Kuvaaminen

Anonyymi-ap

Onko tullut koskaan kuvattua puuhia? Tai kuvattua pelkästään partneria? Itse olen muutamaan otteeseen päässyt harrastamaan. Lähinnä partnerin kuvaaminen eri asennoissa on mieleistä.

71

2885

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On kuvattu,kiihottavaa touhua,kyrpä kovana aina...

      • Anonyymi

        Ihan parasta puuhaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan parasta puuhaa!

        Niin mustakin,nyky nuoriso ihan vaatii että kuvataan....ja ihan kaikki paikat,koettu on...


    • Anonyymi

      Kyllähän sitä kuvaisi halukkaan naisen kanssa kaikenlaista.
      M41 satakunta

    • Anonyymi

      Kerran pikkujoulujen aikaan kotiin tultaessa meni naimiseksi ja kesken kaiken huomio osui makkarin pöydällä olevaan kameraan. Siinä kalu sisässä tuli innostuttua ja kamera käteen. Vaimo siihen, että et kyllä kuvaa, mutta siitä huolimatta silloinen kamera pois kotelosta ja työntelyjen lomassa kamera esiin.

      Yllätyksekseni vaimo kieltelyistä huolimatta tuntui kiihottuvan kovasti ja muutama kuva tuli hänestä napattua. Kesken kuvailujen ja nainnin nousin sytyttämään lisää valoja eikä vaimon jalat sulkeutuneetkaan tähtäillessäni kameralla pillua ja alastonta vartaloa kaikessa rauhassa.

      Hyvät orkut irtosi molemmilta.

      Kuvat tuottivat iloa myöhemminkin. Filmirulla piti tietysti kehityttää paikallisessa valokuvaamossa ja vaimokin käsitti hyvin, että kuvaamon väki näki hänestä valmistetut kuvat.

      Kuvat haettuani vaimo suorastaan repi ne käsistäni nähdäkseen ne ja seuraus kiihkeä nainti keittiön pöydällä keskellä päivää.

      Siitä lähtien varsinkin matkoilla vaimo on aina päässyt kuvauksen kohteeksi ilman rihman kiertämään ja erilaisissa seksikkäissä asuissa.

      • Anonyymi

        Onko näitä kuvia jaettavaksi asti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko näitä kuvia jaettavaksi asti?

        No eipä niitä nyt ole tullut jaettua. Paperikuvia kyllä teetetään edelleenkin. Juuri se tuntuu vaimoa, miksei minuakin, kovasti kiihottavan, että tietää ainakin kuvien valmistajan näkevän hänen kuvansa.
        Tällä keinoin on piristetty seksielämää ja onhan ne kuvaustapahtumatkin aina tosi kuumia.

        Viimeiseksi olen kehitellyt ajatusta että vaimon nakuotoksista vois kehitellä vaikka Ificolorilla painetun kuva-albumin. Joku täällä on kertonut sellaisen teetättäneensäkin. Vois olla kiva synttärilahjakin vaimolle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eipä niitä nyt ole tullut jaettua. Paperikuvia kyllä teetetään edelleenkin. Juuri se tuntuu vaimoa, miksei minuakin, kovasti kiihottavan, että tietää ainakin kuvien valmistajan näkevän hänen kuvansa.
        Tällä keinoin on piristetty seksielämää ja onhan ne kuvaustapahtumatkin aina tosi kuumia.

        Viimeiseksi olen kehitellyt ajatusta että vaimon nakuotoksista vois kehitellä vaikka Ificolorilla painetun kuva-albumin. Joku täällä on kertonut sellaisen teetättäneensäkin. Vois olla kiva synttärilahjakin vaimolle.

        Täytyyhän niitä kuvia ja sit sitä albumia muillekin näyttää. Vaimos kiihottuu lisää.


    • Anonyymi

      Itsensä videoimista ja kuvien ottamista mutta muita en ole saanut vielä mukaan. Kiristänyt tai lahjonut itseä suorittamaan erilaisia tehtäviä videoilla.

      • Anonyymi

        Ensin jännitystä ja kiihoittui.
        Nyt kokeilin tehdä vanhasta videosta paremman niin tunne katosi. Yllätyksellisyys näköjään osa juttua.
        Tavallinen ei enää riitä ja mielikuvitus huono.


    • Videoitu yksi pätkä missä voi laskea kuinka moni muna uppoaa sisään.

    • Anonyymi

      Mä oon päässyt kuvaamaan aikuista tytärpuoltani,joka asennossa,hän suorastaan vaati. Tyttö eestä,tyttö takaa,tyttö makaa ja tyttö pyllistää,oli aika kiihottavaa..

