Hei sinä eräs nainen

Anonyymi-ap

Se nuorempi mies, ruskea silmäinen, ei ole sidottu muhun.
Totta on, että kaipaan enemmän kun mitään, ja että yhteistä matkaa on ollut.
Mutta ei nyt. Vaikka se olisi mitä haluan.
Tänne kirjoittamani ovat kirjoitettu niin miten tunnen ja mitä haluan sanoa hänelle.

Ja nyt tämä sulle mies, ootko nyt tyytyväinen. Tätä sä olet odottanut. Pallo on sulla.
Joo muuta kautta sanotuissa oli kaikki totta. Tiiän että sanoin myös pahastikin sulle niissä, anteeks.
Ja sanotaan vielä tähän että mä en tiedä totuutta, mut kieltämättä tuntuu sille että sulla ei ole sydäntä enää. Tai on sydän, mutta kylmä.

Mikään ei silti muuta mun tunteitani.

29

477

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mille kirjaimelle?

      • Anonyymi

        kumman kirjaimen haluat? Tuon erään naisen vai miehen jota kaipaillaan ..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kumman kirjaimen haluat? Tuon erään naisen vai miehen jota kaipaillaan ..

        Laita molemmat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laita molemmat

        Mä kyllä uskon että tästä tunnistavat itsensä molemmat. On jo muutenkin tunnistettu toisemme täältä. Lisätään nyt vihjeeksi, tuo eräs nainen on käsittääkseni vanhempi kuin mies, ja mies minua vanhempi. Ja meidän kolmessa nimessä on vaan kaksi eri kirjainta.


      • Anonyymi

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        😍 ­N­y­m­­f­­o­m­­­a­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18006601I

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Jos mies on sut jättänyt niin vaikka kuinka perään itkisit niin se ei muuta sitä tosiasiaa että teitä ei ollut vain tarkoitettu toisillenne. Voi myös olla että olit miehelle vain välietappi, jotain siksi aikaa kunnes löytää sen joka vie sydämen kuka tietää. Miehet osaa olla kylmiä ja käyttää hyväksi ja se kannattaa tiedostaa. Todennäköisesti oli niitä punaisia lippuja mitkä itsekkin näit mutta et suostunut uskomaan.

      • Anonyymi

        Ei tässä sellaista ole.


      • Anonyymi

        Hän on mun serkku! Ketä oon hoitanut kun on ollut pikkulapsi.


    • Anonyymi

      Eräälle naiselle sanon tähän, kun jotenkin osuu tämä aloitus kohdalla sen verran hyvin, että nyt et tiedä, miten väärässä oletkaan ja miten paljon on huijauksia takana eikä suinkaan mun taholta vaan muualta. Tiedät itsekin, ja siksi oisin toivonut sitä yhteydenottoa ja näkemisestä kahden kesken, että olisi saatu jotain selvyyttä asioihin ennenkuin on liian myöhäistä.

      • Anonyymi

        Toivottavasti teidän asiat selviää. Meidän selkeesti ei. ehkä se vaan niin on että kaikki oli vaan yksipuolista. kaikkien vuosien jälkeen oon joka tapauksessa onnellinen että mies on edelleen.
        ja on mulla ainakin muistot mielessä. aina ja ikuisesti. t, aloittaja Jota tässä tosiaan joku huijasi..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti teidän asiat selviää. Meidän selkeesti ei. ehkä se vaan niin on että kaikki oli vaan yksipuolista. kaikkien vuosien jälkeen oon joka tapauksessa onnellinen että mies on edelleen.
        ja on mulla ainakin muistot mielessä. aina ja ikuisesti. t, aloittaja Jota tässä tosiaan joku huijasi..

        Selviäähän ne, kyllä kyllä, mutta oisin toivonut niitä selvitettävän ensin kahdestaan, mutta hänellä ei taida olla samansuuntaisia ajatuksia asioiden selvittämisistä, joten pakkohan ne on sit muulla tavalla saada tehtyä kuitenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti teidän asiat selviää. Meidän selkeesti ei. ehkä se vaan niin on että kaikki oli vaan yksipuolista. kaikkien vuosien jälkeen oon joka tapauksessa onnellinen että mies on edelleen.
        ja on mulla ainakin muistot mielessä. aina ja ikuisesti. t, aloittaja Jota tässä tosiaan joku huijasi..

        Missä se mies sitten on, kun kirjoitit, että pallo on hänellä? Eihän se silloin ole siellä sun luona.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selviäähän ne, kyllä kyllä, mutta oisin toivonut niitä selvitettävän ensin kahdestaan, mutta hänellä ei taida olla samansuuntaisia ajatuksia asioiden selvittämisistä, joten pakkohan ne on sit muulla tavalla saada tehtyä kuitenkin.

