1. Kuulenko hänestä enää?
2. Jatkuuko juttu?
3. Vai loppuuko elämä?
K/E kysymyksiä
Anonyymi-ap
3
286
Vastaukset
- Anonyymi
1. Kuulet sen jälkeen, kun olet ottanut yhteyttä. Ota ihmeessä yhteyttä, jos sinulla on tärkeää asiaa.
2. Hyvin todennäköisesti ei.
3. Ei missään nimessä. - Anonyymi
Et kuule hänestä enää,hän ei ole sinusta kiinnostunut millään tavalla. Eli ei juttu jatku,Miten voisi jatkua kun kerran ette enää tapaile? Jokainen kuollaan joskus eli kyllä elämä loppuu
- Anonyymi
Kyllä minä tiedän jo ettei kukaan minusta välitä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, olo on nyt paljon parempi
Tästä se lähtee. Kaikenlaista vielä tulossa, jotain alkaa näkyä jo tunnelin päässä ja valo alkaa häämöttää. Pieni lepohe485879Hienoa SDP 24,8%
Kyllä eilisessä hallituksen kyselytunnilla näkyi miten tyhjää puhetta pääministerin sijaisella Purralla oli. Hän ei vast4092853Toki välitän sinusta
Nainen J ja paljon. Mutta mitään turhia korulaiseita tai muuta tyhjiä eleitä en aio toteuttaa. Se mitä tapahtuu niin tu102386Laita mies mun nimikirjaimet tänne
Mulla on ikävä sua etkä ole siellä missä voisin edes nähdä sut hetkellisesti 😭871843Mitä kannuksessa tapahtuu? Poliiseja raskaitten varusteiden kanssa liikkellä!
Suuri määrä poliiseja takalon koulun lähettyvillä?161364- 421185
- 1551132
- 781110
- 67972
Pystytkö olemaan rehellinen ja
kertomaan että olet täällä pilaillut ja arvostellut? Ehkä jopa esiintynyt toisena henkilönä? Mitä sun lapses siihen sano153947