Nainen, olen oikeasti surullinen

Anonyymi-ap

Olen ollu jo pitkään mieli maassa siitä syystä, mitä meidän välillä tapahtui, hyvää, mutta myös paljon huonoa. Alussa tutustuessani sinuun salaa mielessäni ajattelin, että tällä kertaa kyseessä on hyvä ja ymmärtäväinen nainen, sellainen, mitä olen toivonut saada kohdata ja jollaiseen olen aina halunnut tutustua. Ja varmaan olitkin sellainen, mutta olosuhteet olivat epäedullisia ja ehkä ihmisiä ympärillä, jotka sotkivat suhteemme. Mistä voin tietää, näin vain asiaa järkeilen.

Yhä rakastan sinua samalla tavalla kuin ennenkin, jopa tunne on syventynyt ja aavistus sinusta minulle sopivana naisena on vahvistunut. Monet yöt olen valvonut, olen ollut lyötynä ja odottanut ihmettä tapahtuvaksi. Ihmettä siksi, koska käteni ovat sidotut. Olen unelmoinut siitä, mitä en koskaan ole saanut kokea, saada olla sellaisen kanssa, jota todella rakastan. Rakastaa ja saada rakkautta.

Harvemmin maailmassa tapahtuu ihmeitä, tai siis tapahtuu kyllä, mutta ei minulle. Jostain syystä elämä on potkinut päähän. Silti odotan ja toivon. Ajatuksistasi en tiedä mitään. Merkitsenkö sinulle jotain? En tiedä. Tapahtuneesta päätellen en tarpeeksi. Olethan sinä meistä se parempi osapuoli, paremmilla edellytyksillä varusteltu. Elämäsi on hyvää, tasapainoista ja olet tyytyväinen nykyiseen tilanteeseesi, joten mihin minä niissä ympyröissä edes mahtuisin.

Tässä vain ihmettelen, että mihin tämä pohjaton ikävöintini perustuu, mistä se saa pontta uskoa jotain meistä. Miksi olet koko ajan mielessä vaikka ristiriidat ovat valtavia? Miksi tarjoan itseäni jollekin, joka ei tarvitse mitään, jolla on jo kaikki? Tässähän on nyt kaksi ääripäätä, sinä, jolla on kaikki hyvin, ja minä, joka olen pohjattoman onneton. Eihän tämä ole hyvä lähtökohta millekään suhteelle. Ja siksi kai ei meidän sielumme kohtaa tosielämässä. Elämme toisillemme vieraana kuin eri planeetoilla.

168

5140

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

oi kuin kaunis viesti, toivottavasti vastaus löytyy

• Anonyymi

Puuttuuko sulta koko pakka

• Anonyymi

😋😍😋😍😋😍😋😍😋

💋 ­N­y­m­f­­o­m­­­a­­­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18008149V

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

• Anonyymi

Hienosti analysoitu ..

• Anonyymi

Kauniisti ja täydellä tunteella kirjoitat. Mielelläänhän tällaisen tekstin omisi, mutta ei nyt osu kuitenkaan kohdalleen koska elämä on kaikkea muuta kuin hyvää ja tasapainoista.

Älä hyvä ihminen luovuta itsesi kanssa. Sinulla on selvästikin paljon annettavaa hänelle tunnepuolella ja jos hän tuntee vähääkään samoin, rakkaudella on varmasti tilaa kasvaa.

• Anonyymi

Sul ei ole koskaan tainnu olla yhtään korttia pakassa tyhjästä on paha nyhjästä

• Anonyymi

UUUHH. Varmasti on hyvä ja kaunis nainen. Toivottavasti te onnistutte.

• Anonyymi

Uidut. Nsmies oli håmå

• Anonyymi

Kaunis kirjoitus, mutta täynnä epätoivoa. Oletko ihan varma että naisella on kaikki elämässä täydellisesti? Jos vaikka kaipaa myös? Ei yhtään käy ilmi kirjoituksestasi, kuinka hyvin tunnette?

• Anonyymi

Tunnemme toisemme, mutta toisaalta ainakaan hän ei tunne minua kovinkaan hyvin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinäkö tunnet hänet paremmin, miten se niin..Toivottavasti saat tilanteeseen selvyyden, tunteet on välillä tuskallisia, itsekin valvon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinäkö tunnet hänet paremmin, miten se niin..Toivottavasti saat tilanteeseen selvyyden, tunteet on välillä tuskallisia, itsekin valvon.

Tutustukaa toisiinne, jos mahdollista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedän miltä tuo tuntuu, toiselta puolelta katsottuna. Minulla on sama "epätasapainoinen" tilanne, jossa hän tuntee minut paremmin kuin minä hänet. Voin sanoa, että hänellä tuskin on oikeanlaista käsitystä tunteittesi voimasta, koska tuntee sinua huonommin. Niin minä ainakin koen, en tiedä mitä hän tuntee tai ajattelee - minun on ollut aika mahdotonta lukea ja tulkita häntä koska en tunne tarpeeksi hyvin. -sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiinnostaa kysyä, näetkö naista kuinka usein?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aivan sattumalta näemme jossain. Ohimennen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Milloin ja missä näitte viimeksi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Okei, jutteletteko paljon?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko tämä poliisikuulustelu?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Odotin jotain tällaista. Mutta osa kysymyksistä on muilta kirjoittajilta, sellaista se täällä palstalla on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä paskapuhetta. Tunnette vai ette tunne?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Asuimme yhdessä vuosia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Emme tapaa koskaan. Hyvä niin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Håmå

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedän miltä tuo tuntuu, toiselta puolelta katsottuna. Minulla on sama "epätasapainoinen" tilanne, jossa hän tuntee minut paremmin kuin minä hänet. Voin sanoa, että hänellä tuskin on oikeanlaista käsitystä tunteittesi voimasta, koska tuntee sinua huonommin. Niin minä ainakin koen, en tiedä mitä hän tuntee tai ajattelee - minun on ollut aika mahdotonta lukea ja tulkita häntä koska en tunne tarpeeksi hyvin. -sivusta

Mitä "vatun tunteita". Ei ollu.

• Anonyymi

Olihan tuo kaunis teatteri on se hienoa että yritätte naisiin tehdä vaikutusta luulitko että kaikki naiset tuohon paskaan lankeaa kannattas onkia niitä inkkareita sieltä joesta välillä takas kanoottiinkin ni voisit keksiä jotain fiksumpaakin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No sä et taida tuntea itteäskään mu lycka till

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tutustukaa toisiinne, jos mahdollista.

