Nyt Päijät-Hämeen alueella on siirrytty Salpa kierätyksen ja ja yms yhteisön puolelta , että energiajätettä ei kerätä !
Tippulaan menee koko hanke , ensiksi
-epäpuhtaat muovijäte menee kaatopaikalle
-kuka rupee tiskaamaan niin sanotusti muovijätteensä , omalla kustannuksella
- lämminvesi maksaa, tiskaamiseen (rasvan poisto muovijätteestä)
.-kierrätys on viellä alkukantaisya , joten palavajäte energiaksi ,kuin kaatopaikalle
-kierrätysfimat tekevät muutenkin ympäristörikoksia, veronmaksajat maksavat sen
-energiaa tarvitaan lämmöntuottämiseen , tehdääkö energia sitten tuulella , rumien kapistuksien avulla
-Suomi pyrkii olemaan esimerkki kaikille, veronmaksajien kustannuksilla, muualla on enemmän lehmä suossa kuin Suuomessa
- oman lämmityskattilan on helppo tästä päästä kuin pesään ongelma, ei tarvii muovijätettä tiskata ja samalla saa lämpöä
- lisäisin paljon, mutta mitä se hyödyttää
Ehdotus joku fiksu tekis kansalais aloitteen , että kerättäisiin viellä energia jätettä-
Kehä 3 sisällä asuu ne täydelliset vihreet , joilla ei ole kummoista käsitystä maailman menosta, saamme Suomen veronmaksajat maksamaan hölmöilystä.
Nyt jika puolella on palannut metsää ja öljyä, muuta vaarallista.
Äly hoi älä viellä jätä
Energiajäte
0
354
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1878579
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264708- 504218
- 593762
- 513206
- 502970
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262666- 432471
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382183Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.362147