Oletteko lukeneet ilta lehdestä tarinan jossa mies tappoi itsensä tukkirekan eteen ajoi tästä voidaan miettiä miksi mies oli masentunut ehkäpä nainen pomotti miestänsä kotona olkaahan naiset nätisti miehillenne niin tälläisiä kurjuuksia ei tapahtuisi
Jenni 35 yksin nyt
31
622
Vastaukset
- Anonyymi
Onpa hurjia ihmis kohtaloita!
- Anonyymi
Fiktio
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
😋 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
Mutta miks pitää tappaa ittensä tolleen. Mä oon kerran osunu just tollaselle paikalle ja kun ette ymmärrä kun se auto kun osuu siihen rekkaan, se ei ole enää mitenkään ohjattavissa, ja menee kun hullu eteen päin ka kaatuu siihen tielle. Sitten jos vielä tukki rekka, niin ne tukit jatkaa vielä tuhoaan. Mä ite oon miettiny, että jos tulee tiukkapaikka, niin lähtö tulis hiilidioksidilla. Mä ihmettelen miks joillakin on noin hölmö suunnitelma, kun muutoinkin vois ja helpommin.
- Anonyymi
No niin. Kyllähän sitä aina keksii jonkin keinon kaataa kaiken naisen viaksi. Jos ei naista, niin mielenterveysongelmia ja jos on nainen, niin mielenterveysongelmia ja molemmat tilanteet ovat tietysti naisen vika. 🙄
- Anonyymi
Mutta syy voi olla nainen just siihen mielen terveys ongelmaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan toinen ihminen ei koskaan ole syys kenenkään mielenterveysongelmiin. Jos se toinen noin pahoja ongelmia aiheuttaa. niin kannattaa poistua siitä suhteesta. Been there done that.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
V*tut..eiköhän jokainen kanna omat murheensa.ei pidä muita syyllistää!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan toinen ihminen ei koskaan ole syys kenenkään mielenterveysongelmiin. Jos se toinen noin pahoja ongelmia aiheuttaa. niin kannattaa poistua siitä suhteesta. Been there done that.
Miten niin ei ole meillähän on pakollinen peruskoulutuskin siitä ei voi kieltäytyä. Ihmiset se on keksineet. Opettajat kiusaavat ja oppilaat kiusaavat. Eikä se kouluihin lopu jostain täytyy elanto tienata eikä se ole mitään hauskaa puuhailua. Mulkkuja johtajia ja ihmisiä töissäkin on. Itse ajatttelen että olisi parempi etten olisi lainkaan olemassa enkä saa päättää siitäkään.
- Anonyymi
Ai hän olisi sinkkumarkkinoilla taas?
- Anonyymi
Jennit on kivoja.
- Anonyymi
Ei tarvitse syyllistää naisia miesten ongelmista. Kiitos.
- Anonyymi
Ellei sitten työntänyt
- Anonyymi
Se semmoista kun menet suomifeministin kanssa yhteen.
- Anonyymi
Aika ristiriitaista
- Anonyymi
Mitäköhän Jenni 35 tapahtui?
- Anonyymi
Jennille musta sija muoto
- Anonyymi
Tuskin ihan meni noin.
- Anonyymi
En oo
- Anonyymi
Vjklmnko
- Anonyymi
Soo soo
- Anonyymi
Ei tollasta tarinaa oo oikeesti vaan oot taas keksinyt päästäsi
- Anonyymi
Kaikki tarinat enemmän tai vähemmän sepitettä siksihän niitä kutsutaan tarinoiksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki tarinat enemmän tai vähemmän sepitettä siksihän niitä kutsutaan tarinoiksi
Aina sekoittuneena jotain totuutta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aina sekoittuneena jotain totuutta
En enää erota
- Anonyymi
Jennat on ihan ok :)
- Anonyymi
Toi oli siis Jenni
- Anonyymi
Mihin toi 35 siis viittaa
- Anonyymi
Prosenttiin
- Anonyymi
You’re joking right?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut
– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti37740059Särkynyt sydän
Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s1158502Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..
Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos315960Jos haluat tietää miksi tykkään sinusta
Niin siksi, koska sinusta huokuu sellaista lempeyttä ja seesteisyyttä ja olet lisäksi komea ilmestys. Jotenkin olet myös224538Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi623845Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!
Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta523572Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D743131- 322828
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul192428Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!192252