Hyvät paikkakuntarakastuneet, minua ei ole olemassa.

Mitään Senssua ei ole olemassa. Pasasen keksimä mielikuvituskaveri joka tajuaa kaiken täsmälleen samalla tavalla väärin ja kysyy samat typerät kysymykset. Niinkuin Kymppi sanoi, on eri asia tuoda lapset Suomeen kouluun ja kasvamaan kuin elää Thaimaassa.
Samaten on eri asia perustaa perhe Suomeen. Silloin tietenkin opetellaan paikallinen kieli.
Alaluokilla opetetaan Suomessa suomalaisille ensimmäiset vuodet englantia ekana vieraana kielenä, joten kieliä ei ole kuin kaksi tuonne yläasteelle saakka, aivan kuten Thaimaassakin, jossa kielet ovat thaimaankieli ja englanti.
Siitä ei tule hevon paskaakaan jos isä sulkisi lapset ulos thaisuvustaan puhumalla heidän kanssaan suomea. Samalla hän sulkisi itsensä ulos vaimon thaisuvusta jöröttämällä kaikissa tapaamisissa yksin kielitaidottomana osaten vain suomea.

Ajattelepas jöröjukka jos suomalaisilla lapsilla olisi vinkuintialainen isä joka pakottaisi suomalaiset lapset puhumaan kotona Suomessa vinkuintiaa, jota ketkään muut ympärillä eivät ymmärrä, olisiko se ideaalinen tilanne kaikille?

31

291

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siitä ei tule hevon paskaakaan jos isä sulkisi lapset ulos thaisuvustaan puhumalla heidän kanssaan suomea. Samalla hän sulkisi itsensä ulos vaimon thaisuvusta jöröttämällä kaikissa tapaamisissa yksin kielitaidottomana osaten vain suomea.

      Ajattelepas jöröjukka jos suomalaisilla lapsilla olisi vinkuintialainen isä joka pakottaisi suomalaiset lapset puhumaan kotona Suomessa vinkuintiaa, jota ketkään muut ympärillä eivät ymmärrä, olisiko se ideaalinen tilanne kaikille?

      Hienoa esimerkkiä pukkaa ....
      ... Isä sulkee lapset ulos thaisuvusta jos lapset osaa suomea, ok.
      ... Jöröttömällä kaikissa tapaamisissa, niin tietenkin kaikissa tapaamisissa, sekin ok.
      ... Vinkuintialkainen pakottaisi, niin tosiaankin pakottaisi, tämäkin selvä, ok.

      https://ibb.co/nz19tpH

      Olemmeko me kitaranmuotoisen kanssa nyt aivan epäonnistuneita vanhempia kun poika osaa kolmea kieltä ?

      • Anonyymi

        Voi lapsirukka eihän kysymys ole siitä missä lapset asuvat, vaan siitä että heidän pitää pysyä kommunikoimaan kummankin vanhempansa kanssa, vanhemman äidinkielellä, se on välttämätön lapsen kehityksen kannalta, siksihän perheitä kutsutaan kaksikielisiksi.. enpä, usko että koskaan lapselle aletaan opettaa toista kieltä joka kumpikaan isä eikä äiti osaa kunnolla, lapsen toiseksi kieleksi, kuten peukaloinen kuvittelee... englantia... isi ihan rallienglannilla josta hän tänne laittoi jo esimerkkinsä. Tuossa pieni kielinäyte "juu nou hörps hörps, mii törsti mats äkkiä nyt prrrkele.." 55555
        By NumBall HHN 62v.


      • Anonyymi

        Et kykene älykkyytesi tason johdosta käsittelemään aihetta kokonaisuutena, vaan ainostaan omanapanäkökannastasi, jolloin muiden näkemykset tapasi mukaan on kuten yläluokkalaisena bablaat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et kykene älykkyytesi tason johdosta käsittelemään aihetta kokonaisuutena, vaan ainostaan omanapanäkökannastasi, jolloin muiden näkemykset tapasi mukaan on kuten yläluokkalaisena bablaat.

        Omanapaa siis kun ei thaimaalaisille taaperoille tuputa turhaa kielitaitoa? Nyt on Pasasella jälleen kerran järki huipussaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Omanapaa siis kun ei thaimaalaisille taaperoille tuputa turhaa kielitaitoa? Nyt on Pasasella jälleen kerran järki huipussaan.

