Onnistuuko? Jos iso isäntä, jolla on dominoiva luonne "kääntyy" homouden puoleen, löytyykö btm-poikia tällaiselle?
Heterosta top-homoksi?
14
919
Vastaukset
- Anonyymi
löytyy. täst heti 25v 60kg orja sulle
- Anonyymi
Olisihan se mahtavaa, jos iso isäntä antaisi piiskaa häpeän herättämiseksi.
- Anonyymi
Löytyy jonoksi asti, suurin osa on bottomeja
- Anonyymi
Jos olet tällainen, niin varmasti löytyy poikia. Toisaalta tuo videossa esiintyjä saa otettua kenet haluaa, jos sille päälle sattuu.
https://xhamster.com/videos/huge-man-fantasy-xhnSWVy- Anonyymi
Huh, tuollainen möhkö en kyllä ole :D
t: ap
Onko muuten tyttöily ja femboy-tyyli miten yleistä gay-bottomien keskuudessa, vai onko sitten jo enemmän transujen heiniä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huh, tuollainen möhkö en kyllä ole :D
t: ap
Onko muuten tyttöily ja femboy-tyyli miten yleistä gay-bottomien keskuudessa, vai onko sitten jo enemmän transujen heiniä?Mitään ei pidä yleistää, mutta kyllä poikamainen olemus on parasta, ei siinä mitään tyttöilyä tarvita, kun miehet keskenään painii.
- Anonyymi
Top-homona sinulla on paljon bottomeja valittavana.
- Anonyymi
Ok, ehkä kannattaa harkita homoilua. En siis ole mikään bisse edes, ainoa erikoisuus mikä on rikkonut heteromaisuuttani on ajatus juuri jonkun transsun tai femboyn alistamisesta.
- Anonyymi
Top-homona sinä voit alistaa bottomeja aina kun haluat.
- Anonyymi
Olen homoillut jo vuosien ajan. Bottomina palvelen miehiä halutulla tavalla.
71v pano-reikä-raimo - Anonyymi
Olen täysin alistuva mies joka haluaa vielä tyttöillä. Dominoivaa minussa ei ole tippaakaan. Silti katselen mielelläni miesten paljaita pakaroita ja haluan panna miehiä. Mies on vain niin kaunis katsoa ja haluan nauttia miehestä. Ajattelin alunperin bisseys heräsi minussa. Alistumisen miehelle olevan vain osa alistuvaa puoltani. Silloin kun huomasin kiinnittäväni huomioni alastomien miesten pakaroihin ja tunsin halua työntää kullin niiden väliin. Tunsin olevani homo.
- Anonyymi
En tiiä trollaako tuo ap mut on kyllä muutama vastauskin taas sellasta että :D
- Anonyymi
Täältä ainakin löytyy: https://www.iskuri.net/ilmoitus/119692.html
- Anonyymi
Ei mitään alistamista ja nöyryytystä. Jos ongelmia ilmenee, niin vahvempi miehistä antaa piiskaa heikommalle. Itse olen vähän heikkona piiskan suhteen, jos minua uhataan sillä, saan sellaisen stondiksen, että minulla toimii vain yksi lihas.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .975248Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453553Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503205Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4382467Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2481513Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121281- 831275
- 761227
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321213Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1361125