      • Anonyymi

        Kiihottavaltahan tuo kuullostaakiin


      • Anonyymi

        Paras kuva ikinä on kun tytärpuoleni pikku siideri hönössä sanoi että haluatko ottaa tuhman kuvan❓Tyttö pyllisti pylly pystyssä,jalat auki,kaunis pyllyreikä,vahattu pillu,ja häpyhuulet auki,pikku klitoris vilkkuu takaa😍😍Oli liian kiihottavaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paras kuva ikinä on kun tytärpuoleni pikku siideri hönössä sanoi että haluatko ottaa tuhman kuvan❓Tyttö pyllisti pylly pystyssä,jalat auki,kaunis pyllyreikä,vahattu pillu,ja häpyhuulet auki,pikku klitoris vilkkuu takaa😍😍Oli liian kiihottavaa...

        😍🤤🤤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paras kuva ikinä on kun tytärpuoleni pikku siideri hönössä sanoi että haluatko ottaa tuhman kuvan❓Tyttö pyllisti pylly pystyssä,jalat auki,kaunis pyllyreikä,vahattu pillu,ja häpyhuulet auki,pikku klitoris vilkkuu takaa😍😍Oli liian kiihottavaa...

        Tämän jälkeen painuin kyrpä pystyssä saunaan. Tytärpuoleni jäi pukuhuoneeseen elpymään. Sit kun tulin,tyttö oli sammunut laverille selälleen,huh huh..paljas posliini pimppa auki😍arvatkaan otinko kuvia...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämän jälkeen painuin kyrpä pystyssä saunaan. Tytärpuoleni jäi pukuhuoneeseen elpymään. Sit kun tulin,tyttö oli sammunut laverille selälleen,huh huh..paljas posliini pimppa auki😍arvatkaan otinko kuvia...

        Tuollaista tytärpuolta kelpais ottaa muutenkin kuin pelkkiä kuvia 😉🥰


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuollaista tytärpuolta kelpais ottaa muutenkin kuin pelkkiä kuvia 😉🥰

        Tytärpuoleni on täysi seksiaddikti,vaimoni on kertonut....kyllä mulla oli niin vaikee olla kyrpä pystyssä kun tytärpuoli oli sammunu laverille,siinä kun herättelin,piti vähän kutitella,katselin varmaan tunnin kun tyttö siinä makasi. Posliini pimppa huulet auki,klitoris turvonneena ja niin nätti pyllyreikä loisti eikä karvan karvaa,tarkkaan kun katsoi,pimppa oli kostea,pienikokoinen kun on,nätit rinnat ja ne kovat nännit pystyssä,aaaaah🥰


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tytärpuoleni on täysi seksiaddikti,vaimoni on kertonut....kyllä mulla oli niin vaikee olla kyrpä pystyssä kun tytärpuoli oli sammunu laverille,siinä kun herättelin,piti vähän kutitella,katselin varmaan tunnin kun tyttö siinä makasi. Posliini pimppa huulet auki,klitoris turvonneena ja niin nätti pyllyreikä loisti eikä karvan karvaa,tarkkaan kun katsoi,pimppa oli kostea,pienikokoinen kun on,nätit rinnat ja ne kovat nännit pystyssä,aaaaah🥰

        Tässä itselläkin kovettuu jo pelkästä ajatuksesta.
        Vaikeaahan siinä olisi olla, kun tuollainen herkku makaa pillu paljaana edessä.🥰🤤🤤
        Ajatuksena vain, että saisinpa työntyä sisään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä itselläkin kovettuu jo pelkästä ajatuksesta.
        Vaikeaahan siinä olisi olla, kun tuollainen herkku makaa pillu paljaana edessä.🥰🤤🤤
        Ajatuksena vain, että saisinpa työntyä sisään.

        Voit kuvitella kuinka runkkasin kyrpääni,kyrpä kivikovana...kuinka tarkkaan tutkin silmillä pillun,en tiedä oliko kiihotuksesta häpyhuulet auki,mun täytyy tunnustaa,hipaisin suurta klitorista,se värähti🥰,ja oli kostea sisältä🥰🥰


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voit kuvitella kuinka runkkasin kyrpääni,kyrpä kivikovana...kuinka tarkkaan tutkin silmillä pillun,en tiedä oliko kiihotuksesta häpyhuulet auki,mun täytyy tunnustaa,hipaisin suurta klitorista,se värähti🥰,ja oli kostea sisältä🥰🥰

        Voi olla että on ollut muutakin mielessä, kuin pelkästään kuvattavana oleminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi olla että on ollut muutakin mielessä, kuin pelkästään kuvattavana oleminen.