        Tuputeta turhaa kielitaitoa .... no näkökanta se tuokin.

        Olisihan se niin väärin olla Thaimaassa Suomalaisen Korealainen osaamatta Suomea, kun se on niin turhaa, niin turhaa, esimerkiksi jos päätyy matkailualalle aikuisena, kun Junttien massamatkailu on huipussaan, tai mikäli harjoittaa esimerkiksi isukin jalanjälkiä seuraten maahantuontia / vientiä.

        Niin turhaa niin turhaa.


      • Anonyymi

        Voi olla mutta sinulle ei ole, yhteistä kieltä lapsiesi kanssa, en ole koskaan kuullut että joku jättäisi lapsensa oman äidinkielen ulkopuolella, tuo kielinäytteesi kertoi jo kaiken, kertaan vielä, "juu nou hörps hörps, mii törsti mats äkkiä nyt prrrkele.."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi olla mutta sinulle ei ole, yhteistä kieltä lapsiesi kanssa, en ole koskaan kuullut että joku jättäisi lapsensa oman äidinkielen ulkopuolella, tuo kielinäytteesi kertoi jo kaiken, kertaan vielä, "juu nou hörps hörps, mii törsti mats äkkiä nyt prrrkele.."

        Sairashan tuo kymppi on kloonifaninsa kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sairashan tuo kymppi on kloonifaninsa kanssa.

        Näin varmaan, onhan se uskomatonta että ei viitsi opettaa lapsilleen äidinkieltänsä, joka on ehdoton edellytys lapsen tasapainoisen kehityksen kannalta, onhan burissa muitakin lapsiperheitä joissa farang puoliso, jopa brittejä... tuskin lapsille suomea opetetaan, mutta varmasti osaavat puhua thaita ja englantia, muutenkin kuin "juu nou hörps hörps, mii törsti mats äkkiä nyt prrrkele..", kuten tämä 2010.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi olla mutta sinulle ei ole, yhteistä kieltä lapsiesi kanssa, en ole koskaan kuullut että joku jättäisi lapsensa oman äidinkielen ulkopuolella, tuo kielinäytteesi kertoi jo kaiken, kertaan vielä, "juu nou hörps hörps, mii törsti mats äkkiä nyt prrrkele.."

        Tuota... eikö thaimaalaisen lapsen kanssa voi puhua thaimaata?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuota... eikö thaimaalaisen lapsen kanssa voi puhua thaimaata?

        Voi toki kuin myös suomalaisen isän lapsien kanssa suomea.


      • Anonyymi

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        💋 ­N­­­y­­­m­f­­­o­m­­­a­­­a­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


      • Anonyymi

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        🍒 ­N­­­y­­­m­­f­­­o­­m­­­a­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18002529g

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Muistutan Majuro Possoa parista asiasta. Olin Thaimaassa ollut jo vuoden vuoteen 1995 mennessä ja puhuin jo tuolloin thain kieltä jonkin verran.

      Omatoimisesti opiskelin thain kieltä 2010 - 2018. Kurssit suoritin 2018 - 2022 ja sain arvosanan jolla voisin toimia opettajana Thaimaassa.

      Minulla on Thai-ID, tabien baan, thaimaalainen ajokortti ja muutaman vuoden päästä kansalaisuus. https://ibb.co/k3F7xQw

      Lasteni äiti on thaimaalainen ja asunut aina Thaimaassa. Lapseni ovat syntyneet Thaimaassa ja he ovat Thaimaan kansalaisia.

      Olen enemmän buddhalainen kuin kristitty, me kaikki olemme ja me kaikki olemme thaimaalaisia ja tulemme aina olemaan thaimaalaisia. Ei ole pienintäkään aikomusta palata koskaan Suomeen.

      Olen myös erittäin varakas hautaan saakka ja niin ovat myös lapseni.

      Meillä on peräti kaksi yhteistä kieltä, thai ja englanti. Mummujen, serkkujen ja tätien ja naapureiden läsnäollessa puhumme vain thaita, jotta kaikki ymmärtää eikä loukkaannu.