Ihmiseen voi tutustua yksinkertaisestikin mu koitappa arvata miten siinä sulle haastetta loppuelämäksesi tiesitkö että tutustumista voi myös vaikeuttaa muuttamalla itseään hmm kuinka oppia tuntemaan ihminen joka ei halua laskea ketään lähelleen ennen kuin on varma mitä toinen hänestä haluaa ei välttis mitenkään koskaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toisen kun tuntee riittävästi että tietää voivansa luottaa tähän ei pitäisi olla mitään ongelmia edes si kun toista tuntee liikaa ei tämä voi yllättää enään mitenkään kun osaa jo ennalta arvata

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Päivittäin mä näen useitakin naisia ohimennen mitä sitte vaikea olla näkemättä ellei si ole sokea

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi kuul poliisi kuulustelukin on helpompi paikka kun istua vihasen naisen edessä piinapenkissä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä paskapuhetta. Tunnette vai ette tunne?

Kas siinäpä pulma

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Asuimme yhdessä vuosia.

Empä ol asunnu kun kahden kanssa saman katon alla ja kummankin kanssa mulla on lapsi ekan kanssa tyttö ja toisen kanssa poika

• Anonyymi

VKH

Minua alkoi itkettää, kun luin tämän tekstin. En tiedä onko jotkin suuremmat energiat nyt liikkeellä vai mikä on.

Olen samaa mieltä, että joku härvää nyt aika pahasti ja hämmentää soppaa. Minulla on ehkä aavistus tästä.

Ajattelen aivan samalla tavalla yhdestä miehestä. Hän on minun kaksoisliekkini. Uskon hänen myös ajattelevan, että hänen kätensä ovat sidotut. Minä olen ollut vähän heikompi, mutta vain ja ainoastaan hänen suuntaansa. En siis todellakaan ole parempi osapuoli. Kunnioitan häntä niin paljon.

Minun elämäni ei ole hyvää ja siihen on tulossa isoja muutoksia. En vain ole päässyt hänen kanssaan juttelemaan ja kertomaan sitä asiaa.

Minä en näe, että me eläisimme vierailla planeetoilla. Toki me olemme varmasti erilaisia. mutta niin samanlaisia. Me kuitenkin täydennämme toisiamme ja muodostamme yhden vahvan planeetan. Perkele kokonaisen universumin.

Olet rakas. Muista se.

Voitko ojentaa kätesi minulle ja tulla vastaan heti huomenna, niin jutellaan?

❤️

• Anonyymi

Häntä vastaan tulisin vaikka heti ja vaikka kontaten ja ojentaisin käteni, kummankin niistä. Tasan ei käy onnen lahjat, sanotaan. Tämä taitaa pitää ainakin tällä kertaa paikkansa. Jospa se sinun kaipaamasi tavoittaa sinut. Minulla ei sitä mahdollisuutta ole edes keskusteluun saati käsieni ojentamiseen. Sylini ja mieleni ovat olleet avoimet hänelle. Tyhjältä niissä on nyt tuntunut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Häntä vastaan tulisin vaikka heti ja vaikka kontaten ja ojentaisin käteni, kummankin niistä. Tasan ei käy onnen lahjat, sanotaan. Tämä taitaa pitää ainakin tällä kertaa paikkansa. Jospa se sinun kaipaamasi tavoittaa sinut. Minulla ei sitä mahdollisuutta ole edes keskusteluun saati käsieni ojentamiseen. Sylini ja mieleni ovat olleet avoimet hänelle. Tyhjältä niissä on nyt tuntunut.

Voi kiitos, niin minäkin toivon, että tavoitat onnesi. Uskon, että hyvä voittaa. Tsemppiä! Rakkaus siirtää vuoria.

❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi kiitos, niin minäkin toivon, että tavoitat onnesi. Uskon, että hyvä voittaa. Tsemppiä! Rakkaus siirtää vuoria.

❤️

Kiitos. Sitä myös sinulle!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos. Sitä myös sinulle!

Kiitos, sitä tarvitaan!

❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi että... Toivottavasti hän tulee syliin.

• Anonyymi

Onko sulla kaksoialiekki haaroissasi. Onko pattereita tarpeeksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

❤️

Idiot

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi että... Toivottavasti hän tulee syliin.

Ei sillä seiso. Mitä siinä istuksii.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uusi mies on jo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

❤️

Jätäppä ne naapurit rauhaan ja mene omiesi luo! Olet kiusaaja vaan ja tyhjän höpöttäjä!

• Anonyymi

Jaskaa länkytät.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Penetraatioakti onnetonta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Idiot

Kiitos.

❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jätäppä ne naapurit rauhaan ja mene omiesi luo! Olet kiusaaja vaan ja tyhjän höpöttäjä!

Aivan varmasti jätän!! Kiusaajaa sinä et kuitenkaan minusta saa tekemälläkään. Olen itse ollut kiusattu, joten tiedän miltä se tuntuu.

❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lopettakaa rumasti puhuminen

• Anonyymi

Voi kuul luulen että ihan itse joudut lähestymään häntä mu onnea toivotaan ettei ole myöhäistä kun vihdoin vuosien päästä häntä uskallat lähestyä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

❤️

Kyllä niitä siirtää ihminen itse pala kerrallaan helpoin kiveä on räjäyttää piikkaamalla siinä menee vaan hermot

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi olla voidaksesi sanoa noin pitäs sun jotenkin ottaa asiasta selvää montaks muumia sulla on jo laaksosta karannu vai onko laakso ollut aina autio

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uusi mies on jo.

Tiskikoneena kokkina taloudenhoitajana vai toisen miehen lasten vahtina

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaskaa länkytät.

Kokemuksestako tiedät tunnetko hänet kovinkin hyvin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Penetraatioakti onnetonta.

Nautinnollista se yleensä on jos naisen saa märäksi voi olla että se on onnetonta ollu sulla johtunee siitä ettei sulla riittäny taidot saada naista märäksi edes

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aivan varmasti jätän!! Kiusaajaa sinä et kuitenkaan minusta saa tekemälläkään. Olen itse ollut kiusattu, joten tiedän miltä se tuntuu.

❤️

Silti tykkäät viettää aikaa täällä kiusaajien seurassa oletko sadisti masokisti vai jotain siltä väliltä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lopettakaa rumasti puhuminen

Harkitaan sitte kun sinäkin lopetat

• Anonyymi

Aloittaja, voit varmaan jutella kaikesta IRL muualla kuin tällä palstalla ja saada selvyyden mikä teidän tilanteenne oikeasti on.
      Kukaan ei ole täydellinen, kaikilla on puutteita, huolia ja murheita, ne ei näy aina ulospäin.

