Vaimo nussii vierasta

Anonyymi-ap

Voimo tuli yhtenä iltana kävelylenkiltä. Itse olin halukkaassa mielentilassa kun vaimo tuli kotio, hän alkoi riisua mennäkseen suihkuu. Vaimon riisuessa aloin hyväileen häntä ja vaimo vähän vastusteli, tämän ymmärsin hetken kuluttua miksi. Työnsin käden vaimon jalkoväliin ja huomasin että se oli todella märkä, kaadoin vaimon sänkyyn ja jatkoin hyväilyä, imin nännejä ja tämä saa vaimon aina kiihottumaan. Kun otin pikkarit pois niin huomasin vaimon vastustelulle syyn. Pillu oli märkä mutta myös spermanen, tämä toisaaltasn kiihotti minua niin että jatkoin hyväilyä. Ensin sormetin tuota märkää ja spermaista pillua, sitten jopa nuolin sitä. Olin tässä vaiheessa jo niin kiihottumut että tiesin kohta tulevan joten työnsi kyrvän sisään. Hetken nussittuani laukesin sisään, nuolin omia ja vieraan miehen spermoja. Vaimo vikisi kiimasta mutta lopetin ja sanoin että sähän olit käyny nussimassa jotain. Vaimo alko itkeen mutta kertoi sitten että oli naapurin miehen luona käyny lenkkimatkalla. Minä aloin uudrlleen hyväilemään pillua, ajattelit että lutka saa nyt isoo ja pikkuhiljaa työnsin vaimon vastustelusta huolimatta koko käden pilluun. Ensin vaimo huudi ja aneli lopettamaan mutta hetken päästä alkoikin nsuttimaan ja lopuksi sai kunnon orgasmin. Minä myös laukesin kun näin vaimon nauttivan. Tämän jälkeen vaimo on luvan kanssa käyny vieraissa, ehtina se että tulee heti nussittuaan spermattuna kotio. Onko muilla tälläisiä kokemuksia?

16

5627

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jaahas spedellä taas sekottaa buaahaa

      • Anonyymi

        Jaahas mihinkäs se sun sekoilu loppuis. Ainahan sä sama hönö olet ja hönönä pysyt.


      • Anonyymi

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        🍑 ­­N­­y­m­­­f­­o­­­m­­a­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18006327M

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaahas mihinkäs se sun sekoilu loppuis. Ainahan sä sama hönö olet ja hönönä pysyt.

        Sää mää ja bää on nyt hönöjen hönö buaahaa


    • Anonyymi

      Aisuriksi olet joutunut.,Varmasti molemmat saavat omat halunsa tyydytettyä.

      • Anonyymi

        Trololoo ääliöt


    • Anonyymi

      Muistan kun huomasin ekan kerran jo valmiiksi spermaisen pillun. Tulin aivan villiksi. Työnnyin sisään ja laukesin parilla työnnöllä. Kyselin syytä niin eksä sanoi ettei vieraalla seisonut kumin kanssa niin hän antoi paljaalla. Hän ei pahoitellut että antoi vieraalle.

      • Anonyymi

        Sama juttu, miten upeeta tajuta että eukko käyny vieraissa ja kantaa vieraan siemennesteet kotiin. Aluksi olin raivona mutta kiima voitti raivon. Hyppäsin pukille liukkaille ja miten ihanan erilaiselta tuntui nussia spermaista vittua. Eukkokin oli aivan sekaisin kiimasta kun tunsi aisurimiehen ja rakastajan siemenesteet sekoittuvan. Sitten aloin pyytää häntä menemään siementämään itteensä ja kielsin käymästä yhdynnän jälkeen pesulla. Haistelen ja nuolen aina ensin pikkuhousujen haarat.


    • Anonyymi

      Tuo on kiimaista. Mitä nopeammin vieraan jälkeen pääsee naimaan vaimoa sen kiihottavampaa se on. Nopeimmin olen päässyt liukkaille, kun vaimo ja naapurin mies tulivat samalla bussilla kaupungilta kotiin. Naapuri nai vaimoa taloyhtiön pyykkituvassa ja minä pääsin heti pukille kun vaimo tuli kotiin.

      • Anonyymi

        Niin upeeta kun kiimainen lorttovaimo ensin siitetty ja siemennetty vieraalla isokyrpäsonnilla ja sit aisuriaviomies pääsee nylkyttämään vieraan ruiskimalle vitulle omat spermat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin upeeta kun kiimainen lorttovaimo ensin siitetty ja siemennetty vieraalla isokyrpäsonnilla ja sit aisuriaviomies pääsee nylkyttämään vieraan ruiskimalle vitulle omat spermat.

        Nimenomaan tuo on jokaisen aisurin toive. Vieraalla on isompi kalu ja oma pikkukalu ei tunnu miltään vaimon kunnolla naidussa liukkaassa spermaisessa kiimavitussa. Vaimo on tyydytetty ja voi kehua vieraan kalua ja panotaitoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimenomaan tuo on jokaisen aisurin toive. Vieraalla on isompi kalu ja oma pikkukalu ei tunnu miltään vaimon kunnolla naidussa liukkaassa spermaisessa kiimavitussa. Vaimo on tyydytetty ja voi kehua vieraan kalua ja panotaitoja.

        On joo, se tunne kun väsyksiin hässitty vaimo tulee raukeena kotiin ja levittää reitensä ja spermaisen pillun pikkukyrpä runkkarimiehelleen vain koska niin kiimassa vieläkin rakastajansa aisasta, ja siitä että saa nöyryyttää aviomiestään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On joo, se tunne kun väsyksiin hässitty vaimo tulee raukeena kotiin ja levittää reitensä ja spermaisen pillun pikkukyrpä runkkarimiehelleen vain koska niin kiimassa vieläkin rakastajansa aisasta, ja siitä että saa nöyryyttää aviomiestään.

        Huh! Heti tekee mieli. Milloinhan vaimo tarjoaa tuollaista herkkua seuraavan kerran.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huh! Heti tekee mieli. Milloinhan vaimo tarjoaa tuollaista herkkua seuraavan kerran.

        Mun 54v lähti aiemmin baariin, odottelen että tulee pillu siemennettynä kotiin että pääsen liukkaille ja saan sormiini vieraan sonnin spermaa... ùuhh.. ihanaa runkata odotellessa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun 54v lähti aiemmin baariin, odottelen että tulee pillu siemennettynä kotiin että pääsen liukkaille ja saan sormiini vieraan sonnin spermaa... ùuhh.. ihanaa runkata odotellessa

        Olen aisuri yhdessä tuumin aloimme etsii vierasta vaimolle noin 10 vuotta sitten. Nykyään vaimo käy viikon loppuisin ystävättären kanssa viihteellä, sovittu jos kiinnostava kaveri löytyy hän harrastaa seksiä joko kaverin asunnolla tai hotelli huoneessa. Odotan itse kiimaisena kotona vaimon viestiä jolloin hän ilmoittaa tulee aamulla. Yleensä runkkaan viestin jälkeen pari tuntia kun tiedän vaimoa naidaan kunnolla. Kotia tultua riisun vaimon saman tein, aluksi nuolen pillun kunnolla saan kaverin spermaa niellä. Sitten nussimme molemmat kuin huumassa, jonka laukaisee juuri vieras joka pitänyt vaimoa hyvänä. T. M 53v


    • Anonyymi

      Me harrastetaan vieraita vain yhdessä ja välillä meillä käy myös heteroita, mutta silloin vain katselen...

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      594
      4126
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3438
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      67
      3011
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2921
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2254
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2191
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2117
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1955
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1940
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1899
    Aihe