Sellasen kosteudenpoistajan motonetist. Voit sitte olla mun seurassa ilman et koko ajan tarvii olla märkänä 😁
Ostin sulle nainen
17
398
Vastaukset
- Anonyymi
Repeilin tälle, vaikkei tämä minulle olekaan🤣🤣
- Sahara- Anonyymi
😁😁😅😅🤤
- Anonyymi
Mulla on vaihdevuodet. Olen kuiva kuin Sahara.
- Anonyymi
Ei haittaa mulla on luonnon liukkarii tarjol
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei haittaa mulla on luonnon liukkarii tarjol
Hyvä hyvä...
Jaa... Onko se vähän niin kuin Tena -lady?
- Anonyymi
Ehkä vähän? :)
- Anonyymi
Heh heh
- Anonyymi
Jäin miettimään yksi päivä näitä. Oikein mietin että jos joku lukisi ajatukseni niin kiinni jäin tästä palstasta. Niin mietin naisten suhtautumista miehiin, usein itsekin mieltää että miehet tahtovat usein seksiä ja ajattelevat sitä paljon ja se on heille vähän kuin pyhäjuttu. Ehkä tämä loukkaa miehiä, eihän naiset voi ajatella ketään vain seksiä haluavana. Tai että seksi olisi palkkio tai hemmottelu. En tiedä tulee mieleen voisiko tämä kirjoitus jotenkin tulla tuommoisesta.
- Anonyymi
Miksi sellainen😄 enkö mä ole ihan hyvä näin? 🤷♀️ T. Niagara🌊vaikka en nuori enää olekkaan. Haluan silti aina
- Anonyymi
Lohkolämmitin ois ollu varmaan enemmän tarpeen.
- Anonyymi
Tai jäähdytysnestettä miehelle?
- Anonyymi
Tarkoituksesi oli varmaan olla huvittava mutta
tuo oli paskaa. - Anonyymi
Pettäjä ja kaksinaamainen 🖕
- Anonyymi
Paikat pysyy paremmin kunnossa kun on aina vähän kosteana, tiesitkö mies sitä??
jos nyt jotain yleensä naisista luulet tietäväsi... - Anonyymi
Mistä itsekirjoittamastasi kommentista diggaat mies eniten, sinä valtakunnallinen erotiikantappaja?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904403
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?583082Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1132521Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1182358- 402023
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281977Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki781912Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2241733Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91627- 291608