        Sitä minäkin ajattelin🥰Jo siinä vaiheessa kun komensi mua ottamaan pyllistys kuvan.....huomasin että jotain on🥰🥰


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paras kuva ikinä on kun tytärpuoleni pikku siideri hönössä sanoi että haluatko ottaa tuhman kuvan❓Tyttö pyllisti pylly pystyssä,jalat auki,kaunis pyllyreikä,vahattu pillu,ja häpyhuulet auki,pikku klitoris vilkkuu takaa😍😍Oli liian kiihottavaa...

        Tässä runkkaan kyrpääni ja katselen tytärpuoleni kuvia.Kuinka voi olla noin nätti pyllyreikä,nyt harmittaa että en tehnyt mitään muuta....niin pikkutyttömäinen posliini pillu auki,häpyhuulet nätisti auki..pakko runkata🥰


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä runkkaan kyrpääni ja katselen tytärpuoleni kuvia.Kuinka voi olla noin nätti pyllyreikä,nyt harmittaa että en tehnyt mitään muuta....niin pikkutyttömäinen posliini pillu auki,häpyhuulet nätisti auki..pakko runkata🥰

        Ilmeisesti kuvat onnistuivat hyvin?
        Ehkäpä ensikerralla sitten pääsette tekemään muutakin ja saat kuvata kuinka kova kalusi uppoaa häneen.🥰


      • Anonyymi

        Olis kyllä rivoa.
        Vielä rivompaa olis ottaa tuollainen kiimainen nymfo kimpassa. Pilluun ja pyllyyn yhtäaikaa 🥵🤤


      • Anonyymi

        Mietinkin kyrpä pystyssä miten kiimaista se olis.
        Tyttö voihkis meidän nussiessa välillä vuorotellen, välillä yhtäaikaa.
        Kuvattais kaikki? 🥵


      • Anonyymi

        Kiihottavinta olis että me molemmat nussittais tyttöä,ottaisin tytön syliin ja painaisin kyrvän pilluun,sinä tulisit isolla kyrvällä tytön pyllyyn🥰,tuntisin kuinka kyrpä pumppaa pyllyä.. rivoa,mutta kiihottavaa🥰


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiihottavinta olis että me molemmat nussittais tyttöä,ottaisin tytön syliin ja painaisin kyrvän pilluun,sinä tulisit isolla kyrvällä tytön pyllyyn🥰,tuntisin kuinka kyrpä pumppaa pyllyä.. rivoa,mutta kiihottavaa🥰

        Todella kiihottavaa🥰


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todella kiihottavaa🥰

        Session lopuksi pimu olisi selällään pikku tisut ja nännit pystyssä🥰Pumpattu pillu auki,me sutattais pimu spermalla kokonaan,pimu olisi ihan spermassa🥰Ehkä meidän pitäis nuolla pimu puhtaaksi🥰


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Session lopuksi pimu olisi selällään pikku tisut ja nännit pystyssä🥰Pumpattu pillu auki,me sutattais pimu spermalla kokonaan,pimu olisi ihan spermassa🥰Ehkä meidän pitäis nuolla pimu puhtaaksi🥰

        Puhki nussittu tyttö spermaa valuvana...
        Lisää hyviä kuvia ja takuulla upea näky😍🥰
        Ja seuraavaa kertaa odotellessa runkkais niille kuville ja videoille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhki nussittu tyttö spermaa valuvana...
        Lisää hyviä kuvia ja takuulla upea näky😍🥰
        Ja seuraavaa kertaa odotellessa runkkais niille kuville ja videoille.

        Pikku tisut spermassa,avoin pillu,huulet auki,klitta pystyssä,paljon kuvia,pimu tykkää kun kuvia otetaan,ottaa suuren tekokyrvän ja upottaa pilluun,me oteteaan videoita kun pikkupillu saa kunnon sauvaa,tyttö kuiskaa,nyt on tuhmaa,rupeaa painamaan sauvas pikkupyllyyn,me kyrvät pystyssä katsotaan,ei meinaa mahtua,sitten pyllynreikä aukeaa,pyllyn heltat auki,ja sauva painuu niin pieneen pyllyyn🥰


