Se suojus mä vaan valehtelen mihelle et pelkään koronaa
Hei onko muilla samaa mun miehen henkitys tuoksuu niin pahalle että mulla pitää olla
26
290
Vastaukset
- Anonyymi
Mitenkäs te pussailesse? Maskin läoi?
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18009660S
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Hyi hitto, maski ei vähennä mitään hajuja.
- Anonyymi
Harvoin kuivia poski- tai otsapusuja. Ei suutelemista lainkaan.
Käytämme molemmat kotioloissa kaasunaamareita, sellaisia, mitä intissä ja sodissa käytetään.
- Anonyymi
Se on hengitys. No miksi et voi suoraan sanoa, että anteeksi, mutta sun henki haisee. Ehkä tyyppi voi yrittää tehdä hajulle jotakin.
- Anonyymi
Mä pelkään että se jättää jos sanon
Kun meinaa yrjöttää kun se on ikään ku ulosteen ja pilaantuneen ruuan sekotus se hauju - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun meinaa yrjöttää kun se on ikään ku ulosteen ja pilaantuneen ruuan sekotus se haujuMiksi mies kirjoitat näitä älyvapaita postauksia tänne?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun meinaa yrjöttää kun se on ikään ku ulosteen ja pilaantuneen ruuan sekotus se haujuSe miehes on mätäsuuhaisuli hyi helv
" Ientulehdus saattaa vaania viatonta suutelijaa
Mutta kun altistus on riittävää ja kestää tarpeeksi kauan, kumppanin suun huono bakteerikanta voi todellakin tarttua " - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se miehes on mätäsuuhaisuli hyi helv
" Ientulehdus saattaa vaania viatonta suutelijaa
Mutta kun altistus on riittävää ja kestää tarpeeksi kauan, kumppanin suun huono bakteerikanta voi todellakin tarttua "Niinpä ja ientulehdus eli gingiviitti muuttuu aikanaan parodontiitiksi, eli hamapaiston tai pikemminkin ikenistön sidekudostuledukseksi, jolloin saattaa irrota hampaita. Gingiviitti paranee, mutta parodontiitti ei, sitä voi vaan ylläpitohoidolla (pesu ja säännölliset hammaskivenpoistot) pitää kurissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun meinaa yrjöttää kun se on ikään ku ulosteen ja pilaantuneen ruuan sekotus se haujuSe ukkos on miesten kanssa välilöissä. Fakta homma.
- Anonyymi
Sano hänelle, että menee hammaslääkäriin ja poistattaa hammaskiven hampaista.
Haju johtuu usein juuri hammaskivestä.- Anonyymi
No se se varmaa on kun ei ole käyny yli kymmeneen vuoteen hammaslääkärissä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No se se varmaa on kun ei ole käyny yli kymmeneen vuoteen hammaslääkärissä
Voin kuvitella hajun hyi helv
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voin kuvitella hajun hyi helv
No se on ku olis ulostetta ja jotai mätää ruokaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No se on ku olis ulostetta ja jotai mätää ruokaa
Jos se puhuu nii paljon pskaa et suukin haisee jo 😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos se puhuu nii paljon pskaa et suukin haisee jo 😅
😂😂 ei saat.... tämä oli hyvä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂😂 ei saat.... tämä oli hyvä
Miten?
- Anonyymi
Kyllä se on vaiva, joka vie lopullisesti kiinnostuksen. Erikoislääkärille hänet tulisi passittaa (suu- ja sorkkatautiosasto).
- Anonyymi
Raakaa kossua vaan päivittäin suuhun, se puhdistaa.
- Anonyymi
Kielikin kannattaa harjata. Jos ei osaa harjata oikein niin sähköhammasharja. Hammaslangalla saa ruoanpalat viimeistään pois hammasväleistä. Toisilla on kapeat hammasvälit jolloin ruoka jää kiinni niihin väleihin. Purkka usein suuhun, puolikas on ok. Silloin laksatiivisia vaikutuksia ilmenee vähemmän.
- Anonyymi
Mies ei oo ikinä pessy kieltä tai hammasväejä
- Anonyymi
Voi minkälaisia ihmisiä tietotasoa ei ole
- Anonyymi
Ei ole. Oon sen verran ikävä ihminen että sanon kumppanille ihan suoraan jos toisen henki haisee.
- Anonyymi
Ei pahanhajusta hengitystä edes huomaa. Se on vika niiden haistajien päässä
- Anonyymi
Ei huomaa jos pysyttelee vähintään 10 metrin päässä.
- Anonyymi
Työnnä desinfiointi- ja valkaisuaine Klorinia sen suuhun raakana suoraan pullonsuusta aina kun nukahtaa. Eiköhän se siitä.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683219
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753087Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682952On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662631Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442132- 611699
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251667Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181659- 351655
- 591576