Mitä yhteistä löydätte? Supo pitää Suomen Sisua ääriryhmänä Vielä 2019 Eerola puolusti Suomen Sisua, 2012 erosi kun oli imago taakka etenemiselle .
Kunniajäsen Hallah-aho on eronnut nationalistisesta Suomen sisu -järjestöstä 2019 , mutta ei kerrtonut HS:n haastattelussa eron syytä.
Timo Soinin luottomies , Wonterghem toimii piirijärjestön johtajana, Perss edustajana.
Pääministeri Orpon tiedonantoa rasismista ja yhdenvertaisuudesta pesi nämä Eduskunnan puhemiehet puhtaaksi, humujen päät aiemmilta ajoilta on siis nollattu.
Supo, Suomen Sisu, Juho Eerola, Jussi Hallah-aho , Freddy Von Wonterghem
7
162
Vastaukset
- Anonyymi
So what? Turhaa vassarilätinää tämäkin aloitus. Jokainen saa olla ja ajatella mitä haluaa
- Anonyymi
Kyllä jotain rotia pitää olla, mutta se ei oikein persuille sovi. Nyt on tekemisen paikka, enää ei salaseuroissa uhoaminen riitä.
- Anonyymi
Kotkan Perussuomalaisten Facebook-sivut suljettiin . Melkein puoluesihteeri /Pyhtään kunnanjohtaja Olde Kekkonen epäilee että joku on käynyt klikkailemassa ilmoituksia asiattomiksi.
Puolue epäilee kiusantekoa, epäilen että epäilevät vihervassareita, tosin Hanna-Kaisa Lähde ei ilmeisesti kuulu joukkoon.
KOSKAHAN TEIJO KALLIONIEMEN SIVUT SULJETAAN, SIELLÄ SITÄ TIVOLIA JA SIRKUSTA RIITTÄÄ. TIKTOK TIKU EI KIINAN VAKOILIJOISTA VÄLITÄ. VENÄJÄ SOMETTAJA
Neuvostoliiton some ystävä ВКонтакте https://vk.com › ...
https://vk.com/id622199232 - Anonyymi
Onko Juho Eerolalla enää tulevaisuutta Perss perheessä, ei näy enää eturivissä ja ajaa sammutetuin lyhdyin nkun pääsi kirkolle lihapatojen ääreen. Tulevaisuus Hjalliksen Venäjälle nyt liikkeen puoluesihteerikkönä, pöpylisti julkimo.
Missä on entiset nousevat tähdet Amon Rautiainen, Tomi Lääti, jne? - Anonyymi
Kovaa porukkaa tämä Klamin Klaanin Painimiehet
https://www.murha.info/rikosfoorumi/viewtopic.php?t=32754 - Anonyymi
Mä oon kuullut huhua et määrätyt "rikokset"vanhenee joskus,paitsi murha,,,jos vuosia sitten jotain hölmöä olet sanonut/tehnyt,ja ehkä tuomionkin saanut,tai ainakin rikos on vanhentunut,pitäisi homman olla siinä(en minä näitä lakeja ole päättänny!)vaan tuntuu et nyt meidän omat rakkaat lainsäätäjät,eli koko eduskunta ja hallitus on tämän tainnut unohtaa,ja nyt kaivellaan vanhentuneita rikoksia joka suunnasta!Ja näihinkö pitäisi luottaa?No mä en varmasti luota.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12661Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1481208Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491105- 127988
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223964Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?205921Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä13835Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk296833- 72825
- 39812