Isän Epätoivo Ottaa Yhteyttä Lapseensa

Anonyymi-ap

Olin todistamassa & näkemässä Vantaan Käräjäoikeuden aulassa ystäväni elämänsä virhettä 2004 vuonna.
OSIOT
Ero
Erot ovat aina kipeitä, eikä voittajaa ole, sillä ihmiset eroavat erisyiden takia.
Tämä ero johtui ainoastaan Miehestä, juomisesta sekä Steroidit niiden käytöstä sekä pettämisestä.

Oikeus
Aula nainen näyttää meidän kahden todistajan nähden sormella osoittaen miestä, sen jälkeen nainen osoittaa vatsaansa, ja nauraa miehelle ivallisesti.
laskennallisesti lapsi voi olla tuon miehen, mutta mies ei ole uskaltanut ottaa yhteyttä lapseen, tai naiseen, vuoden 2004 jälkeen, toki suurin syy oli miehellä hänestä tuli kokopäivä juoppo, tuo oikeus tappoi hänet, eikä hän toipunut tuosta kymmeneen vuoteen, vaan joi joi, vaikka seurusteli välillä, ei hän todellisuudessa päästänyt ketään enää sydämeensä, sillä juuri tuo painoi mieltä, ja tappoi mahdollisuuden sanoa rakastan sinua, enemmän kuin mitään maailmassa.

Lapsi
Lapsi asuu Turussa äitinsä kanssa, on siis juuri täysi ikäinen nuori nainen joukkue voimistelija, olen seurannut sen verran että yhtenäisyyksiä miehen korviin, kulmakarvat, leuka täsmää, sekä ulkonäkö näyttäisi olevan peritty miehen siskolta joka myös oli notkea palettia harrastava mainen, mies potkunyrkkeilyä, sekä erittäin vahva mies, tehden salilla eri ennätyksiä, mutta ei koskaan kilpaillut, eli ottanut viimeistä askelta.

Oikeus olla isä.
Kysynkin mitä te tekisitte?
Sitten hän mies ei halua pahaa lapselle, eikä naiselle vaikka olisikin kyseisen lapsen isä, sillä hän ajattelee lasta urheilijaa jolle tieto, tieto jota nainen pimittänyt vuosi kaudet, toki mahdollisuus on että kyseinen nainen on hankkiutunut raskaaksi muutoin, sillä mies & nainen veivät myös klinikalle miehen spermaa, eli nainen erosta huolimatta käynyt klinikalla ja siten miehen tietämättä hankkiutunut raskaaksi.

Äidin velvollisuus kertoa totuus isälle & lapselle
Tähän en osaa ottaa kantaa, omasta mielestäni naisen pitäisi kertoa totuus lapselle, sekä miehelle, mutta näin hän sanotaan häntä Katriksi, sekä lasta Sofiaksi.

t. Ystävä joka jätti pääkaupunkiseudun.

0

69

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
        Ikävä
        60
        6664
      2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
        Ikävä
        100
        3432
      3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
        Oulainen
        26
        2750
      4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
        Ikävä
        21
        2428
      5. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
        Ikävä
        27
        1953
      6. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
        Suomi24 Blogi ★
        357
        1832
      7. Oikeasti tekisi

Mieli hypätä sun kaulaan eikä kävellä ohi
        Ikävä
        25
        1670
      8. Miten menee?

Tykkäätkö minusta nyt vähemmän kun näit minut?
        Tunteet
        32
        1518
      9. Kyllä mä sen joudun tekemään

Että lähden pois. Itse halusit että tämä menee näin.
        Ikävä
        49
        1492
      10. On niin ikävä sua

Ikävöin hymyäsi, näkemistäsi, sitä millainen olet.
        Ikävä
        11
        1472
      Aihe