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pikku tisut spermassa,avoin pillu,huulet auki,klitta pystyssä,paljon kuvia,pimu tykkää kun kuvia otetaan,ottaa suuren tekokyrvän ja upottaa pilluun,me oteteaan videoita kun pikkupillu saa kunnon sauvaa,tyttö kuiskaa,nyt on tuhmaa,rupeaa painamaan sauvas pikkupyllyyn,me kyrvät pystyssä katsotaan,ei meinaa mahtua,sitten pyllynreikä aukeaa,pyllyn heltat auki,ja sauva painuu niin pieneen pyllyyn🥰

        🤤🤤 Voi olla että tulis otettua tyttö uudelleen.
        Senverran kiihottava näky olis.
        Vähintäänkin imisi molempien kyrpiä dildottaessaan itseään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🤤🤤 Voi olla että tulis otettua tyttö uudelleen.
        Senverran kiihottava näky olis.
        Vähintäänkin imisi molempien kyrpiä dildottaessaan itseään.

        Ihan varmasti nussittais,ja kuvattais kun sauva uppoo pieneen pyllyyn🥰


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan varmasti nussittais,ja kuvattais kun sauva uppoo pieneen pyllyyn🥰

        🥰🥵


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan varmasti nussittais,ja kuvattais kun sauva uppoo pieneen pyllyyn🥰

        Ootkos jo päässyt kuvailemaan tyttöä lisää?
        Tai onko asiat edenny pidemmälle vielä?


    • Anonyymi

      Iskelmäristeilyillä avopuolisoni kanssa olen antanut kuvata itseäni ns. kolmannen pyörän käsittelyssä. Suosikkikuviani on kun punaisessa satiinisessa pikkujoulumekossani ja punaisissa saumasukissa olen selälläni hytin sängyllä ja "vieras" imee pilluani ja puristelee mekosta esiin kaivamiaan tissejäni ja toisissa kun kalu on uponnut osittain pilluuni. Muistan aina kuvaa katsoessani, miltä seksuaalinen kiihko silloin tuntui. Edes paljaalla pano ei pelottanut ja odotti vain kiihkolla omaa ja kumppanin laukeamista.

      Muita kuvauskertoja on puolisen tusinaa ja aina eniten kiihottaa katsella niitä, missä vieras kalu uppoaa pilluuni.

      Saara

      • Anonyymi

        Kiinnostaisiko jakaa mietteitä nuoren miehen kanssa Kik messengerissä?


    • Anonyymi

      Kuvaamisessa on parikin ongelmaa.

      1) Miten ja millä mittarilla voidaan luokitella kuvamateriaalin käytön ja säilytyksen luotettavuus ajasta ikuisuuteen. Suhteetkin kun ovta yleensä vain aikansa kestäviä.

      2) Millä laitteella kuvauksia tehdään, sillä nykyisin suunnilleen kaikki on verkkoon liittyneitä IoT-vermeitä.

      Mikäli joku "hullu" mobiililla kuvailee, niin kuviin pääsee käsiksi Googlen lisäksi ties millainen myriadi kolmansia osapuolia puhelimessa olevien ohjelmien vuoksi.

      Osa vakoilevista appseista on jo valmistajan toimesta valmiiksi asennetuja ja joita ei tahdo edes saada puhelimesta pois.

      "MOT löysi Suomessa myytävistä Android-puhelimista muun muassa verkkokauppojen ohjelmia ja tietoa keräävän yhteystietopalvelun. Asiantuntijoiden mukaan esiasennetut ohjelmat voivat vaarantaa käyttäjän turvallisuuden."

      - https://yle.fi/aihe/artikkeli/2019/10/29/mot-testasi-uuden-android-puhelimen-mukana-voi-tulla-piilotettu-ohjelma-jolla

      Kuvaaminen voisi olla mukavaa maustetta, mutta luottamuskysymyksien, yksityisyyden ja tietoturvan vuoksi aikas turn off.

      • Tämä on asia joka monella kiimassa voi jäädä unholaan. Kännykällä oleva filmin pätkä on äkkiä väärän henkilön WhatsAppissa ja lähtee leviämään kuin kulovalkea jos tilanne ei ole hallussa. Itse kuvaamista vastaan ei minullakaan olisi, mutta esimerkiksi itse en haluaisi / voisi olla tunnistettavasti millään filmillä, enkä haluaisi omille laitteille tai pilvelle mitään sellaista materiaalia mistä voitaisiin tunnistaa että nain menemään siinä filmillä. Mutta tilanne jossa olisin, voisi olla niin, että naisen puhelimella kuvaisin niin että minua ei tunnisteta ja eikä ehkä häntäkään olisi kyllä kiihottava.


    • Anonyymi

      Suunnittelu myös varsin mukavaa ja toteutuksen odottaminen huomenna se tapahtuu sovituskopissa. Peilit tuovat esille enemmän ja raottaako salaisuuden verhoa tilanteen niin salliessa.

