Seksirikolliseksi oikeudessa todettu Roope ja autistiksi lääkärissä todettu Eveliina paljastavat vihdoin parhaat seksiniksinsä.
– Päätämme jo päiviä etukäteen milloin rakastelemme. Sitä kohti sitten mennään vihjaillen ja flirttaillen, Eveliina kertoo. Roope pitää Eveliinan mukaan piiskaamisesta, sitomisesta ja sähköiskuista. Jos Roope on oikein vauhdissa niin silloin minä yhdyn häneen erilaisilla välineillä.
Pariskunnan seksihaluihin Roopen seksirikostuomio ei ole vaikuttanut hidastavasti.
– Välillä meillä on roolileikkejä missä minä olen ilman lupaa sänkyyn työntyvä seksirikollinen, Roope paljastaa.
Lue koko Roopen ja Eveliinan haastattelu lokakuun Me Naiset numerosta!
Seksirikollinen Roope ja autistiksi todettu Eveliina paljastavat parhaat seksiniksinsä: Kannattaa...
8
437
Vastaukset
- Anonyymi
Jaahas. Me Naiset jatkaa vissiin tutulla linjallaan, eli antaa seksirikollisille äänen lehdessään. Hieno homma.
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
🍒 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞 - Anonyymi
No siis ei lehdessään ,mut oks tyyliin naapuriin sit latautunu dataa jota ei usko et hän itse voi siellä olla ? Mut en tiiä miten he sosiaalisesti nyt ois ollut yhtä paljon esillä .
- Anonyymi
Kaikenlaisia aloituksia sitä on tehtykin. Kuinka joku viitsii.
- Anonyymi
Voisin antaa ruoskaa Roopelle😜
- Anonyymi
??? siis nimenomaa turku kämpän ghost asujat noi tampere osa helsinki on valmiina ku kaupunki näyttää taloja sama tä tampere just NYT/siis en yhtään tajuu mitä he niiden sijaan kuvitteleee, siis en yhtään tiiä mitä ne tekee tyhjä Rööperi täs samaan aikaan ?? Eiks netis just lue niitten omistusasunnoista ei vuokra 😄
- Anonyymi
Just tuntemattomat eronneet , ei he . Aika turha Haloo nähdä kolmatta , en tiiä miks he sinne pureksineet joskushan on ihan tyhjää
- Anonyymi
Jos toi on totta, niin hyi helvetti.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135173
- 674994
- 904064
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753570Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603148- 432761
- 152277
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️461848- 381740
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371608