Kun en vielä uskonut selvänäkijöihin.

Anonyymi-ap

Elikkäs vuosi oli 2013 ja paikka Tampere. Olin pikkujouluja viettämässä ystäväporukalla, ja joku oli perunut menon näkijälle, ja menin hänen tilalleen.
Ovella vastassani oli kaunis punatukkainen, hyvin noitamaisen näköinen nainen, ei siis mitään pelottavaa hänessä ollut, ja hän ohjasi istumaan. Olin lähinnä huvittunut, mutta ajattelin että kokeillaan nyt tämäkin.

Elämässäni oli sen vuoden kesällä tapahtunut asia, jonka hän heti mainitsi, ja oikaisi siihen liittyneen väärinkäsityksen, minkä vielä selvitin, ja se oli niin kuin sanoi.

Kertoi minun tapaavan tulevan mieheni, kun maa on keltaisenaan kukista. Niin tapahtui, eli seuraavana keväänä.

Tiesi, mitä alaa lähtisin opiskelemaan, vaikken tuolloin ollut aikonut mitään opintoja enää aloittaa.

Oli vielä jokin muu asia, mitä hänelle nousi. Hän oli sanonutkin lähtiessäni, että unohtaisin ja muistaisin vasta kun ne tapahtuu tai niillä on merkitystä.

Niin tosiaan kävi. Olimme mieheni kanssa olleet pitkän aikaa kahden vaiheilla taloasiaan liittyen. Toinen meitä kiinnostava oli melko uusi talo, toinen vanhempi, mutta jokin siinä veti puoleensa. Naomi oli sanonut, että minulle tulisi vaikea valinta, liittyen asumiseen , mutta että paikan päällä asia ratkeaisi ja tekisin valinnan.

No, nyt alkukesästä katsomassa tuota vanhempaa taloa, ja jo pihaan ajaessamme, minulle tuli erikoinen tuttuuden tunne, joka vain vahvistui. Puhuin asiasta sitten äidilleni, ja hän sanoi, että olin aivan pienenä ollut mukanaan tuossa talossa, ja kertoi, keitä siellä oli ennen asunut. Se oli niin erikoinen yhteensattuma, ja vielä erikoisempaa, että sellainen asia oli silloin, vuosia sitten, sessiossa noussut. Oli kuin jokin olisi johdattanut meidät talomme luo.

38

909

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mua on aina kiinnostanut kaikki ennustamiseen ja muuhun sellaseen liittyvät jutut. Olisin aina toivonut, että itselläni olisi ollut sellasia kykyjä.

      Olen käynyt tosi monilla ja Naomista on mullakin hyvää kokemusta.
      Moni sellainen, kenellä ennen kävin, on jo lopettanut, joten tällä hetkellä en oikein muita tiedäkään. Kerran kävin ulkomaan reissulla yhdellä, joka oli kanssa selvästi aito, Onhan se aika erityinen lahja, että ei se sikäli ihme,, että aika harvassa tuntuu ne oikeat olevan.

      Mihinkään 0700-linjojen tai muihin vastaaviin juttuihin en usko lainkaan, että siellä olisi oikeita näkijöitä.

      • Anonyymi

        Tuskinpa on, itellä menny usko noihin ``linjaennustajiin, kun hoksasin että moniin sellaisiin palveluihin haetaan työntekijöitä sellaisilla kriteereillä, että on vaan taitavii keskustelijoita. Taitaa siis ihan rahastukseen perustuu, koska sinne voi mennä linjoille läpättään ilmeisesti ihan ketä vaan :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskinpa on, itellä menny usko noihin ``linjaennustajiin, kun hoksasin että moniin sellaisiin palveluihin haetaan työntekijöitä sellaisilla kriteereillä, että on vaan taitavii keskustelijoita. Taitaa siis ihan rahastukseen perustuu, koska sinne voi mennä linjoille läpättään ilmeisesti ihan ketä vaan :(

        Kerros mihin yritykseen haetaan näkijöitä, että voin neuvoa mistä hän hakisi. Kun mitään
        sellaista ei ole vastaan tullut vaikka yritän netistä löytää ja olla hakemisessa niin.Olis kovin kilttiä jos kertoisitte .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerros mihin yritykseen haetaan näkijöitä, että voin neuvoa mistä hän hakisi. Kun mitään
        sellaista ei ole vastaan tullut vaikka yritän netistä löytää ja olla hakemisessa niin.Olis kovin kilttiä jos kertoisitte .