    • Naapurin rouvaa olen kuvannut yksityiskohtaisestikin hänen omasta ehdotuksestaan kaikissa asennoissa, joita pystyy kuvittelemaan, ja läheltä. Kerkesin ottaa hyviä kuvia edestä ja takaa, sellaisiakin, joissa hän oli kontallaan sohvaa vasten, jalat erittäin harallaan ja kuvauksen pääkohde, sukupuolielimet näkyivät todella hyvin ja ihanasti auki.

      Siltikin hän vielä pystyi ehdottamaan minulle tuolilla istumisen niin, että jalat olivat sivuilla ja vittu erityisen auki. Korostettakoon, että meidän välillämme ei ole ollut minkäänlaista seksiä, mutta hän halusi jättää kauniit kuvat hyvän ystävänsä aviomiehelle eli minulle.

      Edelleen kuvista on paljon iloa. Kauneus suorastaan häikäisee.

      • Anonyymi

        Voin kuvitella kuinka kiihottavaa,pillu kun on aivan auki,niin kaunis,häpyhuulet sivulla,pillun poimut näkyy,klitors keskellä kenties vähän pystyssä,voisi katsella tunteja🥰


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voin kuvitella kuinka kiihottavaa,pillu kun on aivan auki,niin kaunis,häpyhuulet sivulla,pillun poimut näkyy,klitors keskellä kenties vähän pystyssä,voisi katsella tunteja🥰

        Hänen pienet häpuhuulensa ovat turvonneet ja muodostavat yhdessä klitoriksen kanssa jo seisoma-asennossa 'kukkakuvion', niin kuin hän itse sitä nimittää. Vitun ollessa auki se on vieläkin kauniimpi.

        Karvoituksen malli on pieni kolmio, jota hän huolellisesti ylläpitää. Kuvien ottohetkellä hän oli yllättäen nelissäkymmenissä, yllättäen siksi, että olisin ulkonäön perusteella arvioinut iän noin kolmeksikymmeneksi.

        Hän on muutenkin erittäin kaunis, mutta myös fiksu. Une femme par excellence.


      • Anonyymi
        cobre kirjoitti:

        Hänen pienet häpuhuulensa ovat turvonneet ja muodostavat yhdessä klitoriksen kanssa jo seisoma-asennossa 'kukkakuvion', niin kuin hän itse sitä nimittää. Vitun ollessa auki se on vieläkin kauniimpi.

        Karvoituksen malli on pieni kolmio, jota hän huolellisesti ylläpitää. Kuvien ottohetkellä hän oli yllättäen nelissäkymmenissä, yllättäen siksi, että olisin ulkonäön perusteella arvioinut iän noin kolmeksikymmeneksi.

        Hän on muutenkin erittäin kaunis, mutta myös fiksu. Une femme par excellence.

        Eikö oo äärimmäisen kiihottavaa kuvata,niin rivoa mutta ihanaa,paljas avoin pillu niin seksikäs katsella,kiihottaa🥰


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikö oo äärimmäisen kiihottavaa kuvata,niin rivoa mutta ihanaa,paljas avoin pillu niin seksikäs katsella,kiihottaa🥰

        Kyllä. Se on irstasta, rivoa, ruokotonta, syntistä, haureellista, hekumallista ja niin kaunista katsoa, että silmiä häikäisee. Kaikkein ihaninta koko maailmassa on juuri naisen avoin vittu. Siihen ei voi kyllästyä.


      • Anonyymi
        cobre kirjoitti:

        Kyllä. Se on irstasta, rivoa, ruokotonta, syntistä, haureellista, hekumallista ja niin kaunista katsoa, että silmiä häikäisee. Kaikkein ihaninta koko maailmassa on juuri naisen avoin vittu. Siihen ei voi kyllästyä.

        Aaaaah,olen samaa mieltä🥰Avoin vittu,häpyhuulet enemmän tai vähemmän auki,klitoris pystyssä,huulet näkyvillä,vähän kosteutta pillussa,,kuin pyytämään kyrpää sisälle työntymään


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aaaaah,olen samaa mieltä🥰Avoin vittu,häpyhuulet enemmän tai vähemmän auki,klitoris pystyssä,huulet näkyvillä,vähän kosteutta pillussa,,kuin pyytämään kyrpää sisälle työntymään

        Olet varmaan se sama sisko, joka kertoi nauttivansa, kun vittua ihaillaan, ja jolla arvelin olevan erikoiskauniin vitun, koska on myös erityisfiksu. Moi ja terguu! 🌹👀


    • Anonyymi

      Omia videoita on tullut tehtyä ja aika kamalia ensimmäiset versiot. Itsensä katsominen esiintymässä vaati totuttelua mutta kokeilun kautta löytynyt omaa tyyliä.

