Ja talonväki istuu sisällä television äärellä, nautiskellen sipsiperunalastuja ja olutta juoden. On se helppoa elämää. Eipä ihmisen tarvitse enää tikkua ristiin laittaa. Robotti ruohonleikkuri tekee työt. Sitten ihmetellään, kun ei suomalaiset evät liiku. No, siitä mennään, missä rima matalimmillaan. Se on sitä helppoa elämää
Robotti ruohonleikkuri harrastaa liikuntaa...
13
356
Vastaukset
- Anonyymi
Robotti ruohonleikkuri harrastaa seksiä
- Anonyymi
Kyllikki sinua kutsuu ,ominkäsin onneen.
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
💋 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞 - Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#180127039
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Ja kuuntelee robotti-imurin hurinaa, lähtee aamulla sähköfillarilla duuniin, ajastaa kaffeen tippumaan ja uunin päälle että safka on kypsää, kun töistä tulee. Pyykitkin on jo pesty, mutta täytyy rasittaa itseään kuivumaan laittamisella. Ehkä tähänkin on jo keksitty jotain, no vaikka se kuivaava pyykinpesukone, muttei sentään itestään pyykki vielä kaappiin mene.
On se heleppoo- Anonyymi
Totta!
Juurihan julkaistiin tutkimus että Suomessa 50 vuoteen huonokuntoisin nuoriso.
Mitä aikuiset edellä, sitä lapset perässä...
- Anonyymi
Halpa vekotin, ei vie bensaa, eikä öljyä. Terassilla voi istuskella ja juoda iltapäiväkahvit.
- Anonyymi
Sulla mitään terassia ole juuttaan pökiö mene töihin kurja perussuomalainen haisetkin ihan vasikalle.
- Anonyymi
On ihan vaatimaton terassi, pallogrilli, kylmälaukku eväitä varten, aurinko paistaa terassille, mikäpäs siinä ollessa, vaikka ei töitä olekaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On ihan vaatimaton terassi, pallogrilli, kylmälaukku eväitä varten, aurinko paistaa terassille, mikäpäs siinä ollessa, vaikka ei töitä olekaan.
Kohta ei ole eväitä sinulla eikä griliin laitettavaa,ORPO-PIRU OPETTAA LAISKOJA.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä, nautiskele ihan rauhassa.
- Anonyymi
Hyvin leikkaakin.
- Anonyymi
Kyllä he saavat istua rauhassa ja nauttia kukin tavallaan.
Elämää ei ole tarkoitettu koko ajan niska limassa jollekin vain rahaa taskuun tuottamaan.
Oman työn hedelmät, saa tuottaa itsekullekin sen, minkä on kyennyt ja halunnut elämäänsä tuottaa.
Maailma muuttuu, suo, kuokka ja Jussi, edustaa mennyttä maailmaa,
Oikeisto tosin yrittää suitsia parhaillaan, köyhän kansan omistamisen halua ja sille kuuluvia lepotaukoja.
Surrataan vielä kun voidaan.
Aika aikaa kutakin/patruunoiden uusi tuleminen, taitanee tyssätä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1808336
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264528- 504098
- 543482
- 513116
- 502860
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262556- 312159
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382013- 292006