• Anonyymi

Kumpa voisimmekin jutella, tai pääsisimme. Miten vain.

Kaikki tuntuu nyt ylitsepääsemättömältä. Tässäkin tökkii kummallisesti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei sulla töki kun 0 viiva maks 3 työntöö.

• Anonyymi

Näkyy.

• Anonyymi

Ethän sä puhu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos kerrankin tökkii, mee vessaan ja ota käteen.

• Anonyymi

En tiedä oletko hän mutta korjaan tuosta tekstistäsi parikin asiaa.
      Mitä tarkoitat tuolla että mitä meidän välillä tapahtui ja että toiset sotkivat??? En ole itse tietoinen mistään erityisestä mitä olisi tapahtunut mikä on vaikuttanut väleihimme.
      Toinen asia. En ole tyytyväinen elämääni . Sinut haluaisin edelleen. Rakastan sinua. Ei mikään ole muuttunut siltä osin. Ilman sinua en haluaisi enää olla.
      Ei voi varmuudella tietää oletko hän mutta kirjoitin kuten hänelle , miehelle.

• Anonyymi

Kävin täällä aikoinaan kun tuntui, että olisin halunnut jutella kaiken välillämme selvemmäksi. Käydä asioita läpi ja miettiä yhdessä, että mitä tunsimme toisiamme kohtaan.

Tänne tulo ja kirjoittaminen oli perseestä.
      Oli niin hyvää ja huonoa. Ehkä olin palstan trollin kohde tai jonkun "kettuprinssin" illuusio tai kuvittelin olevani.

Nyt kun elämäni on palasina ja olen yksin en enää tunne tarvetta kirjoittaa tänne. Joskus harvoin viivähtänyt hetkisen kuten tänään. Kirjoittanut lyhyen viestin.

Kevättalvella soitin hänen numeroonsa ja laitoin whats up viestin. Koska en kuullut mitään niin olen antanut asian olla.

Ja ällöttää tuollainen olethan meistä se parempi osapuoli, elämäsi on hyvää ja tasapainoista yms. Nykyisestä elämästäni hän ei tiedä hevon helvettiäkään.

Joten..jollet puhu tai ole yhteydessä omaan ihmisesi kanssa saat ja voit tyytyä olemaan täällä.

Mun mielestä on parempi olla pois täältä.

Levollisiin rehellisiin uniin.
      Ps. Kirjoitin kuin miettien erästä, en tietääkseni edes aapeetä.Ajatukset heräsi aloituksesta.

♡☆

• Anonyymi

Anteeksi, jos pilaan sinun tunnelmaa, mutta joskus joidenkin kohtalo on olla täällä, palstalla. Kaikille ei ole suotu lupia eikä uusia tietoja, jos entiset on muuttuneet. Näin sitä sitten joutuu olemaan täällä ja purkamaan, kunnes tämä kaikki vie sen, minkä vie. Ei tämä herkkua ole, mutta parempi kuin seinän tuijottelu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Anteeksi, jos pilaan sinun tunnelmaa, mutta joskus joidenkin kohtalo on olla täällä, palstalla. Kaikille ei ole suotu lupia eikä uusia tietoja, jos entiset on muuttuneet. Näin sitä sitten joutuu olemaan täällä ja purkamaan, kunnes tämä kaikki vie sen, minkä vie. Ei tämä herkkua ole, mutta parempi kuin seinän tuijottelu.

Mun tunnelmaa nyt ei kukaan täällä oleva voi enää pilata. Ja jos sun pitää olla täällä niin sitten oot.

Omalla kohdallani olen vapaa täällä olosta.

Se antaa tilaa hengittää muualla.

🌾

• Anonyymi

Hoo Vee

• Anonyymi

Niin kaunis ja herkästi kirjoitettu jollekin onnekkaalle.

H

• Anonyymi

Entäpä jos tuo kaikki onkin totaalisesti paskaa tai usealle naiselle tarkoitettu? Tosi herkkää uskottelua että saisi vaan naista?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Entäpä jos tuo kaikki onkin totaalisesti paskaa tai usealle naiselle tarkoitettu? Tosi herkkää uskottelua että saisi vaan naista?

Vain yhdelle naiselle on tämä viesti tarkoitettu.

• Anonyymi

Tuo kirjaimen käyttö tällaisessa on troIIausta. Yrittää mustamaalata jotain hoota!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vain yhdelle naiselle on tämä viesti tarkoitettu.

Täyttä p.skaa.

• Anonyymi

Ei tommosia kande miettiä jos on kädetki jo sidotut.

• Anonyymi

Et sä mitään halunnut muuta kuin nukkua. Sniffaa...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et sä mitään halunnut muuta kuin nukkua. Sniffaa...

Liimaa, liottimia, kaasuja yms

• Anonyymi

Ihanasti kirjoitettu jollekin, mutta ei kuulosta siltä, että olisi mulle. Olisin maailman onnellisin, jos kaipaamani mies ajattelisi tuolla tavoin.<3 Toki toivoisin, että hän tietää, että häntä rakastan, että ei tarvitse kaivata, sillä olen saavutettavissa aina.

• Nyt oli niin tunteella kirjoitettu viesti, että pakko minunkin kommentoida vähän. Umpirehellinen kirjoituksesi
      sai jossakin mun sisällä värähtämään, koska uskon tietäväni mistä puhut.
      Elämä tuntuu välillä niin epäoikeudenmukaiselta, kun se koettelee ja pistää polvilleen. Mutta koskaan ei saa menettää toivoaan. Ihmeitä kyllä tapahtuu, niihin pitää vaan jaksaa uskoa. Olethan sinäkin jo tavannut tuon naisen, josta kirjoitat, eikös se olekin jo suuri ihme? Se, että tapaa juuri itselleen kaikin puolin sopivan ihmisen on minusta ihme. Mutta ymmärrän tuskasi, koska ette ilmeisestikään ole päässeet asioissa eteenpäin. Siitä on vielä matkaa siihen, että molemmat rakastuvat ja suhde voisi alkaa. Ja se syö vahvempaakin miestä ja naista.
      Uskon, että tuo nainen ei halua itseään nostettavan mihinkään jalustalle. Hän on varmasti hyvä ja ainutlaatuinen, mutta myös inhimillinen ihminen vikoineen kaikkineen. Pitää tuntea koko paketti ja sitten päättää rakastaa häntä sellaisenaan. Ei ihan pikkujuttu ja helppo tehtävä, vai mitä? 😊

