Et mulle nainen pärjää mitenkään. Et vaan tiiä kenelle puhut, heh heh. Oon varmasti paras kaikista. Tulkaa yrittää. 😉
Eräs mies.
Oon kova jätkä, oikeesti.
26
505
Vastaukset
- Anonyymi
Sammakko sä vaan oot.
- Anonyymi
Ei saa haukkua ketään.!
- Anonyymi
Aloitus ei sitten ollut tämän erään toisen miehen. Tiedoksi vain sinne eräälle naiselle.
- Anonyymi
Hämärää juttua. Tosi hämärää.
- Anonyymi
No sehän on mukavaa varmasti kaikista🤔 Sivusta
- Anonyymi
En ajatellutkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hämärää juttua. Tosi hämärää.
Ei oo!
- Anonyymi
Onneks mä en puhu sulle.
- Anonyymi
Onko se muotia, että miehet uhittelee naisille internetissä?
- Anonyymi
Sillä saa natsat ja etusetelin
- Anonyymi
I thought you'd be intelligent. Though is not intelligent.
- Anonyymi
Saku on paras. Vaikka onkin pahimmanlaatuinen naistemies.😉
- Anonyymi
Kantsii googlata nimellä, mitä törkyä itsestä löytyy. Sääliksi vähän käy häntä. Googlaa oma nimesi Jan!
https://www.villehanhisuo.fi/satanistien-vaino/
"Muista vanhoista kavereistani satanistiseen liittoon ovat vihkiytyneet, kuka omasta halustaan, kuka pakotettuna, ainakin Jan "Japi" Airio, Jussi "Pässi" Mäki ja Jussi Tusa. Airion satanismi on kaiketi tuoreempaa perua, kun taas Mäki ja Tusa saattavat olla liiton jäseniä jo syntymästään. Jan Airio varasti rahojani ja raiskasi minut muutamaan otteeseen. Lisäksi hän syötti minulle raakaa lihaa, jonka nimeen hän ilmeisesti tätä nykyä vannoo. Pitkäaikaistyötön Airio myös ilmiantoi minut verotarkastajalle, kuultuaan että olin tehnyt pimeitä hommia. Rahojani varastivat myös Jussi Mäki ja Jussi Tusa. Mäki asensi tietokoneelleni seurantaohjelman. Siitä nyt vain sattui saamaan hyvin rahaa joltain turkulaiselta satanistilta, jota tietoliikenteeni kiinnosti. Tusa puolestaan ohjelmoitiin vihaamaan ja haukkumaan minua. Tultuaan myöhemmin tajuihinsa hän kyllä pahoitteli asiaa rehdisti, mutta vahinko oli jo tapahtunut. Tätä nykyä maineeni on niin loattu, ettei sitä paskaa puhumalla enää huonommaksi saa."
Tosi kiva, kun tällaiset sekopäät vainoavat yhä samoissa porukoissa joskus 2000-luvun alussa viihtyneitä (jolloin näillä vielä pää skulasi jollain lailla), elämänsä sittemmin kuntoon saaneita naisia. - Anonyymi
Kyllä sinä minulle pärjäät nainen, että kokeile pärjäillä.
Rauhallista illanjatkoa, turvallista.
https://m.youtube.com/watch?v=RTsV-kidM_g Uhittelevat miehet jää kyllä kakkoseksi aina.
- Anonyymi
Ihan sama minne ne jää
- Anonyymi
Trolli sä oot ihan tossun alla. Välillä yrität sieltä nousta uhitteleen mutta kohta täällä kaikki naiset plus oma muijas kampittaa sut maahan.
- Anonyymi
Itsestään liikoja luulevat yksilöt ovat vaarallisia. Ongelma on siinä, etteivät he itse tiedosta ongelmaa. Aloittaja on terapian tarpeessa.
- Anonyymi
Terapian petoksellisuus on käytännössä osoittautunut pohjimmiltaan vain vähäisimmän hyväksikäyttämiseksi, minkä vuoksi yhteiskunnan piirissä ei ole löydettävissä minkäänluonnon yksilön rauhaa,mikä on ilmeinen käytännön keino ajaa vain omahyväänsä, vähäisimpään nähden, täysin laiminlyöden valtuutuksensa.
Kirjoitettu on.linnustajan ansasta
https://m.youtube.com/watch?v=jHD0UrU8IhU - Anonyymi
Sivusta jälleen..Ennenvanhaan on pärjätty ilman terapioita ja puhun nyt 1 vuosi jälkeen Kristuksesta ,vuoteen 1800.
Psykiatria on vasta keksitty ja ei siis voida puhua sen olevan muuta kuin höpö höpöä.
- Anonyymi
Mitä sinä pikkuIutka näistä saat itsellesi?
- Anonyymi
Se mies on lutka... kuvittelee olevansa joku
- Anonyymi
Ei kait elämä oo sitä tappelua keskenään?
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904403
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?583082Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1132521Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1182358- 402023
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281977Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki781912Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2241733Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91627- 291608