Onko oikein ottaa salaa kumi pois?

Anonyymi-ap

Entä jos en vaan nauti seksistä kumin kanssa? Onko kamalan väärin jos työntelee pari kertaa kulli kortsun sisällä mutta sitten otan sen salaa pois ja laukean pilluun? Se ei ole raiskaus, koska kumpikin on suostunut panoon. Mitä nainen voi muka tehdä kun on mallit sisällä, kraah kraahahahahaa...

5

382

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Itseasiassa se on nimenomaan raiskaus tai seksuaalinen pahoinpitely vähintään jos ilman suostumusta ottaa kortsun pois. Ole mies ja käytä sitä kortsua. Se on paskapuhetta, että seksi ei tunnu miltään kortsulla. Vaikka erilaisselta se tuntuu, mutta ei niin paljon etteikö sitä voisi käyttää jos toinen sitä vaatii. Eikä kyse ole edes etteikö olisi riittävän isoja kortsuja, koska niitä löytyy vaikka kuinka isoja.

      M-40v

      • Anonyymi

        Totta puhut. Heinolan sedän kohdalla tosin on se ongelma ettei mistään löydy kyllin pieniä kortsuja.


      • Anonyymi

        Seksi kortsun kanssa on kuin söisi karkin kääreineen!
        Useimmat naiset ei kuitenkaan kehtaisi viedä juttua eteenpäin, jos käy niin että mies himoissaan heittää kortongin pois. Kortsu on varmaan naisen keksintö. Mies sitä ei voi olla keksinyt. Ja miten niin pitää käyttää kumia jos toinen vaatii? Eikö siinä tilanteessa ole kuitenkin 2? Ja eikö se ole kohtuullista jos puolet yhdynnästä käyttää kortsua ja puolet painaa ilman? Siinä molempien tahto on sitten huomioitu!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seksi kortsun kanssa on kuin söisi karkin kääreineen!
        Useimmat naiset ei kuitenkaan kehtaisi viedä juttua eteenpäin, jos käy niin että mies himoissaan heittää kortongin pois. Kortsu on varmaan naisen keksintö. Mies sitä ei voi olla keksinyt. Ja miten niin pitää käyttää kumia jos toinen vaatii? Eikö siinä tilanteessa ole kuitenkin 2? Ja eikö se ole kohtuullista jos puolet yhdynnästä käyttää kortsua ja puolet painaa ilman? Siinä molempien tahto on sitten huomioitu!

        Eli sulla on kullista tunto kadonnut kokonaan :D. Kyllähän tuo nyt on sellainen asia, että pitää kunnioittaa toisen toivetta esimerkiksi ihan mahdollisten tautien välttämiseksi. Tää on kyllä valitettavaa, kun sinun kaltaiset miehe,t vain pilaa meidän naisia ja muita kunnioittavien miesten maineen. Toki jos toinen haluaa kumilla ja toinen ei niin silloin ehkä olisi hyvä etsiä nainen joka on valmis panemaan ilman kortsua.


    • Aikamoista jutustelua. Kyllä naisten toiveita kuuluu kuunnella

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1326
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      100
      1023
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      944
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      927
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      299
      817
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      97
      770
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      673
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      55
      623
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      603
    Aihe