      Ihmisillä on taipumus ymmärtää toisiaan tavalla tai toisella, eikä mikään kielitaito ole edellytyksenä asua jossakin. Kaikenkieliset pärjää Thaimaassa. Tiedän perheitä jotka tulkkaa kännykän kielikäännös- ohjelmilla toisiaan.

      Ihmettelen että kuka kumma sinä olet neuvomaan ketään, kun olet apinan tasolla kommunikoinnissa ja järkesi on vielä siitä alaspäin jotakin ameeban luokkaa.

      Sinulla ei ole mitään kontaktia Thaimaahan, ei Thai-ID:tä, ei tabien baania, ajokorttisi on mennyt vanhaksi, sinulla ei ole taloa eikä autoa ja vaimokin on ties missä. Mikä sinä olet siis viisastelemaan?

      2010

      • Anonyymi

        Pasasen logiikka kulkee niin että koska hän on sairas minieläkeläinen, kaikki ovat sairaita minieläkeläisiä. Pasasen logiikka kulkee myös niin että koska hän ei osaa mitään kieliä, kukaan ei osaa mitään kieliä. Pasanen on tyypillinen juntti, joka tulee vihaiseksi ulkomailla siitä kun siellä ei ymmärretä suomea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pasasen logiikka kulkee niin että koska hän on sairas minieläkeläinen, kaikki ovat sairaita minieläkeläisiä. Pasasen logiikka kulkee myös niin että koska hän ei osaa mitään kieliä, kukaan ei osaa mitään kieliä. Pasanen on tyypillinen juntti, joka tulee vihaiseksi ulkomailla siitä kun siellä ei ymmärretä suomea.

        Tässä kuvassa Maisteri Pasanen on saanut ylennyksen kielitieteen professoriksi ja lääkäri kertoi hänelle että onpas maskuliininen tukka että nyt on herralla kyllä testotasot kunnossa.
        https://ibb.co/nfpqrzQ


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä kuvassa Maisteri Pasanen on saanut ylennyksen kielitieteen professoriksi ja lääkäri kertoi hänelle että onpas maskuliininen tukka että nyt on herralla kyllä testotasot kunnossa.
        https://ibb.co/nfpqrzQ

        Omanapanarsistin pieni sielu on saanut sietämättömän kolauksen, voi sentään miten harmillista.


      • Anonyymi

        Paitsi resupeppu olen asunut thaimaassa 10 vuotta, nyt tulee sellaista tuubaa, voi voi sinun kanssasi, taitaa pikkusielu kohta taas tarvita mies piikin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paitsi resupeppu olen asunut thaimaassa 10 vuotta, nyt tulee sellaista tuubaa, voi voi sinun kanssasi, taitaa pikkusielu kohta taas tarvita mies piikin.

        Usko nyt vaan ihan huvikesi että lapsen kehitykselle on erittäin haitallista jos heillä ei ole yhteistä kieltä vanhempiensa kanssa, sinä et osaa kunnolla thaita, englantia, etkä mitään muutakaan kuin suomen kieltä, jos et opeta sitä lapsillesi, se on puhtaasti sinun ongelmasi...

        Suorastaan naurettavaa, että kuvittelet itse voivasi valita mitä lapsesi tarvitsevat, tuolla sinun älykkyysosamäärälläsi, et sinä ole ihan tyhmä, jos vertaa laiffilaan, ja olen pettynyt sinuun koska kuvittelin sinua selvästi laiffilaa fiksummaksi, osoitus laiffilan älystä on thha havaittavissa... Masteri Pasanen teemalla, suoraan laitoksesta.


        Ei he sitä tarvitse jos et ole heidän isäsi, mutta silloinkin sen ymmärtäminen on välttämätöntä, jos asut samassa taloudessa, voihan se olla että et usko suhteeseen, ja sinut siirretään kohta vaimosi veljesten toimesta ulkoruokintaan, etkö halua maksaa turhia kuluja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Usko nyt vaan ihan huvikesi että lapsen kehitykselle on erittäin haitallista jos heillä ei ole yhteistä kieltä vanhempiensa kanssa, sinä et osaa kunnolla thaita, englantia, etkä mitään muutakaan kuin suomen kieltä, jos et opeta sitä lapsillesi, se on puhtaasti sinun ongelmasi...

