Eurajoellakin on rikkaita. Suurin osa heistä on ylimielisiä. Onneksi syöpä on sairastuttanut heistä ainakin 3 iältään 40-60v👍😂
Miksi rikkaat ovat Eurajoella ylimielisiä
18
782
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä, sillä Jumala rankaisee heitä, jotka ovat syntiä. Siksi rikkaat sairastuvat vakavasti normaalia kansaa enemmän.
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18006538s
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Harrastavat GB ynnä muita syntejä.
- Anonyymi
No yleensä kuolo korjaa pois
- Anonyymi
Eurajoen pököjuntit eivät uskalla ottaa paljoakaan kantaa aiheeseen.
- Anonyymi
Ketkä 3 ovat sairastuneet syöpään? Nimikirjaimet riittää.
- Anonyymi
ABC
- Anonyymi
Saatanan pökö.
- Anonyymi
JL vaimo ja EN.
- Anonyymi
Ok, kiitos :) Ilmeisesti parantuneet? Mistähän syövistä kyse?
- Anonyymi
Syöpä ei tarkoita tänä päivänä kuolemantuomiota. Suomessa on erittäin hyvä hoito. Tosin varmasti pysäyttää sairastuneen ihmisen miettimään elämän arvoja.
Kateus on syöpää kamalampi tauti. - Anonyymi
Oho. Stalkkasin EN profiilin. On kyllä syöpää sairastavan näköinen ja viinalasi kädessä tottakai. Haima, maksa vai suolistosyöpä?
- Anonyymi
Kateus on syöpä
- Anonyymi
Munkin sukulainen sairastanut tappavaa syöpää jo 25 vuotta! Nelikymppisestä asti. Silti elää ja on hyvissä voimissa. Tosin moni kuollut samaan tautiin jo 5 vuodessakin.
- Anonyymi
Mitä syöpää sairastaneet?
- Anonyymi
Kannattava jobi. Vaimo saa komean perinnön ja voi vaihtaa nuorempaan ja komeampaan.
- Anonyymi
JH sammunut, kun keskustelu ei etene.
- Anonyymi
😂😂
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1185060Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332772- 342589
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺302358- 1221615
Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭191508En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä91377Tänään oli
Noiiiiin 🤏 vähällä ettei tapahtunut jotain mieletöntä. Valitettavasti olosuhteet esti. Odota hetki vielä 😘351143- 881126
Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle221105