla matkoilla ja vatsakrampit iski kestanyt useamman paivan. Alkoi vasen kylki ekana oireilla nyt kramppaa koko vatsa kipu vaihtaa paikkaa. Alkaa ottaa aivoon kun sattuu vatsa ei oo turvonnu vessassa olen asioinut on ollut maha usein ripulilla ja sitten kovalla ja taas ripulilla. Tosiaan vatsa on usein kipee mutta on ollu tosi ahdistavaa kun tuntuu tuo kramppailu koko ajan samarin ei auta ei auttanu cuplaton ei panadolkaan. Tosiaan voiko suolitukos olla vaikka asioinut wc ssa.
Suolitukoksen kokeneet
2
433
Vastaukset
- Anonyymi
Suolitukos voi olla, vaikka suoli toimisi. Se ei vaan toimi enää tukoksessa täysin normaalisti.
Ohivuodoksi sanotaan, jos sieltä jotain ulostetta tulee, vaikka tukos olisikin.
Usein suolitukoksen pahetessa alkaa kyllä aika raju oksentelu, ei ehkä heti mutta ennemmin tai myöhemmin kuitenkin.
Suolitukos voi muuttua vaaralliseksi muutamissa tunneissa, eli jos sellaista epäilee, olisi parasta mennä lääkäriin.
Vähän kyllä laittaa miettimään sinun tapaus, jos on jo kestänyt useamman päivän, ja välillä on ollut ihan ripuliakin.
Enemmän vaikuttaa joltain turistiripulilta, siinä kyllä menee suolisto sekaisin ja kramppaa ja kipuilee.
Tuskin olet kuitenkaan reissussa missään yksinäsi, ainoana ihmisenä, eli kyselepä joltain toiselta, mitä pitäisi tehdä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3107221Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662126- 1751817
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151337- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie81203Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691200RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541136Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411071Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901009