Älkää sanoko hengähdä hetki ja mieti tai laske 10 ne alkaa vaa v***tutaa enemmän
Miten voin purkaa vihaa
13
631
Vastaukset
- Anonyymi
Minulle death metal tai yleensäkin brutaalimpi metallimusiikki toimi aikoinaan hyvin. Nykyään olen masennuslääkkeillä ja elän aika lailla erakkona, joten vihantunteita ei niin vahvana enää esiinny.
- Anonyymi
Tampereella on vihahuone 😄
- Anonyymi
Hei, mä keksin, mä keksin! Kokeile bibliodraamaa. Mene metsään. Asetu Juudas Iskarioitin rooliin, mutta niin, että polvistutkin Jeesuksen eteen ja kadut aidosti Hänen kavaltamistaan. Itket katkerasti kuin Pietari kieltäessään Jeesuksen. Huudat joko kohtalaisesti ääntäsi käyttäen tai mielessäsi: "Mä kadun, armahda mua syntistä!" Luovutat 30 hopearahaa alkuseurakunnalle, jos fariseukset eivät niitä enää penää. Uudistut hengellisesti ja lukeudut jälleen 12 apostoli joukkoon.
Jos tämä ei tepsi, niin ei mikään. No, hieman kuivaa huumoria sallittakoon, mutta hengellinen lähestymistapa varmasti ihan oikeasti tepsii. Tarkoitin siis sitä.
Voimia! - Anonyymi
Lyö päätäsi seinään. Hakkaa niin kauan että tulee joku muu tunne tilalle. Auts💩
- Anonyymi
Miksi tunteista pitäisi rangaista itseään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi tunteista pitäisi rangaista itseään?
Tunteensakin voi valita.Ja saa. Ei ole pakko ruokkia vihaa,negatiivisuutta jne. Se on itsestä kiinni💩
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunteensakin voi valita.Ja saa. Ei ole pakko ruokkia vihaa,negatiivisuutta jne. Se on itsestä kiinni💩
Ei voi valita. Jos on jostakin tapahtuneesta asiasta vihainen niin on vihainen. Ei sitä vihaa tarvitse erikseen ruokkia. Vaikka jäisi vellomaankin vihan tunteeseen, niin sekään tuskin on oma valinta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei voi valita. Jos on jostakin tapahtuneesta asiasta vihainen niin on vihainen. Ei sitä vihaa tarvitse erikseen ruokkia. Vaikka jäisi vellomaankin vihan tunteeseen, niin sekään tuskin on oma valinta.
Kuules,olen vihannut minäkin. Lapsuuden juttuja. Puolet elämästä meni täysin hukkaan. Senkin ajan olisi voinut paremmin käyttää kun olisi osannut kautta oivaltanut. Parempi myöhään kun ei milloinkaan. Vihalla kuluttaa ainoastaan vuosia elämästään. Kuin veskistä alas vetäisi. Jotain kun päässä naksahtaa oikeaan suuntaan niin jo elämä muuttuu. Mutta päätä saa lyödä seinään jos huvittaa,niin kauan kuin huvittaa. Onneksi enää ei huvita👍💡💩
- Anonyymi
Nyrkkeilyhanskoilla säkin mätkimistä. Mikään ei vedä vertoja sille. Kannattaa olla ne nauhat kiedottuina käsien ympärille jotta rystyset eivät avaudu. Vielä tärkeämpää, että ranteiden ympärille nauhaa jotta ranteet säästyvät. Sellainen tietynlainen kovuus ja jäykkyys pitää käsissä olla jotta ranteet pysyvät terveinä.
- Anonyymi
Kävele 5000km.
- Anonyymi
Ja kaikki aina sanoo "älä välitä" sanoja ja silti sanotaan "miltä itsestä tuntuu". Tämä tilanteen ironia on niin ällöttävää.
- Anonyymi
Raivo siivoa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984