Mitä töitä muka 46 v

Anonyymi-ap

miehellekään tarjotaan , heko heko juu-

57

794

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Yritä kysellä niitä töitä, vai istutko sohvalla ja ajattelet että joku sieltä sohvalta kävisi noutamassa töihin? Soita vaikka vuokrafirmaan ja kerro ammattitaidostasi niin luultavasti alle kahden viikon olet töissä. Vuokrafirmat osaa TE-keskuksella ne ovat vain töissä ja hakevat mahdollisuutta estää päivärahan saannin.

• Anonyymi

Mitä sitten jos toimeentulotuki.

• Anonyymi

Mistä amnattitaidost?en osdaa ees panasnilaatikoa hankkia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä amnattitaidost?en osdaa ees panasnilaatikoa hankkia

Ei sinulla ole mihinkään rahaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei sinulla ole mihinkään rahaa.

Palstalla perseily ei maksa mitään, kääkättävä kääkkä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä sitten jos toimeentulotuki.

Ei tukirahoille kukaan voi tulevaisuuttaan rakentaa , itse on yritettävä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tukirahoille kukaan voi tulevaisuuttaan rakentaa , itse on yritettävä

Kyllä pystyy. On joulukuun thain matka ja ensi juhannuksen bulgarian ryyppyreissu jo budjetoitu ja ensin mainittu jo maksettukin toimeentulolla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä pystyy. On joulukuun thain matka ja ensi juhannuksen bulgarian ryyppyreissu jo budjetoitu ja ensin mainittu jo maksettukin toimeentulolla.

Juu, toimeentulolla minäkin laskuni makselen, mutta en toimeentulotuella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu, toimeentulolla minäkin laskuni makselen, mutta en toimeentulotuella.

Kelan rahat ovat parhaita rahoja. Kunhan et itse sössi hakemuksissa&te-toimiston kanssa niin rahantulo on taattu.

Tulonsiirtomies, Hki.

Ps.Minulla ei ole työnhakuvelvoitetta, onneksi.

• Anonyymi

Ai helvetti noiko on helppo saada töitä uskomatonta🤔🤔

• Anonyymi

🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

💋 ­­­N­y­­­m­f­o­­­m­­­a­­­a­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

• Anonyymi

😍😋😍😋😍😋😍😋😍

🍑 ­­­N­­­y­­m­­­f­o­­m­­­a­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18012000g

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi

Minulla olisi avoinna lukuisis työtehtäviä 46-vuotiaalle miehelle.

Kerrotko hiukan millaisen työn haluat?

• Anonyymi

Haluaisin satusedäksi firmaasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haluaisin satusedäksi firmaasi.

Kerro mitä osaat satuilla, niin mietitään kuinka paljon ihmiset ovat valmiita maksamaan satuiluistasi.

• Anonyymi

Pääsisp idkee hekottajakt hanoast jurguun ja se junnisks aumi gulaus pirtua

• Anonyymi

Galjan juojaks sun sohvalle 24h ja runkkaamaan kun katson kauniita ja rohkeita

• Anonyymi

Hei, ei niitä töitä "tarjota", niitä pitää itse HAKEA.

• Anonyymi

Niitähän haetaan 4 paikkaa/kk, mutta minnekkään et pääse,vielä ympäri Suomen, hullua on homma.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niitähän haetaan 4 paikkaa/kk, mutta minnekkään et pääse,vielä ympäri Suomen, hullua on homma.

Mutta jos haet vuokratyöfirmoihin, niin joudut matkustelemaan ympäri maata.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta jos haet vuokratyöfirmoihin, niin joudut matkustelemaan ympäri maata.

Ei vielä hakuvaiheessa.

• Anonyymi

Töitä pitää hakea demareiden puoluetoimistosta.

• Anonyymi

Eikö sinulle ole tarjottu tontun hommia? Jossain uutisoitiin kun jollekin omasta halustaan töistä poissa olleelle työkkäristä tuli tieto, että tontun hommia ois tarjota. Kohtahan on sesonkiaika käsillä.

• Anonyymi

Ei kelpaa aloittaja vaikka tollo on. Kuka päästäisi lasten lähelle ruman haisevan epämiellyttävän niin ulkoisesti kuin henkisestikin olevan läskin

• Anonyymi

46 vuotias ei ole mikään vanha työmarkkinoille , kun ajattelet miten kauan on vielä työvuosia jäljellä eläke ikään. Mies parhaassa iässä .
      Joten jos jo itse ottaa tuollaisen ajatusmallin että alle 50 vuotiaana olisi kelpaamaton työmarkkinoille niin on jossain vikaa ja pahasti.
      Siis mies on parhaassa iässä 46 vuotiaana ja saanut jo vähän sitä kokemustakin mitä ei nuorella ihmisellä ole

• Anonyymi

Mutta jos ei osaa mitään? Mistä helppoa työtä esim kaivetun kuopan täyttämistä?

T:Aloittaja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta jos ei osaa mitään? Mistä helppoa työtä esim kaivetun kuopan täyttämistä?

T:Aloittaja

Mikä työ sua kiinnostaa? Parempi tähdätä siihen.

Eli jos vaikka kultasepän työ kiinnostaa, niin hakeudu kultakaivokselle esim. liikenteenohjaajaksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä työ sua kiinnostaa? Parempi tähdätä siihen.

Eli jos vaikka kultasepän työ kiinnostaa, niin hakeudu kultakaivokselle esim. liikenteenohjaajaksi.

