Ikävä on. Vaikka et varmaan usko. Näiden vuosien jälkeenkin, edelleen on.
Ottaisit yhteyttä. Minä en enää voi. Tiedät varmaan miksi.
Miehelle, vuosien takaa
80
2624
Vastaukset
- Anonyymi
Kaipaatko exää ?
- Anonyymi
Miksi yrität ikäänkuin niputtaa näitä miehen aivopöräyksiä ja pyrkiä määrittelemään että ketä joku kaipaa tai kenestä kirjoittelee? Eikö muuta puhuttavaa ole vai mistä tämä obsessiivinen käytös johtuu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi yrität ikäänkuin niputtaa näitä miehen aivopöräyksiä ja pyrkiä määrittelemään että ketä joku kaipaa tai kenestä kirjoittelee? Eikö muuta puhuttavaa ole vai mistä tämä obsessiivinen käytös johtuu?
Mikähän obsessiivisuus sinulla on pommittaessasi lähes jokaiseen aiheeseen? Tässä olen ehkä noin pari tuntia ollut ja silmiini pisti nuo sinun obsessiivisuudet lähes kaikkeen täällä olevaan tekstiin. Avaisitko meille tätä vai onko se työtäsi ja joudut siksi vaikenemaan kysyttäessä? Näyttää lähinnä ahdistelulta muita kohtaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikähän obsessiivisuus sinulla on pommittaessasi lähes jokaiseen aiheeseen? Tässä olen ehkä noin pari tuntia ollut ja silmiini pisti nuo sinun obsessiivisuudet lähes kaikkeen täällä olevaan tekstiin. Avaisitko meille tätä vai onko se työtäsi ja joudut siksi vaikenemaan kysyttäessä? Näyttää lähinnä ahdistelulta muita kohtaan.
Mä oon samaa mieltä! Miks tuo sekopää hyökkää kaikkien kimppuun ? Alkaa naurattaa tuon psykoosispeden jutut 🤣
- Anonyymi
Tälle iso peukalo. Täysin häiriintynyt yksilö kyseessä, eikä selvästikään itse tajua olevansa avun tarpeessa. Siis tämä ätmittäjä mieheksiluulija.
- Anonyymi
Ap on samaa mieltä teidän kanssa. Olen huomannut että lähes jokaiseen ketjuun joka on naisen aloittama hän tulee sotkemaan ja väittämään että on miehen kirjoitus. No ei ole! Olen nainen. Ottaa varmaan päähän että on naisia jotka ajattelevat lämmöllä miehiä ja jopa pitää heistä.
Miesten kirjoittamat ketjut saavat olla rauhassa, oletteko huomanneet?
T: Ap (ja kyllä olen nainen) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikista toimivinta on, kun ei välitä tai kommentoi lainkaan noita kommentteja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ap on samaa mieltä teidän kanssa. Olen huomannut että lähes jokaiseen ketjuun joka on naisen aloittama hän tulee sotkemaan ja väittämään että on miehen kirjoitus. No ei ole! Olen nainen. Ottaa varmaan päähän että on naisia jotka ajattelevat lämmöllä miehiä ja jopa pitää heistä.
Miesten kirjoittamat ketjut saavat olla rauhassa, oletteko huomanneet?
T: Ap (ja kyllä olen nainen)Minä oon mies ja tuo ätmijankkaaja tulee sotkemaan nekin aloitukset että sikäli. Sillon pitäs vaan poistua palstalta, antaa hänen raivota psykooseissaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä oon mies ja tuo ätmijankkaaja tulee sotkemaan nekin aloitukset että sikäli. Sillon pitäs vaan poistua palstalta, antaa hänen raivota psykooseissaan.