Mitähän tarkoitit tuolla, että kätesi on sidotut? Mikäli olet vankilassa, niin sitten ymmärrän, muussa tapauksessa en. Kerroit ettet tiedä hänen ajatuksiaan sinusta tai teistä, joten ainut ratkaisu on, että kysyt häneltä suoraan. Ihmiset monesti elävät kuin autopilotilla, elämä tuntuu soljuvan eteenpäin ilman sen kummempia. Ollaan tyytyväisiä näennäisesti siihen miten asiat ovat ja eletään oravanpyörässä päivästä toiseen rutiinilla. Toki ollaan onnellisia, mutta tietty tyhjyys ajoittain varjostaa elämää. Sitten saattaa tapahtua jotakin yllättävää, saattaa tavata jonkun ihmisen, joka pysäyttää, saa kouraisemaan syvältä, ihmisen joka menee ihon alle. Häntä et voi unohtaa vaikka mikä olisi. Vaikka kaikki olosuhteet ja elämäntilanteet olisi mitä. Silloin tiedät kohdanneesi jotakin harvinaista. Silloin sen eteen kandee tehdä, ei mitä vaan, vaan se tarvittava.

Näin kävi mulle, kohtasin sen mun ihmisen, mutta menetin hänet juurikin siitä syystä ettemme tehneet asian eteen sitä mitä se olisi vaatinut. Mun sydämessä on nyt huutava ikävä ja palanen pois. Mutta hänen muistoaan kannan sielussani ainiaan 🩷

Aloittajalle tsemppiä ja onnea jatkoon polullasi! 🥰

• Anonyymi

Kiitos kannustuksesta!

Viime vuosina, ja pidempäänkin, ei mieli ole ollut kovin korkealla. Tulee paha mieli ja kokee joutuneensa "koulukiusatuksi", mitä se sitten onkaan, kun ei voi tietää, mitä pahantahtoiset ihmiset voivat keksiä. Toivottavasti olen väärässä ja kyse ei ole leimatuksi tulemisesta.

Toinen vaihtoehtokaan ei kuulosta miellyttävältä, se, että olisin vain vastenmielinen ihminen.

Näitä väkisin miettii.

• Anonyymi kirjoitti:

Kiitos kannustuksesta!

Viime vuosina, ja pidempäänkin, ei mieli ole ollut kovin korkealla. Tulee paha mieli ja kokee joutuneensa "koulukiusatuksi", mitä se sitten onkaan, kun ei voi tietää, mitä pahantahtoiset ihmiset voivat keksiä. Toivottavasti olen väärässä ja kyse ei ole leimatuksi tulemisesta.

Toinen vaihtoehtokaan ei kuulosta miellyttävältä, se, että olisin vain vastenmielinen ihminen.

Näitä väkisin miettii.

Oliko tämä vastaus aloittajalta? Hieman ihmettelen "koulukiusaus* vertausta tähän tilanteeseen. Mutta mikäli koet/olet kokenut kiusaamista koulussa, työpaikalla, kaveripiirissä, perheessä, parisuhteessa tai muissa tilanteissa, olen todella pahoillani ja surullinen puolestasi 😥. Kiusaaminen sekä henkinen että fyysinen on aina väärin ja siihen pitää puuttua. Onko jokin henkilö tai taho, jolle voisit siitä kertoa?

Tuo, että koet itsesi vastenmieliseksi henkilöksi kertoo näin äkkiseltään, että jokin menneisyyden tapahtuma on saanut sinut epäilemään itseäsi ja tuntemaan olevasi jotenkin viallinen tai huono ihminen. Voi olla, että sinulla on huono itseluottamus ja itsetunto.

Uskon kuitenkin, että nuo kaikki vastoinkäymiset ovat voitettavissa ja löydät niihin ratkaisut ja keinot.

Ihanaa syksyä sinulle aloittaja! 🥰

• Anonyymi

Milläs sait viisarin värähtämään?
        Oma käsi vessassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos kannustuksesta!

Näitä väkisin miettii.

Millä sä mietit ääliö?

• Anonyymi

Mikset vaan hyväksy sitä, että nainen on tyytyväinen omaan elämään, johon sinä et valitettavasti kuulu.

Hyi miten pelottavaa olisi jos joku ajattelisi minusta noin pakkomielteisesti.

• Anonyymi

Ap: n puolesta OHI.

• Anonyymi

Käänsit kirjoituksen nurinniskoin.

Kullakin on kai omat ongelmansa. Pelätä haamuja, joita itse maalailee seinille.

Hyi, kun on erilainen ihminen ja erilainen ihmiskohtalo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käänsit kirjoituksen nurinniskoin.

Kullakin on kai omat ongelmansa. Pelätä haamuja, joita itse maalailee seinille.

Hyi, kun on erilainen ihminen ja erilainen ihmiskohtalo.

--------Elämäsi on hyvää, tasapainoista ja olet tyytyväinen nykyiseen tilanteeseesi, joten mihin minä niissä ympyröissä edes mahtuisin.-----------

Nurinniskoin? Ap kirjoitti naisen elämän olevan hyvää ja onnellista. Miksi helvetissä hän enää ap:tä kaipaisi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

--------Elämäsi on hyvää, tasapainoista ja olet tyytyväinen nykyiseen tilanteeseesi, joten mihin minä niissä ympyröissä edes mahtuisin.-----------

Nurinniskoin? Ap kirjoitti naisen elämän olevan hyvää ja onnellista. Miksi helvetissä hän enää ap:tä kaipaisi?

Kyllä voi kaivata. Miksi ei voisi? Mutta tuo toinen ei todennäköisesti.

• Anonyymi

Vieläkö sä jaksat näitä kirjoittaa?
      Sulla on nainen oikea yleisö siellä missä olet, ja se paikka ei ole netissä.

• Anonyymi

Ap:n puolesta OHI.

• Anonyymi

Vai niin tämä kommentoija. Seuraa täällä kuka kirjoittaa mitä kirjoittaa ja yrittää arvata kuka kirjoittaa. Mitä se kertoo ihmisestä, jos vielä tekee sitä vuosikausia?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ap:n puolesta OHI.

Sanonko mikä sulta on mennyt ohi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sanonko mikä sulta on mennyt ohi.

