Onko tutkimustietoa Parkinsonin hoitamisesta käävillä ja sienillä ?

Anonyymi-ap

Luetaanko Parkinsonin tauti neurologisena sairautena autoimmuunisairauksiin, ainakin samantyyppisiä oireita on, kuin monissa autoimmuunisairauksissa, esim. liikuntarajoitteisuutta, lihasten toimimattomuutta, ym. kognitiivisiin kykyihin vaikuttavia haittoja, kuin vaikkapa SLE:ssä, Dermatomyosiitissa, myosiiteissa yleensä ym autoimmuuni- ja reumasairauksiin, luokiteltavissa, kroonisissa rappeumasairauksissa, joissa tulehduksia ja kipuja myös. Ilmeisesti Parkinsoniin eivät nuo tulehdukset kuulu, vai kuinka ?

Olen kiinnostunut luonnolla / kasveilla, sienillä, käävillä, ym luonnosta saatavilla asioilla, itsen hoitamisesta, sairauksien ennaltaehkäisemisestä ja jos jos sairauksia, niiden hoitamisesta ja parantamisesta. Parikymmentä vuotta sitten, diagnosoitua autoimmuunisairautta, olen hoitanut aktiivisesti, luonnonkeinoilla, ja koen, että ne ovat voineet hidastaa sairauksien pahenemista, ainakin ne selvästi lievittävät tulehduksia ja kipuja, vähentävät oireita, tämä on siis kokemusperäinen tuntuma.

Bakteerien yhteyttä autoimmuunisairauksien puhkeamiseen, ilmeisesti tutkitaan nykyisin enemmänkin, joten se on ainakin varmaa, että luonnosta saa niitä, varsinkin vakavissa sairauksissa, erittäin tarpeellisia, ns. hyviä bakteereja, joilla on monia tutkitusti myönteisiä vaikutuksia, mainittuihin autoimmuunisairauksiin.

Itselläni ei ole Parkinsonia, vaan muu autoimmuunisairaus, mutta haen tässä mainitsemiani, luonnokonsteja hoitaa autoimmuunisairauksia, onko jollain tietoa ja jos on niin olkaapa hyvät.

Lisään vielä, että vakavatkaan sairaudet eivät "tapa" ja niiden kanssa "oppii elämään", niin klisheiseltä kuin se kuulostaakin. Ihminen on sopeutuva ja näkee paljon voimaa ja iloa, jo eletyssä elämässä, sitä kautta myös ilonpilkahduksista voi olla apua, ettei jää murehtimaan sairauksia, vaan "näillä mennään" - tyyppisellä asenteella, koettaa ottaa jokaisen hetken uutena ja päivän. Toki nykyelämän kuormittavuus, jos on talousongelmia, on kohtuutonta vakavasti sairastuneille, mutta tuo oli mielipide mielen asioihin, jos voi vaikuttaa.

4

893

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ilmeisesti ainakaan Suomessa ei. Käsityksemme mukaan maailmalta löytyy.

• Anonyymi

😋😍😋😍😋😍😋😍😋

💋 ­N­­­y­m­f­­­o­­­m­­a­­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18005310E

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

• Anonyymi
    • Anonyymi

Parkinsonin sairaus on neurologinen sairaus joka ilmenee dopamiinin vajauksena. Siis ei millään omilla konsteilla kukaan sellaisia asioita hoida.
      Parkinsonin sairaus on solukuolemaa, ja usein saa diagnoosin vasta sitten kun 80% soluista on jo kuollut .
      Sitä lääkitään neurologin kirjoittamilla lääkkeillä seurannan alla .siis dopamiinilla

Nykyään ovat nämä kasvit ja muut luonnosta haetut jutut hyvin harvinaisia sillä saasteita on jo niin paljon luonnossakin että joskus voi saada ainoastaan myrkytyksen jos kokeilee.

Naapurin pappa kanssa kokeili kaiken maailman kasveja ja keitteli niistä salvoja sun muita itse. Mutta kasvit eivät enää ole niin puhtaita kun 50 vuotta sitten, koska ilmasta tulee koko ajan saasteita .
      Joten sairaudet hoidellaan nykyisin lääkärien kautta ja syödään lääkärin määräämät lääkkeet . Jotka on valmistettu steriilissä ympäristössä .
      Mutta voihan niitä kasveja silti keräillä ja tutkia mitä ne sisältää , mutta ei mennä itse kokeilemaan . Itse en usko noihin ns luonnon tuotteisiin yhtään , kun niitä aikansa sekoittele niin maksa arvot nousee korkealle.
      Ennenvanhaan kun sekoittelivat omia keitoksiaan kasveista sai moni myrkytyksen . Joten ei se niin ole että luonnosta apu löytyy vaivaan kun vaivaan , en suosittele mitenkään .

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin sinussa haluan koskea

Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä
      Ikävä
      43
      2287
    2. Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä

IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi
      Maailman menoa
      240
      2072
    3. Kerro nyt jotain

Itsestäsi minkä haluaisit kaivattusi tietävän?
      Ikävä
      111
      1548
    4. Toisen ihmisen sydämellä

leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo
      Ikävä
      144
      1291
    5. On tämä meidän ikäero jo turhan suuri

Kannattaisi tutustua samanikäisiin.
      Ikävä
      115
      1227
    6. PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan

kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki
      Ammattiliitot
      138
      1124
    7. Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."

Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://
      Suomalaiset julkkikset
      27
      1117
    8. Millaisena luonteena

Pidät kaivattuasi??
      Ikävä
      74
      1009
    9. Mitä ajattelet kun

Katsot kaivattuasi silmiin? Mitä näet silmissä?
      Ikävä
      65
      973
    10. Olen otettu, mutta turhaan kulta testailet

Sinua minä vaan ❤️
      Ikävä
      70
      960
    Aihe