        Suorastaan naurettavaa, että kuvittelet itse voivasi valita mitä lapsesi tarvitsevat, tuolla sinun älykkyysosamäärälläsi, et sinä ole ihan tyhmä, jos vertaa laiffilaan, ja olen pettynyt sinuun koska kuvittelin sinua selvästi laiffilaa fiksummaksi, osoitus laiffilan älystä on thha havaittavissa... Masteri Pasanen teemalla, suoraan laitoksesta.


        Ei he sitä tarvitse jos et ole heidän isäsi, mutta silloinkin sen ymmärtäminen on välttämätöntä, jos asut samassa taloudessa, voihan se olla että et usko suhteeseen, ja sinut siirretään kohta vaimosi veljesten toimesta ulkoruokintaan, etkö halua maksaa turhia kuluja.

        Kyllä se korealaisten äiti vielä yhtenä päivänä viisastuu ja liittyy kahden entisen exän tavoin elämään elämää jota itse tahtoo vapautuen omanapanarsistin jumalkompleksin alaisuudesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Usko nyt vaan ihan huvikesi että lapsen kehitykselle on erittäin haitallista jos heillä ei ole yhteistä kieltä vanhempiensa kanssa, sinä et osaa kunnolla thaita, englantia, etkä mitään muutakaan kuin suomen kieltä, jos et opeta sitä lapsillesi, se on puhtaasti sinun ongelmasi...

        Suorastaan naurettavaa, että kuvittelet itse voivasi valita mitä lapsesi tarvitsevat, tuolla sinun älykkyysosamäärälläsi, et sinä ole ihan tyhmä, jos vertaa laiffilaan, ja olen pettynyt sinuun koska kuvittelin sinua selvästi laiffilaa fiksummaksi, osoitus laiffilan älystä on thha havaittavissa... Masteri Pasanen teemalla, suoraan laitoksesta.


        Ei he sitä tarvitse jos et ole heidän isäsi, mutta silloinkin sen ymmärtäminen on välttämätöntä, jos asut samassa taloudessa, voihan se olla että et usko suhteeseen, ja sinut siirretään kohta vaimosi veljesten toimesta ulkoruokintaan, etkö halua maksaa turhia kuluja.

        Vaikka olet kertomasi mukaan varakas sillä ei ole mitään merkitystä lapsillesi, päin vastoin he eivät vielä tarvitse rahojasi, ja tuot tuon ns. varallisuutesi niin usein esille, että se aiheuttaa ihmisissä joilla on edes vähän älyä päässä epäilyksiä, kaikkiin muuhunkin kertomaasi... sinä olet vain kertomasi lattialiippari, ja siinä ammatissa on harvoin miljonäärejä, toki sinulla voi mennä omat ja firman rahat sekaisin, osakaslaina on tästä todisteena, lisäksi tietämyksesi vaikkapa yrittämisestä on erittäin vähäinen, tai et ole sitä ainakaan missään esille tuonut, oikeastaan ainoa minkä kuvan olet itsestäsi yrittänyt luoda, on "Olen myös erittäin varakas hautaan saakka ja niin ovat myös lapseni." kun olet jossain vaiheessa tarvinnut lainoittaa elämääsi, yhtiön rahalla, et sinä ole varakas, edes nimeksi... Varakas maksaa itselleen käypää palkkaa, tai ottaa työpanoksensa osinkona... ja maksaa siitä aiheutuneet sivukulut ja verot mukisematta.
        mutta ei koskaan osakaslainana... Luulenpa vaan että olet konkurssin tai useita tehnyt kaiken menettänyt yrittäjä, joka on katkera ulosottohenkilölle joka vieläkin muistaa sinut, meneehän velat vasta vanhaksi 25-30 vuoden kuluttua.... joten on sinulla vielä pakoilemista vuosia, jopa kymmeniä, lusimatta.