No annapa tulla vaan!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No annapa tulla vaan!

Kuse paskas.

• Anonyymi

Pitää puhua oikean henkilön kanssa eikä päättää toisen puolesta asioita.
      Mies, anna naisen päättää itse mitä hän haluaa tehdä.

• Anonyymi

Kiitos sinulle tästä näkemyksestä todella paljon.
        Koska suurin loukkaus on se että, katsotaan oikeudeksi tunkeutua toisen elämään ilman lupaa.
        Toisen ihmisen puolesta ei päätetä asioita jotka vaikuttavat koko elämään.

• Anonyymi

Ei se osaa puhua

• Anonyymi

Muutaman kerran tämän nyt lukeneena tulee surullinen olo. Älä ole onneton. Ei se hyödytä. Sekin on kuitenkin tunne jota kaikki kokee joskus. En ymmärrä miksi et voi kertoa asiasta kaivatullesi? Kuka sen estää? Ei kukaan.

• Anonyymi

Kiva lukea tällaista hyväntahtoista kirjoitusta. Kiitos!

• Anonyymi

Pelkään, että satutat minua

• Anonyymi

Miksi satuttaisin? Tietenkin jos toinen virittää honey trapin, niin voi tulla palautetta, mutta miksi muuten.

• Anonyymi

Kurvalla takaraivoon

• Anonyymi

Itse en oikeastaan suunnittele koko loppuelämää. Vaivu sen takia murheeseen. Elämä antaa mitä antaa.Eikä koskaan voi tietää miten asiat menevät ja miyä tulee tapahtumaan. Uskon siihen hyvin vahvasti jos jotain on tarkoitettu se tapahtuu kyllä. Siksipä se mitä on nyt on nyt. Tulevasta ei tiedä. Eikä tunteilla mitään voi. Niiden kanssa oppii elämään. Ei niiden pitäisi hallita koko elämää. Kaipaus kulkee sydämessä ja muistoista. Mutta on elettävä nytkin tätä hetkeä.

• Anonyymi

Kiitos rauhoittavista sanoista

• Anonyymi

Oot surkimus

• Anonyymi

Asenteesi kuulostaa minusta siltä, että et itse ole valmis laittamaan tikku ristiin asioiden edistämiseksi. Katsot vaan mitä elämä tuo tullessaan. Odotat elämää valmiina tarjottimella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Asenteesi kuulostaa minusta siltä, että et itse ole valmis laittamaan tikku ristiin asioiden edistämiseksi. Katsot vaan mitä elämä tuo tullessaan. Odotat elämää valmiina tarjottimella.

Ehkä. Mutta en koe tällä hetkellä tarpeelliseksi tehdä enää mitään. Minulla on rauha tämän asian suhteen. Tiedän mitä olen tehnyt ja mihin pystynyt. Jos tää menee näin. Minun elämäni ei siihen kaadu. Hän ei koskaan osoittunut minulle tarpeeksi selvästi että olisin hänelle edes mitenkään merkityksellinen. Minä vain kaipaa häntä siinä kaikki. Elän muutenkin niinkuin tähänkin asti.

• Anonyymi

Olet nostanut hänet jalustalle. Hän on ihan tavallinen nainen, usko pois. Hän lienee varattu, koska rivien välistä näin ajattelin lukeneeni. Mitäpä jos tutustut häneen ihan ystävänä ensin ja huomaat hänen olevan ihan normaali ihminen.

• Anonyymi

Hänenä tavallisena ja normaalina naisena häntä arvostankin ja ihailen, heikkouksineen ja puutteineen. Hänen töppäyksensä ei vähennä tunteitani häntä kohtaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hänenä tavallisena ja normaalina naisena häntä arvostankin ja ihailen, heikkouksineen ja puutteineen. Hänen töppäyksensä ei vähennä tunteitani häntä kohtaan.

No toivottavasti uskallat häneen ottaa yhteyttä. Oli hän varattu tai ei. Ystävyys voi kuitenkin tuoda jotain teille.

Muuten kirjoitus osittain resonoi, mutta itse en kaipaamani henkilön kanssa koskaan seurustellut. Ajatukset kuitenkin samoja. Itse taas olen varattu ja en sen vuoksi ota yhteyttä ja en tule ottamaan ennen kuin olen vapaa.

• Anonyymi

Ovatko asiat tapahtuneet vasta vai onko pitempi aika voitko aloittaja kertoa?

• Anonyymi

Meidän välit aikoinaan sotkettiin.
      Siitä hyvin kauan jo, mutta vieläkin hän on mielessäni ja ikävä vaan ei lopu.
      Jos hän haluaa että otan yhteyttä jollain tavalla niin joku tunniste sitten. Vaikka liittyen niihin aikoihin kun vielä oltiin ja käytiin kyläilemässä..
      Minulla yksityinen numero ollut ikuisuuden joten ei löydy hakemalla.
      Ehkä ajattelen häntä liikaakin. Tuntuu että se jotenkin vaikuttaa häneen.
      En ole häntä koskaan unohtanut vaan ainut ajatus aamulla ja viimeinen iltaisin hän on ❤️
      - nAinen

• Anonyymi

Älkää ihmiset päästäkö ketään suhteiden väliin sotkemaan. Se on niin turhaa kuin vain voi olla turhaa. Ei ap ja ensimmäinen kommentti tähän aloitukseen.

• Anonyymi

Nössö mies.

• Anonyymi

En tiedä kenelle tarkoitettu, mutta jos kyseessä on minua paljon nuorempi henkilö, niin se on ollut täysin varmaa jo yli neljän vuoden ajan, etten halua olla missään tekemisissä kanssasi koskaan! Toive on ettet koskaan yritä ottaa minuun yhteyttä millään tavalla!

• Anonyymi

Minun kphde on nuorempi ja odotan että päästäisi eteenpäin. Myös ex pitkä liitto oli nuorempi.

• Anonyymi

Oletko tehnyt aloituksen ex vaimollesi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko tehnyt aloituksen ex vaimollesi?

Kenelle vaimoistani? Olen turkkilainen.

• Anonyymi

Jos tämä olisi minulle. Ei elämäni ole sellaista, kun joskus halusin/toivoin sen olevan. Mutta olen viisastunut, minulla on asiat riittävän hyvin. En ole parisuhteessa, minun vastuullani on arjen pyöriminen kaikella tapaa. Keskitys siihen, missä olen onnistunut ja saanut aikaan, en siihen, mitä minulta puuttuu.

