Miten voin purkaa vihaa

Anonyymi-ap

Älkää sanoko hengähdä hetki ja mieti tai laske 10 ne alkaa vaa v***tutaa enemmän

13

602

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minulle death metal tai yleensäkin brutaalimpi metallimusiikki toimi aikoinaan hyvin. Nykyään olen masennuslääkkeillä ja elän aika lailla erakkona, joten vihantunteita ei niin vahvana enää esiinny.

    • Anonyymi

      Tampereella on vihahuone 😄

    • Anonyymi

      Hei, mä keksin, mä keksin! Kokeile bibliodraamaa. Mene metsään. Asetu Juudas Iskarioitin rooliin, mutta niin, että polvistutkin Jeesuksen eteen ja kadut aidosti Hänen kavaltamistaan. Itket katkerasti kuin Pietari kieltäessään Jeesuksen. Huudat joko kohtalaisesti ääntäsi käyttäen tai mielessäsi: "Mä kadun, armahda mua syntistä!" Luovutat 30 hopearahaa alkuseurakunnalle, jos fariseukset eivät niitä enää penää. Uudistut hengellisesti ja lukeudut jälleen 12 apostoli joukkoon.

      Jos tämä ei tepsi, niin ei mikään. No, hieman kuivaa huumoria sallittakoon, mutta hengellinen lähestymistapa varmasti ihan oikeasti tepsii. Tarkoitin siis sitä.
      Voimia!

    • Anonyymi

      Lyö päätäsi seinään. Hakkaa niin kauan että tulee joku muu tunne tilalle. Auts💩

      • Anonyymi

        Miksi tunteista pitäisi rangaista itseään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi tunteista pitäisi rangaista itseään?

        Tunteensakin voi valita.Ja saa. Ei ole pakko ruokkia vihaa,negatiivisuutta jne. Se on itsestä kiinni💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunteensakin voi valita.Ja saa. Ei ole pakko ruokkia vihaa,negatiivisuutta jne. Se on itsestä kiinni💩

        Ei voi valita. Jos on jostakin tapahtuneesta asiasta vihainen niin on vihainen. Ei sitä vihaa tarvitse erikseen ruokkia. Vaikka jäisi vellomaankin vihan tunteeseen, niin sekään tuskin on oma valinta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei voi valita. Jos on jostakin tapahtuneesta asiasta vihainen niin on vihainen. Ei sitä vihaa tarvitse erikseen ruokkia. Vaikka jäisi vellomaankin vihan tunteeseen, niin sekään tuskin on oma valinta.

        Kuules,olen vihannut minäkin. Lapsuuden juttuja. Puolet elämästä meni täysin hukkaan. Senkin ajan olisi voinut paremmin käyttää kun olisi osannut kautta oivaltanut. Parempi myöhään kun ei milloinkaan. Vihalla kuluttaa ainoastaan vuosia elämästään. Kuin veskistä alas vetäisi. Jotain kun päässä naksahtaa oikeaan suuntaan niin jo elämä muuttuu. Mutta päätä saa lyödä seinään jos huvittaa,niin kauan kuin huvittaa. Onneksi enää ei huvita👍💡💩


    • Anonyymi

      Nyrkkeilyhanskoilla säkin mätkimistä. Mikään ei vedä vertoja sille. Kannattaa olla ne nauhat kiedottuina käsien ympärille jotta rystyset eivät avaudu. Vielä tärkeämpää, että ranteiden ympärille nauhaa jotta ranteet säästyvät. Sellainen tietynlainen kovuus ja jäykkyys pitää käsissä olla jotta ranteet pysyvät terveinä.

    • Anonyymi

      Kävele 5000km.

    • Anonyymi

      Ja kaikki aina sanoo "älä välitä" sanoja ja silti sanotaan "miltä itsestä tuntuu". Tämä tilanteen ironia on niin ällöttävää.

    • Anonyymi

      Raivo siivoa.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1475
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      156
      1159
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1040
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      907
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      82
      850
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      65
      773
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      757
    8. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      733
    9. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      728
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      44
      702
    Aihe