tulee jatkumaan ja mitään konkreettista ei tule palstan ulkopuolella tapahtumaan, niin kauan kuin ns. kautta rantain kertominen jatkuu. Niin kauan kuin työrauhaa, asumisrauhaa ja liikkumisrauhaa häiritään ns. esityksellä se vain pahentaa oloa. Päätä särkee usein, johtuu stressistä ja ahdistaa lähteä ovesta ulos. Tuntuu kuin olisi häkkiin laitettu, mistä ei tunnu löytyvän ulospääsyä mitenkään. Oli todella väärin aloittaa kaikki niin laaja-alaisena ja isolla ihmismäärällä. Miten käy jos ei pysty töihin enää? En halua tutustua yhteenkään sellaiseen jonka nimen tiedän, niin kauan kuin ns. kertominen jatkuu! Olen pelkkää ahdistusta täynnä liittyen taloudelliseenkin tilanteeseen ja tervys kärsii yhä enemmän. Kaiken kertomisen on loputtava, muuten kuolema korjaa pois ja sen tiesi uni noin kahdeksan vuotta sitten!
Kirjoittelu täällä
Anonyymi-ap
6
202
Vastaukset
- Anonyymi
1000 kertaa vielä tämä helpottaako sitten?
- Anonyymi
Miksi sinä näet keskellä yötä vaivaa tästä trollaavan miehen turinoinnista koetko et liittyy jotenki sinuun vai mikä homma?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sinä näet keskellä yötä vaivaa tästä trollaavan miehen turinoinnista koetko et liittyy jotenki sinuun vai mikä homma?
Kai ihmisen täytyy olla jonkun sortin häiriintynyt häirikkö jos kerronta kerran puhuttelee ja pistää satuilemaan
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2294948Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k233620Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2732083Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,142044Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast411299Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611239Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1221063- 32843
Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.100791- 61777