-Olen elämäni aikana paljonkin joutunut muuttamaan ja se on jättänyt jonkinmoisen turvattomuuden,mikä ilmenee eri tilanteissa.Ehkä nyt ymmärrän paremmin asunnottomia ja niitä,joilla ei ole vakituista asuntoa tai omaa(=omistusasuntoa)kotia.-Liekö tällä palstalla saman kokeneita ja miten "kodittomuus" on vaikuttanut elämäänne?
Täällä
2
192
Vastaukset
ehkä on minulla, en tunne kuuluvani minnekään, mutta ei se ole turvattomuutta.
Nyt asun 28. osoitteessa tähän astisessa elämässäni. - Paras turva itselleni olen minä itse!
Pidän melkein positiivisena asiana että olen tottunut sopeutumaan uusiin olosuhteisiin, uusiin ihmisiin ja kun reissaamiseni on kohta loppu niin ei ole varmaankaan suuri ongelma muuttaa vanhusten talolle asumaan.
Moni, joka on asunut koko ikänsä samoilla seuduilla, samoissa ympyröissä, kokee varmaankin mahdollisen muuton vanhusten talolle stressaavana ja järkyttävänä kokemuksena.- Pohjantähden alla
-Niin.Tuo on aika mielenkiintoinen näkökulma.Juurettomuus.-Voi olla,että kokemus onkin jokaiselle hyvin persoonallisen yksilöllinen, johtuen siitäkin,ovatko lukuisat asunnonmuutot olleet valittavissa vai pakon sanelemia.-Omat painajaisuneni liittyvät useimmiten muuttoihin,joita on takana 33.-Usein koen kodittomuuteni menetyksenä ja tuo "prosessi" on kertautunut liian monesti jättäen "jäljet".-Siinä ovat myöskin vammautuneet tavalla tai toisella jo aikuisiksi ja keski-ikäisiksi varttuneet lapseni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää2355390Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy465350Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas2222904Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 171442444- 652052
- 701850
- 2081714
Miksi et voi tutustua minuun irl?
Vastaa yleisellä tasolla/ympäripyöreästi, jos pelkäät tunnistamisia.1861362Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,231303Martina tienaa itse rahansa
Ei tarvitse anella elättäjältään rahaa, ruokaa ja laukkuja.3361248