    • Anonyymi

      Muijaa olen kyllä kuvannut monta kertaa. Oon myös näyttänyt videoita muijasta kavereille. Ne haluais naida mun muijaa.

      • Anonyymi

        Mahtaako Muija tietää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mahtaako Muija tietää?

        Entä jos kaverit sattuu kertomaan asiasta tietämättäsi ja kostona puolisosi voi jättää sinut kädellä vatkaamaan ja antaa kavereille siinä sivussa saaden itsekin täytettä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mahtaako Muija tietää?

        Me ollaan kuvattu jo aika kauan ja vasta nyt ne alkaa olemaan tosi hyviä.
        Saan näyttää kuvia muille kunhan aina kysyn luvan kenelle niitä esitän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Me ollaan kuvattu jo aika kauan ja vasta nyt ne alkaa olemaan tosi hyviä.
        Saan näyttää kuvia muille kunhan aina kysyn luvan kenelle niitä esitän.

        Itse koetan kuvitella miltä se tuntuisi jos puolisoni olisi ottanut alastonkuvia minusta ja esittelisi niitä vielä muille.
        Tapaisin tai viettäisin sitten aikaa henkilön tai henkilöiden kanssa jotka ovat alastonkuviani katseleet. Muuttuisiko minun suhtautumiseni heidän katseisiin kun tietäisin että he ovat nähneet minun varsinkin jos olisin kuvissa harrastamassa seksiä enkä vain viattomasti vilauttamassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse koetan kuvitella miltä se tuntuisi jos puolisoni olisi ottanut alastonkuvia minusta ja esittelisi niitä vielä muille.
        Tapaisin tai viettäisin sitten aikaa henkilön tai henkilöiden kanssa jotka ovat alastonkuviani katseleet. Muuttuisiko minun suhtautumiseni heidän katseisiin kun tietäisin että he ovat nähneet minun varsinkin jos olisin kuvissa harrastamassa seksiä enkä vain viattomasti vilauttamassa.

        Kannattaa ehdottomasti kokeilla. Meillä se paransi seksi elämää kerrasta ja antaa pientä lisä jännitysta arkeen.
        Meillä onneksi jo otetaan myös tarpeeksi rohkeita kuvia myös ulkona.
        Suosittelen.😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse koetan kuvitella miltä se tuntuisi jos puolisoni olisi ottanut alastonkuvia minusta ja esittelisi niitä vielä muille.
        Tapaisin tai viettäisin sitten aikaa henkilön tai henkilöiden kanssa jotka ovat alastonkuviani katseleet. Muuttuisiko minun suhtautumiseni heidän katseisiin kun tietäisin että he ovat nähneet minun varsinkin jos olisin kuvissa harrastamassa seksiä enkä vain viattomasti vilauttamassa.

        Kaikenlainen kiva seksualinen kokemus tuntuu kivalle. Näkee sen sitten tuntematon tai tuttu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikenlainen kiva seksualinen kokemus tuntuu kivalle. Näkee sen sitten tuntematon tai tuttu.

        Mutta kun mitä muut ajattelee jos näkee?
        Muuttuuko sukulaisen tai työkaverin suhtautuminen.
        Asiakas toteaisi: Hei olenko nähnyt sinut alasti jossain?
        Aaargh..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta kun mitä muut ajattelee jos näkee?
        Muuttuuko sukulaisen tai työkaverin suhtautuminen.
        Asiakas toteaisi: Hei olenko nähnyt sinut alasti jossain?
        Aaargh..

        No ajatellaan asiaa toisin päin. Mitä jos näet tutun alasti , eikö hän näytäkkin suurin piirtein saman näköiselle nakuna kuin muutkin.
        Anna miehesi aluksi näyttää naku kuviasi vahingossa vaikka tuntemattomille.
        Meillä mollemmat tykkää pikku tuhmuuksista ja se on parantanut seksiä todella paljon ..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse koetan kuvitella miltä se tuntuisi jos puolisoni olisi ottanut alastonkuvia minusta ja esittelisi niitä vielä muille.
        Tapaisin tai viettäisin sitten aikaa henkilön tai henkilöiden kanssa jotka ovat alastonkuviani katseleet. Muuttuisiko minun suhtautumiseni heidän katseisiin kun tietäisin että he ovat nähneet minun varsinkin jos olisin kuvissa harrastamassa seksiä enkä vain viattomasti vilauttamassa.

