Onko sinulla jokin tietty lempipuu tai kasvaako lähialueellasi muuten erityinen puu, joka ansaitsee tulla huomatuksi?
Missä kasvaa sinun lempipuusi?
Anonyymi-ap
14
345
Vastaukset
- Anonyymi
Petäsmäessä on yksi petäjä.
- Anonyymi
Hautausmaalla.
- Anonyymi
Mun lempipuu kasvaa Rovaniemellä.
- Anonyymi
Haahka vai suttura?
- Anonyymi
Eiköhän se kaikkien lempipuu ole nyt kuitenkin Rahapuu.
- Anonyymi
insest1
- Anonyymi
Kukonpäässä oleva tammi vanhus on mun suosikki.
- Anonyymi
Paras puu on saunan pesässä palava koivu.
- Anonyymi
Saku vai Mikko?
- Anonyymi
Metsä on pihalla vielä toistaiseksi iso työ siivota metsätöitä saa tehdä jatkuvasti.
- Anonyymi
Laiffia
- Anonyymi
Fffty sixtyä riittävästi
- Anonyymi
suck my puu
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.663122Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91841- 1111724
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241239- 1251019
- 97965
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6855- 84849