Siis lisään että sotkee myös mun kaipaus aloitukset
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenelle teille tässä pitäisi avata ja mitä, ellei epäilykseni osu oikeaan ja toden totta yrität briljeerata sillä joillekin, että pyrit piirtämään jostain henkilöstä kuvaa hyvin epätoivoisten ja epärehellisten metetelmien kera. Loppupainossa viittauksesta en ymmärtänyt mitään (palstalla töissä, jooo…) enkä juuri häiriinny siitä, että naisena esiintyvä mies puhua pölisee muka useana henkilönä kuin viimeistä päivää tosiasioita huvittavasti lytäten. Sillä on eroa, että uskooko asiaansa vai luuleeko uskovansa asiaansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikista toimivinta on, kun ei välitä tai kommentoi lainkaan noita kommentteja.
Niin, sekin on totta mutta voi sitä silti puuttua fanaattiseen käytökseen koski se ketä tahansa oletettua. Menee jo hintsusti vainon puolelle tuollainen käytös. Aina täällä on yritetty hiljentää muitakin jotka kyseenalaistaa sen, että onko kovin järkevää sinutella jotain anonyymia vai onko se joku naisvihan hidas siirtymä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, sekin on totta mutta voi sitä silti puuttua fanaattiseen käytökseen koski se ketä tahansa oletettua. Menee jo hintsusti vainon puolelle tuollainen käytös. Aina täällä on yritetty hiljentää muitakin jotka kyseenalaistaa sen, että onko kovin järkevää sinutella jotain anonyymia vai onko se joku naisvihan hidas siirtymä
Päässäs on naisviha
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenelle teille tässä pitäisi avata ja mitä, ellei epäilykseni osu oikeaan ja toden totta yrität briljeerata sillä joillekin, että pyrit piirtämään jostain henkilöstä kuvaa hyvin epätoivoisten ja epärehellisten metetelmien kera. Loppupainossa viittauksesta en ymmärtänyt mitään (palstalla töissä, jooo…) enkä juuri häiriinny siitä, että naisena esiintyvä mies puhua pölisee muka useana henkilönä kuin viimeistä päivää tosiasioita huvittavasti lytäten. Sillä on eroa, että uskooko asiaansa vai luuleeko uskovansa asiaansa.
Typerys
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis lisään että sotkee myös mun kaipaus aloitukset
Ok, voi se olla niinkin. On vain pistänyt itselleni silmään nuo naisen aloitukset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Päässäs on naisviha
Ei ole vihaa päässä, kyllästymistä on senkin edestä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok, voi se olla niinkin. On vain pistänyt itselleni silmään nuo naisen aloitukset.
Naisena esiintyvän miehen aloitukset, eli omista tuherruksistasi puhut nytkin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Typerys
Voi ei- joku sanoi minua netissä typeräksi, pitää alkaa kerätä porukkaa
- Anonyymi
Jaa kuka varmaan monikin kaipaa miksi olisi hyvä ne asiat käsitellä ennen kun seuraavaa suhdetta edes suunnittelee
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18007321F
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Lueskellessani näitä en voi olla miettimättä, mikä syy voikaan olla, etteikö yhteyttä johonkin saa nykypäivänä, kun on tietokoneet ja internet ja kännykät sovelluksineen.
- Anonyymi
Vuosien takaisesta naisesta haaveilen yhä. En silloin uskonut, että hän haluaisi minua, vaikka silmäpeliä pelattiin. Se asia jäi vaivaamaan minua ja ehkä naistakin. m>n
- Anonyymi
Pari vuotta on siitä vai enemmän? Sivusta naiselta kysymys.
- Anonyymi
Olisiko sulla heittää joku pikku tunniste? T: Ap
- Anonyymi
Oli pakko vastata tähän naisena sivusta. Mutta osu ja upposi. Et varmasti ole kyseinen vanhempi mies, mutta ikävä on niin suuri vielä 3 vuoden jälkeenkin. Kunpa sinut nähdä saisin. (K)
- Anonyymi
Ollaanko nähty viime aikoina ?
- Anonyymi
Ei. Oletko sinä nähnyt hänet?
- Anonyymi
Ollaan maaliskuussa
- Anonyymi
Puskurit?
