No oon ihastunut yhteen jäbään ja no oon tykännyt siitä 3 vuotta. Ja no sen besut on myös mun hyvii kavereit joten oon saanu niiltä neuvoi et miten saan sen tykkään musta, mut must tuntuu et ne ei oo toiminut vaik mul ja sil on vähä jotain juttuu. Auttakaa pliis miten saan sen tykkään must?
Mun ihastus
6
405
Vastaukset
- Anonyymi
Kysy ihastukseltasi suoraan.
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
🍒 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞 - Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18002549z
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Sulla menee ihan hyvin. Se ei saa tykätä sinusta, koska muuten et enää tykkäisi siitä. :)
- Anonyymi
Mä tarvitsisin apua.Sori tän aloittaja että laitan tänne omia juttuja mutta siis oon ihastunut meidän yhteen luokkalaiseen johon on ihastunut kolme mun lisäksi meidän luokalta ja siis nyt se yksi niitä on sen kanssa yhdessä ja musta tuntuu että mä hajoon.Ja oon tykänny siitä tyypistä 4 vuotta ja ne muut ehkä korkeintaan vuoden mitä mun pitäis tehdä ja sitte vielä mun besu kertoi sille ihastukselle että tykkään siitä ja se vastas ok
- Anonyymi
Mee kertoo sille vaan hyvin se menee mulla itsellä ei ois rohkeutta mutta sä pystyt siihen jos vaan uskot itseesi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 265248
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34647- 1441549
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551426Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141250- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211054viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.177927En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61883- 37819