Mitä tarjoat purtavaksi/juotavaksi?
Kutsut kaivattusi istumaan iltaa
40
487
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole kaivattua on vain kaveri.
- Anonyymi
Tarjoatko jostain syystä kaivatulle ja kaverille jotain erilaista illanistujaisissa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarjoatko jostain syystä kaivatulle ja kaverille jotain erilaista illanistujaisissa?
kadulta vois hakee höyryävän koiranpasculin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kadulta vois hakee höyryävän koiranpasculin
Kantsii piilottaa torttutaikinaan...
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#180123464
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
En kutsu ketään enkä varsinkaan yhtään ylilautalaista
- Anonyymi
Viimeksi tarjosin pitsaa ja olutta.
- Anonyymi
Tällä hetkellä voisin tarjota joko itse tehtyä pizzaa tai sitten vaikka napostelupalasiksi leikattuja lämpimiä voikkareita, valkoviiniä ja olutta. Saunan tottakai. Hyvää musaa ja tottakai mun laatuseuraa. Sivuhemmo
- Anonyymi
Tarjoaisin kauniille k naiselle skumppaa ja suklaata.
- Anonyymi
Appelsiinikiljua. T. Romanttinen mies
- Anonyymi
😂🥳 toi varmaan tehoaa 👍🏻
- Anonyymi
Jos jotenkin spesiaalimpi ilta, kokoaisin ehkä juustolautasen + viinirypäleitä, oliiveja, retiisejä, grillattuja latva-artisokan sydämiä, keksilajitelma yms. ja pullo viiniä.
Tai sitten vähän samalla meinigillä meze-tarjottimen, johon voisi laittaa vaikka patonkia ja hummusta, suolakeksejä, jotain tabbouleh-tyylistä salaattia, ehkä viininlehtikääryleitä, leipäjuustoa, oliiveja, grillattuja artisokan sydämiä, minitomaatteja yms. Viini sopii tuonkin kanssa.
Normaali-ilta: voileipiä tai vaikka kinkkupiirakkaa ja jotain makeaa itseleivottua, teetä/kaakaota/kahvia.- Anonyymi
Mitä helvettiä. Onko kaapissasi noita?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä helvettiä. Onko kaapissasi noita?
Jos kutsun ihmisiä kylään, käyn kyllä kaupassa ennen sitä.
- Anonyymi
Voi mutta mitääs sää haluaisit, ehtoo ratoksi?🤩
- Anonyymi
Porkkanaa!
- Anonyymi
Olis hyvä tietää miehen mieltymyksistä etukäteen mistä hän tykkää.
Toast skagen vois olla hyvä . Jotain erikois olutta.
Tai voisin tehdä pizzaa ja jotain salaattia.
Tai jotain suolaista piirakkaa ja salaatteja. - Anonyymi
Valitettattavasti sekään ei ole mahdollista.
- Anonyymi
Ei ole aloittajallekaan, mutta saahan sitä mielikuvitella.
- Anonyymi
Tarjoaisin hänelle lähteni vettä ja
kukkani mettä💞- Anonyymi
Mistä lähteestä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä lähteestä?
Ylitse pursuavasta
- Anonyymi
Mihis ne mun osterit on hävinneet? No hyvä pipareita ja aurajuustoa päälle. Valkoviiniä.
- Anonyymi
En tiedä käyttääkö alkoholia tai onko allergioita. Pitää kysyä, jos vastaa kutsuun joo.
- Anonyymi
Mitä sattuu olemaan. Kauppa kun ei ole ihan lähistöllä niin 🤔
- Anonyymi
"Oi pure korvaan mua
en elä ilman sua
Sä ainut oot jonka tiedän saavan mun vain taivaisiin" 😂 - Anonyymi
Hän vaikuttaa maanläheiseltä ja naapurin tyttömäiseltä, joten rohkenisin tarjota hänelle:
rahkaa tai luonnonjogurttia ja marjoja
karjalanpiirakka, päälle reilusti kinkkua
Juomaksi;
tee
omena vichy
https://youtu.be/B0OnLsH2gic - Anonyymi
Nyt en menisi napostelulinjalla, kun on sen verran spessumpi tapaus.
Menisin klassikoilla:
Pihviä, punkkua ja kylkeen uunijuurekset sekä kuorilohkarit.
Tarjoaisin jäkkäriksi ehkä trilogian, eli suklaaterriiniä, valkosuklaamoussea ja vadelmamelbaa.
Nyt tulikin nälkä. - Anonyymi
Rokotteen, runkkarille. Ikeniin piikki.
T.äkäne vulva, älyissään.
KYTÄT!!!!!!!
https://m.youtube.com/watch?v=N_5ONTG3lUk
Kielikravaatibsis...- Anonyymi
Kohdentuisi viestisi mies nyt THLlle vai kyrsille?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kohdentuisi viestisi mies nyt THLlle vai kyrsille?
Miksi sinä tällaista kieltä käytät no sitä voi kysyä vaikka päivystävältä lavastajalta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sinä tällaista kieltä käytät no sitä voi kysyä vaikka päivystävältä lavastajalta
Joku sanoi netissä että kytät no voi ei ja eri tyyppikin oli vielä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku sanoi netissä että kytät no voi ei ja eri tyyppikin oli vielä
Mutta ehkä tämä ätmin ilmapierujen haistelu sitten tosiaan koetaan riittävän knattertonin johtopäätökseen ja kaikki hurraa
- Anonyymi
Porkkanaa, kaurapuuroa, ruisleipää sekä kahvia tietenkin....kertakäyttöasti oista, tosi on.
- Anonyymi
Mun aamiainen :D
- Anonyymi
En tiedä. Apua. En ole laittanut pitkän aikaan ruokaa. Sellaista, jota kehtaisin tarjota.
Omat kasvisruokaviritelmät, munakkaat, puurot, ei ole ruokia, joita voi ihmisille tarjota.
Voiko kaupan valmisruokaa tarjota. Sushia? Vaikka valkkarin, punkun tai ginin kanssa? Tai veden.
Mitähän hän syö? Muusia ja poronkäristystä?Paistettua ahventa?
Napostellaanko viinin kanssa oliiveja ja juustoja? Kysyisin kaupassa apua myyjältä.
En ole ikinä tarjonnut mitään kenellekään.- Anonyymi
Älä stressaa se on vain ruokaa. Älä missään nimessä kuiten Ahventa..... HYIIIIIII, YÄK!
- Anonyymi
Pakastealtaissa on hyviä pizzoja. Niissä on lämmitysohjeet! Ne käy kaljan tai kokiksen kanssa.
- Anonyymi
Siis tarjonnut illalla purtavaa.
- Anonyymi
Suistokrokotiilille mutaliejussa väijymässä näkkileipää ja vettä kuin buduaarissa ikään tosin pihalle tarjoiltuna
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273623- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362304Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381539
- 141342
- 1271302
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2661285Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275