Onko joku nähnyt joskus Halla-ahon hampaita? Puhuu ihmeellisesti suutaan kiinni pitäen enkä meinaa saada selvää. Eikös eduskunnan puhemiehen pitäisi olla selkeästi artikuloiva eikä mikään puhuessa huuliaan yhteen puristava mumisija🤔
Halla-ahon mumina
26
284
Vastaukset
- Anonyymi
Se on kaikenkaikkiaan outo hyypiö.
- Anonyymi
Saan hyvin selvää, asiaa puhuu aina, eikä minua ainakaan kiinnosta nähdä kenenkään hampaita
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saan hyvin selvää, asiaa puhuu aina, eikä minua ainakaan kiinnosta nähdä kenenkään hampaita
Itse sain selvän joka sanasta mitä hän sanoi televisiossa vaikka en ole hänen kannattajansa mitenkään, selvästi mies puhui .
- Anonyymi
Halla-aho teki valtiovierailun bussilipun hinnalla 4,10 e Vantaan lentokentälle
Tulkkia ei tarvittu eikä avustajia, tapasi Ukrainan parlamentin
puheenjohtajan lentokentällä, molemmat ukrainankielisiä
Vertaa Halosen turhamatka mustaanAfrikkaan avustajineen, vieraili Namibiassa ja Etelä-Afrikassa, lentokulut 481 000 euroa https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000387538.html
Halla-ahon ja Ukrainan parlamentin puhemiestapaaminen Vantaalla
– Suomi on tehnyt päätökset 18 puolustustarvikepaketista Ukrainalle, tukemme Ukrainalle on vankkumaton. Tuemme myös vahvaa sanktiopolitiikkaa. Voimassa olevien sanktioiden kiertämisen estämiseksi pitäisi kuitenkin tehdä enemmän, eduskunnan puhemies Jussi Halla-aho totesi.
https://www.suomenuutiset.fi/venajan-hyokkayssota-hallitsi-suomen-ja-ukrainan-puhemiesten-keskusteluja-halla-aho-tukemme-ukrainalle-on-vankkumaton/- Anonyymi
natsien vale uutis sivusto.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
natsien vale uutis sivusto.
Halla-aho käytti runkolinjaa 600 ja abc - vyöhykelippua 4,10 euroa
Ukrainan Verkhovna Radan puhemies Ruslan Stefantshuk on robusti kaveri
Kuvassa roteva ja terävä Vantaan lentokentällä
https://www.rada.gov.ua/en/news/News/top_news/240968.html
Ruslan Stefanchuk held a working meeting with the Speaker of the Parliament of Finland Jussi Halla-aho
- Anonyymi
HAHHAAHHAH PersuPravdaa ei lue kuin rasistipersut.
- Anonyymi
Vastenmielinen tyyppi.
- Anonyymi
Ei katso ikinä suoraan ihmistä silmiin kelle puhuu. Katsoo ilmeettömänä nurkkiin ja lattialistoihin
kuin
valehtelijaa konsanaan.- Anonyymi
Pelottavasti.
- Anonyymi
Kuin psykopaatti.
- Anonyymi
Hirviö.
Muminaa puhe puhemieheltä, puhemiehen oltava poliittisesti puolueeton sitä hän rimaa hipoen on, havaittavissa omiin päin vetämistä.
Puhemies Halla-aho nauttii arvovaltaa ainoastaan persuilta, Orpo joutuu hyväksymään näennäisesti rasistisen puhemiehen, omien tavoitteiden takia, Orpon arvovalta on kyseenalaista niukan enemmistön turvin.
Meillä on eduskunnan puhemies joka hyväksyy holokaustin, Halla-aho tuomittu uskon rauhan rikkomisesta ja kiihoittamisesta kansanryhmää kohtaan. Hyvä kiihoittaja kieltämättä kun sai kiihoitettua yli puolimiljoonaa äänestäjää rasistiseksi ja Purran kirjoittamaan rasistisia kirjoituksia, " kyllä minua vieläkin naurattaa kun muistelen " en pyydä anteeksi.
Poliittisesti suuntautunut äärioikeistolainen uusnatsi. Supo pitää liikettä suurimpana uhkana terrorismille suomessa. Kumpi puolue persu vai kokoomus hallitsee suomea, kenen talutusnuorassa.- Anonyymi
Lapsille voi hymyillä kauniisti eikä irvistellä.