- Anonyymi
Kunnon puskurit oltava tässä vaiheessa.
- Anonyymi
Naiset soitteloo mulle
- Anonyymi
Iso kinkku oltava tämä tähän
- Anonyymi
Voin uskoa. Ei ole vuodet nollanneet tunteita minullakaan, vaan ikävä on edelleen. Kumpikin meistä omaa keinot yhteydenottoon.
- Anonyymi
No mikset ota sitten?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mikset ota sitten?
En ota yhteyttä ilman aidon elämän puolella tapahtunutta vinkkiä.
- Anonyymi
Kuinka pitkän ajan takaa kaipailet? Oletan, että olet mies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka pitkän ajan takaa kaipailet? Oletan, että olet mies.
Joo, mies olen. Edellisellä vuosikymmenellä pidin häntä viimeksi kädestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli jatkat kaipailua mielummin kuin teet asialle mitään.
Jos tekisit niin pääsisit elämässäsi eteenpäin kävi miten kävi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, mies olen. Edellisellä vuosikymmenellä pidin häntä viimeksi kädestä.
Ok, ei osunut.
Toivottavasti tienne vielä kohtaavat. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli jatkat kaipailua mielummin kuin teet asialle mitään.
Jos tekisit niin pääsisit elämässäsi eteenpäin kävi miten kävi.Kaipaaminen ei ole päätös, vaan se jatkuu niin pitkään kuin jatkuu. Elämähän menee joka tapauksessa eteenpäin, kaipasin tai en. Jotkut asiat kypsyvät hitaasti, eikä niitä saa tai kannata häiritä sinä aikana. Tätä olen noudattanut hänen kohdallaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä jos olet antanut ymmärtää, ettei se irl ole toivottua ja täällä toivot kuitenkin? Väärinkäsitys?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä jos olet antanut ymmärtää, ettei se irl ole toivottua ja täällä toivot kuitenkin? Väärinkäsitys?
Voihan siinä olla väärinkäsityskin, joko minä viestinyt heikosti tai hän ymmärtänyt hätäisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaipaaminen ei ole päätös, vaan se jatkuu niin pitkään kuin jatkuu. Elämähän menee joka tapauksessa eteenpäin, kaipasin tai en. Jotkut asiat kypsyvät hitaasti, eikä niitä saa tai kannata häiritä sinä aikana. Tätä olen noudattanut hänen kohdallaan.
P..kan v...ut. sanon minä. Nooh! Omapa on elämäsi...
sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
P..kan v...ut. sanon minä. Nooh! Omapa on elämäsi...
sivustaTee itse paremmin!
- Anonyymi
Käytkö otananmäellä
- Anonyymi
mikset voi ottaa yhteyttä itse sitten? oletko varattu sitten?
AP taitaa olla menettänyt puhekykynsä ja on kolmiraajahalvaantunut.
- Anonyymi
Sun jutut on omia aloituksiasi kommentoiva mies yhtä mauttomia rekkautuneena kuin ilmankin. Mikä pointti muuten esiintyä rekattuna naisena haluatko miehiltä postia vai?
Anonyymi kirjoitti:
Sun jutut on omia aloituksiasi kommentoiva mies yhtä mauttomia rekkautuneena kuin ilmankin. Mikä pointti muuten esiintyä rekattuna naisena haluatko miehiltä postia vai?
Ei tämä avaus minun ole. Profiilini kuva ilmentää toivetyttöäni, unelmatyttöäni, ja exiä. Vaikuttaa muuten siltä että vallanpitäjät ronkkivat kuvia, niitä pienennetään, sumennetaan tai jopa poistetaan.
