Morjens vaan.
Olen asunut Juukassa vajaa 10 vuotta. Aion istuttaa männyntaimia mutta välineitä ei ole. Mistä saisi lainaan toimivat ja hyvä kuntoiset taimen istutus välineet?
Taimen istutus välineet
18
461
Vastaukset
- Anonyymi
Kiepistä. Sieltä saat ostettua myös taimet
- Anonyymi
Onko tämä Kieppi Juukassa? Saako ilmaiseksi lainaan välineet? Paljoko on esim. männyn taimen hinta?
T. Aloittaja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tämä Kieppi Juukassa? Saako ilmaiseksi lainaan välineet? Paljoko on esim. männyn taimen hinta?
T. AloittajaKieppi on siinä Naumasen vieressä. Ilmaiseksi saat lainaan jos ostat taimet sieltä. Päivän hinnan saat kysymällä sieltä.
- Anonyymi
Miten taimenia istutetaan?
- Anonyymi
Juuassa ei juukassa.
- Anonyymi
10 vuotta Juuassa asunut. Ansaitset jonkun urhoollisuus mitallin kun pitkään olet jaksanut olla siellä. Voimia ja siunausta seuraavalle 10 vuodelle
- Anonyymi
Olisin erittäin tyytyväinen jos saisi välineet taimenistutukseen lainaan. Vaikea paikka asua tämmöisessä yhteisössä toisinaan.
T. Aloittaja
- Anonyymi
Ostin kiepistä palmun taimia. Oli vielä kookospalmu. Istutus laitteena käytin lampaan suolta ja silavaa.
- Anonyymi
Sanna Marin antaa ohjeita mielellään istutusteknologiasta ja ilmastoystävällisesstä hiilinielusta ihan tasa-arvon puitteissa. Saapuu omalla suihkujetillä ja oma Saudi-prinssi on ratissa.
- Anonyymi
Olen hankkinut puidentaimia siitä agri kaupasta Juuasta. Hieno paikka ja tykkäsin. Lannoitteeksi laitoin paskaa ja kusta. Omaa tavaraa. Toimii.
- Anonyymi
Kyrvällä kun tuikkaa reiän maahan ja kiveksillä taputtelee maan tiiviiksi taimen ympäriltä ja kusee päälle niin hyvä tulee
- Anonyymi
Mä pieksän kuusentaimen vartta kyrvällä. Saa ensi syksyn neulaset maahan ja esinahka väliin pihkat ja sitä myöten eläimelliset kiksit.
- Anonyymi
Kuusintaimen istutuksessa hanskat meni menojaan jo runkatessa. Ruikkasin mällit taimenistutus putkeen ja se oli elämys vailla vertaa.
- Anonyymi
Siitähän putkesta piti tulla hiilinielu...
- Anonyymi
Sanna voisi pitää konsultointiluennon Juuan 4H tupaillassa hiilinielun käytöstä.
- Anonyymi
Kumihanskoilla voi roplata muutakin kuin pelkästään pillua.
- Anonyymi
Jäi kivekset istutus putkeen kiinni niin jäi taimet istuttamatta terveisin alkuperäinen kysyjä.
- Anonyymi
Kuusentaimen istuttaja ei vakoa valitse. Heitän siis mällit vaikka puun ja kuoren väliin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346