Vauvallani, kohta 8kk, ollut korvatulehduksia 4 kpl vajaan 2 kk:n sisään. Syönyt niihin lääkekuureja 3 kpl, mutta tulehdus uusi aina lääkekuurin päätyttyä. Nyt sain homeopaatilta ohjeen käyttää homeopaattista korvatulehdusvalmistetta nimeltä Funktionsmedel 13 H 86 FIN ja lisänä Belladonna 30CH. Onko kenelläkään kokemuksia kyseisistä valmisteista korvatulehduksen hoidossa, millaisilla annoksilla, oliko vaikutusta?
homeopatiasta apua korvakierteeseen
9
3262
Vastaukset
- opiskelija
Tuosta monivalmisteesta en osaa sanoa mitään, mutta Belladonna on hyvä aine akuutissa korvatulehduksessa. Kun lapsi on oikein raivoinen, punainen kasvoiltaan, huutaa korvakipuaan jopa unessaan. Tärykalvo pullistunut ja punainen, voi jopa tulla veristä eritettä, samalla korva on herkkä matalille äänille. Kun seuraava korvatulehdusoireilu iskee niin anna silloin heti sitä Belladonnaa. Itse opiskelen klassista homeopatiaa ja siellä käytetään ainoastaan näitä yksittäislääkkeitä. Olet varmaan saanut ohjeet omalta homeopaatiltasi kuinka näitä lääkkeitä käytetään. Toivon, että lapsesi paranee ja pääsette eroon antibiooteista.
- opiskelija
minä antaisin sitä Belladonnaa 2 raetta kielen alle (vaikka 1 periaatteessa riittää) heti oireiden tultua ja toistaisin aina annoksen, jos oireet palaavat eli tilannetta on hyvä itse seurata. Ensimmäisen päivän aikana voi antaa vaikka 3 kertaa ja sitten vähentää annoksia. Ja jos Belladonna ei auta melko pian niin siinä tapauksessa lääkeaine on väärä ja silloin pitäisi etsiä oireisiin sopiva oikea lääkeaine. Homeopaattisia lääkkeitä ei saa antaa ruoan kanssa. Lapselle voi antaa lääkkeen myös pieneen vesimäärään sekoitettuna, jos ei osaa vielä imeskellä rakeita. Toivottavasti tästä oli apua.
- ihan mitä
syötät, homeopatiasta et apua saa, mutta ei siitä haittaakaan ole.
- kokeillu
Oletko kokeillut itse kun esität näin vahvoja näkemyksiä?
- opiskelija
kokeillu kirjoitti:
Oletko kokeillut itse kun esität näin vahvoja näkemyksiä?
olen käyttänyt homeopatiaa itseeni, sukulaisiin, tuttaviin, eläimiin ja toiminut on ja monenlaisiin vaivoihin. Olen sitä mieltä, että kaikki epäilijät voisivat mennä homeopaatille hoidattamaan vaivojaan. Homeopatia toimii vaikkei siihen uskokaan, tämän on eläimet todistanut.
- N3m3cis
opiskelija kirjoitti:
olen käyttänyt homeopatiaa itseeni, sukulaisiin, tuttaviin, eläimiin ja toiminut on ja monenlaisiin vaivoihin. Olen sitä mieltä, että kaikki epäilijät voisivat mennä homeopaatille hoidattamaan vaivojaan. Homeopatia toimii vaikkei siihen uskokaan, tämän on eläimet todistanut.
Oliskos tutkimusta esittää, kliinistä verrokki testiä, jotain?!
- että hän
N3m3cis kirjoitti:
Oliskos tutkimusta esittää, kliinistä verrokki testiä, jotain?!
enää neljän vuoden jälkeen tulee vastaamaan.
- äiti
Lapsellani vuoden ajan jatkuva tulehdus, mikä ei parantunut millään antibiooteilla, putkitus ainoana vaihtoehtona edessä.
Kokeilin vielä viime tingassa homeopatiaa ja ihme tapahtui..korvat terveet - Kokenut ja onnistunut
Hei!
Poikani sairasti pienenä jatkuvia korvatulehduksia. Hänen korvansa putkitettiin 1 vuotiaana. Siitä huolimatta tulehdukset jatkuivat. Toisesta korvasta tuli putki pois mädän vuotaessa niin kovasti. Hän söi vaaleanpunaisia antibioottilitkuja ja siitä huolimatta toinenkin korva tulehtui ja alkoi vuotaa. Poika oli silloin 2,5 vuotias.
Hän oli todella huonovointinen ja makaili pitkin lattioita, ei halunnut syödä eikä juoda eikä pystynyt kivulta nukkumaan. Hermostuin hoitoihin ja tilasin homeopaattiset lääkkeet Vogelin ohjeiden mukaan.
Laitoin pojalle sipulikääreen niskaan ja annoin valveillaoloaikana kerran tunnissa homeopaattisia lääkkeitä. Belladonnaa korkillinen rakeita liuotettuna lasilliseen vettä ja sitä juotettiin kulaus kerrallaan päivän mittaan niin, että se riitti koko päiväksi. Lisäksi oli Hepar Sulfa Metoplex ja Ferrum Phosp vuorotunnein. Vaihdoin sipulikääreen uuteen aamuin illoin. Jatkoin hoitoa viikon ajan. Heti hoidon alettua poikani pystyi nukkumaan normaalisti ja mieli virkistyi. Kivut vähenivät ilman mitään muuta lääkitystä. Seuraavan viikon jatkoin Silicealla kolmasti päivässä. Siihen loppuivat korvatulehdukset. Seuraava tulehdus tuli 13 vuoden kuluttua ja jäi viimeiseksi. Nyt hän on 23 vuotta ja korvat ovat terveet. Toinen putki meni tärykalvon sisäpuolelle ja on siellä vieläkin. Lääkärit poistavat sen siinä tapauksessa, että aiheuttaa ongelmia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .794468Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503105Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631353091Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4002179Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2191296Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111203- 761197
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301064- 631056
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111983