- Anonyymi
Halosen turhamatka mustaanAfrikkaan avustajineen, vieraili Namibiassa ja Etelä-Afrikassa, lentokulut 481 000 euroa https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000387538.html
- Anonyymi
Ukrainan parlamentti Verhovna Rada kertoo
puhemiesten Halla-ahon ja Ruslan Stefantshukin keskustelleen Vantaan lentoaseman työkokouksessa ukrainaksi puolustustuen lisäämisestä, Venäjän pakotteiden lisäämisestä sekä Ukrainan etenemisestä kohti Euroopan Unionin jäsenyyttä ja Natoa
Ukrainan parlamentin puhemies ilmaisi kiitollisuutensa Halla-aholle henkilökohtaisesta johtajuudesta ja panoksesta Suomen vahvan tuen muodostamisessa Ukrainalle – poliittisesti, sotilaallisesti, taloudellisesti ja humanitaarisesti sekä henkilökohtaisesta vetoomuksesta Suomen ryhmittymiin. Ja että Suomi tunnustaa vuosien 1932–1933 holodomorin venäläisten aiheuttamaksi Ukrainan kansanmurhaksi
https://www.rada.gov.ua/en/news/News/top_news/240968.html- Anonyymi
Muistatko kun ukrainan sota alkoi, Halla-aho vaati Naton joukkojen on mentävä ukrainaan mitä siitä olisisi seurannut.
Länsi ja Nato yrittää välttää kolmatta maailman sotaa, tuon ymmärtää tavallinen kadunmies mutta nykyinen puhemies ei sen vertaa ymmärrä. Mumisija toistelee sitä mitä viisaat on ennen häntä sanoneet. Yrittää näyttää älykkään filosofisen näköiseltä muitten keskustelijoiden joukossa, kun nämä keskustelevat vilkkaasti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muistatko kun ukrainan sota alkoi, Halla-aho vaati Naton joukkojen on mentävä ukrainaan mitä siitä olisisi seurannut.
Länsi ja Nato yrittää välttää kolmatta maailman sotaa, tuon ymmärtää tavallinen kadunmies mutta nykyinen puhemies ei sen vertaa ymmärrä. Mumisija toistelee sitä mitä viisaat on ennen häntä sanoneet. Yrittää näyttää älykkään filosofisen näköiseltä muitten keskustelijoiden joukossa, kun nämä keskustelevat vilkkaasti.Aise kisanelävältä polttanut vaise unipertöppötuppuriainen? Niitä on niinmonta ettei nepysy melessä
- Anonyymi
PS on lauma hiekkalaatikkotasoisia natsipeliä leikkiviä keski-ikäisiä henkilöitä.
Aikuisia, joilla jäi kehitys kesken. - Anonyymi
Muutama päivä venäläisten aloittaman rosvosodan jälkeen 26.2. 2022 Halla-aho lähetti venäläisille ja johdolle ja lähetystöön vetoomuksen venäjäksi sodan lopettamiseksi. Loppu kuuluu näin "" ... Sanotte ehkä, että te ette ole samaa mieltä tästä sodasta, ja että sotilaanne vain noudattavat käskyjä, joita heille on annettu. Mutta tiedättekö te, ketkä myös puolustautuivat samalla argumentilla? Myös Hitlerin teurastajat aikoinaan sanoivat, että hekin vain noudattivat käskyjä. Minulla on lapsia, ja myös he ovat peloissaan. Kertokaa te, kuinka minä selitän heille että Venäjä ei ole paha ja että Venäjä ei ole Euroopan vihollinen? Ukraina taistelee. Nyt on tullut teidän aikanne taistella oman maanne ja sielujenne puolesta"" Halla-aho 26.2. 3022
- Anonyymi
Koko Halla-ahon puhe 26.2. 2022 venäläisille on tässä
https://m.youtube.com/watch?v=1GeHamqfK_k - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koko Halla-ahon puhe 26.2. 2022 venäläisille on tässä
https://m.youtube.com/watch?v=1GeHamqfK_kHitler oli sentään korpraali
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hitler oli sentään korpraali
Hitler oli kahden sodan sotaveteraani eikä mikään de marinluikuri
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hitler oli kahden sodan sotaveteraani eikä mikään de marinluikuri
Osta Hitler-paita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osta Hitler-paita.
Lindtman käyttää sanuassa hitlerpataa ja pipoa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445299Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243460Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992870Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui582686- 1732365
- 252157
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1271899Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661865Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881771M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161401