Anonyymi kirjoitti:
"Mikä pointti muuten esiintyä rekattuna naisena"
Olen hetero mies. Luulin että nimimerkkini loppuosa "man" joka on suomeksi "mies" saattaisi riittää, mutta tosiaan, nykyäänhän on vaikka millä tahansa tavalla kieroutuneita.- Anonyymi
Breastman kirjoitti:
"Mikä pointti muuten esiintyä rekattuna naisena"
Olen hetero mies. Luulin että nimimerkkini loppuosa "man" joka on suomeksi "mies" saattaisi riittää, mutta tosiaan, nykyäänhän on vaikka millä tahansa tavalla kieroutuneita.Puhun niistä muista himmeleistä joiden kanssa käyt itseksesi keskustelua
Anonyymi kirjoitti:
Puhun niistä muista himmeleistä joiden kanssa käyt itseksesi keskustelua
En käy keskustelua himmeleiden enkä itseni kanssa.
- Anonyymi
Älkää naiset olko niin harhaisia, että kuvittelette tämän palstan kautta anonyymina laittavanne jollekin miehelle yhteydenottopyyntöjä ja sen oikean kohdehenkilön reagoivan niihin toivotulla tavalla. Se on sellaista kiusallisen työn ja vastuun siirtoa miehelle, mikä on tyypillistä naisille.
Ainut mitä voit saada aikaan, joku epätoivoinen ja epätoivottu stalkkeri saa vain lisäintoa jossakin toisaalla pommittaa jotakin toista naista yhteydenotoillaan.
Jos haluatte kontaktia johonkin henkilöön, toimikaa reaalimaailmassa, tai hyväksykää suosilla, ettei se toinen tule ottamaan yhteyttä. - Anonyymi
Tule tyttö kyytiin. Se on siinä.
- Anonyymi
Millä mennään ei ole pulaa
- Anonyymi
Huls hula meni seuraava tulossa...
- Anonyymi
Hula hula de oli esittäjänä Jore tms.
- Anonyymi
Frederik kuinka vaan
- Anonyymi
Ruottiin ¿¿¿ om kieöipää suoritetti tutkinnodsa pqkollimen kuin englantikin ...
- Anonyymi
Aivan on teh4y sekin hula hyla joskus
- Anonyymi
Jaa jaq heter Göran men Yt örqn... hula h6la onnistuuko?
- Anonyymi
Öls öls....
- Anonyymi
Ei välitä mistään?
- Anonyymi
Mieskö? Tässä aloituksessa?
- Anonyymi
Ketä sinulla on ikävä, kerro millä kirjaimella nimi alkaa
- Anonyymi
N:llä niinkuin Ninni.
- Anonyymi
Nisä nina uuhh
- Anonyymi
Täällä se lissuttaa
- Anonyymi
Heh aivan turha on turhaa
- Anonyymi
Lissushow
- Anonyymi
Yritä jotakin muuta nälillä nalli
- Anonyymi
Prööööööts!!!!
- Anonyymi
Revitkö antamani paperin? siistiä. 🙆♂️📲0️⃣4️⃣4️⃣
- Anonyymi
K nainen, et varmaan usko, mutta näiden vuosien jälkeenkin ajattelen sinua edelleen ja kaipaan sinua. Minuun voit ottaa yhteyttä milloin vaan. Haluan olla sinun tukena ja rakastaa sinua 💗
- Anonyymi
Oletko P mies? K nainen kyselee
- Anonyymi
Jiimiestä vain
- Anonyymi
Niin, et ole vastannut. Kuuntele Synttärionnittelut Radio Suomi siinä sun synttäreiden tienoilla. Jos olet se henkilö tiedät kyllä ja siinä tapauksessa sinulla on puh nro.
Se riittää. Pallo on sit sinulla- Anonyymi
Evvk!
- Anonyymi
En tiedä. Mutta kyllä sinä voit ja sinun pitääkin ottaa. Mitään et saa jos et yritä.
Sivusta - Anonyymi
Niin,ota se yhteys kun mahdollisuuksia on. Montako on vuosia kulunut kun nyt kaipaat?
- Anonyymi
En usko, etteikö sinullakin olisi mahdollisuus ottaa puhelimella yhteyttä.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053161Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391610Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951462- 921369
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461324Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1561236Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121178Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231009Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89922Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803