Lempilevyt&kappaleet MA nummisen tuotannosta

Anonyymi-ap

Kappaleet;

1.Auu baskiirilainen lehmänetsintälaulu( ei ole mauri antero nummisen oma sävellys vaan muistaakseni alunperin ulkomaalainen laulu mut voin muisrtaa väärin mut tietääkseni ei ainakaan pitäisi olla ma nummisen sävellys ja tää kappale on vaan niin huikean luovan kekseliäs ja nerokas + kuolematon klassikko minulle mutta ei tätä kai ole suunnatu isoille massoille)

2.Juhannusblues(ihan hullunhauska kappale ja jopa vähän pelottava ja tää on ihan puhtaasti bluespohjalle tehty avantgarde musaTEos)

3.Kaukana väijy ystäviä(avantagardea elektronisesti tehtynä)

4.Laki epäsiveellyksien julkaisemisten estämisestä(muistaakseni ma nummisen ystävän pekka gronowin sävellys ja tää on ihan kansainvälisenkuuloinen laulu)

5.Nuoren aviomiehen on syytä muistaa(tää on bluesia ja maurin oma sävellys)

6.Kaikki ihmisolennot(ma laulaa tän duettona päivi paunun kanssa ja tää on maurin oma sävellys)

7.Tahdon vaPAuden (tosi vaikea laulu esittää joka vaatii paljon esittäjältä = laulu&soitto)

8.Raitiovaunu(lastenlaulu)

9.Kissa vieköön(alunperin ulkomaalainen laulu)

10.The world is(englanninkielinen ma nummisen sävellys jossa kuuluu ennenkaikkea upea tyylitaju ja hienous)

levyt;

1.Tractatus suite(avantgarde musan ja klassisen musan sekoituksia takuulla löydät tästä levytstä)

2.Kamelilaulu(lastenlaululevy joka tehty pitkäklti ma nummisen ja pedro hietasen kanssa)

3.helena es libertas(numminen sävelsi kappaleet)

4.Taisteluni(ma sävellystyössä käyttänyt tyylilajeina esim iskelmää, bluesia, poppia, rokkia, ja humppaakin ja avantgardeakin)

5.In memorian

6.Aarteeni, juokaa likööri(aika paljon huumoria sisältävä levy muistaakseni)

3

288

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olen nähnyt helkaneidin kylvyssä, ihanaa
      Nyt täytyy mennä nurkkaan runkkaan..

• Anonyymi

Herrahuu ja permanto🤪

• Anonyymi

Olen nähnyt helganeitin kylvyssä, ihanaa
      Voi jopa nähdä.. kun vilajaa

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      116
      2995
    2. EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!

Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje
      Maailman menoa
      34
      1392
    3. Kultasi eka kirjain? Kuka haluaa

A haluaa J
      Ikävä
      103
      1237
    4. Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas
      Kaste
      162
      1017
    5. Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana

Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta
      Kaste
      366
      1007
    6. Empaattisuus ja suoruus.

Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi
      Sinkut
      133
      988
    7. Nainen, mikset lähetä

miehelle viestiä? Tiedän, että sulla on asiaa ja kysyttävää.
      Ikävä
      57
      891
    8. Sä saat mut tuntemaan

Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne
      Ikävä
      22
      713
    9. Ehkä vähän

Rakastunut sinuun
      Ikävä
      41
      707
    10. Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja

Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta
      Kotimaiset julkkisjuorut
      111
      654
    Aihe