Nyt Päijät-Hämeen alueella on siirrytty Salpa kierätyksen ja ja yms yhteisön puolelta , että energiajätettä ei kerätä !
Tippulaan menee koko hanke , ensiksi
-epäpuhtaat muovijäte menee kaatopaikalle
-kuka rupee tiskaamaan niin sanotusti muovijätteensä , omalla kustannuksella
- lämminvesi maksaa, tiskaamiseen (rasvan poisto muovijätteestä)
.-kierrätys on viellä alkukantaisya , joten palavajäte energiaksi ,kuin kaatopaikalle
-kierrätysfimat tekevät muutenkin ympäristörikoksia, veronmaksajat maksavat sen
-energiaa tarvitaan lämmöntuottämiseen , tehdääkö energia sitten tuulella , rumien kapistuksien avulla
-Suomi pyrkii olemaan esimerkki kaikille, veronmaksajien kustannuksilla, muualla on enemmän lehmä suossa kuin Suuomessa
- oman lämmityskattilan on helppo tästä päästä kuin pesään ongelma, ei tarvii muovijätettä tiskata ja samalla saa lämpöä
- lisäisin paljon, mutta mitä se hyödyttää
Ehdotus joku fiksu tekis kansalais aloitteen , että kerättäisiin viellä energia jätettä-
Kehä 3 sisällä asuu ne täydelliset vihreet , joilla ei ole kummoista käsitystä maailman menosta, saamme Suomen veronmaksajat maksamaan hölmöilystä.
Nyt jika puolella on palannut metsää ja öljyä, muuta vaarallista.
Äly hoi älä viellä jätä
Energiajäte
0
418
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän50967Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll15848Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl501788- 46727
- 42654
- 37599
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30596Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE169536Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37530Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan56487