        Määkin olen sellaisen ilmoituksen joskus nähnyt, sitä mikä yritys oli, en muista. Siittä välittyi kyllä se että sinne haettiin ihan vaan keskustelijoita, eli sellaista ihan ilmesestikkii ajankuluksi tai huoimielellä tehtävää judee.

        Ite en kyllä sitten ole kanssa sellasia palveluita tarjooviin soitellu, kun sillon kun tartten selvännäkijän palveluita, niin soitan kyllä sellaisille, joista tiedän että ne on oikeita ennustajia. kerran olen käynyt myös meediolla.

        Mää uskon niin, että oikeet tekee ihan vaan omina itteinänsä, ilman mitään firmoja takanaan, ja omilla numeroillansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Määkin olen sellaisen ilmoituksen joskus nähnyt, sitä mikä yritys oli, en muista. Siittä välittyi kyllä se että sinne haettiin ihan vaan keskustelijoita, eli sellaista ihan ilmesestikkii ajankuluksi tai huoimielellä tehtävää judee.

        Ite en kyllä sitten ole kanssa sellasia palveluita tarjooviin soitellu, kun sillon kun tartten selvännäkijän palveluita, niin soitan kyllä sellaisille, joista tiedän että ne on oikeita ennustajia. kerran olen käynyt myös meediolla.

        Mää uskon niin, että oikeet tekee ihan vaan omina itteinänsä, ilman mitään firmoja takanaan, ja omilla numeroillansa.

        Sama minulla, en luota muuta kuin sellaisiin näkijöihin, jotka tekevät omalla nimellään eikä missään linjoilla roiku puheluita pitkittämässä.
        Olen ollut varsinainen näkijäpalveluitten suurkuluttaja, ja aina olen käynyt juuri näillä nimekkäillä näkijöillä, kuin Naomikin. Se kenellä häntä ennen, on jo lopettanut. Ystäväpiirini naisista toiset on soitelleet noille linjanäkijöille, ja sitten purnaavat, kun ei ole asiat toteutuneet, tai ovat alkaneet puhelinlaskujaan tarkastella. Eräskin tuttava oli jo hätää kärsimässä, kun päivitteli miten saisi eläkkeensä piisaamaan, kun ihan salakavalasti oli sitä laskua kertynyt.


    • Anonyymi

      Eipä ihmetytä että jälleen uusi ketju Naomista :D on niiiiiiiin hyvä!

      Mulla ikuinen kiitollisuus, sain hänen avulla mun talouden kuntoon. Oli eron jälkeen asiat aivan levällään ja talous kuralla.
      Kävin, joku mulle häntä suositteli, Naomilla, ja sanoi että mulle nousee taloudellista menestystä. Olin että joo ihan varmaan, että miten muka, kun tili oli aivan tyhjä ja osa-aikatyöllä ei paljon tienannu.

      Katso minuun ja kysyi, että liittyisikö sitten siihen, mitä nousee, aloitan alkuvuonna tehdä, pitkän tauon jälkeen.
      Pikakelasin että mitä aloitan... samassa muistin, mitä olin jo ennen naimisiinmenoa alkanut opiskella, osin jo tehnytkin, mutta kun mies sai tietää, laittoi ehdon että se on joko hän tai... no, olin niin rakastunut silloin että annoin asian unohtua.

      Naomilla oli hauska ilme, kun huomasi että tajusin, aloin että niin, nythän... Naomi nyökkäsi vaan ja sanoi että niin, nythän sinulla on vapaus tehdä mitä haluat.

      Olin ihan täpinöissä, aloin uudelleen-käynnistää mun unelmaa, siitä on nyt 6 vuotta ja rahahuolet loppui siihen.
      Jälkeenpäin on harmittanut vaan se, että miten olin niin lapsellinen, että annoin silloisen miehen mielipiteen vaikuttaa. Nyt on uusi kulta kainalossa, hän on ollut todella kannustava ja arvostaa minua ja mitä teen, on ollut kaiken aikaa suurena apuna ja tukena.