        Jos hiukankin tuntuu että se olisi kivaa niin kantsii ehdottomasti kokeilla.
        Meillä myöskin nainen tykkää kuvattavana olemisesta.
        Hauska harrastus jota voi itse muokkailla millaiseksi haluaa.


      • Anonyymi

        Olen näyttänyt vaimostani 50.v alastonkuvia parille naapurin

        miehelle...ikä n60 kuvat on tarkkoja esim peräaukkokuvia

        on paljon ja vaimolla on karvainen vagina

        miehet katselee kuvia ...lisää kun seisoo .saispa panna


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen näyttänyt vaimostani 50.v alastonkuvia parille naapurin

        miehelle...ikä n60 kuvat on tarkkoja esim peräaukkokuvia

        on paljon ja vaimolla on karvainen vagina

        miehet katselee kuvia ...lisää kun seisoo .saispa panna

        Lisäys vaimolla on karvainen peräaukko ja pillu
        naapurin 60 v ukot haluisi panna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisäys vaimolla on karvainen peräaukko ja pillu
        naapurin 60 v ukot haluisi panna.

        Meillä taas otettu vain posliini pillusta kuvia ja myös koko vartalo kuvia. Ulkona saa parhaat kuvat kun valoakin riittää hyvin. Muutamille vanhemmille miehille oon näyttänyt ja kehuja on tullut kaikilta vaikka osa kuvista on hieman rivoja. Puolisoni on 43 v ja todella hyvä vartaloinen.


    • Anonyymi

      Minulla on laaja kokoelma kuvia ja clippejä: itsestäni poseeraus/runkku; omasta vaimosta ja vieraista naisista poseeraus/akti sekä miehistä poseeraus/akti. Haluatko nähdä?

      • Anonyymi

        Olis ihan kiva nähdä naisista kaikenlaista


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Monta kertaa kuvannut vaimoani, kun nussin häntä. Välillä sormettaa ja minä kuvaan. Oon näyttäny videoita kaverille, joka halus kans nussia vaimoa. Kysyin vaimolta antaako kaverin nussia ja sanoi, että kyllä voi antaa vittua myös kaverilla. Siitä sitten tuli meille vaki kimppa mies joka nussii vaimoa säännöllisesti.

    • Anonyymi

      Kummasti tuo kuvaaminen naisia viehättää ja kihottaa. Tietysti hivelee itsetuntoakin kun vaikka puoliso osoittaa kunnolla mielenkiintoa ja myös se mahdollisuus vielä, että joku näkee kuvat.

      Oma vaimo ainakin kuumenee kunnolla kun ottaa kameran, tai kännykän esille vaikka kesken nainnin. Alun estelyistä huolimatta paikkoja saa kuvata kunnolla ja kiva välillä testailla mihin kaikkeen suostuu kiimassaan. Yksittäisten kuvien lisäksi tulee välillä otettua nauhan pätkää.

      Viimeksi naidessamme keittiön pöydällä olin laittanut kameran valmiiksi pöydälle ja vaimo kyllä näki sen laittaessani pöydälle vähän pehmikettä ja pari tyynyä. Vaimon noustessa pöydälle levittelin ensin kaikessa rauhassa hänen jalkojaan ja ihailin maisemaa. Juttelin samalla, että nyt tästä filmitähdestä tehdäänkin kunnon nauhoitus ja vaikka vaimon suu sanoi toista, niin keho oli eri mieltä. Puna kohosi nopeasti kasvoille, kaulalle ja paljaille rinnoille.

      Kokoajan kerroin miten kohta kuvataan. Ensin noita punoittavia poskia, kaulaa ja rintoja, sitten tätä upeaa vittua jalat ylhäällä yhdessä ja sitten saat siitä levittää jalkasi kameralle ja sitten kuvataan miten kalu työntyy kiimaiseen vittuusi ja saat välillä imeä kuvatessani imutuksia ja avoinna odottavaa vittuasi.

      Vaikka vaimo kokoajan kielteli, niin muutaman työnnön jälkeen ottaessani kameran käteen teki juuri niin kuin olin puhunut etukäteen ilman mitään käskyjä ja varasin innokkaasti.

      Myös kuvanauha kiinnosti jälkikäteen kovasti.

      • Anonyymi

        Juu naisten suusta tulee paljonkin, mitä eivät tarkoita. Pitää osata lukea ja ymmärtää, kuten tuo kuvauksista puhuminen, kieltely ja kuiteskin kunnon kiihkosta punoitukset. Halukas on esittelemään kameran edessä.