• Anonyymi

Erittäin hyvin sanottu siellä takana!

- Keitetty porkkana

• Anonyymi

Kumpi halusi erota?

• Anonyymi

No perk3le tsemppiä. Kyllä elämä kantaa.

• Anonyymi

Kuvitelmia. Et ole kysynyt

• Anonyymi

Kesäkurpitsa uidduun.

• Anonyymi

Vedä kiikkua

• Anonyymi

Rakastuminen tapahtuu usein kun asiat eivät ole mitä parhaiten. Se voi olla jopa pakkokeinokin omasta tilanteesta. Rakastuminen mahdottomaan taas voi olla tapa kiertää se mitä pelkää. Rakastumista oikeasti. Ja jää kiinni kangastukseen. Unelmamaa on yksinäinen paikka elää.

Sitten taas omanarvon tunnettakin polttava halu jollain tapaa mahdollista rakkausobjektia kohtaan, se mikä tuhoaa varmuudet, uskomukset ja periaatteet. Se kun alkaa epäillä kaikkea. Pidätteleekö siinä enemmän moraali vai pelko. Kun jokin sisäinen henkinen jarru estää sanomasta sanoja, ottamasta askelta. Ihmiset, joilla on intohimoa, iloa ja vähän tunteellisia katkoksia voivat olla upeaa seuraa, aikansa.Mutta ollaksemme rehellisiä, samalla usein myös kovin itsekkäitä, egoistisia ja narsistisia. Ja vastaavasti myötätuntoiset, vilpittömät ja erittäin rehelliset ihmiset ovat ihailtavia, mutta myös ehkä riskejä vältteleviä, ylivarovaisia ​​ja tylsiä.

Ja mitä oli ennen kuin itsestä tuli tämä umpikuja. Se millainen henkilö teki vaikutuksen kertoo omasta moraalisesta perustuksesta. Tai millaisia ihmiset ovat tämän ihailemasi ympärillä. Onnellisia vai hylkyjä.

Elämässä pitää olla tarkoituksen tuntua. Että harkitsee eikä sabotoi elämäänsä impulsiivisuudella.

• Anonyymi

Pakkokeino sellaisessa tilanteessa, kun menettää itselleen jotain äärimmäisen tärkeää. Niin tapahtui kaksi kertaa elämässä, mutta kummallakaan kerralla ei ollut mitään tarvetta tutustua ihastumaansa ihmiseen. Tunteet kestivät aikansa ja loppuivat, eikä sitä ihmistä enää tavallaan ollut, koska kaikki oli vain kuvitelmissa.

• Anonyymi

Minusta ihminen voi olla kaikkea kuvailemaasi, intohimoinen, iloinen, narsistinen, myötätuntoinen, ylivarovainen jne. Eri asia on, kenen kanssa haluaa elämänsä jakaa ja kenen kanssa sovittaa yhteen nuo piirteet. Eikä ihminen ole mielestäni vain onnellinen tai hylky. Voi olla molempaa ja usein onkin. Sekä impulsiivisuudella että harkinnalla on paikkansa.

• Anonyymi

Täytyy vain koittaa pärjätä ja olisi jo toivottavaa että pikku hiljaa tulisi rauha maan päälle, ja mitä nopeammin sen parempi, jotenkin, tuntuu että minut on viety, asioiden äärelle, johon minulla ei ole osaa eikä arpaa, ja, kaikki vaativat selityksen asioihin, joihin en todellakaan tiedä vastausta, kaikki, vain haluavat sotia, missä ei ole mitään järkeä, millään tavalla, ensiksi Venäjän kanssa rauha, ja, siitä kaikki lähtee eteenpäin,

• Anonyymi

Kauniista kaipausketjusta tuli oksennus. Surullista.

❤️

• Anonyymi

Mitäs petit !!!!!!!!!!!!!!!!

• Anonyymi

Kuka petti ja kenet? Juttele hyvä ihminen oikeassa elämässä henkilön kanssa, jota syytät pettämisestä. Ja jos kaipaamasi henkilö on eri ihminen niin tietysti myös hänen kanssaan.

Väärinkäsitykset pitää selvittää ja myös mitä toiset henkilöt ovat sotkeneet suhteita.

• Anonyymi

KERTOISITKO NAISEN ALKUKIRJAIMEN

• Anonyymi

Eikä täällä ole adminia töissä. Obs! Karmeaa kielenkäyttöä.

Ps. Surkeista kommenteista näkee, miten maailman onnellisimman kansan lapset voivat pahoin.

• Anonyymi

Täällä ei kannata olla päiväsaikaan ollenkaan. Klo 16-17 alkaa tulla normaalimpaa sakkia paikalle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä ei kannata olla päiväsaikaan ollenkaan. Klo 16-17 alkaa tulla normaalimpaa sakkia paikalle.

Niin ja tottakai yön tunteina sekojoukkoa löytyy myös.

• Anonyymi

Rakastin sua aivan hulluna

• Mikäs tulevaisuuden Miljardööri täällä haikailee jonku perään!

Ei ole minun, koska miehet jotka on minut jättäneet, kun oli vaikeaa tietää tasan tarkkaan että takaisin ei tarvi tulla nyt, kun asioita olen saamassa kuntoon!

Tosi mies olis sanonut : Anna minun auttaa niin saat asias nopeampaan kuntoon!

Samalla tavalla olis toimineet oikeat kaverit sekä ystävät!

Mikään ei ole niin säälittävämpää, kuin mies joka lähtee uuden pillun perään ja alkaa vinkumaan takaisin.

• Anonyymi

Täytyy sanoa etten usko aloituksen olevan noin karkealle ihmis tyypille vaikken tiedä kuka aloittaja edes on.

• Anonyymi

Tämä kommentti kyllä kertoo kirjoittajasta itsestään ja tämän seuralaisista enemmän kuin aloittajasta...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä kommentti kyllä kertoo kirjoittajasta itsestään ja tämän seuralaisista enemmän kuin aloittajasta...

Tämä siis sivusta vain.

• Heti, kun mulla on rahaa niin paljon, että pystyn huoleti jakelemaan kaikille SUOMALAISILLE niin kyllä jaan.

Tuota teen kokoajan niin saan suomalaista onnellisia, koska ollaan ansaittu sekä nöyrrytty muiden kansojen edessä omassa maassa enemmän, kuin kukaan muu.

