Eli kyseessä on mõkijä yamaha raptor 350 josta Runko vääntynyt pahasti. Olisiko joku kokata korjaa/suoristaa mõnkijän runkoja ja paljonko se maksaisi mialuiten Pirkanmaalla tai satakunnassa
Yamaha raptor 350 Runko mennyt
10
359
Vastaukset
- Anonyymi
Löysitkö tekijän? Mitä maksoi?
- Anonyymi
löysin.likaa,lähes käytetyn koko mönkijän hinnan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Auttaisiko pesu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannataisko itse ruveta oikomaan runkoja ku välineet lõytys🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannataisko itse ruveta oikomaan runkoja ku välineet lõytys🤔
Tuollaiset vanhat romut tulee toimittaa Kuusakosken kierrätyslaitokselle.
Siellä ne painetaan pieneen siistiin paaliin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuollaiset vanhat romut tulee toimittaa Kuusakosken kierrätyslaitokselle.
Siellä ne painetaan pieneen siistiin paaliin.Jos ei vanhat mönkijänromut kelpaa sinne Kuusakoskelle,
niin ehkä tuo moottorikelkkapurkaamo ottaa vastaan.
https://moottorikelkkapurkaamo.com/monkijat/ - Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18009202p
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Tietenkin asiaan vaikuttaa se, että onko vakuutus korvannut, jolloin oikaisua ei saa tehdä itse tai jos tekee itse, niin siitä hommasta pitää löytyä hyväksytty mittauspöytäkirja.
Tämä siis, jos mönkijä on rekisteröity.- Anonyymi
No sieltähän tuli kommenttia oikein kokemuksen syvällä rintaäänellä.
Vai tuliko sittenkään?
Ensimmäinen pysyvä muodonmuutos johonkin putkirakenteeseen tulee jo
tehtaalla tekovaiheessa, esim. ( putkirunko tai ohjaustanko ) kun ne taivutetaan
piirustusten mukaisiin mittoihin.
Seuraava pysyvä muodonmuutos tulee, kun kyseinen ajoneuvo kolaroidaan,
eli vääntyy siis joko se ohjaustanko tai putkirunko.
Ja se kolmas pysyvä muodonmuutos tulee kun kyseisiä osia oikaistaan,
(tai ainakin yritetään) oikaista alkuperäisiin mittoihin.
Tässä kohtaa metallin vääntölujuus, murtolujuus ynnä muut ominaisuudet
eivät ole enää sillä tasolla kuin valmistaja ne alunperin on tarkoittanut. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sieltähän tuli kommenttia oikein kokemuksen syvällä rintaäänellä.
Vai tuliko sittenkään?
Ensimmäinen pysyvä muodonmuutos johonkin putkirakenteeseen tulee jo
tehtaalla tekovaiheessa, esim. ( putkirunko tai ohjaustanko ) kun ne taivutetaan
piirustusten mukaisiin mittoihin.
Seuraava pysyvä muodonmuutos tulee, kun kyseinen ajoneuvo kolaroidaan,
eli vääntyy siis joko se ohjaustanko tai putkirunko.
Ja se kolmas pysyvä muodonmuutos tulee kun kyseisiä osia oikaistaan,
(tai ainakin yritetään) oikaista alkuperäisiin mittoihin.
Tässä kohtaa metallin vääntölujuus, murtolujuus ynnä muut ominaisuudet
eivät ole enää sillä tasolla kuin valmistaja ne alunperin on tarkoittanut.Juuri sitä yritin sanoa, että ei saa tehdä itse, jos katsastus vaatii mittauspöytäkirjan.
Siitä päästään siihen, että salliiko valmistaja rungon oikaisun ja missä määrin.
Jos valmistaja ilmoittaa korjausohjeissa, että runkoa ei saa oikaista, vaan se pitää vaihtaa, niin eihän siihen jää paljon vaihtoehtoja.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384659Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203195Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2722376Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532247- 1652079
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131642M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151289