Jukkatalon konkurssi jätti rakentajat ymmälleen, Sitten Kata ja kumppanit saivat nerokkaan idean

Anonyymi-ap

Jukkatalon järkyttävä konkurssi-ilmoitus jätti pakettitalorakentajat suureen epätietoisuuteen, johon nerokas vertaistuki on tuonut kaivattua apua.

Jukkatalon kärsineet ja epätoivoiset asiakkaat ovat lyöttäytyneet yhteen konkurssi-ilmoituksen jälkeen.

Pientalorakentajat jäivät täysin ymmälleen, kun pakettitaloja myyvä Jukkatalo jätti konkurssihakemuksen elokuun lopussa. Eri vaiheessa olevat taloprojektit täyttyivät kysymysmerkeistä ja ihmisten mielet täytti pakokauhu.

Muutama Jukkatalon rakentaja sai kuitenkin nerokkaan idean perustaa Instagramiin vertaistukiryhmän, jossa eteen tulevia kysymyksiä on puitu yhdessä. Aktiiviseen ryhmään on viikon aikana liittynyt peräti 110 jäsentä, joilla on taloprojekti jollakin tavoin kesken.

– Sana ryhmästä levisi todella nopeasti, ja lisää ihmisiä liittyy joka päivä, nerokkaan idean ryhmän perustamiseksi saanut, Jukkataloa itsekin rakentava Kata Ikonen kertoo.

Toiminnan meininki

Aktiivisessa ryhmässä jaetaan muun muassa tietoa konkurssista, mahdollisista vastauksista reklamaatioihin ja vertaillaan hintoja. Jukkatalolta tietoa on ollut hankala saada, mutta jos joku saa kysymykseensä vastauksen, se jaetaan muillekin. Tällä hetkellä ryhmässä tuetaan toinen toista ja jaetaan ihan kakkureseptejäkin. Suomessa ei ole aiemmin nähty vastaavaa neronleimausta ja näin aktiivista vertaistukiryhmää.

– Jos instagramia ei olisi, ei tätäkään ryhmää olisi, Kata Ikonen toteaa topakasti.

Vertaistukiryhmään saa yhteyden Instagram-tili villa_teerikallion kautta.

1

195

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

❤️ ­­N­­­y­­m­­f­­­o­m­a­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18001738o

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      93
      7558
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      40
      3622
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1846
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1060
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      32
      943
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      27
      911
    7. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      807
    8. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      732
    9. Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa

1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄
      Ikävä
      60
      729
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      26
      662
    Aihe