    • Anonyymi

      Tampereella minä olen kyseisellä näkijällä itsekin käynyt, kas kun täällä olen jo pitkään asunut, Lämmöllä muistan vielä ensi tapaamistamme, se oli muistaakseni vuosi 1999, kun aika humua oli sitten se vuosituhannen vaihtuminen, siitä muistelen.

      Täytän pian 82 vuotta, olen hänelle sanonutkin, että lienenkö olla asiakkaistaan vanhimmasta päästä.

      Monilla, nimekkäillä näkijäntyötä tehneillä, olin häntä ennen jo käynyt. Kysyin hieman epäillen, voisiko niin nuori, oikein ennustusta antaa, terveysasiani silloin painoivat mieltäni. Ja myös lastenkin asiat.

      Niin syvä, oikein sellainen palava katse, kun hän katsoi kuin ihan lävitseni olisi se katse mennyt, ja vastasi: En minä niin nuori ole, vuosisatoja jo, ja naurahti. Vakuutti vielä minulle, että kyllä hän sellainen vanhan koulukunnan näkijä on, sanoi että kyllä se rouvalle vielä selviää.
      Selvisihän se, rouvalle, kyllä hän näkijä osoitti olevansa. Sittemmin on tyttärenikin hänellä käynyt.

      • Anonyymi

        On jo sellainen koko kansan Naomi. Oli ennen usein Naomi M. tai koko nimikin, mutta nykyisin näkyy laittavat vaan Naomi ja kaikki tietää.
        Ihmettelimme kyllä kun poikkesimme miesystävän kanssa Ruotsin puolella sukuloimassa, ja kun hänestä tiedettiin sielläkin!
        Ennustajista aloimme siinä iltaa istuessa puhua, ja tiesivät Naomin, ja että maalaa kauniita enkelinkuvia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On jo sellainen koko kansan Naomi. Oli ennen usein Naomi M. tai koko nimikin, mutta nykyisin näkyy laittavat vaan Naomi ja kaikki tietää.
        Ihmettelimme kyllä kun poikkesimme miesystävän kanssa Ruotsin puolella sukuloimassa, ja kun hänestä tiedettiin sielläkin!
        Ennustajista aloimme siinä iltaa istuessa puhua, ja tiesivät Naomin, ja että maalaa kauniita enkelinkuvia.

        Onpas sun päänsisällä paljon ihmisiä ja nyt sinne mahtuu koko Ruotsi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On jo sellainen koko kansan Naomi. Oli ennen usein Naomi M. tai koko nimikin, mutta nykyisin näkyy laittavat vaan Naomi ja kaikki tietää.
        Ihmettelimme kyllä kun poikkesimme miesystävän kanssa Ruotsin puolella sukuloimassa, ja kun hänestä tiedettiin sielläkin!
        Ennustajista aloimme siinä iltaa istuessa puhua, ja tiesivät Naomin, ja että maalaa kauniita enkelinkuvia.

        Itse olen ihan täällä Suomen puolella, mutta Naomin maalaama kaunis Enkelitaulu löytyy :)

        Olen kahdessakin taidenäyttelyssään käynyt, toinen taulumme häneltä on olohuoneen seinää valaiseva suurempi tilamaalaus. Tuntuu oikein valaisevan ja värittävän koko huonetta, ihana tropiikin aiheinen värisinfonia joka on saanut paljon ihailua osakseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onpas sun päänsisällä paljon ihmisiä ja nyt sinne mahtuu koko Ruotsi!

        Onpa erikoinen kommentti- - ? Ihan en nyt saa tuntumaa, mitä tuossa mahdetaan tarkoittaa, toivottavasti kuitenkin kaikki hyvin- -?


