Osaisko joku neuvoa

Anonyymi-ap

Tietääkö kukaan täällä että miten tekstiviestitoiminnon saisi älypuhelimessa takaisin tavalliseksi tekstiviestiksi kun se on pari päivää sitten muuttunut MMS eli multimediaviestitoiminnoksi?
Se tavallinen viesti on paljon parempi kun näkee onko viesti toimitettu perille ja näkee kun saaja on lukenut viestin että se on luettu.

10

204

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En osaa neuvoa, mutta googlaamalla 'tekstiviesti muuttuu multimediaviestiksi' löytyi keskusteluja joissa ratkottu. Näemmä että viesti olisi liian pitkä, jossakin oli epäilty hymiön käyttöä syyksi. #

      • Anonyymi

        Katsoin tuota antamaasi polkua. Ohjeet ovat Telian, minulla DNA. Ohje on ennemminkin, miten saa tavallisen viestin muutetuksi MMS-viestiksi, ei sen poistoa. Pitääköhän nollata ohjelmoitia tai asetuksia ennenkuin onnistuu.
        Siellä lukee että uusissa puhelimissa muuttuu automaattisesti MMS-viestiksi. Ihan niinkuin se olisi loistojuttu tavalliseen tekstiviestiin verrattuna. Minulla on kevällä ostettu Samsung uusi malli. Näin kävi minunkin puhelimessa, ilmestyi vain MMS. Luulin ettei sille voi tehdä mitään mutta en siitä tykkää. Jos aloittaja keksii tai joku muu sen miten se saadaan normaaliviestiksi niin olisi hyvä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katsoin tuota antamaasi polkua. Ohjeet ovat Telian, minulla DNA. Ohje on ennemminkin, miten saa tavallisen viestin muutetuksi MMS-viestiksi, ei sen poistoa. Pitääköhän nollata ohjelmoitia tai asetuksia ennenkuin onnistuu.
        Siellä lukee että uusissa puhelimissa muuttuu automaattisesti MMS-viestiksi. Ihan niinkuin se olisi loistojuttu tavalliseen tekstiviestiin verrattuna. Minulla on kevällä ostettu Samsung uusi malli. Näin kävi minunkin puhelimessa, ilmestyi vain MMS. Luulin ettei sille voi tehdä mitään mutta en siitä tykkää. Jos aloittaja keksii tai joku muu sen miten se saadaan normaaliviestiksi niin olisi hyvä.

        Googlaamalla löytyy useampia keskusteluja, mutta tosiaan että sen viestin merkkimäärän eli pituuden mukaan muuntaisi automaattisesti, tai sitten jos sisällyttää hymiöitä tai muuta graafista.
        Alla on linkki vai olisiko polku yhteen juttuun jossa avattu.
        https://yle.fi/a/3-8791975
        #


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Googlaamalla löytyy useampia keskusteluja, mutta tosiaan että sen viestin merkkimäärän eli pituuden mukaan muuntaisi automaattisesti, tai sitten jos sisällyttää hymiöitä tai muuta graafista.
        Alla on linkki vai olisiko polku yhteen juttuun jossa avattu.
        https://yle.fi/a/3-8791975
        #

        Mulla on puhelinliittymä jossa netti ja rajaton määrä vistejä ja puhelut sisältyvät puhepakettiin. Vain yritysnumerot maksavat enemmän.


      • Anonyymi

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        🍒 ­N­­y­­­m­­f­­­o­­­m­a­­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18010997b

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Onneksi ei tarvitse noita "hienouksia". Näpykännyssä voi valita SMS tai MMS. Automaattisesti ei muutu mikään, mutta jos tekstari on tullut MMS:nä ja siihen samaan vastaa se lähtee MMS:nä, ellei aloita uutta SMS-tekstaria.
      Näpykännyssä ei voi myöskään tulla huijatuksi huijauslinkeissä,
      kun siinä ei ole nettiä.

      • Anonyymi

        Toiminto muuttui viikko sitten kun tytär joutui vaihtamaan viestityypin MMS -viestiksi kun ei meinannut saada muuten viestiään lähtemään. Mahtaiskohan johtua siitä🤔 Pitäisköhän tyttären vaihtaa takaisin tavalliseksi? Itse en oikein uskalla enkä osaa muuttaa viestityyppiä. Tosi outoa että itselläni muuttui MMS-viestiksi automattisesti sen jälkeen kun tytär vaihtoi. Mutta tuon viestisi mukaan puhelin vastaa MMS - viestiin toisella MMS-viestillä.


      • Anonyymi

        ” kun siinä ei ole nettiä” siis puhelin on ihan eri asia , ei ne nettiin mene silloin kun auttavat ainoastaan puhelin osaan . Niin että jos aina pelkää kovasti että joku huijaa niin koskaan ei voi tehdä mitään. Kun ei aukaise mitään linkkejä niin ei tule huijatuksi .
        Onhan jokaisella puhelin merkillä omat supportit joille voi soittaa ja pyytää apua silloin jos tulee ongelmia .äen näppäin puhelimet sitten , kuinkahan kauan niitä vielä myydään, itse en edes muista enää millaista se oli sen näppäin puhelimen kanssa kun on älykänny ollut niin kauan . Aikanansa kutakin


    • Anonyymi

      Minä tapaan soitta oman puhelin merkkini supportille ja he voivat , mennä puhelimeeni punaisen nuolen kanssa joka näyttää mistä kulloinkin painat. Eivät ota maksua ainakaan jos on I phone . Monet kerrat ovat auttaneet kun on asiat menneet niin etten itse osaa niitä. Joten sekin mahdollisuus on olemassa . Pitää vaan rohkeasti soittaa ja selvittää asiansa

    • Anonyymi

      Mahtaiskohan johtua siitä🤔 Pitäisköhän tyttären vaihtaa

      ei kannata vaihtaa tytärtä ainakaan heti


      Minulla ei ole aavistustakaan kun en käytä hymiöitä jne ja minulla
      on halvin yksinkertaisin Samsung jolla hoidan pörssikauppaa enkä hymiöitä

      mutta

      androidissa on
      klikkaa tekstiviesti > oikealla ylhäällä hampurlaisen kolme pistettä > asetukset > lisää asetuksia > tekstiviestit > tekstinsyöttötila

      siellä lienee valittu AUTOMAATTINEN sen
      sijaan valitset GSM-merkistö joka tarkoittaa tavallista puuhaa
      Global System for Mobile Communication

      kokeile

      minulla on automaattinen mutta kutenn sanoin en lähettele hymiöitä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      388
      1533
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1288
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      116
      1220
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      165
      1145
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      44
      987
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      906
    7. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      816
    8. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      810
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      91
      804
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      167
      701
    Aihe