Hauska tämä Pilliruokinta Buddhalainen Tyttö 2010 Neitinen yläluokan Thaimaalaisiin piireihin ujuttautunut kahdelta exältä ulkoruokintaan pistetty maailman täydellisin mies, joka tarvitsee miehisyytensä pönkittämiseksi hormooneja ja vertaistukea faniltaan Suomi 24 Pattayan matkailupalstalla eläessään haaveilluusioelämäänsä internetissä uskoen jopa itse päiväuniinsa.
Kestotilauksen johdosta.
5
181
Vastaukset
- Anonyymi
On todella kova ja kokenut tyyppi. Ihan sama mikä aihe, vauvasta eläkeläisiin, rakentamisesta tähtiin, toimeentulotuista miljooniin, kaikki terveydet ja sairaudet, kaikki aiheet wikin ja googelin tarkkuudella omia kokemuksia. On elänyt koko elämänsä ja edelleenkin olosuhteissa jossa täytyy olla valmiustilassa väkivallalla eliminoida mahdollisia uhkia jotka kohdistuu itseensä, läheisiinsä, pitäen itseänsä fitnespeppukuntoisena sekunneissa pilliruokintaan vastustajat vaan piip piip ja tuut tuut.
- Anonyymi
Syylänaama Arskalla kävisi kateeksi assan vessan kassaakin jos täällä sellainen olisi. Ihan tavallinen mieshän tuo kymppi on juttujen perusteella joka kunnioittaa thaimaata kotimaanaan eikä valita joka asiasta.
- Anonyymi
Joo ihan tavallinen mies, toden totta, kyllä näin on, ei pidä ymmärtää häntä väärin, tai fani puuttuu asiaan.
- Anonyymi
Pilliruokintamies on isähahmosi Ravintola Bucciksesta, tunnettiin tuolloin numeromiehenä ja oli ihan samat jutut kuin nykyäänkin. Sensukka uhkaili hesan pesisjengillä että alkaa polvet paukkuu.
Miljoonajahti oli ajettu hesaan juuri Phuketista tyttärelle Kulosaareen, joka myöhemmin vaihtui Kaskisaareksi kun ei oikein tuo muisti pelaa.
Bumba kävi myymässä miljoonakämpän Räikkösen naapurista.
Menee pahan kerran sulla sekaisin nuo hahmosi ja kuka sanoi mitä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161658
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361396Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1621236- 1431199
- 521135
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1061082- 571071
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1161026Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46949