Dacia yllätti.

Anonyymi-ap

Vuonna 2017 ostin uuden Duster black shadow mallin tarjoushinnalla 16900 euroa. Ajattelin, että kai sitä joutuu välillä remontoimaan, kun on halpa,mutta ei haittaa. Yli 6 vuotta on ajettu ilman korjauksia, vain normaalit huollot, öljynkulutus nolla,mukavuus riittävä minulle, kori ei nitise eikä kolise ja mikä parasta, ruoste näyttää olevan sille tuntematonta. Nyt ei puhuta jarrurummuista.

2

292

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Viattomuudesta en tiedä, mutta viime vuosina on kanarian saarilla tullut aina vuokrattua dacia, eikä mitään pahaa sanottavaa. Nousuja ja laskuja riittää, mutta pieni pata ja halvat jarrut tuntuvat pärjäävän paremmin kuin speksit antaisivat ymmärtää. Kaikki 6 joilla olen ajanut olisivat menneet heittämällä suomalaisesta katsastuksesta läpi, vaikka maasto tosiaan ei ole mikään helpoin ympäristö millekään autolle. Kerran alla oli duster, muut ovat olleet Sanderoita. Varteenotettava kakkosauto ja kauppakassi, kun sähkökotteroista ei siihen vielä oikein ole jos kilometrejä kakkosautoon tulee sellaiset 7000/vuosi, eli polttoainekulut ovat noin 800€/vuosi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      180
      8316
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4518
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4088
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      51
      3365
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3106
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2860
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2546
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      31
      2139
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2003
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      1996
    Aihe