      • Anonyymi

        Kyllä taidan olla sitten vieläkin vanhempi asiakkaansa, 85 vuotta täytän seuraavaksi.
        Monilla maineikkailla ennustajilla olen käynyt, ja nyt useita kertoja tällä mainitulla punahiuksisella, oikein viehättävällä ennustajalla.
        Poikani vaimo on hänet kotiinsakin kutsunut, olen siellä ollut asiakas ja samoin poikani vaimo kuin myös tyttärensä, että kyllä on sellainen sukupolvien jatkumo meillä tässä jo. Kaikki olemme kovasti tykänneet, on sellainen hauskasanainen ja iloinen.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kaikki pidemmät kommentit tehty samalla kappalejaolla. Vaan identiteetti muuttuu tuossa välissä ku skitsofreenikolla äänet.

      • Anonyymi

        Sanonko missä on skitsofreenikon äänet. kuuluuko useinkin???


      • Anonyymi

        Meinaatko että noin pitkät kommentoinnit, pitäisi kirjoittaa kaikki yhteen pötköön, vai mitä ihmeen kappalejakoa tarkoitat?
        Näyttäisivät olevan ihan Suomen kielen kieliopin mukaisesti jaoteltu, että hienoa, ihmiset osaa kirjoittaa. Enemmän ihmetyttää jos jollain on tekemiset niinkin vähissä, että täytyy käydä ketjuissa vahtimassa ihmisten oikeinkirjoitusta. Sanoisinko aika skitsoomista. kuuluuko paljonkin ääniä?


    • Anonyymi

      Ikinä en ole vielä ennustajalla käynyt. En siis kertaakaan. Nyt kun luin tuon, alkoi mieleni tehdä, olisihan se varmasti hyvä saada vähän suuntaviivaa. Eihän minulla mitään isompia murheita ole, mutta hiukan sellainen hetki nyt kun lapset ovat jo aika isoja, että olen alkanut miettiä, että mitähän sitä sitten, seuraavaksi.

      • Anonyymi

        Itse ole käynyt kauan kauan sitten. Ei mikään kuuluisa ennustaja vaan puskaradion kertoma. En unohda sitä. Heti kertoi menneestä, sitten kertoi tulevasta.. No jännäähän se oli nuorena ja naureskeltiinkin. Vuodet vieri, asia unohtui. Perheen perustaminen, aikaa kului ja elämä oli muuttunut helvetiksi, kunnes ja yks kaks jostain takaraivosta "pamahti" mieleen ennustajan sanat, alkaen exän työstä, mitä tekee työkseen, alkoholista ja suurista vaikeuksista jne.. se oli kun sähköisku, kun tajusin, että kaikki on toteutunut, mutta päätyi minun ja lasten kanssa onnellisesti, mutta eräälle ei.


    • Anonyymi

      Minulle Naomi kertoi aivan ufoja juttuja. Aikaa kulunut jo useita vuosia - ei ole enää asiat edes ajankohtaisia. Hyvä jos muille näkee, mutta ei ole minun näkijä. Minulle on nähty hyvinkin, muut näkijät.

      • Anonyymi

        Älä kateellinen näkijää leikkivä meuhkaa. Ikinä et ole hällä käynytkään. Eikö lähde "ennustajaura" nousuun vai mitä täällä kateuksissasi kiukuttelet. Naomi on aito näkijä ja sellaiset näkee. Piste. Oma tarinointisi on aika ufojuttua. Ja muuten kaikki nuo lyhyemmät veetuilut näyttää olevan tehty samalla kappalejaolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä kateellinen näkijää leikkivä meuhkaa. Ikinä et ole hällä käynytkään. Eikö lähde "ennustajaura" nousuun vai mitä täällä kateuksissasi kiukuttelet. Naomi on aito näkijä ja sellaiset näkee. Piste. Oma tarinointisi on aika ufojuttua. Ja muuten kaikki nuo lyhyemmät veetuilut näyttää olevan tehty samalla kappalejaolla.

