Jos uusii tavallista henkilöauton ajokorttia iän puolesta, kuuluuko siihen verikokeet josta ilmenee hakijan KOLESTROOLI taso?
Onko minua kusetettu ja haluaako SALON TERVEYSTALO vain minun rahani.
Naislääkäri TERVEYSTALOLLA TURUNTIELLÄ sanoi: "En voi lääkärinä myöntää ajokortillesi jatkolupaa, kun sun kolestroolitasoasi ei ole mitattu vuosiin".
ONKO MINUA KUSETETTU, itse tunnen olevani paremmassa kunnossa kuin 20:senä?
Tuli sellainen tunne, että nyt tuosta asiakkaasta otetaan kaikki mahdolliset kokeet, että saadaan TERVEYSTALOLLE tuottoa.
Salon Terveystalo ei uusinut ajokorttiani, koska en ollut käynyt vuosiin kolestroolimittauksessa?
5
418
Vastaukset
- Anonyymi
Sua kusetittiin koskas ne haluaa vain lypsää lisää rahaa kun suostut heidän labransa asiakkaaksi.
Itse ja 2 vuotta sitten uusisin ajokorttini terkkarissa, jonoa oli mutta ei siellä tosiaankaan puhuttu mistään verikokeista.
Vaimoni käy Terveystalossa joskus, mutta tskin enää käy.- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18002205e
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Jos sellainen vaaditaan, se olisi kerrottu aikaa vastattaessa. Mikään säännös ei tietojen mukaan vaadi. Terveystalo nainen oikaiskoon pikaisesti
- Anonyymi
Ei ajolupaa terveystaloissa uusita, kyllä se on poliisiviranomaisen hommia!
Että sikäli traollialoituksen tekijältä heittää heti alkuun... - Anonyymi
Ämmä ( tohtori ) sanoi tasan tarkasti " En voi uusia sun ajokorttisai, koska haluan ensin mitaa sun koleestroolisi", tasan ntarkkaan näin sanpi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354653- 563220
- 302883
- 612825
- 62420
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542195- 231651
- 181601
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….81548- 161514