Ei minua oikeastaan kiinnosta muu kuin oluen juonti. Toki muutkin alkoholijuomat noteerataan paitsi omenaviini. Kolmas pullo aiheuttaa närästystä, välillä jo toinen.

• Anonyymi

No ei mitään. Heko Heko...

• Jos et tehnyt töitä kuin sinulle 26 tai 36 nyt vaikea laiska

• Anonyymi

Voisin tarjota ruosteista moraa laholatvalle

• Anonyymi

Pääsispä iskee hekottelevalta vajakilta tekarit tai mädät hampaantyngät kummat omaakaan pesismailalla kurkkuun!

• Anonyymi

Paskiainen

• Anonyymi

Ei ainakaaan mitään ruumiillista työtä pysty tekemään jos joskus nuorempana on tehnyt, alkaa olemaan jo niin raihnainem tehdystä työstä että vaivoin pystyy liikkumaan...

• Anonyymi

Ei ainakaaan mitään ruumiillista työtä pysty tekemään, jos joskus nuorempana vaan makoillut. Alkaa olemaan jo niin raihnainen työttömyydestä, että vaivoin pystyy liikkumaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ainakaaan mitään ruumiillista työtä pysty tekemään, jos joskus nuorempana vaan makoillut. Alkaa olemaan jo niin raihnainen työttömyydestä, että vaivoin pystyy liikkumaan.

Ajattelin kevyttä henkistä työtä tällä mittavalla älykkyydelläni
        t naapurin masa

• Anonyymi

Itse pääsin työkyvyttömyyseläkkeelle. Tulonikin paranivat huomattavasti kun olin jo noilla Kelan rupuperusetuuksilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse pääsin työkyvyttömyyseläkkeelle. Tulonikin paranivat huomattavasti kun olin jo noilla Kelan rupuperusetuuksilla.

rupinen eläkeläisääliö

• Anonyymi

Mielisairaalaab hullu hekottelemaan ja ruoka vain vesi ja lripä muidugi perku kurat oetkele stoi rukiveert

• Anonyymi

Ei työt tule sinua kotoa hakemaan. Itse pitää työpaikkansa löytää, niin se on aina ollut.

Itse sain koulutusta vastaavaa työtä 48-vuotiaana liki neljän vuoden työttömyyden jälkeen, ja samoissa hommissa edelleen 3 vuotta myöhemmin...

• Anonyymi

Poikanen vielä olet. 60 vuotiaallakaan ei ole heidän mukaan mitään esteitä, vaan kunto on sama kuin kolme kertaa nuoremmalla. Valitettavasti työnantajat eivät usko ihan mitä vaan, koska ovat realistisempia.

• Anonyymi

Nuori mies. Mene ammattikouluun ja ryhdy rakennusmieheksi. Tuossa iässä juoksee vielä 3000 m Cooperissakin. Jos lapsesi sattuu olemaan samalla luokalla, sen parempi. Samalla kyydillä kouluun.

• Anonyymi

Kannattaa mietiä alkaako juoksutettavaksi koko lopun ajan eläkeikään asti , itsestä ei olisi moiseen alistumaan .

• Anonyymi

Mulla on kotona käsitöitä joka ilta🥰

• Anonyymi

Pultsari

• Anonyymi

Milläs rahalla ajattelit juoksennella ?

• Anonyymi

Työhommat ovat lähinnä pentujen juttuja. Ei aikamies viitsi tuota pelleilyä enää katsella tai olla mukana kuvioissa.

• Anonyymi

Ei 46w kelpaa edes homopekan pantavaksi

• Anonyymi

Juu, Pekalla raja kulkee jo 27-vuotiaissa.

• Anonyymi

Eikä naapurin penan.

• Anonyymi

’olkoon sinulle maa kevyt’

• Anonyymi

Hekottelusta ei makseta mitään jos et ole koomikko. Ja sinä et ole vaikka pelle oletkin.

• Anonyymi

Älä laita liikaa Menneniä.

• Anonyymi

No jos oot lääkäri mene keikkatöihin

• Anonyymi

46 ikäiselle on tarjolla paljonkin kaikenlaisia töitä, tai tarjotaan ja jos ei löydy/kelpaa niin kuntouttavaan laitetaan.
      46 on kuiteskin vielä kaukana eläkeiästä, eli ei pääse pois te toimiston kurjuudesta, jopa kuusikymppisetkin jotka ei koskaan työllisty enää yhtään mihinkään joutuvat olemaan sen asiakkaana ja käymään jossain työleiri keskuksissa töissä ilman palkkaa yms

• Anonyymi

Vuokrafirman kirjoille jos jotain osaa tehdä, ne löytää työkeikat, TE-keskus ei, ne keskittyy vain karenssien antamisiin.

• Anonyymi

Kyllähän hekottelevalle tupauunolle pitää ainankin toimitusjohtajan vakanssi löytyä banaanilaatikkotehtaalta.

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      60
      6144
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      100
      3172
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      25
      2456
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      2118
    5. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      351
      1772
    6. Kaikki menevät kouluu tai töihin

Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺
      Ikävä
      391
      1737
    7. Et varmaan edes sitä uskoisi

Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll
      Ikävä
      79
      1666
    8. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      27
      1646
    9. Huh, huh. Aitolehti eronnut?

Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o
      Kotimaiset julkkisjuorut
      69
      1541
    10. Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua

Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n
      Perussuomalaiset
      223
      1384
    Aihe