        Pidän tuota myös jonkun valeena ja kateellisena panetteluna. Tunnen lisäkseni monia Naomin pitkäaikaisia asiakkaita, enkä ole itse, tai kenenkään muunkaan kuullut mainitsevan mistään "ufojutuista". Juurikin päin vastoin. Hyvin selkokielellä ja hersyvällä huumorilla maustettuja ovat sessiot olleet ja asiat toteutuneet, tuskin muuten olisin asiakkaanansa niinkin pitkään ollut. Oma ensikäyntini hänellä oli messuilla jo reilu vuosikymmen sitten, siellä oli muitakin näkijöitä, mutta se Naomin ulkoinen olemus jo on hyvin luokseen kutsuva. Ystävieni kanssa olemme hämmästelleet myös hänen ääntään. Se on jollain tavoin samaan aikaan niin rauhoittava, maaginen ja kaunis!

        Onhan se selvää, että ennustaminen on aihealue, joka tuntuu monia kiehtovan, ja varmasti on niitä jotka toivoisivat siitä itselleen ammattia. Se kun vaan on sellainen asia, että kyllä me asiakkaat hyvin pian sen huomaamme, kenellä on lahja siihen työhön. Ei sitä kovin kauaa kukaan pysty ennustajaa esittämään. Siksikin luotan tähän kyseiseen näkijään, Naomi on työskennellyt, ja ollut julkisuudessakin lahjansa vuoksi jo kymmenien vuosien ajan. Niin monet, monet avut olen häneltä jo saanut.


      • Anonyymi

        No kas kun sitten täällä roikut. Täällä missä kokonainen ketju näkyy kirjoitetun ihan juurikin Naomista.


      • Anonyymi

        Eikös näkijöitten kuuluskii kertoo vähän ufojuttuja? Tai ainaskii ihte toivosinkii kuulevani. Meinaten, eikaitten ne nytten mistää pullataikinasta ja läskisoossista turise. isseilläin on oikeinkii mielenkiintosii keskustelui ollu henkisistä asioista, onko ne jonkun mielestä sitteenniin niitä ufojuttuja? mulla kun on isselläinkii semmottiista kokemusta. Mutta tietty josseiole semmottisiin valmiutta, mutta mitä sitä sittennii näkijöillä juossee?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä kateellinen näkijää leikkivä meuhkaa. Ikinä et ole hällä käynytkään. Eikö lähde "ennustajaura" nousuun vai mitä täällä kateuksissasi kiukuttelet. Naomi on aito näkijä ja sellaiset näkee. Piste. Oma tarinointisi on aika ufojuttua. Ja muuten kaikki nuo lyhyemmät veetuilut näyttää olevan tehty samalla kappalejaolla.

        Ufojutut -asiat mitä puhui ei liittyneet omaan elämään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ufojutut -asiat mitä puhui ei liittyneet omaan elämään.

        Loppujen lopuksi, ufot ei varmaan kovinkaan monen omaan elämään liity,,,usein ne taitaa liittyäkin muitten elämään,,, tai scifi -elokuviin- Tossa vaan sellainen kummallinen asia, että näkijät yleensä, oman kokemuksen pohjalta Naomi ainakaan, kun ei puhu muitten elämistä kuin sen kelle on katsomassa. Että jatka tarinointiasi vaikka jonkun satutunnin tiimoilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ufojutut -asiat mitä puhui ei liittyneet omaan elämään.

        Tässä ketjus tuntuu nyt jollain olevan aikas ufojuttua. Naomi on selvänäkijä eikä mikään ilmatieteen laitoksen tai muun tahon ufohavainnoitsija että mitä ihmesössötystä jostain ufoista?!??? lääkityksessä hiljan tehtyä säätöö??+


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä ketjus tuntuu nyt jollain olevan aikas ufojuttua. Naomi on selvänäkijä eikä mikään ilmatieteen laitoksen tai muun tahon ufohavainnoitsija että mitä ihmesössötystä jostain ufoista?!??? lääkityksessä hiljan tehtyä säätöö??

        Älähän nyt, tuossahan ensin :
        "Minulle Naomi kertoi aivan ufoja juttuja. Aikaa kulunut jo useita vuosia - ei ole enää asiat edes ajankohtaisia. Hyvä jos muille näkee, mutta ei ole minun näkijä. Minulle on nähty hyvinkin, muut näkijät."

        Sitten kuitenkin perään:
        "Ufojutut -asiat mitä puhui ei liittyneet omaan elämään."