        By NumBall HHN 62v.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka olet kertomasi mukaan varakas sillä ei ole mitään merkitystä lapsillesi, päin vastoin he eivät vielä tarvitse rahojasi, ja tuot tuon ns. varallisuutesi niin usein esille, että se aiheuttaa ihmisissä joilla on edes vähän älyä päässä epäilyksiä, kaikkiin muuhunkin kertomaasi... sinä olet vain kertomasi lattialiippari, ja siinä ammatissa on harvoin miljonäärejä, toki sinulla voi mennä omat ja firman rahat sekaisin, osakaslaina on tästä todisteena, lisäksi tietämyksesi vaikkapa yrittämisestä on erittäin vähäinen, tai et ole sitä ainakaan missään esille tuonut, oikeastaan ainoa minkä kuvan olet itsestäsi yrittänyt luoda, on "Olen myös erittäin varakas hautaan saakka ja niin ovat myös lapseni." kun olet jossain vaiheessa tarvinnut lainoittaa elämääsi, yhtiön rahalla, et sinä ole varakas, edes nimeksi... Varakas maksaa itselleen käypää palkkaa, tai ottaa työpanoksensa osinkona... ja maksaa siitä aiheutuneet sivukulut ja verot mukisematta.
        mutta ei koskaan osakaslainana... Luulenpa vaan että olet konkurssin tai useita tehnyt kaiken menettänyt yrittäjä, joka on katkera ulosottohenkilölle joka vieläkin muistaa sinut, meneehän velat vasta vanhaksi 25-30 vuoden kuluttua.... joten on sinulla vielä pakoilemista vuosia, jopa kymmeniä, lusimatta.

        By NumBall HHN 62v.

        Kuulepas Saaritauno jälleen kerran. Jos olisin ulosotossa, minulla ei voisi olla suomalaisilla tileillä rahaa, minulla ei voisi olla nimissäni mitään ulosmittauskelpoista, minulla ei voisi olla suomalaisista pankeista edes luotokortteja.

        Minulla on suomalaisissa pankeissa reilusti yli miljoona rahaa, minulla on kaksi suomalaista ja kaksi thaimaalaista luottokorttia, omistan omissa nimissäni asunto-osakeyhtiön kaikki osakkeet.

        Minulla on Suomessa kaksi autoa nimissäni lasten käytössä, vene sekä puolikas kesähuvilasta. Mökillä on lisäksi pieni tuulilasivene.

        Minulla on myös neljäsosa metsäpalstasta, joka laitetaan lihoiksi kun neljäs osakas heittää lusikan nurkkaan.

        Minulla ei voisi olla noista mitään, jos olisin ulosotossa. Olet nähnyt luottokorttini ja saldoni. Myös sijoituskultaa löytyy kassakaapista kaksi kiloa. Kerro vaan jos haluat nähdä taas saldoni.

        Thaimaassa puhutaan thaimaalaisten kanssa thaikieltä. Minulla on erinomainen kielipää, eikä ääntämisessäni ole laisinkaan suomalaista aksenttia.

        Sinä saat mongertaa yksiksesi hankasalmea käsiä heilutellen lopun elämääsi homeisessa mummonmökissä.

        Vain kylähullu kulkee Stadissa puumukin kanssa sitä valokuvaten.

        2010

        PS: Ilmoittele jos haluat kadehtia saldoani, talopapereita, osamaksumersua tai moottoripyörääni tms. Tähän tulet vastaamaan Senssuna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulepas Saaritauno jälleen kerran. Jos olisin ulosotossa, minulla ei voisi olla suomalaisilla tileillä rahaa, minulla ei voisi olla nimissäni mitään ulosmittauskelpoista, minulla ei voisi olla suomalaisista pankeista edes luotokortteja.

        Minulla on suomalaisissa pankeissa reilusti yli miljoona rahaa, minulla on kaksi suomalaista ja kaksi thaimaalaista luottokorttia, omistan omissa nimissäni asunto-osakeyhtiön kaikki osakkeet.

        Minulla on Suomessa kaksi autoa nimissäni lasten käytössä, vene sekä puolikas kesähuvilasta. Mökillä on lisäksi pieni tuulilasivene.

        Minulla on myös neljäsosa metsäpalstasta, joka laitetaan lihoiksi kun neljäs osakas heittää lusikan nurkkaan.

        Minulla ei voisi olla noista mitään, jos olisin ulosotossa. Olet nähnyt luottokorttini ja saldoni. Myös sijoituskultaa löytyy kassakaapista kaksi kiloa. Kerro vaan jos haluat nähdä taas saldoni.

