Koska se uus koulu oikei tehrää sin vois samal vierä ne kunna päätökse tekijäkki oppimaa deebettii ja kreedittii
Vauras nakkila
9
1033
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kai kukaan täysjärkinen voi niin pöhköä suunnitelmaa eteenpäin viedä, juurihan kouluun tehtiin mittava julkisivu remontti.
Pitää muistaa, että ei raha puussa kasva vaan sen hankkiminen on kovan työn takana eikä kunta saa rahaa muuten kuin verotusoikeuden perusteella, samoin valtio.
On valtiovero, kuntavero ja pian tulee olemaan sotevero, kiinteistöverokin tulee nousemaan, arvonlisävero ym. veroja.
Ei kannata loppuja, vielä lypsäviä lehmiä ajaa piippuun.- Anonyymi
Kouluhanketta ajaa nykyiset kunnanvaltuutetut,sanovat sen olevan kuntalaisten tahto.
- Anonyymi
Kyllä koulu pitää rakentaa kun oppilasmäärät pienenevät. Vanhustenhoitoon ei pidä rakentaa mitään uutta hyppinkiä koska vanhusten määrät kasvavat. Näinhän ne kunnan virkamiehet ajattelee. Oliskohan kouluhanketta ajavien kohdalla tehdä joku ajatus testi asian varmistamiseksi
- Anonyymi
Pääsevät itse valvomaan ja saavat ylimääräisen korvauksen samalla tavalla kuin liikuntahalliakin tehhtäessä.
- Anonyymi
Nakilan päättäjät vaikuttaa vanhoille pässeilt ne tarttis kärrät hypinkille.
- Anonyymi
Moniko persu käänsi takkins ja siirty kannattaa uutta kouluu?
- Anonyymi
Aika moni osoittautunut nakkilan valtuutetuista takinkääntäjiksi osa edes varusmiespalvelusta ei suorittanut silloin jämäkkyys ja selkärankaisuus päätöksentekoon vajaata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika moni osoittautunut nakkilan valtuutetuista takinkääntäjiksi osa edes varusmiespalvelusta ei suorittanut silloin jämäkkyys ja selkärankaisuus päätöksentekoon vajaata.
Kepu pettää aina nakkilassakin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848495
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264598- 504158
- 573669
- 513156
- 502920
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262626- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292066