        Että ensimmäisessä antaa ymmärtää, ei ole hänelle nähnyt, ja toisessa toteaa että ei ole sitten hänelle katsottuja ollutkaan....? Hiukanko loogista, ja kenelle ne sitten liittyi jos ei hälle kenelle katsottu? Aika harva maksaisi varmaan näkijälle, että tämä katsoisikin jollekin muulle.
        Ja kyllä minun mielestä ufojutut, vaikkei sitten toteutuisikaan, on aina ajankohtaisia. Sinne vaan katselemaan taivaalle.
        Henkimaailman asiat, jotka aitojen näkijöitten työssä läsnä, on tietysti sangen mielenkiintoisia, mutta en ole koskaan kuullut niitä sekoitettavan ufohavaintoihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ufojutut -asiat mitä puhui ei liittyneet omaan elämään.

        Liittyikö ne siis joulupukin elämään. Ja kertoi sinulle? Ei sitten joulumuorista mitään? Tai hölmöläisistä? Ihanko vaan ufoista ? Ja kuuntelit ja istuit, istuit ja kuuntelit. Vaivuit jo syvään uneen tai johonkin horroksen kaltaiseen, ja äkkiä oli joulupukki hujahtanut reellä viereen, ihmettelit missä muori oli mutta tulikin ufolla perässä. Kysyit missä ollaan ja ympärillä näkyi suuri joukko outoa sakkia mutta esittelivät olevansa hölmöläisiä sanoit että täh, täällähän pitäisi olla porukkaa ulkoavaruudesta kun kerran näitä ufojuttujakin, että viekää minut heti sinne komentajanne luo.

        Samassa tuntui ne kädet olkavarsilla ja herättelivät, lähtivät taluttamaan kohti ovea. kuulit kun joku sanoi; no niin heräilkääs nyt, heräilkääs nyt, se on sessio ohi ja nyt pitäisi mennä, on aika ottaa jo... nokoset mietit, mutta enkös juuri ottanut. Hyvät nokoset ja unet olikin, oli ufoja ja kaikkea... niin, ja joulupukki!


    • Anonyymi

      Jollain julkkiksella oli kuulemma nähty sellanen Naomin valmistama talismaani tai joku voimakoru, onkop jollain tietoo kenellä<<?
      kuulin vaan kun jotkut naiset puhu siitä mutta en kerinnyt jäädä niin en tiedä kuka oli kyseessä mutta alko kiinnostaa<<

      • Anonyymi

        Mahdettiinko siinä tarkoittaa minua? hih :D Ei vaiskaan, vaikka joku voisi ehkä pitää meikäläistäkin julkkiksena :D kun liikun miesystäväni seurassa.
        Minulla on Naomilta hankittu talismaani, ja olen käyttänyt sitä siittä asti, kun hankin sen kesällä. Se on jo nyt tehtäväänsä tehnyt :D
        Sanoin Naomille, että hänen pitäisi perustaa näitä varten joku kauppa, kun ovat niin erikoisia ja jännittäviä. Tosin ymmärrän kyllä näiden yksilökohtaisen merkityksen. Olen kiertänyt paljon ulkomaillakin, mutta en ole nähnyt tällaisia muualla. Koitan aina löytää matkoiltani jotakin mielenkiintoista, rakastan kaikkia erikoisia ja kauniita esineitä, joilla on jokin kiinnostava merkitys.


      • Anonyymi

        Naomin tekemiä voimakoruja on varmasti useammallakin, meillä julkkiksillakin, eri asia miten näkyvät, kun ainakin itse pidän omaani visusti paidan alla piilossa.
        Annoin ensin olla näkyvissä, mutta koska on kaunis ja värikäs, herätti kiinnostusta ja jotkut jopa koettivat koskea voimakoruuni, aloin pitää näin, koska menettää voimansa, jos muut koskee.
        Minulla on myös hyvin kaunis, Naomin valmistama kaulakoru, jonka tilasin erääseen juhla-asuuni sopivaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naomin tekemiä voimakoruja on varmasti useammallakin, meillä julkkiksillakin, eri asia miten näkyvät, kun ainakin itse pidän omaani visusti paidan alla piilossa.
        Annoin ensin olla näkyvissä, mutta koska on kaunis ja värikäs, herätti kiinnostusta ja jotkut jopa koettivat koskea voimakoruuni, aloin pitää näin, koska menettää voimansa, jos muut koskee.
        Minulla on myös hyvin kaunis, Naomin valmistama kaulakoru, jonka tilasin erääseen juhla-asuuni sopivaksi.