        Jestas sentään.. tääkin on varmasti tätä samaa kiusaa mitä on ollutkin, mut ihan kuin vaa.
        Kuka sinä oisit tästä kuviosta? Minä oisin halunnut selvittää tätä ihan muualla kun täällä.
        t. se nuorin osapuoli eli aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jestas sentään.. tääkin on varmasti tätä samaa kiusaa mitä on ollutkin, mut ihan kuin vaa.
        Kuka sinä oisit tästä kuviosta? Minä oisin halunnut selvittää tätä ihan muualla kun täällä.
        t. se nuorin osapuoli eli aloittaja

        Huom! Mä EN kiusaa. En oo kertaakaan kiusannut enkä edes haukkunut, ja silti mua syyllistetään niistä. Syytetään ilman syytä. En tiedä, mitä tarkoitat, kuka mä oisin tässä teidän pelissänne. Mä oon ainoastaan ikävöinyt täällä ihan rehellisesti sanottuna ja hän, ketä oon ikävöinyt, on entinen puolisoni. Surutyötä oon tehny ja purkanut itseäni, mutta en todellakaan ole nimitellyt tai muutakaan ällöä. Sen, mitä oon sanonut, niin se on ollut totta eikä sekään mitenkään halveksuttavasti ilmaisten.

        Joku tai jotkut yrittää vain saada hallaa ja tuhoa aikaan ja näistä on tietoa jo ihan riittämiin. Uskotko? Ja siksi oisin halunnu nähä ja jutella. Tätähän mä oon pyytänyt koko ajan. Ystävällisesti ja vilpittömästi, muttei mua edes haluta kuunnella tai selvittää mitään mun kanssa.


      • Anonyymi

        Miksi myöhästä. Mikset ota itse nyt kun selvä minun status.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä se mies sitten on, kun kirjoitit, että pallo on hänellä? Eihän se silloin ole siellä sun luona.

        Mikä mies?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jestas sentään.. tääkin on varmasti tätä samaa kiusaa mitä on ollutkin, mut ihan kuin vaa.
        Kuka sinä oisit tästä kuviosta? Minä oisin halunnut selvittää tätä ihan muualla kun täällä.
        t. se nuorin osapuoli eli aloittaja

        En minä oo sinua kiusannutT. nainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä se mies sitten on, kun kirjoitit, että pallo on hänellä? Eihän se silloin ole siellä sun luona.

        En mä ole väittänyt olevan mun luona. jos olisi mun luona niin en kai mä täällä kirjottelisi hänelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä se mies sitten on, kun kirjoitit, että pallo on hänellä? Eihän se silloin ole siellä sun luona.

        Pallot molemmissa lahkeissa jo syntymästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huom! Mä EN kiusaa. En oo kertaakaan kiusannut enkä edes haukkunut, ja silti mua syyllistetään niistä. Syytetään ilman syytä. En tiedä, mitä tarkoitat, kuka mä oisin tässä teidän pelissänne. Mä oon ainoastaan ikävöinyt täällä ihan rehellisesti sanottuna ja hän, ketä oon ikävöinyt, on entinen puolisoni. Surutyötä oon tehny ja purkanut itseäni, mutta en todellakaan ole nimitellyt tai muutakaan ällöä. Sen, mitä oon sanonut, niin se on ollut totta eikä sekään mitenkään halveksuttavasti ilmaisten.

        Joku tai jotkut yrittää vain saada hallaa ja tuhoa aikaan ja näistä on tietoa jo ihan riittämiin. Uskotko? Ja siksi oisin halunnu nähä ja jutella. Tätähän mä oon pyytänyt koko ajan. Ystävällisesti ja vilpittömästi, muttei mua edes haluta kuunnella tai selvittää mitään mun kanssa.

        Mikä on puoliso?


    • Anonyymi

      Ai se serkkuko?

      • Anonyymi

        Jep.


      • Anonyymi

        En oo varma onko sinkku. Siinä ois hyvä mies jolleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En oo varma onko sinkku. Siinä ois hyvä mies jolleen.

        Oon ollut niin rajoittunut etten oo pitänyt kehenkään yhteyttä sukuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon ollut niin rajoittunut etten oo pitänyt kehenkään yhteyttä sukuun.

        Siksi kirjoitin ehkä.


      • Anonyymi

        Siskopuoli. Adoptio.


    • Anonyymi

      Tää on hämmentävää. Ei hajuakaan kuka tai ketä tässä kirjottelee. Tää kaikki hajottaa mut ihan just. T. aloittaja

      Mies ei ole K alkuinen. Kuten jossain alotuksessa tuolla puhui joku.

    • Anonyymi

      mikähän tästäkin on poistettu.. ja hiljeni keskustelukin kun ei ollut K mies kyseessä..

    • Anonyymi

      Saikohan tässä osapuolet selvyyttä asioihinsa? T. ap

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      79
      1957
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1743
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1604
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1346
    5. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1262
    6. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1254
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1236
    8. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      45
      1213
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1202
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1181
    Aihe