Ootte varmaan huomannu. Ja kovasti uhosi lehdessä tekevänsä rikosilmotuksen. Mutta mitään ovee ei ole murrettu auki, eikä se siis tuhopoltto ole. Vain lukkopesät porattu auki, eikä tollasia poria millään satunnaisella tuhopolttajalla ole. Että omat kaverit siellä on saunaa yrittäny lämmittää. Ei se muusta johdu.
Kauppakeskus linna palanut
10
630
Vastaukset
- Anonyymi
Brankkarit varmaan poranneet. Mutta eikö tuolla ole hälyt jos joku murtautuu. Käyttämättömästä saunasta sulakkeet pois.
- Anonyymi
Imperialistin linnakkeen haamua muistuttavien hattiwattien maininta asian yhteydessä on moderoinnin poistaman viestin perusteella kielletty.
- Anonyymi
Onkohan sporttilinnan yrittäjä ihan murheen murtama. Useamman kerran ajoi mut ulos siitä käytävältä kun otin kuvia, vaikka kauppakeskusten käytävillä saa vapaasti kuvata ja kaiken lisäksi olin selin hänen kioskiinsa nähden. No jokaisella on omat kiinnostuksen kohteensa. Mä tykkään kauniista naisista ja hän purettavista kauppakeskuksista. Mutta nyt on hänen elämänsä rakkaus palanut. Ylpeys käy lankeemuksen edeltä.
- Anonyymi
Tampereellakin tapahtui tulipaloja
- Anonyymi
Tuhoissa poltto?
- Anonyymi
Poliisi ainakin kai teki rikosilmoituksen?
- Anonyymi
Mutta voihan se äijä silti olla sen takana. Että halus pitää kavereille vähän saunailtaa. Ja pölyyntyny kias sytty tuleen. Eikä nyt sitten voi myöntää, että tuli vähän hölmöiltyä. Siinä talossa ei siis ole murron jälkiä, paitsi palokunnan tekemät poraukset. Tuskin sinne kukaan Sokoksen myyjäkään on menny vanhoilla avaimillaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta voihan se äijä silti olla sen takana. Että halus pitää kavereille vähän saunailtaa. Ja pölyyntyny kias sytty tuleen. Eikä nyt sitten voi myöntää, että tuli vähän hölmöiltyä. Siinä talossa ei siis ole murron jälkiä, paitsi palokunnan tekemät poraukset. Tuskin sinne kukaan Sokoksen myyjäkään on menny vanhoilla avaimillaan.
Ei mun Kia ainaskaan ole vielä palanut vaikka pölyinen onkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mun Kia ainaskaan ole vielä palanut vaikka pölyinen onkin.
Turvallisuusriski se on
- Anonyymi
Kätevä palo tontin omistajien kannalta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604556Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt352089Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1621492Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti481472- 1651468
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2581257Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm1961174- 2031112
- 801037
- 631011