        Onko niitä koruja myynnissä jossain vai pitääkö tilata?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko niitä koruja myynnissä jossain vai pitääkö tilata?

        Itselleni ainakin tilasin, hääpukuni oli aika avoin, enkä halunnut mitään tatuointia tms, katseenvangitsijaksi, kun en oikein välitä niistä, enkä usko että miehenikään, tai ainakin olen niin puheistaan ymmärtäny. Halusin kuitenki jotain jännää, nimenomaan sinne selkäpuolelle, ja että siinä olisi sitten sitä jotain sinistä, ne oli kuitenki aika perinteiset häät-
        Naomi valmisti mulle ihanimman kaulakorun ikinä! se on etupuolella pienempi, aika siro, ja takana isompi, valuu kauniisti, siinä on helmiä, jotakin viljeltyjä siis, ja puolijalokiveä ja sai kyllä osakseen suurta ihastelua, en ole raaskinut vielä muualla käyttää.

        Tää meni ainakin mulla niin että laitoin vaan mesessä viestiä ja kysyin voisko tehdä, pyysi multa kuvaa mun puvusta ja muutamia muita asioita ja laittoi mulle sitten postissa tuleen. Pidin hintaakin tosi edullisena, Naomi oli kysynyt jo ennalta mitä saisi kustantaa. En olisi mistään löytänyt mitään yhtä hienoo yksityiskohtaa mun pukuun.
        Muutenki tuntu hyvältä että on Suomalaisen taiteilijan käsialaa ja ihan uniikki, toista samanlaista ei ole. Naomi sanoi että tekee jokaiselle yksilöllisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itselleni ainakin tilasin, hääpukuni oli aika avoin, enkä halunnut mitään tatuointia tms, katseenvangitsijaksi, kun en oikein välitä niistä, enkä usko että miehenikään, tai ainakin olen niin puheistaan ymmärtäny. Halusin kuitenki jotain jännää, nimenomaan sinne selkäpuolelle, ja että siinä olisi sitten sitä jotain sinistä, ne oli kuitenki aika perinteiset häät-
        Naomi valmisti mulle ihanimman kaulakorun ikinä! se on etupuolella pienempi, aika siro, ja takana isompi, valuu kauniisti, siinä on helmiä, jotakin viljeltyjä siis, ja puolijalokiveä ja sai kyllä osakseen suurta ihastelua, en ole raaskinut vielä muualla käyttää.

        Tää meni ainakin mulla niin että laitoin vaan mesessä viestiä ja kysyin voisko tehdä, pyysi multa kuvaa mun puvusta ja muutamia muita asioita ja laittoi mulle sitten postissa tuleen. Pidin hintaakin tosi edullisena, Naomi oli kysynyt jo ennalta mitä saisi kustantaa. En olisi mistään löytänyt mitään yhtä hienoo yksityiskohtaa mun pukuun.
        Muutenki tuntu hyvältä että on Suomalaisen taiteilijan käsialaa ja ihan uniikki, toista samanlaista ei ole. Naomi sanoi että tekee jokaiselle yksilöllisesti.

        Mun 5-vuotias tekee tarhassa noita yksilöllisiä koruja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun 5-vuotias tekee tarhassa noita yksilöllisiä koruja.

        Voi kuinka suloista! Ja lapsethan osaa tehdä sormiväreilläkin hienoja tauluja ja vaikka mitä :)

        Tuossa tarkoitetaan nyt varmaan jotain muuta tuolla yksilöllisellä :) :) :)

        Niin kuin vaikka tunnetun Suomalaisen taiteilijan tekemää taidetta ja designeä.