    • Anonyymi

      Kuvia on tullut otettua ja mieli olis joskus tehnyt niitä näyttää jollekin edes ns. vahingossa. Tutuille ei oikein kehtaa.

      Kerran kävi vähän otollinen vahinko. Tulostelin muistista muutamia lomakuvia albumiin ja siinä ihan huvikseni lopuksi muutaman nakukuvan eukosta. Laitoin kuvia tulostumaan sarjana ja kas kolmen neljän lomakuvan jälkeen Epson vaikeni. Tuli häiriö, jota en saanut pois. Tulostus loppu.
      Aikani renkkasin, hain ohjeita ja etäapua. Tuli ohje, vie huoltoon. No veimme ja samalla katseltiin uuttakin tulostinta eukon kanssa, jos käy niin ettei korjaus kannata.

      Tulostin viipyi viikon verran, saivat kuntoon. Epsonia hakiessa oli tiskin takana hymyilevän myhäilevä ukko, kun selvisi mitä vehjettä haen. Kone tuotiin tiskille minun ja toisen asiakkaan eteen ja koneen päällä oli testiajoarkkeja muutama, joita myyjä esitteli siirtäen samalla paperien alla olevat kuvat tiskille vähän levälleen. En ensin asjaa huomannu. Myyjä esitteli ja selosti kiireettä näitä testiajola, väriskaaloja, kohdistuksia ja suurintestejä. Olivat samalla tehneet kunnon huollon, koska ekoissa tulosteissa oli ollut hieman värikorostumaa valokuville.

      Samalla huomasin vieressäni olleen toisen asiakkaan kaikessa rauhassa siirtelevän ja katselevan tulostimen vieressä olevia kuvia ja siinähän oli nämä kuvat joita olin yrittänyt tulostaa kotona ja päällimmäisenä nämä eukon nakukuvat. Huomatessani asian toinen asiakas vähän kavahti, siirtyi askelen taaemmas.

      Myyjä/huoltomies otti kuvat rauhassa käteensä ja selosti tulostettujen kuvien jääneen koneen muistiin ja koska olivat huomanneet juuri kuvissa olevan ilmeisesti rouvani ihossa pientä värikorostumaa oli tehty kunnon huolto ja värit olivat nyt varsinkin vartalolla, iholla luonnollisemmat. Samalla hän ensin poimi aina kaksi tulostusta samasta nakuilusta näytti niitä käsissään, levitti ne pöydälle ja poimi seuraavan parin osoittaen värimuutoksia ja poimi taas seuraavan parin ja aina edelliset kuvat tiskille kahteen riviin. Minä en paljon eroa kuvissa huomannut. Sanoin etten ollut tajunnut tulostusten jääneen tulostimen muistiin ja niitä voitavan tulostaa toistamiseen. Myyjä myhäili, että harvalle asia tulee edes mieleen ja kyllä se heillä onnistuu.

      Sitten myyjä esitti laskun, maksoin sen ja kokoajan toinen asiakas katseli kuvia vieressäni. Kiireettä myyjä kokosi kuvat ja sanoi niiden tulevan kaupanpäälle hyvälle valokuvapaperille tulostettuna, mutta poimi pois nämä ekat nakutulosteet ja vain tokaisi, etten varmaan tarvi näitä virheellisiä tulostuksia. No en tarvinnut, tai vähän hämmentyneenä en huomannut niitä vaatia.

      Eukko kävi kuumana kun kerroin ja näytin kuvat. Sanoi, ettei hän kehtaa ainakaan siihen liikkeeseen mennä, hyvä ettei ollut nyt mukana, ties kenelle kuvia näyttävät.

      Mieleen tuli jälkikäteen, että metkasti vain näistä eukon nakukuvista oli tehty korjausajoja ja tupla tulostukset. Ei siinä mitään, oli kyllä joteskin koukuttavaa.

      • Anonyymi

        Sulla kävi tuuri, sait näytettyä vaimoasi vahingossa. Millaisia kuvia?


    • Anonyymi

      Kokovartalokuva rannalta ilta-auringossa kädet nautinnollisesti ylhäällä niskan takana. Pari naintikuvaa jalat levällään ja yksi imutuskuva kalu pusseja myöden suussa.

      • Anonyymi

        No ei ihme jos eukkosi hermostu.


    Ketjusta on poistettu 60 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      115
      9124
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2678
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      140
      2450
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2009
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1766
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1560
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1517
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1448
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1306
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      6
      1295
    Aihe