Kuulisin mieluusti katsastajien näkemyksiä mitä homma pitää sisällään ja millaisia ajatuksia on taipaleella herännyt.
Veneilijänä olen itse kokenut katsastustapahtuman melko outona listan puolittaisena läpikäymisenä, jossa kuitenkin olisi mahdollisuus saada hyviäkin neuvoja tai keskustelua veneturvallisuudesta.
Katsastajat
7
341
Vastaukset
- Anonyymi
Et siis ole halunnut keskustella tai kysyä hyviä neuvoja? Ei tuppisuuna oleminen kannata. Rohkeasti vaan kysymään!
- Anonyymi
Olen ja olen. Mutta kiinnostaisi katsastajien kokemukset, ei minun oletetun tuppisuisuuden käsittely. Miten hommaan päätyy? Millainen koulutus tarvitaan? Millaisia pommeja on tullut vastaan?
- Anonyymi
Namusia naisia katsastan, moottoripyörällä,
Moottoripyörällä, moottoripyörällä ratsastan. - Anonyymi
Siirtyessäni katsastajaksi lopetin normaalin seksielämän kokonaan. Nainen sai lähteä taloudesta. Saan riittävästi tyydytystä ja värinää löytäessäni vähäisiä viallisuuksia veneistä. Tosin tarkastamattoman sammuttimen löytäminen aluksesta tärähtää suoraan oksaan. Huvialuksen katsastuksen hylkääminen aiheuttaa orgastisen kokemuksen noin viikoksi. Useampi hylkäys veneilykauden aikana auttaa selviämään talven yli aivan helposti ja värähtelevä tunne kestää ainkin tammikuun alkuun. Talvella toki selaan hylkäys- ja vikapöytäkirjojani ainakin lauantai-iltaisin ja keskiviikkoisin. Kevättä voidaan pitää katsastajan kuumimpana kiima-aikana, jolloin esiintymistiheyskin kasvaa huomattavasti.
- Anonyymi
Jo kerkesi höpöttäjä tähänkin ketjuun tarrautumaan.
Toivottavasti saa ainakin viikon annoksen tuosta sepustuksestaan ja pysyy vähän aikaa omassa haavemaailmassaan.- Anonyymi
Päätit sitten liittyä meihin höpöttäjiin itsekin kun et mitään asiaa aiheesta keksinyt.
- Anonyymi
Joskus osuu ja joskus ei. Joskus ottaa koville.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017393
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?784913- 794809
- 1324218
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan82998- 522639
- 402541
- 462186
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102181Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211810