        Ihan ilmaisiahan hänen työnsä eivät ole, että me jotka niitä haluamme, joudumme siitä hieman maksamaan, onpa hienoa että joillekin riittää lapsosten luomukset, nehän on tietysti sitä ihan parasta :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi kuinka suloista! Ja lapsethan osaa tehdä sormiväreilläkin hienoja tauluja ja vaikka mitä :)

        Tuossa tarkoitetaan nyt varmaan jotain muuta tuolla yksilöllisellä :) :) :)

        Niin kuin vaikka tunnetun Suomalaisen taiteilijan tekemää taidetta ja designeä.

        Ihan ilmaisiahan hänen työnsä eivät ole, että me jotka niitä haluamme, joudumme siitä hieman maksamaan, onpa hienoa että joillekin riittää lapsosten luomukset, nehän on tietysti sitä ihan parasta :)

        Hih! juuri noin, lapsethan askartelee ja monet aikuisetkin, mutta en itsekään taitaisi ihan juhlapukujen kanssa käyttää.
        Minulla on myös kyseisen taiteilijan valmistamia koruja, yksi on kaulakoru, myös tilaustyö, ja toinen kaunis ja romanttinen tiara, jonka hankin tapahtumastaan, Boheme Diva -putiikkinsa myyjäisistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hih! juuri noin, lapsethan askartelee ja monet aikuisetkin, mutta en itsekään taitaisi ihan juhlapukujen kanssa käyttää.
        Minulla on myös kyseisen taiteilijan valmistamia koruja, yksi on kaulakoru, myös tilaustyö, ja toinen kaunis ja romanttinen tiara, jonka hankin tapahtumastaan, Boheme Diva -putiikkinsa myyjäisistä.

        Kun näin tämän ketjun, laitoin saman tien tilaukseen Naomilta ihan vaan mulle suunnitellun kaulakorun.
        Laitoin kuvaa mun mekosta jonka kanssa sen laitan, meillä on miehen kanssa 10 v -hääpäivä, ja halusin jotain erityistä.


        Tää tuli eilen postissa, aivan ihana!Oih! miten kaunis! En näytä kenellekään ennen meidän juhlia. Mulla on yhdet äidiltä saadut korvakorut, jotka sopii tän kanssa.


    • Anonyymi

      No huh hu taas jälleen kerran...

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi laatikkomansikoihin jätetty kannat?

      Tympeä homma kotona sitten poistaa...
      Maailman menoa
      138
      1976
    2. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      93
      1652
    3. Ymmärrät sanomattakin

      Että ollaan kielletyllä alueella. Silti nainen sinun vaikutus on suurempi kuin kenekään toisen koskaan. En voi tälle as
      Ikävä
      85
      1335
    4. Älä turhaan nainen ikävöi minua

      Olen sellainen jäntevä pantteri ja sinä jo melkein rollaattorikamaa. Ei onnistu mikään.
      Ikävä
      96
      1324
    5. Mitä sanoisit kaivatullesi juuri nyt?

      Mitä sanoisit hänelle?
      Ikävä
      132
      1160
    6. En ollut varma

      Tunnistiko/hoksasiko kuka olen niin siksi en viitsinyt sanoa mitään 😔🫣😂 yleensä kyllä tervehdin tuttuja, paitsi sillo
      Ikävä
      9
      1122
    7. Kuinka paljon voi olla rakastunut..

      ....ja välittää ihmisestä jota ei edes tunnen kunnolla? Eikö silloin ole kysymys jostain suuremmasta? Mitä on yhteenkuul
      Ikävä
      64
      919
    8. Kuvaile nainen itseäsi

      Niin katsotaan, oletko kaivattuni. Kiitos. 💛
      Ikävä
      46
      883
    9. SDP-johtoinen hallitus luo vakaan yritys- sekä työmarkkinaympäristön

      Vaikka mitä puhutaan SDP-johtoinen hallitus luo vakaimman ja ennustettavimman yritys- ja työelämäympäristön. Mm. niin e
      Maailman menoa
      110
      851
    10. Sä olet nainen niin

      Loistava ihminen että en muista ketään kuka pääsisi samalle tasolle kanssasi. Piristystä päivääsi. T:J
      Ikävä
      32
      783
    Aihe