Mersun Stuttgartin pomot ovat linjailleet, että yritys keskittyy jatkossa ainoastaan E- ja S- sarjan ja vastaavien yläsegmentin katumaastureiden plus sporttiautojen mallistoihin. Entry levelin ja välisarjojen (A-, B- C- ja niiden citymaasturit) malleista luovutaan.
Koska tämä muutos alkaa näkyä ja vaikuttaa?
Koska Mercedes myy A-, B-, ja C- sarjojen tuotannon ulkopuoliselle ja hankkiutuu niistä eroon ?
4
256
Vastaukset
- Anonyymi
Tarkoitatko, että koska Mese ostaa pienempien mallien tuotannon muualta?
Siinäpä kysymys ja mitähän me sillä tiedolla teemme? - Anonyymi
Onhan esim, c sarja halpistuote , meikä kuskaa itseään sillä vielä toiset 10 vuotta .
- Anonyymi
Tuossa vuoden takaa keväältä jotain linjauksia. En tiedä, mikä tämän hetken pläni on.
https://www.am-online.com/news/car-manufacturer-news/2022/05/20/mercedes-to-drop-entry-level-models-and-focus-on-luxury-segments - Anonyymi
Käsittääkseni neuvottelut ovat jo aika pitkällä Renault-Nissan - allianssin kanssa. Varsinkin Renaultilta puuttuu laadukas vaihtoehto meganen yläpuolelta, Laguna ei oikein ottanut tuulta purjeisiinsa. Pikkumaasturituotanto on sekoitus Daciaa ja Nissanin X-railia, Käsittääkseni samanlainen sama kori-eri merkki - yhdistelmä on tulossa city-maastureihin ja etuvetoisiin alemman keskiluokan malleihin, eli juuri A-B-C - malleihin.
Odotetaan vielä muutama kuukausi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1233867
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232932Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1122471- 462031
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2451650Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt441585- 321547
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201376- 281370
- 951201