Aina kun eukko sitä juo, alkaa pihtaaminen. Tässäkö selitys syntyvyyden laskuun? Veteen laitettu jotakin, että naisten halut häviää.
Onko Kiuruveden juomavedessä jotain vikaa?
10
487
Vastaukset
- Anonyymi
Löydät vastauksen asiaan kun menet peilineteen ja katsot sieltä mitä näkyy.
- Anonyymi
Taitaa sinun omalta lautaselta se vastaus löytyä. Läskisoossi kadottaa halut siinä missä hääkakkukin.
- Anonyymi
Ai, en tiennytkään että ruoalla on osuutensa siihen? Mutta kaipa joillekin on
- Anonyymi
Älä syö enää sitä mykyrokkaa😄
- Anonyymi
Ja jos nait huonosti, tuppaa myös akka pihtaamaan. Antaa se naapurin sedälle.
- Anonyymi
Etkö sinä tiiä eukkos on männy onlyvanssii luuletko sinä että se ennee sulle ilmaseks antaa
- Anonyymi
Minä luulin olleeni viime yönä ilotalossa touhuamassa. Aamulla herätessni
annoin vieressä loikoilevalle naiselle satasen, eukkoni anto mulle
takasin viiskymppiä!
- Anonyymi
Housussas on pieni luumu ilman vartta nii siinä se vika on.
- Anonyymi
Siitäkö se johtuu että nuita vajakkeja kylä täynnä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk244062Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin122921Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_111213Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.22890Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.39876PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht114734Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport37705- 36697
- 104647
- 134645