        Thaimaassa puhutaan thaimaalaisten kanssa thaikieltä. Minulla on erinomainen kielipää, eikä ääntämisessäni ole laisinkaan suomalaista aksenttia.

        Sinä saat mongertaa yksiksesi hankasalmea käsiä heilutellen lopun elämääsi homeisessa mummonmökissä.

        Vain kylähullu kulkee Stadissa puumukin kanssa sitä valokuvaten.

        2010

        PS: Ilmoittele jos haluat kadehtia saldoani, talopapereita, osamaksumersua tai moottoripyörääni tms. Tähän tulet vastaamaan Senssuna.

        Kun henkilöllä on tarve matkailupalstalle tuollaista julkaista mutta samalla on bablannut että ei missään olosuhteessa tule kertomaan kuka on, niin se on kouluesimerkki internettrollauksesta tyypille pakollisena jokapäiväisenä toimenpiteenä.

        On todella internetin kovakasvoisin luuseri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulepas Saaritauno jälleen kerran. Jos olisin ulosotossa, minulla ei voisi olla suomalaisilla tileillä rahaa, minulla ei voisi olla nimissäni mitään ulosmittauskelpoista, minulla ei voisi olla suomalaisista pankeista edes luotokortteja.

        Minulla on suomalaisissa pankeissa reilusti yli miljoona rahaa, minulla on kaksi suomalaista ja kaksi thaimaalaista luottokorttia, omistan omissa nimissäni asunto-osakeyhtiön kaikki osakkeet.

        Minulla on Suomessa kaksi autoa nimissäni lasten käytössä, vene sekä puolikas kesähuvilasta. Mökillä on lisäksi pieni tuulilasivene.

        Minulla on myös neljäsosa metsäpalstasta, joka laitetaan lihoiksi kun neljäs osakas heittää lusikan nurkkaan.

        Minulla ei voisi olla noista mitään, jos olisin ulosotossa. Olet nähnyt luottokorttini ja saldoni. Myös sijoituskultaa löytyy kassakaapista kaksi kiloa. Kerro vaan jos haluat nähdä taas saldoni.

        Thaimaassa puhutaan thaimaalaisten kanssa thaikieltä. Minulla on erinomainen kielipää, eikä ääntämisessäni ole laisinkaan suomalaista aksenttia.

        Sinä saat mongertaa yksiksesi hankasalmea käsiä heilutellen lopun elämääsi homeisessa mummonmökissä.

        Vain kylähullu kulkee Stadissa puumukin kanssa sitä valokuvaten.

        2010

        PS: Ilmoittele jos haluat kadehtia saldoani, talopapereita, osamaksumersua tai moottoripyörääni tms. Tähän tulet vastaamaan Senssuna.

        Jos sinä olisit kunnossa et täällä kehuisi joka päivä itseäsi, kuten sanoin en usko sanaakaan juttujasi, käytöksesi korventaa sinut, jokainen viittaus ulosottoon saa sinut jauhamaan metrikaupalla skeidaa, kukaan varakas ei vaivautu tallaisessa paikassa todistamaan varallisuuttansa joka helvetin päivä... miksi vitussa minun pitäisi nähdä sinun naurettavia tiliotteita, olen pitänyt sinun kohtuullisen älykkäänä, mutta tasosi tippuu jatkuvasti...

        Jos sinun oman arvon tuntosi olisi kunnossa, sinä pätkääkään välitä siitä mitä sinusta kukakin ajattelee, tallaisella palstalla, jos kerron ulosotosta sinä alat toimimaan kuin kaukokirjoitin tuubaa tulee, voitko kertoa mistä nämä johtuu... minä auton, monista elämäsi ongelmista, mutta minä en pidä sinua tyhmänä, sitä sinä et ole, olet verraten hyvin tietoinen monesta asiasta, mutta ne tiedät on poikkeuksetta wikipediasta, sinulla kuitenkaan ole asioista kokonaisvaltaista käsitystä, millään muotoa... mutta kuten sanoin aikaisemmin laiffilan päihität helposti, minua et koskaan... olen sinua ollut huomattavasti vaativammassa ammatissa, no montako tiliotetta ajattelit tänään aijata vielä tänään.