Itseä pitää ensin oppia rakastamaan sekä arvostamaan.
        Suomalaista vanhuksista opetellaan pitämään nyt huolta, koska MEILLÄ SUOMALAISILLA on vanhuksia omassa suvussa ja ulkomaalaisilla EI OLE.

Vanhus = Turva
        Lapset kyllä pärjää, mutta vanhukset ei ilman meidän apua.

Rakkautta Isänmaata ja omia vanhempia sekä heidän vanhempia kohtaan on suurinta rakkautta ja tuolla saadaan RASISTIT häpeämään, koska he syrjii meitä

• Holomanämmä kirjoitti:

Heti, kun mulla on rahaa niin paljon, että pystyn huoleti jakelemaan kaikille SUOMALAISILLE niin kyllä jaan.

Tuota teen kokoajan niin saan suomalaista onnellisia, koska ollaan ansaittu sekä nöyrrytty muiden kansojen edessä omassa maassa enemmän, kuin kukaan muu.

Itseä pitää ensin oppia rakastamaan sekä arvostamaan.
        Suomalaista vanhuksista opetellaan pitämään nyt huolta, koska MEILLÄ SUOMALAISILLA on vanhuksia omassa suvussa ja ulkomaalaisilla EI OLE.

Vanhus = Turva
        Lapset kyllä pärjää, mutta vanhukset ei ilman meidän apua.

Rakkautta Isänmaata ja omia vanhempia sekä heidän vanhempia kohtaan on suurinta rakkautta ja tuolla saadaan RASISTIT häpeämään, koska he syrjii meitä

Tuo muualla Suomessa asuville, koska olen Inarissa ja täällä on muita sotkuja joten täällä mennään ensin paikallisten tasolla ja muu Suomi rakastaa vanhempiaan ja heidän vanhempia. Jos ei ole omia niin suvussa tai naapurissa ihan varmasti on joku vanhus josta voi huolehtia.

Mulla on niin paljon vanhuksia joita autan koska heidän omaiset asuu muualla ja ovat jättäneet heidät oman onnensa nojaan.

• Anonyymi

älä luovuta though. Jos toi nainen lähtee eikä tule takaisin älä jää itkee. Odota tulevaa rakautta rakas

• Anonyymi

Kenet sinä luulit saavas tällä itkuvirrellä pitää naiselta jo puolet pakasta olla kateissä joka tähän veisuun lankeaa

• Anonyymi

Aloituksesta kihosi kyyneleet, vaikkei tässä minua tarkoitettukaan.
      Hän tuskin kirjoittaisi noin minusta tai en voi enää tietää mitä ajattelee tai tuntee.
      Hitsi että pitää olla herkkis.

Rohkeutta ja onnea sinulle.

• Anonyymi

Kiitos kauniista kommentista. Sanat, jotka kirjoitin lähtivät sydämestä hänelle. Kirjoitus on huuto hänelle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos kauniista kommentista. Sanat, jotka kirjoitin lähtivät sydämestä hänelle. Kirjoitus on huuto hänelle.

Kyllä minä tuon huudon kuulen sisimmässäni. Miten voisin olla kuulematta? Tulet myös uniini aika usein, ja siitäkin tiedän, että kaipaat minua.

Sanon tämän nyt aika suoraan: tänne kirjoitetut sanat eivät merkitse minulle mitään. Ne eivät ole oikeaa rakkautta. Jos mietit historiaamme niin huomaat, ettet koskaan ole oikeasti osoittanut minulle, että välittäisit minusta. Et koskaan. Pelkkä sinun tunteesi, ilman tekoja, ei ole rakkautta.

Et voi koskaan saada rakkautta keneltäkään, niin kauan kuin et pysty osoittamaan sitä oikealle ihmiselle suoraan. Meidän aikamme on ohi, ja se oli sinun valintasi. Älä unohda sitä.

• Anonyymi

Tää vois osuta ja upota mut ei ehkä. Oltiin joskus soulmate yhden P miehen kanssa. Edelleen meillä ajatuksen tasolla mätsää mutta itse en ollut aikoinaan valmis suhteeseen joten tiemme erkani. Edelleen kyllä keskustellaan mutta toinen seurustelee. Jollain tapaa jos pääsis ajassa taaksepäin ehkä sitä vois asiat tehdä toisin mut nyt uskon et ehkä jos meijät ois tarkotettu yhteen niin jokin sit meidät yhdistäis. Ja tosiaan en halua mennä kenenkään suhteen väliin. Joku siis ikävöi edelleen sitä kaikkea meidän yhteistä aikaa kun tehtiin yhdessä kaikenmoista ja aika vain katosi, jotenkin enemmän se oli kuitenkin semmosta kaverillista se meidän yhteiselo mitä sillon joskus oli.

• Anonyymi

Tietääkö hän sinun olevan onneton? Miten olet tuonnut itsesi esille.
      Näissä asioissa suurimmat esteet on henkilöt itse. Hienosti kirjoitettu.

• Anonyymi

Ei hän tiedä, mutta ehkä jotain voi aavistaa. Itse en ole asiaa tuonut esille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei hän tiedä, mutta ehkä jotain voi aavistaa. Itse en ole asiaa tuonut esille.

Tietääkö edes mitä ajattelet hänestä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tietääkö edes mitä ajattelet hänestä?

Kyllä hän jotakin tietää. Mutta ei ehkä tunteideni syvyyttä. Olen hänelle asiasta puhunut, joskin kevyttä ilmaisua käyttäen.

Onhan sekin mahdollista, että vaistoaa sen kuinka vakavissani on ja juoksee karkuun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä hän jotakin tietää. Mutta ei ehkä tunteideni syvyyttä. Olen hänelle asiasta puhunut, joskin kevyttä ilmaisua käyttäen.

Onhan sekin mahdollista, että vaistoaa sen kuinka vakavissani on ja juoksee karkuun.

Taidat olla epäselkeä ulosannissasi ja sen takia juoksee karkuun?

• Anonyymi

Niin vain sinun kuvitelmissasi ja mielikuvissa koska olet niin pohjattomasti ihastunut luomaasi täydelisyyskyvitelmaan siitä naisesta ...
      Oletko koskaan edes kysynyt Naiselta mitään mahdolisista ongelmista tai hänen elämänsä haasteista . Et tietenkään ...

Etpä niin .
      Et tiedä vielä mitään ...
      Nyt on aika selvitellä ja pistää itsensä likoon
      Ja elää elämää kohti uutta ...

