Onnistuuko? Jos iso isäntä, jolla on dominoiva luonne "kääntyy" homouden puoleen, löytyykö btm-poikia tällaiselle?
Heterosta top-homoksi?
14
913
Vastaukset
- Anonyymi
löytyy. täst heti 25v 60kg orja sulle
- Anonyymi
Olisihan se mahtavaa, jos iso isäntä antaisi piiskaa häpeän herättämiseksi.
- Anonyymi
Löytyy jonoksi asti, suurin osa on bottomeja
- Anonyymi
Jos olet tällainen, niin varmasti löytyy poikia. Toisaalta tuo videossa esiintyjä saa otettua kenet haluaa, jos sille päälle sattuu.
https://xhamster.com/videos/huge-man-fantasy-xhnSWVy- Anonyymi
Huh, tuollainen möhkö en kyllä ole :D
t: ap
Onko muuten tyttöily ja femboy-tyyli miten yleistä gay-bottomien keskuudessa, vai onko sitten jo enemmän transujen heiniä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huh, tuollainen möhkö en kyllä ole :D
t: ap
Onko muuten tyttöily ja femboy-tyyli miten yleistä gay-bottomien keskuudessa, vai onko sitten jo enemmän transujen heiniä?Mitään ei pidä yleistää, mutta kyllä poikamainen olemus on parasta, ei siinä mitään tyttöilyä tarvita, kun miehet keskenään painii.
- Anonyymi
Top-homona sinulla on paljon bottomeja valittavana.
- Anonyymi
Ok, ehkä kannattaa harkita homoilua. En siis ole mikään bisse edes, ainoa erikoisuus mikä on rikkonut heteromaisuuttani on ajatus juuri jonkun transsun tai femboyn alistamisesta.
- Anonyymi
Top-homona sinä voit alistaa bottomeja aina kun haluat.
- Anonyymi
Olen homoillut jo vuosien ajan. Bottomina palvelen miehiä halutulla tavalla.
71v pano-reikä-raimo - Anonyymi
Olen täysin alistuva mies joka haluaa vielä tyttöillä. Dominoivaa minussa ei ole tippaakaan. Silti katselen mielelläni miesten paljaita pakaroita ja haluan panna miehiä. Mies on vain niin kaunis katsoa ja haluan nauttia miehestä. Ajattelin alunperin bisseys heräsi minussa. Alistumisen miehelle olevan vain osa alistuvaa puoltani. Silloin kun huomasin kiinnittäväni huomioni alastomien miesten pakaroihin ja tunsin halua työntää kullin niiden väliin. Tunsin olevani homo.
- Anonyymi
En tiiä trollaako tuo ap mut on kyllä muutama vastauskin taas sellasta että :D
- Anonyymi
Täältä ainakin löytyy: https://www.iskuri.net/ilmoitus/119692.html
- Anonyymi
Ei mitään alistamista ja nöyryytystä. Jos ongelmia ilmenee, niin vahvempi miehistä antaa piiskaa heikommalle. Itse olen vähän heikkona piiskan suhteen, jos minua uhataan sillä, saan sellaisen stondiksen, että minulla toimii vain yksi lihas.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sofia B - ansiotulot ovatkin 0 euroa ja millä rahoilla hän siis elää?
Oho olipa paljastus nyt tästä luksus elämää viettävästä naisesta.1112282- 981374
- 1701197
- 531165
- 681111
- 43997
Hienoa SDP 24,8%
Kyllä eilisessä hallituksen kyselytunnilla näkyi miten tyhjää puhetta pääministerin sijaisella Purralla oli. Hän ei vast163913- 49849
- 115783
- 67776