        By NumBall HHN 62v.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos sinä olisit kunnossa et täällä kehuisi joka päivä itseäsi, kuten sanoin en usko sanaakaan juttujasi, käytöksesi korventaa sinut, jokainen viittaus ulosottoon saa sinut jauhamaan metrikaupalla skeidaa, kukaan varakas ei vaivautu tallaisessa paikassa todistamaan varallisuuttansa joka helvetin päivä... miksi vitussa minun pitäisi nähdä sinun naurettavia tiliotteita, olen pitänyt sinun kohtuullisen älykkäänä, mutta tasosi tippuu jatkuvasti...

        Jos sinun oman arvon tuntosi olisi kunnossa, sinä pätkääkään välitä siitä mitä sinusta kukakin ajattelee, tallaisella palstalla, jos kerron ulosotosta sinä alat toimimaan kuin kaukokirjoitin tuubaa tulee, voitko kertoa mistä nämä johtuu... minä auton, monista elämäsi ongelmista, mutta minä en pidä sinua tyhmänä, sitä sinä et ole, olet verraten hyvin tietoinen monesta asiasta, mutta ne tiedät on poikkeuksetta wikipediasta, sinulla kuitenkaan ole asioista kokonaisvaltaista käsitystä, millään muotoa... mutta kuten sanoin aikaisemmin laiffilan päihität helposti, minua et koskaan... olen sinua ollut huomattavasti vaativammassa ammatissa, no montako tiliotetta ajattelit tänään aijata vielä tänään.

        By NumBall HHN 62v.

        Minulla on aivan sama mitä sinä minusta ajattelet, aivan sama, enhän minä pidä sinua edes miehenä, uskalsit julkaista minun nimeni täällä mutta et omaasi, ainoa mikä minua vituttaa on sinun keksimät valheet perheestäni, ihan kuin ne täällä kanssasi vääntäisivät, se on minusta raukkamaista, varsikin kun itsestäsi et uskalla julkaista yhtään mitään, jotenkin ymmärrän laiffilaa, sillä on elettävä mitä on lahjaksi annettu, mutta noilla avuilla laiffila ei pitlkälle pötki, se ukko on selvää laitoskamaa, se vaan tuppaa nielemään kaikki sinun valehtelemat herjat minusta ja perheestäni, se on aika huolestuttavaa, kuka se laiffilla todellisuudessa oikeastaan on, en olisi kauheasti yllättynyt jos se olet sinä.
        By NumBall HHN 62v.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on aivan sama mitä sinä minusta ajattelet, aivan sama, enhän minä pidä sinua edes miehenä, uskalsit julkaista minun nimeni täällä mutta et omaasi, ainoa mikä minua vituttaa on sinun keksimät valheet perheestäni, ihan kuin ne täällä kanssasi vääntäisivät, se on minusta raukkamaista, varsikin kun itsestäsi et uskalla julkaista yhtään mitään, jotenkin ymmärrän laiffilaa, sillä on elettävä mitä on lahjaksi annettu, mutta noilla avuilla laiffila ei pitlkälle pötki, se ukko on selvää laitoskamaa, se vaan tuppaa nielemään kaikki sinun valehtelemat herjat minusta ja perheestäni, se on aika huolestuttavaa, kuka se laiffilla todellisuudessa oikeastaan on, en olisi kauheasti yllättynyt jos se olet sinä.
        By NumBall HHN 62v.

        Kyllä sinulla resupeppu voi olla kasaluottokortteja, ei ne tarvitse olla henkilökohtaisia, niitä voi olla vaikka kuinka monta yrityksen korttia, jotka olet hommannut käyttöösi, laita vaikka teboilin kortti framelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sinulla resupeppu voi olla kasaluottokortteja, ei ne tarvitse olla henkilökohtaisia, niitä voi olla vaikka kuinka monta yrityksen korttia, jotka olet hommannut käyttöösi, laita vaikka teboilin kortti framelle.

        Enkä ole nähnyt ensimmäistäkään korttiasi muuta kuin jotain naurettavia muoviläpysköjä, samoin jonkun yritystilin tiliotetta olet täällä esitellyt.... ja jotain finnair business korttia...
        Ja muuten minulla on voimassa olevat ajokortit Thaimaassa, eikä sinun kannata kauheasti pullistella sillä kasikornin luottokortilla, minulle on tarjottu sitä joka kerta kun mulla jää oma kortti koneeseen, ja haen pankista uuden, siitä tulee turhia kuluja, ja korkokin on siinä 25% vaiheilla + perusmaksu....