Meet ja selvität asiaa ennenkun
      mielikuvitus lähtee liikaa laukalle .
      Riskinä on että ...
      Pahimillaan menetät koko pelin ..
      Pilvilinna romuttuu ja haaveet kaatuu ...
      Kun se toinen osapuoli ei miettikää suo tai
      Kaikki ei oo niiku ajattelit .
      Se on vain yks opwttava kokemus lisää sitten .

Mutta parhaimmillaan voikin alkaa jotain aivan ihanaa teille kahdelle ...
      Mieti et teillä voi olla jotakin yhteistä ...
      Teillä voi olla jopa yhteisiä ongelmia ..
      Ootte niin samnkankaltasia että haluatte muuttaa ja korjata samoja asioita ja epäkohtia tässä ajassa ja elämässä. teissä ja ympäristössä...
      Ns kuulutte yhteen ja teidän pitikin kohdata.

Sinun seuraava tehväsi ja askeleesi on edetä häntä kohti irl elämässä ja tehdä kaikesta mahdollista...
      Onnea matkaan teille ...🥰

Naiselta sivusta.

• Anonyymi

Ap. Tuskin olet minulle kirjoittanut, mutta vastaan sinulle kuin ihmiselle, jota itse ikävöin. Ehkä saat uusia oivalluksia omaan tilanteeseesi.

Myös minä kaipaan sinua, mutta olen yrittänyt hiljalleen hyväksyä sen, ettei meistä tule mitään. Ethän ottanut enää vuorollasi minuun yhteyttä. Ymmärrän mitä tarkoitat sillä, että minulla olisi enemmän edellytyksiä. Mutta myös minä ajattelen niin sinusta ja siksi pahoitin mieleni siitä, ettet enää jatkanut yhteydenpitoa. Koin etten kelvannut sinulle. Jokaisen toiveen kipinän siitä, että kuulisin vielä sinusta, tukahdutan uskottelemalla itselleni, että olet jo jatkanut kiireisessä elämässäsi matkaa eteenpäin ja nähnyt parhaaksi unohtaa minut.

Mitä tulee menneisiin tapahtumiin, niin valinnat joita jouduin tekemään eivät kuvastaneet tunteideni suuruutta sinua kohtaan, vaikka meidän tulevaisuuteen vaikuttivatkin. Olin toiveikas ettet katoaisi. Elämästäni olen halunnut antaa sinulle tietoisesti normaalin ja tasapainoisen kuvan, koska samaa vakautta haluaisin tuoda myös meidän suhteeseemme. Mustasukkaisuuden jota molemmat kokisimme, on käsiteltävissä, sillä minulle sinä olet ainutlaatuinen. Sinun vuoksesi olisin valmis kääntämään koko elämäni ylösalaisin, joten sinun ei tarvitse miettiä mihin siinä mahtuisit.

Rakastan sinua.

• Anonyymi

Olipa kauniisti kirjoitettu. Toivottavasti saat vielä tietää voihan ajatella sinustakin samalla tavalla. Hänellä voi myös olla kädet sidotut. Surettaa, kun ihmiset elävät joskus pakostakin huonoissa suhteissa vaikka sydän sanoo muuta. Rakenteet ovat ehkä niin jämähtäneet vanhastaan, että niitä on vaikea mennä purkamaan. Olen kuitenkin varma, että jos kaksi ihmistä tuntee samalla tavalla ja tietävät, että toinen on se toinen puoli niin edelleen se Kohtalo järjestää vielä asiat. Siihen kohtaloon olen myös uskonut jo pitkään vaikka kuinka on seinä ollut vastassa. Voimia ap usko sinäkin siihen kohtaloon niin että asiat järjestyy vielä ei kait muuta ole tehtävissä kuin uskoa 💕🌻☀️

• Anonyymi

Elämäni ei ole yhtään tasapainoista ja tulevaisuutta on mahdotonta suunnitella viikkoa pidemmälle ajalle.
      Olen pohtinut ajatusta seurustelusta ja se tuntuu päivä päivältä etäisemmältä vaihtoehdolta.
      Pitäisi aina miettiä mitä itse voi tarjota toiselle elämään, eikä sitä mitä itse kaipaa. Kykeneekö rakastamaan toista sellaisena kun hän on, vammoineen ja vikoineen.. Kykeneekö hyväksymään että toinen saa päättää suhteen halutessaan ja lähteä pois.. Ja millaista nykyään seurustelu edes on? Pohtiessaan kriteereja ja haaveita luo automaattisesti ruusuisia mielikuvia utopisesta tilanteesta, joka jatkuu ikuisuuden.

• Anonyymi

"Kykeneekö hyväksymään että toinen saa päättää suhteen halutessaan ja lähteä pois."

Tuo on ehkä se pahin jarru. Ennemmin melkein olisi yksin kuin yrittäisi ja sitten tulisi heivatuksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Kykeneekö hyväksymään että toinen saa päättää suhteen halutessaan ja lähteä pois."

Tuo on ehkä se pahin jarru. Ennemmin melkein olisi yksin kuin yrittäisi ja sitten tulisi heivatuksi.

Rakkaus ja rakastaminen on ihana asia. Kaksi ihmistä tekevät suhteen yhdessä.
        Suhteen loppumista ei kannata etukäteen pelätä. Kukaan meistä ei ole ennustaja.

• Anonyymi

Olet hyvä näyttelemään ! Et ole ainoa teitä saman tapasia on muitakin näytelwtte Hyvin. Rakastunuttutta! KYLLÄ teidät tiedetään , Aikana nne käytätte Henkisesti hyväkseen ja sitten haistatatte paskat tällä hyvä uskiisella naisella!

SE ON NIIN TÄTÄ!

Alofeeja hyvästä esityksestä !

👏

• Voi harmi, et ole saanut pillua.

• Anonyymi

Hei Sadie boy, bottle up some tears for Sahara! 🪣📬🛫

Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      29
      3075
    2. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      119
      1255
    3. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      6
      1087
    4. Koetko sä mitään

Syyllisyyden tunteita siitä mitä teit mulle?
      Ikävä
      58
      971
    5. Mies muistatko kun näit

Mut ensimmäisen kerran? Missä se oli? Hyvää yötä.
      Ikävä
      66
      925
    6. olet kaiken rakkauden arvoinen

Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy
      Ikävä
      26
      907
    7. Olisi kiva

Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä
      Ikävä
      38
      881
    8. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      163
      858
    9. Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?

Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.
      Ikävä
      65
      844
    10. Oot mun koko maailma

Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹
      Ikävä
      75
      784
    Aihe