        Kysyin vaimoltani paljonko tuollainen puku täällä maksaa... mistä olit kuvan postannut tänne lähtee kuulemma 2000 bahtilla, minusta oli halpa, sinä kerroit 20.000 just joo vaimoni vaan totesi...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enkä ole nähnyt ensimmäistäkään korttiasi muuta kuin jotain naurettavia muoviläpysköjä, samoin jonkun yritystilin tiliotetta olet täällä esitellyt.... ja jotain finnair business korttia...
        Ja muuten minulla on voimassa olevat ajokortit Thaimaassa, eikä sinun kannata kauheasti pullistella sillä kasikornin luottokortilla, minulle on tarjottu sitä joka kerta kun mulla jää oma kortti koneeseen, ja haen pankista uuden, siitä tulee turhia kuluja, ja korkokin on siinä 25% vaiheilla perusmaksu....

        Kysyin vaimoltani paljonko tuollainen puku täällä maksaa... mistä olit kuvan postannut tänne lähtee kuulemma 2000 bahtilla, minusta oli halpa, sinä kerroit 20.000 just joo vaimoni vaan totesi...

        Numba, tuo tyyppi on vakavasti avuntarpeessa, mutta lienee olevan myöhäistä edes haaveilla tervehtymisestä.

        Sillä on todella voimakas jumalkompleksi, sairaaloinen narsismi, alkoholismi, eikä empatiakykyä lainkaan.

        En lainkaan voi ymmärtää että joku viihtyisi mainitun seurassa, saatika olla vaimo.

        '*'


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Numba, tuo tyyppi on vakavasti avuntarpeessa, mutta lienee olevan myöhäistä edes haaveilla tervehtymisestä.

        Sillä on todella voimakas jumalkompleksi, sairaaloinen narsismi, alkoholismi, eikä empatiakykyä lainkaan.

        En lainkaan voi ymmärtää että joku viihtyisi mainitun seurassa, saatika olla vaimo.

        '*'

        Ymmärrän Senssu oikein hyvin kantasi, tuo poika sekoaa kohta, lopullisesti... sitten meneekin loppu elämä pakkopaidassa, hokien senssu, numball, pasanen,.. ainoa mikä rauhoittaa pellenaaman hetkeksi että saadaan pakkopaita pois, on lobotomia...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrän Senssu oikein hyvin kantasi, tuo poika sekoaa kohta, lopullisesti... sitten meneekin loppu elämä pakkopaidassa, hokien senssu, numball, pasanen,.. ainoa mikä rauhoittaa pellenaaman hetkeksi että saadaan pakkopaita pois, on lobotomia...

        Viestien määrästä päätellen iski saarikyrvånsyylålle melkoinen paniikki.


      • Ohhoh no johan on mahtavaa ja todella hienoa.


      • Anonyymi

        Mikä helvetin itku potkuraivari en ymmärrä, sinähän niitä harrastat en minä... minä vaan kommentoin valheitasi, kerroit olevasi varakas, et ole no nyt aijalet taas jonkun yrityksen tiliotteita, maksatko sinä jopa veikkaukset firman tililtä, resupekka...

        miten ne verot, yelit, ja muut viranomaismaksut... huomaa että ulosotosta en ole maininnut mitään...

        mitä huolta sinä taas kaivat tuosta Hankasalmesta, minä menen suomeen vasta huhti--toukokuussa...
        En tiedä mitään platinakortista, pankissa vaan kysytään haluatko luottokortin, en tarvitse sellaista.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      78
      3248
    2. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      200
      1972
    3. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      25
      1851
    4. Fuengirola.fi: Kohuissa rypenyt Jari Sillanpää, 58, harvinaisessa haastattelussa: "Minä haluan..."

      Ex-tangokuningas on kertonut kuulumisiaan Espanjan Aurinkorannikolta. Että ei muuta kuin elämässä etiäpäin, Jari Sillanp
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1538
    5. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      166
      1395
    6. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1375
    7. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1099
    8. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      97
      1038
    9. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      844
    10. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      830
    Aihe